Oud 17-09-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Nieuw Dier

In Nieuw Dier brengen Erik Whien, Sieger Sloot, Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven absurdistische sketches in hoog tempo. De vier vrienden kennen elkaar van de toneelschool en ontmoetten op hun pad regisseur en creatief directeur van CCCP, Mattias Schut. Hij zag in hun theatrale en eigenaardige scènes de basis voor een nieuw comedy-programma. Na vier jaar tussen twijfel en geloof te hebben geleefd is er dan nu het door Britse humor geïnspireerde Nieuw Dier.

De acteurs bedachten vier jaar geleden Nieuw Dier. Ze maakten een pilot en gingen vervolgens langs alle omroepen om het op de televisie te krijgen. Maar niemand wou het hebben. De pilot kwam op de planken te liggen. Totdat, vier jaar later, Talpa wel brood zag in Nieuw Dier. Ze mochten direct aan de slag om hun droom te verwezenlijken. Na een druk opnameschema is dan nu eindelijk de eerste serie ‘Nieuw Dier’ klaar.
Vanavond begint het dus om 21:30 op Talpa. Iemand die gaat kijken? Heb een stukje gezien van trailer, maar heel veel ervan vond ik echt niet grappig. Ik ga het denk ik wel uitproberen vanavond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2006, 16:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb bij De wereld draait door een stukje gezien, ik vond het nogal slecht uitgevoerd maar dat van die kip was wel gaaf. Even kijken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 16:53
Verwijderd
Ja, daar had ik het ook gezien, en alleen dat kipstukje vond ik leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 17:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'door britse humor geinspireerd' en ''Talpa zag wel brood in nieuw dier' is voor mij genoeg om niet te gaan kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 09:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb zelden zoiets on-grappigs gezien. Alleen die kip-reclame en die superman-stukjes waren leuk.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 09:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Halverwege weggezapt. Sommige ideeën waren wel leuk, maar de uitvoering schoot ernstig tekort.

De vergelijking met Britse humor is op zijn plaats, maar laat zien dat alleen Britten dit echt goed kunnen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 11:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vond alleen zo'n stukje wel grappig van 'mag ik ook met een pasje betalen' wel grappig. Ik had het gisteravond gezien, ik vond er echt geen barst aan, behalve het glimlachen bij het zien van Sorryman en Hartaanvalman.
Laten wij maar monty python herhalingen kijken ofzo. Een echt talpa-programma.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 12:02
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Niet gezien, maar niets gemist zo te lezen. De voorstukjes die ik zag bij de wereld draait door vond ik al niet veelbelovend, wat ze in de studio zeiden vond ik eigenlijk grappiger. Jammer dat ze het niet waar kunnen maken.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 16:31
Verwijderd
Zat een beetje te zappen steeds naar Nieuw Dier, maar echt. Zo duidelijk dat het NIET grappig is. Echt als die Koots van de Sp!ts.

KIpstukje was wel leuk, vooral wat ie als laatste zei: "Kip het meest veelzijdige stukje kaas. Vet!" Maar dat die andere het dan weer afmaakt, verpest die kipgrap.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 17:42
Welgemeend
Welgemeend is offline
Las ergens dat dit programma al 4 jaar op de planken ligt, maar door niemand is opgepikt. Behalve Talpa natuurlijk .
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:16
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik vond het een soort Jiskefet en Van Kooten en De Bie eigenlijk.
Best wel aardig dus
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:39
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Alleen de 'superman' dingen waren leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:48
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
talpa bashen is uit hoor.

het programma is op zich niet heel slecht, in elk geval was de aflvering vorige week al beter dan de aflevering koefnoen van de dag ervoor. het stukje kip was geniaal en dat met sinterklaas enzo was ook leuk je moet er wel van houden, maar ik vond het best leuk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:34
Verwijderd
die groepsverkrachting sloeg nergens op
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 22-09-2006 @ 17:16 :
Ik vond het een soort Jiskefet en Van Kooten en De Bie eigenlijk.
Best wel aardig dus

Uhm... nee, dat zie ik er dan toch echt helemaal niet in terug.
Sommige aanzetten zijn leuk, maar praktisch alle sketches lopen op niets uit. Slaat de plank volledig mis.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 22-09-2006 @ 17:16 :
Ik vond het een soort Jiskefet
Nee. Jiskefet bestond over het algemeen uit realistisch geacteerde sketches zonder punchline, of hele absurdistische dingen. In ieder geval niet van die 'aanzet-clou' onzin als Nieuw Dier.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:15
Verwijderd
Heb een stukje van de herhaling van gisteren zien.
Allemaal kansloos, maar sommige dingen zijn zo kansloos dat ze grappig zijn. Maar dat was niet bij alles.

Jammerman
"Knappe jongen die mij tegenhoud!"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:53
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik zag het gisteren en ik vond het bij vlagen best geestig eigenlijk.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2006, 13:27
Verwijderd
weer stom echt een floptoekomst
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:15
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
sommige stukjes waren wel leuk, maar t meeste was zo bedoeld om grappig te zijn dat het helemaal niet meer grappig was.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:17
just_me16
Avatar van just_me16
just_me16 is offline
ik heb het eerste stuk gezien, nou ik vond het absoluut niet grappig, sloeg gewoon helemaal nergens op
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:22
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-09-2006 @ 18:23 :

Uhm... nee, dat zie ik er dan toch echt helemaal niet in terug.
Sommige aanzetten zijn leuk, maar praktisch alle sketches lopen op niets uit. Slaat de plank volledig mis.
Jiskefet heeft in het begin meer dan genoeg van dit soort sketches gedaan, pas later zijn ze bekend geworden met sketch-series zoals de lullo's em debiteuren crediteuren, waarvan het inderdaad niks wegheeft.
Maar ik bedoelde eigenlijk hoofdzakelijk meer Van Kooten en De Bie dan Jiskefet.

Ik vind het tot nu toe allemaal best goed.
Die verkrachting in het zwart-wit en het happyslapping
Niet hilarisch, maar best goed.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 23:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 25-09-2006 @ 15:22 :
Jiskefet heeft in het begin meer dan genoeg van dit soort sketches gedaan
Nee, Jiskefet maakte perfect geacteerde, nogal unieke sketches.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 23:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 25-09-2006 @ 15:22 :
Die verkrachting in het zwart-wit
Kun je me uitleggen wat daar de grap van was?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 18:50
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Ben ik de enige die het echt heel grappig vond?
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Sal schreef op 01-10-2006 @ 18:50 :
Ben ik de enige die het echt heel grappig vond?
Ik hoop het.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 17:25
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-09-2006 @ 23:53 :
Nee, Jiskefet maakte perfect geacteerde, nogal unieke sketches.
Dit is toch ook uniek?
en de echte oude jiskefetsketches zijn lang niet zo professioneel als hun betere en latere werk

Citaat:
Juice schreef op 25-09-2006 @ 23:54 :
Kun je me uitleggen wat daar de grap van was?
*aaargh*>_<
Deze vraag vind ik een beetje het niveau van aan een caberetier vragen of hij een mop kan vertellen.

het enige wat je er misschien mee zou kunnen is de humor ervan inzien, en dat is dat zoiets moderns in een ouderwets beeld wordt gezet, wat dus eigenlijk niet kan. Die tegenstelling is waar het om draait, en aan de ene kant is dat een beetje humor, maar vooral commentaar op de huidige maatschappij
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 03-10-2006 @ 17:25 :
Dit is toch ook uniek?
Nee. Dit is al duizend keer (en beter) gedaan in diverse Britse sketchshows.

Citaat:
en de echte oude jiskefetsketches zijn lang niet zo professioneel als hun betere en latere werk
Het is maar wat je professioneel noemt. Ze waren in ieder geval erg grappig.


Citaat:
*aaargh*>_<
Deze vraag vind ik een beetje het niveau van aan een caberetier vragen of hij een mop kan vertellen.
Wat een onzin. Ik snap het gewoon niet. Wat is de grap, dat die badmeester zelf het kleedhok inspringt? Dat er eentje niet aan de beurt komt? Dat het 'schokkend' is?

Citaat:
het enige wat je er misschien mee zou kunnen is de humor ervan inzien, en dat is dat zoiets moderns in een ouderwets beeld wordt gezet, wat dus eigenlijk niet kan. Die tegenstelling is waar het om draait, en aan de ene kant is dat een beetje humor, maar vooral commentaar op de huidige maatschappij
Maatschappijkritiek toeschrijven aan iets dergelijks gaat wel heel ver.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 20:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had laatst een stukje gezien, en ik had er niet echt iets bij van "Nou, dát is me nou leuk". Niet echt vernieuwend imho.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 22:55
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Zag net voorstukje...

´kan ik ook met een pasje betalen??´
´Ja hoor, komt u maar´
Citroën Jeroen gaat staan en begint met een dansPASJE

zelfs de lama´s zijn soms nog leuker MY GOD
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 22:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 03-10-2006 @ 22:55 :
Zag net voorstukje...

´kan ik ook met een pasje betalen??´
´Ja hoor, komt u maar´
Citroën Jeroen gaat staan en begint met een dansPASJE
Hehe, dat vind ik wel weer goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 23:01
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Juice schreef op 03-10-2006 @ 22:58 :
Hehe, dat vind ik wel weer goed.
ja maar de manier waarop....
ze vonden t zelf niet eens grappig had ik t idee
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:29
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 03-10-2006 @ 18:33 :
Nee. Dit is al duizend keer (en beter) gedaan in diverse Britse sketchshows.
Maar we hebben het niet over een britse sketchshow.
En dat het al duizend keer eerder is gedaan komt gewoon door het feit dat er al langer dan vandaag tv is.
Maar dit is geen gecoverd principe, daardoor is het uniek.

Kijk jij ook naar een nieuwe leuke amerikaanse serie en zeg je dan: "maar er zijn al zoveel amerikaanse series"

De kijker is gewoon verwend met het grote aanbod van de tv, en daardoor zijn nieuwe programma's niet nieuw meer of ze moeten het meteen al afleggen tegen de gevestigde orde, wat ze bijna niet kunnen winnen van iemand met een al vaste plek.
Citaat:
Het is maar wat je professioneel noemt. Ze waren in ieder geval erg grappig.
Ik gebruik professioneel als vervanging voor jouw "perfect geacteerd". En toen jiskefet nieuw was was het ook niet meteen een hit. Een aantal afleveringen zijn ook gewoon minder leuk.
Er is niks perfect.
Citaat:
Wat een onzin. Ik snap het gewoon niet. Wat is de grap, dat die badmeester zelf het kleedhok inspringt? Dat er eentje niet aan de beurt komt? Dat het 'schokkend' is?
Er is dus geen echte grap......
Ze maken op deze manier duidelijk dat zoiets vroeger niet gebeurde en daarmee leveren ze kritiek op de huidige situatie in de maatschappij.
Het is juist schokkend dat dit echt gebeurd.
Maar omdat een zeer groot deel van de kijkers niet graag kijkt naar een programma wat alleen maar zeurt, brengen zij het met een vleugje humor.
Zo heeft de kijker schik en wordt hij toch aan het denken gezet over de problemen om ons heen. Dat is (was) ook het doel van Kopspijkers/koppensnellers en voor een deel ook van Koefnoen en Dit was het nieuws.
Citaat:
Maatschappijkritiek toeschrijven aan iets dergelijks gaat wel heel ver.
Het is toch ook satire? Dit is juist maatschappijkritiek. met humor.

Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 03-10-2006 @ 22:55 :
Zag net voorstukje...
Nooit afgaan op alleen een voorstukje. Die pasje-sketch is in de hele aflevering uitgewerkt, dus die 10 seconden geven geen goed beeld weer
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 18:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 06-10-2006 @ 17:29 :
Maar we hebben het niet over een britse sketchshow.
Nee, we hebben het over een Nederlandse sketch-show, die als hij in Engeland gemaakt was de zoveelste Britse sketch-show in die stijl was geweest.

Citaat:
En dat het al duizend keer eerder is gedaan komt gewoon door het feit dat er al langer dan vandaag tv is.
Dat is onzin. Je kunt genoeg unieke, vernieuwende dingen verzinnen.

Citaat:
Maar dit is geen gecoverd principe, daardoor is het uniek.
Het is wel een gecoverd principe.

Citaat:
Kijk jij ook naar een nieuwe leuke amerikaanse serie en zeg je dan: "maar er zijn al zoveel amerikaanse series"
Wat een rare vergelijking. Ik heb het niet over de afkomst, ik heb het erover dat het programma zelf niet uniek is.
Daar is verder overigens niets mis mee, maar jij beweerde dat het wel uniek is.

Citaat:
Ik gebruik professioneel als vervanging voor jouw "perfect geacteerd".
Oh, maar Jiskefet is altijd al geweldig geacteerd geweest.

Citaat:
En toen jiskefet nieuw was was het ook niet meteen een hit.
Nee, omdat het toen veel experimenteler was dan dingen als Debiteuren Crediteuren. Maar het was wel echt een goed programma.

Citaat:
Er is dus geen echte grap......
Ze maken op deze manier duidelijk dat zoiets vroeger niet gebeurde en daarmee leveren ze kritiek op de huidige situatie in de maatschappij.
Het is juist schokkend dat dit echt gebeurd.
Maar omdat een zeer groot deel van de kijkers niet graag kijkt naar een programma wat alleen maar zeurt, brengen zij het met een vleugje humor.
Nou, ik denk echt niet dat ze achter tafel zaten en zeiden "Nou jongens, laten we een maatschappijkritisch programma maken, maar wel met een vleugje humor". Nieuw Dier is vrij pretentieloos.

Citaat:
Zo heeft de kijker schik en wordt hij toch aan het denken gezet over de problemen om ons heen.
Hm, spreek voor jezelf. Volgens mij zijn heel weinig mensen aan het denken gezet.

Citaat:
Dat is (was) ook het doel van Kopspijkers/koppensnellers en voor een deel ook van Koefnoen en Dit was het nieuws.

Het is toch ook satire? Dit is juist maatschappijkritiek. met humor.
Het is humor met maatschappijkritiek.

Nieuw Dier is echt geen Koefnoen. Ze zijn veel minder satirisch. Dat ene verkrachtigsstukje misschien, maar daar houdt het dan ook op.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 18:55
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-10-2006 @ 18:37 :
[B]Nee, we hebben het over een Nederlandse sketch-show, die als hij in Engeland gemaakt was de zoveelste Britse sketch-show in die stijl was geweest.
maar dat is niet zo, dus een onzinreden.
Citaat:
Dat is onzin. Je kunt genoeg unieke, vernieuwende dingen verzinnen.
right....
noem eens iets van de afgelopen 2 jaar?
Citaat:
Het is wel een gecoverd principe.
niet letterlijk, het principe zelf is natuurlijk al vaker gedaan
Samsam, DWHN en Lama's zijn gecoverde programma's.
Citaat:
Wat een rare vergelijking. Ik heb het niet over de afkomst, ik heb het erover dat het programma zelf niet uniek is.
Daar is verder overigens niets mis mee, maar jij beweerde dat het wel uniek is.
Ik heb het ook niet over de afkomst, maar ik noem een bepaald genre waarin vaak genoeg ook dezelfde thema's, grappen en inhoud hetzelfde is.
Citaat:
Oh, maar Jiskefet is altijd al geweldig geacteerd geweest.
bzzzt helaas verkeerd.
Ik heb filmpjes dat er eentje niets meer kan uitbrengen van het lachen terwijl de rest gewoon doorgaat. Dat zijn ze naar mate ze vorderden wel steeds minder gaan doen.
Citaat:
Nee, omdat het toen veel experimenteler was dan dingen als Debiteuren Crediteuren. Maar het was wel echt een goed programma
.
Dat het een goed programma is, is een mening (die ik deel),
dat het niet meteen een hit was is een feit.

Citaat:
Nou, ik denk echt niet dat ze achter tafel zaten en zeiden "Nou jongens, laten we een maatschappijkritisch programma maken, maar wel met een vleugje humor". Nieuw Dier is vrij pretentieloos.
ik denk dat ze hebben gezegd iets in de trend van:
"Nou jongens, laten we een humoristisch programma maken, maar wel met een vleugje maatschappijkritiek. "

Citaat:
Hm, spreek voor jezelf. Volgens mij zijn heel weinig mensen aan het denken gezet.
Volgens jou zijn er weinig mensen aan het denken gezet.
Discussies bij mijn vrienden, op de universiteit en zelfs bij mijn rare studentenvereniging tonen mij iets anders.

Citaat:
Het is humor met maatschappijkritiek.
Het programma op zich inderdaad wel, maar deze sketch niet.

Citaat:
Nieuw Dier is echt geen Koefnoen. Ze zijn veel minder satirisch. Dat ene verkrachtigsstukje misschien, maar daar houdt het dan ook op.
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, wel dat ze in de zelfde categorie geplaats moeten worden.
Net als Lama's en Kannibalen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 19:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 06-10-2006 @ 18:55 :
maar dat is niet zo, dus een onzinreden.
Zie The Sketch Show, The Fast Show, dat programma dat altijd na Extra's komt, Big Train en zelfs bepaalde Monty Python sketches.

Bijvoorbeeld.

Citaat:
right....
noem eens iets van de afgelopen 2 jaar?
Ik zeg toch niet dat het gebeurt? Maar het kan wel. Je maakt mij niet wijs dat het onmogelijk is om een origineel programma te maken.

Citaat:
niet letterlijk, het principe zelf is natuurlijk al vaker gedaan
Samsam, DWHN en Lama's zijn gecoverde programma's.
Niet letterlijk, wel figuurlijk?

Citaat:
Ik heb het ook niet over de afkomst, maar ik noem een bepaald genre waarin vaak genoeg ook dezelfde thema's, grappen en inhoud hetzelfde is.
'Amerikaanse series' is geen genre.

Citaat:
bzzzt helaas verkeerd.
Ik heb filmpjes dat er eentje niets meer kan uitbrengen van het lachen terwijl de rest gewoon doorgaat. Dat zijn ze naar mate ze vorderden wel steeds minder gaan doen.
In de lach schieten overkomt de besten. Misschien is het niet goed om dat dan gewoon te negeren, maar dat is meer een kwestie van smaak.

Jiskefet is gewoon altijd goed geacteerd geweest, die sketches werken niet als ze slecht gespeeld zijn.

Citaat:
Dat het een goed programma is, is een mening (die ik deel),
dat het niet meteen een hit was is een feit.
Dank je voor de uitleg Sherlock. Het is ook een voor deze discussie volstrekt onbelangrijk feit.

Citaat:
ik denk dat ze hebben gezegd iets in de trend van:
"Nou jongens, laten we een humoristisch programma maken, maar wel met een vleugje maatschappijkritiek. "
Ik denk dat ze iets gezegd hebben in de trend van: "Nou jongens, laten we een humoristisch programma maken."

Citaat:
Volgens jou zijn er weinig mensen aan het denken gezet.
Volgens jou zijn er volgens mij weinig mensen aan het denken gezet.

Citaat:
Discussies bij mijn vrienden, op de universiteit en zelfs bij mijn rare studentenvereniging tonen mij iets anders.
Okee. Dat vind ik wel geestig.

"Jongens, gisteren Nieuw Dier gezien? Dat met die verkrachting dat was toch wat he. Ja, zo gaat dat in onze maatschappij, dat gebeurde vroeger niet. Wat jij, Roeland?"

Citaat:
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, wel dat ze in de zelfde categorie geplaats moeten worden.
Net als Lama's en Kannibalen.
Waarom? De enige overeenkomst is dat het humoristisch bedoeld is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2006, 14:21
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Zie The Sketch Show, The Fast Show, dat programma dat altijd na Extra's komt, Big Train en zelfs bepaalde Monty Python sketches.
Bijvoorbeeld.
Maar we hadden het dus niet over Britse programma's

Citaat:
Ik zeg toch niet dat het gebeurt? Maar het kan wel. Je maakt mij niet wijs dat het onmogelijk is om een origineel programma te maken.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik zeg dat ze dat niet doen.

Citaat:
Niet letterlijk, wel figuurlijk?
Figuurlijk is niet altijd het tegenovergestelde van letterlijk.
Misschien had ik beter het woord exact kunnen gebruiken, is het dan duidelijker?.

Citaat:
Jiskefet is gewoon altijd goed geacteerd geweest, die sketches werken niet als ze slecht gespeeld zijn.
Vroeg werk van Jiskefet is leuk, maar zeker niet zo goed geacteerd als jij nou doet voorkomen.
Het in de lach schieten is een voorbeeld van een foutje uit hun beginstadium.


Citaat:
Dank je voor de uitleg Sherlock. Het is ook een voor deze discussie volstrekt onbelangrijk feit.
Juist niet, Einstein, dit is juist één van de meer belangrijkere feiten, aangezien dit mijn vergelijking van Nieuw Dier met Jiskefet ondersteunt.


Citaat:
Volgens jou zijn er volgens mij weinig mensen aan het denken gezet.
Citaat:
Juice schreef op 06-10-2006 @ 18:37 :
Volgens mij zijn heel weinig mensen aan het denken gezet.
Niet zwetsen.

Citaat:
Okee. Dat vind ik wel geestig.

"Jongens, gisteren Nieuw Dier gezien? Dat met die verkrachting dat was toch wat he. Ja, zo gaat dat in onze maatschappij, dat gebeurde vroeger niet. Wat jij, Roeland?"
Dit vind ik een teken van zwakte.

Een realistischer beeld om het voor jouw botte hersentjes iets duidelijker te maken:
We kletsen wat over van alles en nog wat, we lachen wat, we vertellen elkaar over iets wat we hebben gelezen en gezien en daar zit toevallig nieuw dier bij. We lachen wat over de sketches en vertellen erover aan de mensen die het nog niet hebben gezien. Ook geven wij onze mening en als we aan iets moeten denken, bijvoorbeeld een krantenbericht dan merken we dat ook op. Vervolgens moet iemand anders hierdoor denken aan iets anders wat in de krant stond en zo gaan we weer door met het volgende onderwerp.

En dan is Nieuw Dier erin geslaagd ons erover na te laten denken.

Citaat:
Waarom? De enige overeenkomst is dat het humoristisch bedoeld is.
Ze geven beide aan de hand van sketches hun grappige ideeën over de werkelijkheid neer.


Ik ben deze discussie ondertussen zat, niet omdat ik niet kan winnen, maar omdat hij überhaupt geen enkele uitslag kan krijgen, doordat hij geen kant opgaat.
Dit is mede door jouw vervelende manier van discussie voeren, gebrek aan inzicht en koppigheid.

Hierom houd ik er ook mee op.

Ik ga zometeen de aflevering van Nieuw Dier van vrijdag kijken en verwacht dat ik het best naar mn zin ga hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M
Ray
500 18-09-2006 17:24
Flora & Fauna wat voor dier moet ik nemen??
forumfreakie
30 25-05-2005 21:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Seks met dieren strafbaar stellen?
Rollo Tomasi
224 09-04-2004 22:04
Levensbeschouwing & Filosofie Vertrouwen in de Mensheid...
A Narrator
32 08-04-2004 16:47
ARTistiek Hoeveel dieren heb jij al vermoord?
Verwijderd
30 09-04-2002 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.