Oud 05-11-2008, 08:47
Verwijderd
En daar gaan we weer!
De vorige vind je hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1720071 (waarom kan je de link niet onder een woord verstoppen?)

Nog even hier, omdat ik het vorige topic sloot:
Rode cijfertjes! Gefeliciteerd Leonoor!
Advertentie
Oud 05-11-2008, 09:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Leonoor en Sonho, van harte gefeliciteerd!


Pfff. Ik had kunnen uitslapen tot 9 uur, maar om 8.15 werd er heel hard op mijn deur gebonst, de nieuwe huisbaas wilde ons spreken... Ze heeft zoveel mogelijk mensen opgetrommeld en we moesten beneden verzamelen. Op zich goed hoor, want het is ook een teringzooi hier in huis. Maar ik woon hier al 3 jaar, en het werkt gewoon niet, met z'n 10en hier het huis schoonmaken/houden... Goed, zij is nieuw en wil het nogmaals proberen, over 1 week moet alles schoon zijn en vanaf dan moet het ook schoon blijven... Ik ben benieuwd...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 05-11-2008, 09:06
Verwijderd
Happy B-day Leonoor en Sonho!!
Oud 05-11-2008, 09:08
59FIFTY
59FIFTY is offline
Voel me lekkerrr, straks wiskunde rep waar ik niks van kan maar maakt niet uit
Oud 05-11-2008, 09:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sonho en leonoor gefeliciteerd.
@neko* wat erg van je moeder dus haar ene voet zat voor altijd verlamt blijven?.
ot.
spanning voor het familie gesprek vanmiddag.
met me moeder een van me coordinatoors en de psycholoog hier.
vanmiddag om 13:00 of 13:15.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-11-2008, 10:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gefeliciteerd lieve jarige mensen!

@darkfairy; Ja waarschijnlijk zal haar ene voet voor altijd verlamt blijven. Maar gelukkig kan het met oefeningen nog wel voor een deel terug komen, en ze krijgt speciale schoenen waarmee ze dan wel kan lopen.
Jij succes met het familie gesprek. Komt vast goed.

ot;
Een 4,8 voor natuurkunde. Grumble. En daar heb ik dan zó voor geleerd? Zucht... Nu maar hopen dat maatschappijleer wel een voldoende is. Ik hoef geen 10en, zelfs geen 8en. Maar geef me dan toch die stomme voldoendes. Doe maar 6jes, I don't care. Maar niet een 4,8 voor iets waar ik verschrikkelijk hard m'n best op heb gedaan. En dit waren nog niet eens moeilijke onderwerpen..
Vandaag moet ik nog heel veel mensen bellen, en veel dingen regelen omtrent de thuissituatie dus ik ga niet naar school. Ik moet ook zeggen dat ik de moed daarvoor niet kan opbrengen.. Laf, ja dat ben ik..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-11-2008, 11:48
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ahh, echt geweldig mijn vriendje huurt voor een half jaar een kamer onder van een huisgenote. Dus dan kunnen we bij elkaar wonen, terwijl ik nog niet meteen weg moet uit m'n ubergezellige huis
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-11-2008, 12:35
Verwijderd
jeej! Spaans gehaald *duh*, TOC gehaald én ICT gehaald! eerste blok binnen. pfoef. T is nu zeker, hehe. Straks naar Utrecht om even een voorlichting te krijgen, dan langs mijn schatten van STarbucks om wat af te leveren en dan maar weer naar huis. Joehoe!
Oud 05-11-2008, 13:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wow, wat een nacht. De hele nacht naar de verkiezingsstrijd zitten kijken op televisie, dat was echt koning. Ondertussen steeds contact houden met vrienden en m'n broer.. uiteindelijk viel ik om half 4 in slaap en werd ik om 5 uur wakker gebeld door mijn broer Allebei de speeches gezien van McCain en Obama. En dan Jesse Jackson en Oprah Winfrey die hun tranen niet kunnen bedwingen, prachtig. Dit is echt geschiedenis schrijven, dit is wat Kennedy voor de vorige generatie was. Hmz <3 soms vergeet ik dat wij het hier gewoon moeten doen met JP .. *revolutie!* Yes, we can. Haha, ja dus..

Twijfel erover of ik zo eerst nog mijn boeken ga ophalen voor het volgende blok of gewoon alleen maar ga borrelen in de stad met C. Het is wel handig om mijn boeken te halen maar = wel bah helemaal naar de Uithof fietsen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-11-2008, 13:16
Verwijderd
Pft, het is echt bagger wat ik geschreven heb, maar het is in ieder geval af.
Hoi. Het is nog maar kwart over een, dus ik had het best wat beter kunnen doen. Maarja. Ik wil niet meer
Oud 05-11-2008, 13:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ha, dat was echt geweldig. <3
En intussen wint Obama ook nog even de verkiezingen! Ik vond het helemaal gaaf toen ik op de fiets m'n smsje van de NOS las.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-11-2008, 14:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Sonho en Leonoor gefeliciteerd!

OT: ik was vanmorgen vroeg op, om kwart voor 10 op de uni, dus ik heb nu al veel gedaan. Heb nu bijna m'n laatste verbeterpunt op papier en dan zo nog even dat argument waar ik gister niet meer uitkwam, proberen op te schrijven en dan ben ik eindelijk klaar met alles te verbeteren/aan te passen/toe te voegen. Kan ik morgen eindelijk met m'n conclusie beginnen, waar ik dan nog 4,5 dag voor heb. Nouja, het wordt wel steeds iets meer af zo.
Oud 05-11-2008, 14:13
Verwijderd
Ooooh, echt he
Twee weken geleden een mailtje gekregen dat we geen deadline hadden voor een of andere opdracht die week, maar dat die deadline pas aanstaande vrijdag zou zijn. Oké, dus ik stel die opdracht uit (want genoeg andere dingen te doen), ontdek ik vandaag dat er een soort tussendeadline was waar je een deel van de opdracht op in had moeten leveren Mail dat even ofzo Maar goed, ik heb genoeg van die opdracht, dus ik sla 'm gewoon over (dat kan gelukkig ik mag 2 opdrachten missen, dus dit is dan nummer 1 ).
En buiten staan er bouwvakkers echt gigantisch lawaai te maken. Te schreeuwen, op pijpen te hameren en met pijpen te smijten. Ik snap dat ze gewoon hun werk doen, maar damn, wat een irritant lawaai Ik kan me echt niet concentreren.

Maar ik ben vrolijk
Oud 05-11-2008, 14:32
Verwijderd
@ Sonho & Leonoor: gefeliciteerd!

yeah. gister essay ingeleverd, gesprek bij de hypotheker gehad en gehoord dat t allemaal door gaat wrsch. 's avonds pizza, maltesers, chips & wijn. en vandaag koekjes bakken. even vakantie
Oud 05-11-2008, 15:37
Noddy
Noddy is offline
AAARGHHH ik kan geen stageplek vinden Niemand wil me omdat niet elke school spaans geeft. Dat ik bij een ander vak mag stagelopen kan ze geen reet schelen en ondertussen ben ik wanhopig. Wat een fuckers!
__________________
Make that the cat wise
Oud 05-11-2008, 16:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sonho en Leonoor: gefeliciteerd!

Overmorgen tentamen. Fijn dat ze drie dagen voor het tentamen nog een moeilijk onderwerp gaan behandelen, dat had van mij best eerder gemogen. En morgen nog een moeilijke presentatie Naast al die presentaties (vier in twaalf lesdagen) moet je ook nog de tentamenstof leren en beheersen. Het is lekker krap gepland allemaal. Het is verder gelukkig wel een leuk vak en ik heb een leuke en goede groep met de presentaties, maar het is zo veel allemaal. Twee weken terug had ik tentamen en nu vrijdag weer, het is van stress voor het ene tentamen meteen naar stress voor het volgende blok. Ik ben blij als het vrijdagmiddag is, een heel weekend niks doen. En dinsdag vrij. 's Ochtends naar de fysio. Alleen ik heb nu eigenlijk geen last meer van mijn rug, ik heb zondag en maandag zonder problemen getraind. Ik vind het daardoor lastig om aan te geven waar ik precies last heb, want ik heb het nu niet. En ik weet niet of de fysio kan helpen als ik dinsdag geen last heb. Ga ik eindelijk naar de fysio, heb ik er geen last meer van. En dan zal het weer net terugkomen als ik geen tijd heb voor fysio.

Ik zit al sinds zondag op mijn kamer en dat gaat best goed Mijn ouders haalden me op bij trainen en hebben de laatste tien minuten gekeken. Mijn vader vond er niet zoveel aan geloof ik, maar mijn moeder vond het wel leuk om eens te kijken. Daarna naar Nieuwegein gereden. Ze hebben heel veel eten meegegeven: vijf pakken ijsthee, andijvijstampot, zuurkool en bami magnetronmaaltijden (dus ik hoef de hele week niet te koken, want vanavond eet ik onderweg en morgen eet ik brood want ik heb geen tijd/zin om boodschappen te doen en te koken). Ik vond het wel een beetje moeilijk, ik weet niet precies waarom. Maar de rest van de tijd gaat het heel goed. Alleen eten nog niet zo en ik heb veel last van mijn buik. En ik slaap slecht, maar dat is deels stress voor het tentamen. Ach, straks ben ik een heel weekend en maandag en dinsdag thuis.

Vanavond trainen terwijl ik misschien beter kan leren, maar ik zit al vanaf half negen op school en moet nog een uur. En morgen heb ik de hele dag, dus vanavond even afleiding is ook wel goed.

O even een vraagje: is de metro moeilijk te vinden bij Amsterdam Centraal? Want er rijden geen treinen tussen Centraal en waar ik heen moet (want werk aan het spoor), en nu moet ik met de metro maar ik ben nog nooit in mijn eentje met de metro geweest
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-11-2008, 17:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
O even een vraagje: is de metro moeilijk te vinden bij Amsterdam Centraal? Want er rijden geen treinen tussen Centraal en waar ik heen moet (want werk aan het spoor), en nu moet ik met de metro maar ik ben nog nooit in mijn eentje met de metro geweest
Het is heel makkelijk te vinden. Als je naar buiten loopt, kom je zo bij de Metro terecht. Als je de borden volgt die staan aangegeven, loop je naar buiten en dan kan je zo de metrohal inlopen. En als je het niet kan vinden, moet je de blauwe muur volgen langs het gebouw, dan kom je er ook langs.

En als het niet lukt staan er ook mensen in rode pakjes waaraan je het kan vragen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 05-11-2008, 17:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Leonoor en sonho, proficiat!

Zo, ik heb ruim 3 uur gewerkt vanmiddag. Nou ja, ook een beetje gekletst met mijn collega's. Ik vind het fijn dat dat lukt, dat ik de aansluiting begin te vinden als nieuweling in een vast team, waarvan de meesten al jaaaaaaren samenwerken. Ik heb al best veel gedaan, maar morgen kan ik nog een heleboel doen. De echte druk is er nu wel af. Ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Nu nog het geschiedenisproefwerk van groep 7 nakijken en dan is het genoeg voor vanavond. Morgen verder.
Ads door Google
Oud 05-11-2008, 18:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
HAPPY BIRTHDAY sonho en leonoor!!!!!

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2008, 19:37
Verwijderd
Happy happy <3 Whoooop!
Oud 05-11-2008, 19:51
Verwijderd
Aangenomen in de orkestbak van Anatevka.
Oud 05-11-2008, 21:38
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor en Sonho!
Oud 05-11-2008, 21:40
Verwijderd
mushu, ik vond ons net heel grappig in de trein
Oud 05-11-2008, 21:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh jeetje, ik vind het echt heerlijk dit. <3

Ik lig in bed met London After Midnight en ik heb net mijn witte chocoladeletter opgegeten en ik ben een verhaaltje aan het schrijven (NaNoWriMo!) en het gaat echt geniaal. <3 Over Rosa en Ron en dat iedereen dan iedereen blijkt te kennen. & te zijn, trouwens.
En ik kan mezelf zo kwijt plotseling. Waarom lukte dit eerder vandaag niet?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-11-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
mushu, ik vond ons net heel grappig in de trein
Zag je die man kijken ?
Advertentie
Oud 05-11-2008, 22:15
Sens.
Sens. is offline
Proficiat Sonho & Leonoor!

Ik heb hele positieve commentaar gekregen op mijn stageplaats. Iedere week heb ik een moment waarop ik kan samenzitten met mijn stagementor voor feedback of vragen. Dit is natuurlijk wel onofficieel, maar het doet heel veel deugd. (Ik vind het nu jammer dat het nog een tijdje duurt voor ik mijn eerste officiele evaluatie heb. )

ik heb ook hard gewerkt vandaag ook al ben ik heel erg moe. Hopelijk verbetert dat een beetje
Oud 05-11-2008, 22:45
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het ene moment gaat het wel, heb ik wat afleiding en probeer ik me door alle studiestress heen te werken. Het volgende moment lijkt het allemaal nooit beter te worden en kan ik alleen maar huilen, huilen, huilen. Ik ben nog nooit zó slecht voorbereid voor een tentamen, ik heb het idee dat ik niet eens de grote lijn in mijn hoofd gestampt krijg. En morgen ook nog eens college, weer praten over mijn scriptieontwerp dat nog even ver is als twee weken geleden. Ik weet niet eens wat we verder gaan doen, heb al in geen weken de studieplanner bijgehouden. Waar doe ik het voor? Omdat het hoort. Omdat ik geen studievertraging wil. Maar waarom..waarom? Ik kán gewoon niet stoppen met proberen, dat zou zo'n faalactie zijn.

Ik voel me oppervlakkig of ik voel me wanhopig, er is zo weinig daartussen. Nu voel ik me weer wanhopig en vrees ik heel erg voor morgen. Ik zal niet veeleisend zijn deze keer, het gewoon halen is voldoende..echt.

Ik heb jullie vragen over Rintveld gelezen, maar ik wil daar verder niet op ingaan nu. Dat brengt alleen maar nog meer chaos met zich mee.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-11-2008, 22:46
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Leonoor, gefeliciteerd nog trouwens. Sonho heb ik al gefeliciteerd.. maar vooruit: driewerf hoera
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-11-2008, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Zag je die man kijken ?
ja

ontopic: buikpijn van alle ontbijtkoek
Oud 05-11-2008, 23:07
Verwijderd
Bedankt voor alle felicitaties!
De dag zit er eindelijk op, ik ben zo moe! Vanavond was het eigenlijk wel gezellig en ging het ook gewoon goed. Soms ging het erg langs me heen, maar men vermaakte zich wel, geloof ik. En ik heb leuke cadeautjes gehad!
Oud 05-11-2008, 23:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog even voor ik te laat ben: Gefeliciteerd Leonoor en Sonho! ik hoop dat jullie een leuke verjaardag gehad hebben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-11-2008, 06:44
Verwijderd
Citaat:
De vorige vind je hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1720071 (waarom kan je de link niet onder een woord verstoppen?)
Dat kan wel: achter tussen de en komt dan ipv weer de link het woord te staan (op de plaats van het woordje 'en' dus).

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.

@sonho: Ook nog van harte gefeliciteerd!
Oud 06-11-2008, 08:55
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nou, ik heb mijn taaltoets ook weer gehaald. En dik ook.
En nu moet ik nog vier uur wachten op mijn tentamen rekenen. Wat betekent dat
a) ik er iets aan kan gaan doen
b) ik een stuk NaNoWriMo kan schrijven en
c) ik aan mijn opdracht voor pedagogiek kan beginnen. Want die moet ik over een week inleveren.

Haha jeej. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-11-2008, 11:01
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Heb net alweer een paar uurtjes geleerd en besloot om even te ontbijten en de krant te lezen etc. Belt er iemand aan, ik was alleen thuis en nog in mijn pyjama, haren compleet vreemd op mijn hoofd maar ik dacht dat het de buurman was ofzo.
Bleken het Jehova's getuigen te zijn en volgens mij voelde die man zich heel ongemakkelijk met het aanblik op een verfoemfaaide ik waardoor hij het héél kort hield en me alleen een blaadje gaf terwijl de buren hele preken kregen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-11-2008, 11:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O men ik ben zooo moe, echt niet normaal. Ben nu 1,5 uur op de uni, maar nog niks getypt. Koffie helpt niet, dus ik ga zo ergens red bull of zo zoeken. Ik moet echt veel typen vandaag, ik heb maar 4 dagen voor m'n conclusie, daar kan ik echt geen dag van missen.

Gister 10,5 uur op de uni geweest, ja, echt normaal is dat ook niet. Ik kom niet meer aan ontspanning toe, de rest van de tijd gaat op aan reizen (zo'n 3,5 uur per dag in totaal). En m'n moeder is ziek, buikgriep, dus werd ik weer bang dat ik dat ook krijg en als ik iets niet kan hebben momenteel is het ziek zijn. Vannacht wel 8 uur geslapen, want ik ben vrijwel meteen naar bed gegaan toen ik thuis was. Maar dus toch nog verschrikkelijk moe, niet duf, maar moe. *Gaat nu energiedrank kopen*
Oud 06-11-2008, 12:12
Verwijderd
Vandaag is eigenlijk zo'n dag die ik niet wil meemaken. Niks te doen, geen mooi weer buiten dus naar de stad fietsen wil ik ook niet. Mn kamer is schoon, het huis is aan kant. Ik zou mn benen kunnen gaan scheren?
pffff...stomme dag.
Ads door Google
Oud 06-11-2008, 13:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Pfff, had de studieadviseur gemaild dat ik m'n bul aan wou vragen, maar kan dat pas als alle cijfers binnen zijn, inclusief scriptiecijfer dus. En dan moet ik daarna nog een afspraak met haar maken voor het invullen van de aanvraagformuleren. Ik ga dat dus never nooit niet redden voor de datum die daar voor staat, of ik moet m'n scriptie een week eerder dan m'n planning inleveren en dan moeten ze het nog mega snel nakijken. Lekker handig. Dus dikke kans dat het eind november allemaal af is, maar dat m'n afstudeerdatum pas in februari is

Maar de Redbull werkt , nu alleen die rot conclusie nog.
Oud 06-11-2008, 13:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik hoef niet meer te werken en ik zit voor de derde dag thuis en ik verveel me nu al Ik moet het gewoon druk hebben met werken, studeren, etc dan gaat het een stuk beter dan zo. Ik moet m'n afstudeerpresentatie maken en die moet morgen af zijn dus daar ga ik zo maar eens mee verder.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-11-2008, 13:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mondeling achter de rug. Ik had een zes want het ging moeizaam en ik ben niet academisch genoeg. Tsja. En nu heb ik niet eens vakantie, fraai is dat. En ik ben echt dom, ik ging een smsje naar mijn moeder sturen, had ik het eerst per ongeluk naar mijn vriendin verstuurd en daarna gewoon naar het thuisnummer, grrr.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-11-2008, 14:11
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Bah, wat een dag. Ik heb koppijn, geen stem meer, een snotneus en ben doodmoe. Alles wat ik doe gaat slecht; ik bereid alles slecht voor. Tja meid, je hebt het ook 100x te druk he; achter de feiten aan lopen wtf
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 06-11-2008, 14:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, we moesten een beoordelingsformulier over alle presentaties invullen en nu ben ik die vergeten in te leveren. Gelukkig hoefde je je naam er niet op te schrijven, maar wel je groepje. He bah, wat dom van me. Gelukkig heb ik nu wel weekend, jeej!
Oud 06-11-2008, 16:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zow ik ga bijna eten en naar de hoge school.. geschiedenis en moet wat inleveren..
geschiedenis zie ik totaal niet zitten, ga ik denk ook niet halen, domweg omdat ik niet geleerd heb en mn prioriteiten ergens anders lagen.
vind het ook niet een heel groot drama (zeg ik nu)
morgen weer stage, kan ik vanavond/ vannacht weer aan werken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2008, 16:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ kwast: ik snap niet hoe je het allemaal trekt. Ik word al moe van fulltime studeren.

OT: de Redbull raakt uitgewerkt en m'n motivatie is ver te zoeken. Ik denk dat ik vandaag maar eens wat eerder naar huis ga en maar weer op tijd naar bed. Morgen maar gewoon een hele lange dag maken. Met zo'n duf hoofd typ ik toch geen zinnige dingen.
Oud 06-11-2008, 17:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Shit zeg, had ik een halve dag de tijd mijn presentatie voor morgen voor te bereiden heb ik aan het einde van de dag nog niets gedaan. Ik ben bang dat ik keihard faal tijdens die presentatie, en dat het daarom weinig zin heeft er überhaupt tijd in te investeren.. Lekker onhandig, want voorbereiding is juist wat telt bij presentaties.

Ik voel me echt gestrest door al die deadlines. De tentamenweken zijn voorbij, maar nu viert de stress nog steeds hoogtij vanwege ons in te leveren onderzoek enz.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-11-2008, 17:31
Redhair
Redhair is offline
I don’t care just give me November, the warmth of a whisper in the freezing darkness of my room

Ooh misschien is november stiekem wel mijn lievelingsmaand, ondanks de aankondiging van de winter, ondanks de kou. Zolang ik maar niets moet, zolang ik maar kan genieten, zolang ik maar niet met regen en wind buiten ben. Ik houd ervan om buiten te lopen met mijn vest nog open, ik houd van de koelte op mijn houd, met een rose in de vensterbank zitten in mijn warme vest, de ramen wijd open. 's Nachts met vriendje in bed liggen en elkaar warm houden, de novemberstormen buiten horen, ooh, wanneer komt de novemberstorm?

Het gaat wel weer goed, beter dan het ging. Ik hang niet meer tegen een winterdepressie aan, ik laat het gewoonweg niet toe. Kom op zeg, niet dat gejank deze winter. Ik heb fantastisch werk en een superfantastisch vriendje en het gaat zo godverdommeteringgoed tussen ons. We zijn zo gelukkig met elkaar en maken elkaar nog gelukkiger. Ik kan niet meer zonder hem slapen, terwijl ik eerst niet met hem kon slapen. Ik voel geen angsten en onzekerheden meer en het is zo geweldig. Het enige probleem is de drugs. Hij blowt alleen nog maar op feestjes en dat is zo knap want het was toch een grote stoner, maar ik zit toch bijna elk weekend weer aan de pep en dat is niet de bedoeling, want ik word er zo labiel van. Wil er zo graag vanaf blijven, wil sterk zijn, net als hij, maar in deze omgeving is het moeilijk. Maar mijn beste vriendinnetje, die ik nauwelijks meer spreek, ze sluit zich ontzettend veel af van iedereen, het gaat zo slecht met haar, en mijn lieve huisgenootje en ik gaan in het voorjaar weg uit deze stad. We gaan met z'n drieën wat anders kraken in een stad die voor ons alle drie gunstiger ligt qua school. In die stad zitten ook ander krakers die ik goed ken, vrienden van vriendje, die gaan ons helpen met een pandje. Dan zijn we weg uit deze omgeving vol sleur en verveling en pep, en gaan we kappen met de drugs en ons op school richten. Zolang we hier blijven wonen lukt het ons nooit om van de pep af te blijven dus moeten we maar weg. Fijn dat we er alledrie achter staan en er hetzelfde over denken, mijn liefste vriendinnetjes en ik, met elkaar in die andere stad moeten we het redden. Als we hier blijven zullen we altijd junkies blijven en dat moet kappen, ik heb er genoeg van, drie jaar pep na jaren eetstoornis is dodelijk voor je lichaam.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-11-2008, 17:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb net een donkere diesel spijkerbroek gekocht voor 85 euro die iets te lang is en strak zit. Wauw! Nu maar hopen dat 'ie niet teveel uitloopt, want dan zou hij nog wel eens de perfecte spijkerbroek kunnen worden.
Oud 06-11-2008, 20:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ooooh ik hoor net pas dat een teamgenootje van me maandag is bevallen(L).
Dat wordt zondag zo hard feesten op de club hehe en nou moet ik even een leuk cadeau voor haar verzinnen hmm.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-11-2008, 20:56
Verwijderd
ohohohohoh wat maken ze er een potje van in het ziekenhuis. 't arme meiske. Dus nu ga ik een heeeeeeeeeeeeele lange brief schrijven, want ze wil positieve post ontvangen. Dus dat gaan we dan maar doen!
Oud 06-11-2008, 20:59
Verwijderd
Ik voel me wel goed eigenlijk. Dat mag ook wel eens een keertje. Dinsdagavond waren er bij ons op school allerlei voorlichtingen over studies e.d. Dat was echt heel erg leuk! En ik ben nu helemaal weg van de lerarenopleiding en dan speciaal voor vwo'ers. Dan volg ik op die hogeschool het onderdeel 'leren lesgeven' en dan kan ik op universitair niveau 'mijn vak' leren en ondertussen kan ik dan stage lopen op de school waar ik nu op zit. Ik zie het echt al helemaal voor me. Maar ik weet alleen nog niet of ik er wel geschikt voor ben, lerares zijn. Fysiotherapie vind ik ook leuk, alleen vind ik het best vervelend om aangeraakt te worden en ik raak andere mensen ook nooit zo snel aan. En dat kan opzich wel een probleem zijn. Het 'probleem' alleen is eigenlijk dat ik vooral HBO opleidingen leuk vind, terwijl ik het idee heb dat als ik na het vwo HBO ga doen, dat andere mensen dan denken dat ik voor de gemakkelijkste weg kies. Het was dinsdagavond sowieso ook wel supergezellig, A. was er ook. Ik zag tot m'n verbazing dat ie een bril op had en hij had gewone kleren aan, i.p.v. 'bedrijfskleding'. Dat was wel een beetje raar, hij zag er opeens zo anders uit, ik vond hem ontoegankelijker. Maar ja, het is maar kleding.
Ik moet zometeen nog ff een verslag uitprinten en eigenlijk nog ff leren.
Oud 06-11-2008, 20:59
Redhair
Redhair is offline
Zo weg goede bui. Net liep ik vriendinnetje tegen het lijf bij huisgenootje en even flink op allebei lopen zeiken, wat eigenlijk tegen mezelf bedoeld was maar het was zo makkelijk om alles op hun af te reageren. En nu wil ik in bed liggen en niet meer wakker worden en hun nooit meer zien. Ik trek die drankendrugschaos hier niet meer, ik word helemaal gek. Wij met z'n drieën samen ergens iets kraken om van de drugs af te blijven, dat word een fiasco. Dat kunnen we niet, we gaan elkaar alleen maar naar beneden trekken. Godverdommeklotetiefuszooi.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.