Oud 09-05-2010, 16:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat voor roddels circuleren er op jou school? Welke geruchten heeft iedereen al gehoord? Heb je zelf ooit eens een gerucht/roddel gestart? Ben je zelf ooit een onderwerp van een roddel geweest?

TS begint:
Bij ons op school was vorig jaar de hotste roddel dat een bovenbouwer zijn penis in een pot chocoladepasta had gestopt.
En er was een filmpje (met mobiele tefeloon) die iedereen gezien had. Het was een filmpje van een meisje dat op een schoolfeest een jongen oraal bevredigde in de wc.
Dit jaar zijn er tot nu toe niet echt veel roddels. Niet interessante iig, want er is wel een koppel uit elkaar gegaan en dat was bijzonder omdat ze al eeuwen samen waren. /roddelqueen

Ik heb nog nooit een grote roddel gestart. Wel heb ik per ongeluk iets aan iemand verteld dat hij niet mocht weten. De volgende dag wist de hele klas het.

Ik ben nog nooit het onderwerp van een roddel geweest.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2010, 22:41
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Mijn middelbare school had:

Foto's van meisje dat een tube tandpasta in haar Vagina had geschoven, en toen andersom met de dop er af (lijkt me erg pijnlijk en de pasta zat overal...yeah...) meisje is van school gewisseld naderhand.

Meisje dat zichzelf met een banaan bevredigde, ex stuurde filmpje door naar school, maar ze zat in examenjaar dus die was er snel van af.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 09:55
Verwijderd
Tandpasta in vagina schuiven? Oei.

Bij ons op school zijn dat soort gekke dingen niet. Meer van het type die zal wel gay zijn, die is een hoer, hij heeft gevochten, dat soort dingen.

Ohja, een leerlinge zou iets met een leraar hebben. En leraar A was met B getrouwd. B werkte ook op school. Maar toen ging A naar bed met lerares C en toen werd C ontslagen op last van B

Laatst gewijzigd op 10-05-2010 om 10:36.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 13:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmm, weinig geroddel berijkt de bovenlagen/examenklassen nog tegenwoordig. Er was een tijdje terug, echt toen ik nog in de tweede zat, iets met naaktfoto's die rondgingen. Ook is er één leraar van school gestuurd omdat hij (volgens de geruchten) een meisje aan had gerand. Dat was mijn mentor uit de eerste en het was geen aanranding, hoorde ik, maar hij had gevoelens voor een leerlinge ofzo. Nouja.
Nu zijn er niet zo veel roddels, alleen een stelletje dat altijd heel openlijk overal klef zat te doen en daarom kleffie en beffie genoemd werden (geen idee hoe ze echt heetten) dat uit elkaar was gegaan ofzoiets.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dingaantouwtje; Vandaag om 10:36.
?

edit zodat DIngaantouwtje niet weer samen hoeft te voegen ():
ohja!
Danke dan

Laatst gewijzigd op 10-05-2010 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 14:08
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Samengevoegd, dubbelposten staat zo raar als er maar een minuutje tussenzit.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 23:11
xxboyxx
Avatar van xxboyxx
xxboyxx is offline
Ik had 1 maand geleden ging er een filmpje door school van een lerares. Die het in de tuin deed met een man opgenomen door een leerling die naast haar woont :$
lerares schAaamt zich xD
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 17:30
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
God, wat zijn middelbare scholieren toch ook een stelletje eikels!
De nieuwste roddel: Meisje S. heeft toegegeven dat ze liever een jongen was geweest, dat ze daarom gekleed gaat zoals ze gekleed gaat.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 21:38
axelf
axelf is offline
ten eerste (niet echt een roddel) een roddel over mij:
ik stapte op het mooiste meisje van het school af en vroeg haar mee uit
ik kreeg een slag in het gezicht en word sindsdien uitgelachen
ten tweede:
een filmpje over een meisje dat zich helemaal uitkleed
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 21:32
silentbob
silentbob is offline
ik ben wel al onderdeel van een roddel geweest
roddel was dat ik een lerares/deelschoolleidster geslagen had(was niet zo, wrikte alleen haar handen van me af omdat ze aan me stond te trekken om me mee te krijgen, had wat conflict met een lerares die mn muis had afgepakt van een ander, nadat mn laptop was afgepakt, en daar werd die muis van afgepakt omdat ze 'm in het digibord hadden gedaan voor de grap(is draadlozse muis) en toen pakte ik mn muis terug, en uiteindelijk ben ik de klas uitgelopen en heb mn laptop ook meegepakt)

roddels bij ons op school zijn voor een groot deel trouwens wel waargebeurd(bijv. : iemand die tegen het raam van het kantoortje van de deelschoolleidster had gepist, diezelfde die in zn onderbroek van school naar de super is gezwommen door de grachten dat van mij was voor de rest wel waar, ook was er es iemand die een poster had opgehangen over wat iemand anders moest verbeteren aan zichzelf om op zn volgende school school wel vrienden te krijgen, diegene waar het over ging heeft toen diegene's laptop kapotgegooid, die gast heeft nu btw geebn school omdat ie op zn nieuwe school al op de 1e dag 3 uren spijbelde en betrapt werd met wiet)

en verder zijn er nog de geruchten over uren die uitvallen die iedereen dan ineens heel geloofwaardig vind en en tja, dan kun je er natuurlijk ook niks aan doen als je er niet bent en het blijkt wel door te gaan...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 20:48
FunkyLyanneXx
Avatar van FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
wat zijn wij toch brave en netjes opgevoedde kinderen.
nee toch niet

er gingen 2 meiden sneeuwballengevecht houden in hun bh en string. en toen moest de conciërge ze naar binnen halen. echt grappig.
__________________
Happiness can be found, even in the darkest of times.
If one only remembers to turn on the light. - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 11:16
Verwijderd
Wtf, dit soort dingen gebeurden nooit bij mij op school, rondgaande filmpjes en foto's. Dacht dta het iets Amerikaans was ofzo.
Citaat:
ook was er es iemand die een poster had opgehangen over wat iemand anders moest verbeteren aan zichzelf om op zn volgende school school wel vrienden te krijgen, diegene waar het over ging heeft toen diegene's laptop kapotgegooid,
Mooizo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 23:12
silentbob
silentbob is offline
die gast(die naar een andere school ging) verdiende het zelf hoor, was zo'n type die constant dingen jatte bij de super en het had over allemaal meisjes waar ie mee geweest zou zijn waar dan niks van klopte
en ik hoorde dat ie nu helemaal niet meer op school zit, op z'n nieuwe school kreeg ie een proefperiode en gelijk de 1e dag spijbelde hij de 1e 3 uur en werd die 1e dag ook nog betrapt met wiet(bij ons op school gebeurt dat niet zo snel, nooit controles op wiet ofzo, maar als je net op een nieuwe school zit met een proefperiode kun je toch wel iets verstandiger zijn...)
nogal een stap, van gymnasium naar niks
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 23:52
Verwijderd
NJa, hij heb zn laptop nog tenminste.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 14:32
Lisanne
Lisanne is offline
Er gaat bij ons een roddel op school dat een meisje op haar eigen feest is ontmaagd in een steegje door iemand die ze ´mwoah´ kent. Ze zou het ook zonder condoom hebben gedaan, de pil niet slikken en hartstikke zwanger zijn. Volgens mij is dit verhaal ´gemaakt´, want het meisje zelf beweert dat ze alleen zoende.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 14:44
Verwijderd
Een meisje uit de 3e schijnt zwanger te zijn, maar ik vraag me af of ik het moet geloven...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 18:52
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Een meisje uit de 3e schijnt zwanger te zijn, maar ik vraag me af of ik het moet geloven...
Bij ons op school is een meisje al 5 keer zwanger geweest van 3 verschillende jongens. (In totaal 5 keer, niet per jongen.) En dat is vast echt waar.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:11
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Er gaat bij ons een roddel op school dat een meisje op haar eigen feest is ontmaagd in een steegje door iemand die ze ´mwoah´ kent. Ze zou het ook zonder condoom hebben gedaan, de pil niet slikken en hartstikke zwanger zijn. Volgens mij is dit verhaal ´gemaakt´, want het meisje zelf beweert dat ze alleen zoende.
zoiets ging een poosje geleden bij ons ook rond, maar dan met ontgroenen, door een 26-jarige(weet niet of ze 'm kende) in een steegje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2010, 17:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Een meisje uit de 3e schijnt zwanger te zijn, maar ik vraag me af of ik het moet geloven...
Haha, zit je soms bij mij op school? Deze roddel ging een paar weken geleden ook door onze school.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 20:00
Verwijderd
Nee die roddel is van langer geleden. Maar ik heb tot dusver niemand met een dikke buik zien lopen, wat het nog ongeloofwaardiger maakt. Ik hoop in elk geval dat het niet waar is.

@Geriananas: Als dat waar is vind ik t echt een slet. Maar ik denk niet dat ik het zou geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 22:47
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ze is zowiezo wel een slet maar ik denk niet dat ze echt 5 keer zwanger was hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 19:05
Verwijderd
Dat lijkt mij idd ook wel erg sterk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 01:33
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Vorig jaar 2 maanden na het nieuwe jaar nergens meer gezien iedereen heeft haar gebeld of ze zwanger was
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 16:12
ansjuh
ansjuh is offline
weet je zulke dingen hebben wij helemaal niet echt niet hoe bedoel je een saaie bedoening
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Schoolkrant
x_Liselotte
13 21-09-2009 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.