Oud 09-06-2010, 09:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat vinden je vrienden als je tegen ze zegt dat je hier lid en actief bent? Of wanneer ze zien dat je aan het forummen bent op dit forum? En wanneer ze bijvoorbeeld merken dat je hier tot die in de nacht zit?

Heb je mensen uit je eigen omgeving enthousiast gemaakt voor het forum en zijn ze nu lid?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2010, 09:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dat weten ze niet (of ik heb ze leren kennen via het forum en dan vinden ze het uiteraard zeer normaal).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 09:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ze vinden het simpelweg geweldig.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 09:25
Verwijderd
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee. Ik denk dat de meesten het zouden afkeuren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 09:40
Verwijderd
Het forum staat hier altijd open op m'n computer, ik doe er niet geheimzinnig over tegen vrienden. Ik denk ook niet dat het ze iets kan schelen. Ze weten dat ik mijn vriend ken via dit forum.
Tegen collega's/vage bekenden vertel ik niks, als ze er naar vragen wat ik zoal doe op internet zal ik wel zeggen dat ik forum maar niet op welk forum.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:16
Verwijderd
Ik denk dat ze daar niet zoveel van vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:25
Verwijderd
Een paar weten het, die vonden het tof dat ik mensen kende via een forum en daar wel eens mee afspreek enzo. Nu heb ik het vaak over 'Martin, die altijd naar m'n voorstellingen komt kijken' en 'die gang uit Utrecht' en sommige weten dan dat ik het over een internetgroep heb. Verder weten ze niet dat het scholieren.com is en dat wil ik graag zou houden. Ben ook bang dat er mensen zijn die me dan hier zouden gaan naamzoeken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:26
Verwijderd
Mijn vrienden vinden het vrij normaal dat ik hier lid en actief ben. Ze zijn zelf ook geeks . Ik ben ook lid geworden toen ik nog scholier was, dus kennen ze de naam ook, maar tegen oppervlakkige kennissen zeg ik die niet. Ze zien nooit dat ik hier aan het forumen ben, want waarom zou ik gaan forumen als ik vrienden op bezoek heb? En ze merken dus ook niet dat ik hier 's nachts zit, maar dat kan ook komen doordat ik dat zeer zelden doe

Ik heb geen mensen actief lid gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:29
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Erm, tsja. Mijn vrienden weten het volgens mij over het algemeen niet, maar als ik het ze zou vertellen zou het hun echt niet uitmaken Ik ben ook niet erg actief meer met meets en zelf posten enzo. Maar ik lees nog wel dagelijks bepaalde topics
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Om zelf ook maar te reageren

Ik ben zelf hier gekomen door 3 vrienden/klasgenoten, intussen bijna 9 jaar geleden. Die hadden het over een leuk forum en dan vooral over De Kantine en na een paar maanden ben ik maar eens een kijkje gaan nemen hier. Het duurde even voordat ik ook ging posten, maar we hebben hier toch best lang met 4 (later 3) rondgehangen. En één van die vrienden komt hier nog steeds zo nu en dan langs geloof ik.

Verder weet mijn directe omgeving geloof ik wel dat ik forum aangezien ik hier een aanzienlijk deel van mijn vrienden vandaan heb (wat wil je na 9 jaar rondhangen en tientallen meetings ). Een deel vindt het maar gek dat ik met mensen van het internet afspreek of zo veel tijd hier rondhang, maar volgens mij hebben ze het wel geaccepteerd. Maak er ook absoluut geen geheim van dat ik hier rondhang
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:41
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik forum veel op school, dus iedereen kijkt wel eens mee. In de pauze liggen we regelmatig in een deuk door een topic dat ik dan gevonden heb (Octopus, knieënfetisj) of doen ze pogingen mij te laten afkicken door bijvoorbeeld mij een gratis broodje kaassouflé aan te bieden als ik niet kijk een hele dag. Toch wel moeilijk
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee. Ik denk dat de meesten het zouden afkeuren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:06
Verwijderd
Bij de meesten zit ik in de 'forumkast'. Het is niet iets wat ik zomaar vertel. Twee vriendinnen weten het, en die hadden er geen problemen mee. Ik stuur ook wel eens grappige topics door enzo.

(Mijn beste vriendin had me trouwens gevonden! Ze herkende me aan mijn stijl van typen. Toch best leuk, dat ze me zo goed kent . D, als je dit leest: Je bent een engel, hihi)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin heeft hier wel een account, maar snapt volgens mij niet zo goed waarom ik hier uren op kan zitten. En als ik haar lastig val met stress over het weerwolfspel (Oh, volgens mij ga ik dood vandaag, want volgens mij is die de wolf en dan zou die, de tovenaar, me kunnen beschermen, maar misschien doet die dat wel niet ) laat ze me wel lullenn, maar ze snapt er niks van mijn beste vriend ook niet.

verder praat ik er niet echt over aangezien mensen het niet snappen ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee. Ik denk dat de meesten het zouden afkeuren.
Al weet het gezin wel dat ik hier af en toe kom.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:42
Verwijderd
Oh nee mijn ouders niet, en als ik naar een meet zou gaan zouden ze lichtelijk in paniek raken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat ik ooit twee forumers gemeet hebt weten mijn ouders niet en dat hoeven ze ook niet te weten. Het forum is meer internetvermaak.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2010, 16:45
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee. Ik denk dat de meeste dan gaan meelezen.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, wat valt er te vinden van een geel (ja, geel!) forum. Ze vinden er geloof ik niet veel van.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:56
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik denk niet dat het mijn vrienden iets kan schelen eigenlijk. Verder is er een vriendin van me ook actief op dit forum (we kwamen elkaar hier toevallig tegen en wisten het dus in eerste instantie niet van elkaar, het is dus niet zo dat de een de ander enthousiast gemaakt heeft).
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 19:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Veel weten het wel, maar doen er weinig op uit. Als ik dat leuk vind, moet ik dat vooral doen. Met meets is vooral mijn oma nogal beschermend. 'Pas je wel op, je weet nooit wat je tegenkomt!'
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Sommige vrienden weten het wel, omdat het dan ter sprake is gekomen. En voor andere vrienden geldt: het is niet dat ik het ze expres niet vertel, het komt gewoon nooit echt op het onderwerp.
Ik vind het niet iets raars of iets om je voor te schamen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:46
Verwijderd
Mijn vrienden zijn of via het forum, of niet, en in het laatste geval is het dikke /care.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 22:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik zit ook veilig in de forumkast, ze hebben geen idee. Ik denk dat de meesten het zouden afkeuren.
Dit ja. Hoewel ik niet denk dat ze het echt af zouden keuren, maar meer dat ze het niet zouden begrijpen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2010, 23:54
Verwijderd
ik vind het eigenlijk nog steeds behoorlijk kansloos, dus ik vertel het (bijna) nooit aan anderen. ik heb hier natuurlijk een boel matties, maar degenen waar ik vaak mee omga ken ik toevallig ook half een beetje via andere ehhhh wegen. zo hebben white trash en ik eens aan een gemeenschappelijke vriend met heel veel gelach en gegeit bekend dat we elkaar toevallig ook op een internetforum waren tegengekomen en meetings hebben bijgewoond. hilarisch momentje, maar wel hooooooooooooge uitzondering ;x mijn ouders weten het dan weer wel, al jaren. zij vinden er niet veel van ;p
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 12:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Volgens mij weten een aantal vrienden het wel, maar het maakt ze niet uit. Als ik dat leuk vind... Alleen bij meeten trekken sommige wel een twijfelface, maar anderen vinden het juist weer heel leuk dat je een dagje gezelligheid kan hebben met mensen van internet. Mijn ouders weten het ook al jaren, omdat ik vroegah toestemming nodig had om naar een meeting te gaan (ja dat krijg je met minderjarig zijn en aan de andere kant van het land wonen) en die vonden het ook wel prima. Als ik het vertrouwde, dan vertrouwden zij er ook wel op. Weinig van mijn vrienden zitten echt zo op een forum als ik, dus ik denk dat er ook wel een stukje onbegrip bij zit. Maar ik heb één vriendin die ook naar meetings van een ander forum gaat en daar ook vrienden heeft gemaakt enzo, dus die snapt het wel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 19:36
Verwijderd
Het boeit m'n vrienden niet zoveel, al denk ik wel dat ze het een beetje no-life vinden. Kan ik ook wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 19:57
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
En één van die vrienden komt hier nog steeds zo nu en dan langs geloof ik.
Check!

Maar ik lees meer dan ik schrijf, volgens mij. Anyway, mijn vrienden hebben er niet veel mee. T komt ook niet vaak ter sprake ofzo.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 22:47
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik denk dat ze daar niet zoveel van vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 15:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje vindt het een 'vreemd verschijnsel' maar het kan hem niet zoveel schelen. Mijn beste vriendinnen zitten ook allemaal op een forum en de rest van mijn vrienden weten het niet. En degenen die het weten, weten niet wat het is, dus hebben die er geen mening over.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Dat weten ze niet (of ik heb ze leren kennen via het forum en dan vinden ze het uiteraard zeer normaal).
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 18:35
Verwijderd
Mijn vriendje lacht me uit Maar hij zit op geenstijl en tweakers dus ik vind hem minstens zo'n geek
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 19:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb me in de 2de geregistreerd samen met een groep meisjes uit mijn klas. Zij zijn allemaal weggegaan (of zitten hier nog onder een andere naam) en ik ben gebleven. Ik heb in de loop der tijd wel mijn naam veranderd zodat ze me niet meer zouden herkennen. Ik weet niet wat mijn huidige vrienden ervan vinden. Volgens mij hebben ze allemaal wel gezien dat ik vaak een geel iets open heb staan. Maar als ze de laptop gebruiken klikken ze toch altijd meteen weg en kijken ze niet. Mijn vriend... tja, ik kom hier al zo lang ik hem ken. Dus hij weet niet anders. Mijn vriend is trouwens lid.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Sommige vrienden weten het wel, omdat het dan ter sprake is gekomen. En voor andere vrienden geldt: het is niet dat ik het ze expres niet vertel, het komt gewoon nooit echt op het onderwerp.
Ik vind het niet iets raars of iets om je voor te schamen
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 17:59
Verwijderd
Oh en van de andere vrienden - een aantal zit of zat op dit forum en vindt het hooguit stom dat ik nog steeds op een scholíerenforum rondloop , en de rest kan het niks schelen of weet het misschien niet eens.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2010, 16:27
Verwijderd
Ha, alles beter dan die ene blauwe week dat ik Gosupermodel speelde,
Die forums waren zo laag van niveau dat ik daar snel was uitgekeken o.o

Nee,
Ze vinden me vet cool nu ik hier speel, jwz.

Edit;
Als ze er achter komen eh, wat een zeer kleine kans is, of je moet mijn laptop open klappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Mensen van een forum
Dark Phoenix
70 02-05-2008 10:25
Liefde & Relatie Liefde en vriendschap via het forum
Verwijderd
51 24-05-2007 08:10
De Kantine Wat vinden je vrienden van het forum?
forumfreakie
96 10-02-2004 09:28
Verhalen & Gedichten Een van mijn eerste brieven.
Verwijderd
8 01-05-2003 22:21
Liefde & Relatie wat vinden jullie hier nu van?
fonske
8 23-02-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.