Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2005, 16:58
Rememberme
Avatar van Rememberme
Rememberme is offline
Ik ben van mezelf heel onzeker. Op het moment heb ik 8 maanden iets met een jongen. Hiervoor heb ik 2 jaar iets gehad, met iemand anders. Dit heeft me heel onzeker gemaakt. Vaak, als ik toen iets voorstelde, werd dit door m'n ex-vriendje gelijk afgekraakt. Dit gewoon, overdag als we iets aan het doen waren. Maar ook vaak op seksueel gebied, dat als ik iets wilde wat op een andere manier fijner zou voelen, en ik zei dat... dan kreeg ik daar commentaar op.

Nu bij m'n nieuwe vriendje, durf ik bijna niks te zeggen. Dat kan ook over hele simpele dingen gaan. Als we bijv. in de stad zijn en hij vraagt wat we zullen eten. Dan 'durf' ik als het ware niks voor te stellen omdat ik bang ben dat hij het misschien niet wilt.
Eigenlijk onzin... want hij vraagt het me. Maar op een of andere manier durf ik dan niks te zeggen en dan zeg ik 'kies jij maar'.

Dat heb ik ook op seksueel gebied. Het is allemaal heel fijn enzo. Maar ik durf hem niet te zeggen hoe het fijner of beter zou kunnen. Omdat ik bang ben, hier commentaar op te krijgen.

Hoe kan ik hier vanaf komen. Ik wil niet zo onzeker zijn. Ik wil graag zeggen wat ik zelf graag wil en fijn vindt zonder bang te zijn.
Heeft iemand hier ook last van? En hoe kom ik ervan af?
__________________
Do you love me? I mean, really love me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2005, 17:00
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
je had die ex van je gewoon in zn gezicht moeten meppen.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:12
mara18
mara18 is offline
Ik denk dat dit zichzelf wel zal uitwijzen. Vertrouwen moet groeien in een relatie. Je vertrouwt hem waarschijnlijk nu ook al, maar toch betekent 'je volledig op je gemak voelen bij iemand' iets waar tijd over gaat. Als je op den duur merkt dat hij echt anders is (en blijft) dan je vorige vriend komt dat vertrouwen echt vanzelf hoor!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:23
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
met hem hierover praten. Hij zal het wel begrijpen en je proberen te overtuigen dat je vaker je mond/mening moet laten horen. En je hebt niets te verliezen. Probeer hem niet te vergelijken met je ex. Deze vriend heeft respect voor je, dat had je ex niet. Zie dat verschil in en gooi je muil open assepoester
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:50
Silent Moon
Avatar van Silent Moon
Silent Moon is offline
Heb je al een keer iets voorgesteld? En kreeg je toen commentaar? Ik zou het gewoon eens zeggen en kijken hoe hij reageerd want als hij dan jouw ideeen afkraakt, is het misschien toch geen goede vriend vind ik. Succes
__________________
Heet me Ik
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 19:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heel herkenbaar, heb/had precies hetzelfde, verder:

Citaat:
mara18 schreef op 01-07-2005 @ 18:12 :
Ik denk dat dit zichzelf wel zal uitwijzen. Vertrouwen moet groeien in een relatie. Je vertrouwt hem waarschijnlijk nu ook al, maar toch betekent 'je volledig op je gemak voelen bij iemand' iets waar tijd over gaat. Als je op den duur merkt dat hij echt anders is (en blijft) dan je vorige vriend komt dat vertrouwen echt vanzelf hoor!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 19:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Idd over proberen te praten dat je je zo voelt, hem duidelijk maken waardoor het komt en het samen proberen op te lossen.

Hij zal je hierdoor echt niet aan de kant zetten en doet hij stom, dan is hij een arrogante egoïstische zak
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 20:52
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Wat is je ex een lul zeg, ( logisch daarom is het ook je ex) Maar praat er over met je huidige vriend.. En hij begrijpt het vast wel
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kreator schreef op 01-07-2005 @ 18:00 :
je had die ex van je gewoon in zn gezicht moeten meppen.
Zijn we het toch nog een keer eens.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:37
Rememberme
Avatar van Rememberme
Rememberme is offline
Nou, het is me al een beetje gelukt. Afgelopen keer dat we seks hadden, heb ik gezegd van.... ik zou nu het liefst dit willen.
En hij vond het prima... leuk volgens mij zelfs. En ik voelde me heel trots dat ik het had gezegd.

Maar ik vind het erg moeilijk om nu dingen te gaan zeggen waarvan ik nog nooit iets heb gezegd.
Als hij me bijvoorbeeld vingert is dat wel ontzettend lekker enzo... maar het zou veel lekkerder kunnen. Maar in al die maanden dat we al seks hebben gehad, heeft hij het zo gedaan en denkt hij dus dat het goed is zo. Dus ik vind het een beetje moeilijk om dat nu dan te zeggen. Van heej... ik heb het eigenlijk liever op een andere manier.

M'n topic gaat nu eigenlijk meer over seksualiteit... hoop dat het dan nog goed staat ofzo..
__________________
Do you love me? I mean, really love me?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:57
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik heb er een beetje last van. Maar het wordt nu wel steeds minder.

Gewoon ook zeggen lijkt me.
Het is niet eenvoudig, maar wel beter dan je mond houden.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 16:19
Verwijderd
je zult er toch overheen moeten komen, dat is echt veel fijner.
Sowieso met hem over praten, want hij speelt zeker een belangrijke rol in dit proces
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:38
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-07-2005 @ 21:52 :
Wat is je ex een lul zeg, ( logisch daarom is het ook je ex) Maar praat er over met je huidige vriend.. En hij begrijpt het vast wel
wrom heeft ze daar in godsnaam 2 jaar mee gehad dan...
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:51
Verwijderd
zullen ook echt wel positieve kanten aan die dude zitten
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 03-07-2005 @ 18:38 :
wrom heeft ze daar in godsnaam 2 jaar mee gehad dan...
Vrouwen, hè...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geen vrienden kunnen maken
Katje92
19 17-04-2016 16:35
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 22:23
Liefde & Relatie Waar knapt de vrouw op af bij een jongen?
Dotcom
147 13-01-2003 18:16
Liefde & Relatie Verlegenheid
Outdated Spirit
17 07-01-2003 22:17
Lichaam & Gezondheid dun zijn of willen zijn is ongezond en slecht. dik zijn of willen zijn dan niet?
stella
14 14-08-2002 11:24
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.