Oud 11-05-2010, 18:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hey iedereen, een nieuwe poging om het spel te redden.

Hier kun je je inschrijven als deelnemer. of als lid van het testpanel.

Een verandering
Omdat er weinig mensen zich hebben aangemeld voor het testpanel doen we het anders. Ipv een testpanel mogen alle DK leden de vraag beantwoorden (via pm naar mij, maar dat zeg ik straks ook even).

Hoe het vroeger was staat onder de spoiler. Maar eigenlijk is het niet nodig.
Spoiler

Het spel heeft 10 rondes. Eén ronde bestaat uit één vraag. Na elke vraag wordt de top-10 van het testpanel gepost. Onder een spoiler zullen de top-10’s van alle deelnemers + alle leden van testpanel (+ hun commentaar) te zien zijn. Bij de uitslag komt een korte samenvatting van het commentaar. Ook wordt er gepost hoeveel punten elk deelnemer heeft gekregen in die ronde/voor die vraag (+ de vorige rondes/vragen).

Er is dus geen testpanel. Van alle antwoorden die de DK-leden hebben ingezonden wordt een samenvatting/puntentelling gemaakt.

Voor vragen kun je mij pm’men.

Opgelet:
* Als je een vraag hebt die niet relevant is voor iedereen die meedoet, post de vraag dan NIET in dit topic. Stuur mij een pm.
* Als ik een fout heb gemaakt bij de puntentelling of jouw puntentelling ben vergeten (of iets anders verkeerd heb gedaan, bijv. een ontzettende spel- of grammaticafout ) post dat dan NIET in dit topic. Stuur mij een pm. Ik zal het verbeteren en dan zelf in dit topic melden wat ik heb aangepast.



Definitieve Deelnemerslijst
1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive Heeft een ban aangevraagd, doet niet meer mee.
6. Freezer freezer is gediskwalificeerd
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide


Er hebben zich 10 deelnemers gemeld! Het spel gaat beginnen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 25-05-2010 om 13:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2010, 18:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi, ik wil graag meedoen als deelnemer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:02
Verwijderd
Ik doe graag weer mee als deelnemer

En ik vind een verhaaltje prima (post van medeia in laatste topic) maar ik wil ook graag in een spoiler alle lijstjes van iedereen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@ Medeia: is goed!

Tot morgen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:03
Verwijderd
Ik doe ook graag mee als deelnemer
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:04
Verwijderd
Ik zou zeggen, doe dan ook 10 deelnemers, dan heb je een top 10.

Ik word deelnemer deze keer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
En ik vind een verhaaltje prima (post van medeia in laatste topic) maar ik wil ook graag in een spoiler alle lijstjes van iedereen
En precies dit
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:04
Verwijderd
ik wil wel weer deelnemen!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:04
Verwijderd
Oja en ik doe graag mee als deelnemer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik doe ook graag weer mee als deelnemer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:06
Verwijderd
Dan zit de deelnemerlijst weer vol ik ben ook voor 10 deelnemers
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:07
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Doe mij maar testpanel, jullie kennen mij toch niet goed genoeg voor als deelnemer
__________________
Heroes last forever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik wil ook deelnemer zijn .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
10 deelnemers!!!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:14
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Jongens, 10 deelnemers betekent dat er eigenlijk ook 10 vragen moeten komen, want zo werkt het spel. Als jullie dat niet erg vinden kan dat.

Btw, mijn 'tot morgen' gaat niet meer op, na een half uur op iemand wachten was ik het zat!

Edit: Zie openingspost
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 11-05-2010 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:38
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Oké, dan doen we toch lekker 10 vragen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:39
Verwijderd
Ik wil wel testpanel zijn . Maar moet het testpanel dan samen een toptien maken of wordt het het gemiddelde? Want als het samen moet wil ik deelnemen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil ook deelnemer zijn.

Paranoide ook.

Citaat:
Ik wil wel testpanel zijn . Maar moet het testpanel dan samen een toptien maken of wordt het het gemiddelde? Want als het samen moet wil ik deelnemen
Het hoeft niet samen, het wordt het gemiddelde.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2010, 19:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Deelnemerslijst tot nu toe:
1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Medeia
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide

Vol!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@Uice: zie openingspost

@ Etmakas: Ieder lid in het testpanel maakt een eigen top-10.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:49
Verwijderd
Gaaf team
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 20:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Yup, mega team. Al is er niet echt veel plek zo voor de nieuwelingen, maar dat is misschien ook wel goed.

Morgen rond 16.00 uur ben ik er pas weer (denk ik). Als er dan genoeg testpanel-leden zijn dan begint de eerste ronde.

Mensen die een idee hebben voor een vraag, pm me! NIET in het topic daarover discussiëren, aub.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 20:11
Verwijderd
Opzich is het mss wel handiger om een aantal regulars in het testpanel te hebben, anders krijg je van die kromme uitslagen. Ik wacht even af wie er in het testpanel terecht komen, maar evt. ben ik wel bereid om te switchen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 01:10
Verwijderd
Verwijder mij maar weer als deelnemer, ik ga een tijdje weg. Ik zal het met plezier teruglezen though.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 11:33
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Verwijder mij maar weer als deelnemer, ik ga een tijdje weg. Ik zal het met plezier teruglezen though.
Ik kom in de plaats van jou dus dan bij deze ben ik deelnemer
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2010, 13:59
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Freezer
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 14:03
Verwijderd
Ik wil wel in het testpanel, maar ik ben er morgen, zaterdag en volgende week donderdag niet, is dat erg?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 16:28
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
We hebben nog maar 3 leden in het testpanel. Zo kunnen we natuurlijk niet beginnen. En het is ook een beetje raar als er meer deelnemers zijn dan testpanel-leden. Sann, wil je nog steeds in het testpanel?
En zijn er misschien andere deelnemers die in het testpanel willen? Want hoe minder deelnemers, des te sneller we weer met een nieuwe groep deelnemers aan de start kunnen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
We hebben nog maar 3 leden in het testpanel. Zo kunnen we natuurlijk niet beginnen. En het is ook een beetje raar als er meer deelnemers zijn dan testpanel-leden. Sann, wil je nog steeds in het testpanel?
En zijn er misschien andere deelnemers die in het testpanel willen? Want hoe minder deelnemers, des te sneller we weer met een nieuwe groep deelnemers aan de start kunnen.
Mij lijkt 20 spelers ook aan de hoge kant. Ik zou daarom eerder kiezen voor 7 deelnemers en 8-10 panelleden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 17:05
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Mij lijkt 20 spelers ook aan de hoge kant. Ik zou daarom eerder kiezen voor 7 deelnemers en 8-10 panelleden.
Wil jij in het testpanel?

Nou ja, ik dacht, ik doe wel wat de spelers willen, want het is ook niet echt 'mijn' spel, dat ik dus niet zomaar alles kan lopen bepalen.
Sann ik zet je dan hierbij in het testpanel en roep nog twee deelnemers op om te switchen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:14
Verwijderd
Waarom moet het eigenlijk een vast testpanel zijn? Plaats gewoon de vraag voor alle DK'ers om vrij op te reageren, alsof het een enquete betreft
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:19
Verwijderd
Eens met N00dles
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 21:41
Verwijderd
Maar dan mogen deelnemers natuurlijk niet stemmen, en het mag ook niet open . Verder ben ik eens.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 21:56
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dames en heren van de DK. Zoals in de beginpost staat zijn er een paar dingen verander. Er is geen testpanel, maar alle DK-leden mogen hun antwoord op de vraag per pm naar mij opsturen (dus niet in dit topic posten!).

De deelnemers uiteraard ook hun antwoorden naar mij sturen. Voor de rest gaat het spelletje als 'gepland'.

De eerste vraag:

Wie heeft de meeste kans om een SOA op te lopen?

Deelnemerslijst
1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Freezer
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide

Morgen om 20.00 is de deadline.
Aan de deelnemers: Als je nou 5 over 8 online komt, stuur dan alsnog je antwoorden in. Misschien kan ik die verwerken. Als je je antwoorden niet instuurt krijg je geen punten.

Sann, je staat weer bij de deelnemers!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 21:59
Verwijderd
Toffff ik ben toch liever deelnemer! ik hoop wel dat DK'ers een beetje meespelen, anders kunnen onze lijsten mss meegenomen worden in het gemiddelde? of is dat een raar idee?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 22:01
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dat is inderdaad een raar idee. Maar als er echt heel weinig inzendingen zijn, dan moet het maar met wat we hebben. Misschien dat ik dan ook ga ranken of dat ik random.org ga gebruiken
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2010, 22:07
Verwijderd
Zo'n raar idee is het toch niet? Een gemiddelde van alle deelnemers is nog steeds een gemiddelde dat niet te voorspellen is. Als je begrijpt wat ik bedoel. Anyway, komt vast goed!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 16:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik begrijp wat je bedoeld Absinthe. Het komt helemaal goed!

Nou ja, eigenlijk up ik dit topic omdat ik nog niet van iedereen iets binnen hebt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 16:36
Verwijderd
Ga je pmen

Laatst gewijzigd op 13-05-2010 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 16:48
Verwijderd
Oh, en ggyc8, wil je wel de volgende vraag pm'en naar de deelnemers zodat wij het niet vergeten?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 16:50
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh, en ggyc8, wil je wel de volgende vraag pm'en naar de deelnemers zodat wij het niet vergeten?
Ja, dat lijk mij ook een goed idee Misschien doe ik dat nu ook even, naar diegenen die nog niets hebben ingezonden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 17:16
Verwijderd
Ik wil heel graag meedoen, mag het?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 18:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
^ pm

Nog twee uur tot de deadline!

Zijn er nog DK'ers die even de moeite willen doen om de vraag te beantwoorden? Het liefst met commentaar/motivatie.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 20:56
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ronde 1

Spoiler


Ik had een fout gemaakt met de puntentelling, de juiste uitslag is te vinden op pagina 2

Statistics
Spoiler
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:07
Verwijderd
LP is echt goed in dit spel

Maar waarom staat er bij Sann, Jiive en Rivka geen punten vermeld en waarom zijn de argumenten van LP en Pip hetzelfde?

En wat betekent "alle drie" of "alle vier" ?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ggcy8, de inzending onder Pippeloen is van mij. Ik weet dat we zusjes zijn, maar volgens mij doet ze niet eens mee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:10
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
^Shiitt.. nou ja, dan kijk ik er morgen naar, want nu moet ik echt weg. Vinden jullie het erg als ik doe alsof Pip wèl iets heeft ingezonden ? Want anders moet ik alles veranderen.

Edit: Vraag ik me dan toch af, waarom heb ik dan een pm van jou en je zus gekregen, LP?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Go nuts, you're the quizmaster
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
En wat betekent "alle drie" of "alle vier" ?
Dat Absinthe, freezer en Uice alledrie op plaats 10 staan, en sann, Jiiive, Rivka* en Tink* allevier op plaats 6.

Citaat:
^Shiitt.. nou ja, dan kijk ik er morgen naar, want nu moet ik echt weg. Vinden jullie het erg als ik doe alsof Pip wèl iets heeft ingezonden ? Want anders moet ik alles veranderen.

Edit: Vraag ik me dan toch af, waarom heb ik dan een pm van jou en je zus gekregen, LP?
Verkeerd ingelogd, misschien? Maar als Pip niets heeft ingezonden dan moet de telling wel opnieuw, want anders komt het erop neer dat LP's voorspelling dubbel telt. Zo kan ik ook wel 4 punten halen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:
^Shiitt.. nou ja, dan kijk ik er morgen naar, want nu moet ik echt weg. Vinden jullie het erg als ik doe alsof Pip wèl iets heeft ingezonden ? Want anders moet ik alles veranderen.

Edit: Vraag ik me dan toch af, waarom heb ik dan een pm van jou en je zus gekregen, LP?
jonge, ik heb je gister een pm gestuurd als deelnemer, er staat toch in dit topic dat iedere dk'er mag reageren?
En die verhaaltjes achter de namen in mijn lijstje zijn inderdaad niet van mij, ik heb enkel een heel inspiratieloos rijtje met namen opgestuurd.

edit :

dit heb ik je gepm'd :
-------------------------

Hallo, hier mijn inzending als testpanel.

Wie heeft de meeste kans om een SOA op te lopen?

1.Sann
2.Little Phoebe
3.Jiiive
4.Absinthe
5.Noodels
6.Tink
7.Paranoide
8.Uice
9.Rivka
10.Freezer

Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 00:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai Your Friends # 1515
Verwijderd
500 01-10-2011 22:46
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 13:43
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
De Kantine Lijst Saai #998
Verwijderd
500 06-06-2010 23:58
De Kantine Ranking the scholieren.
freezer
405 11-05-2010 18:02
De Kantine Saai zijn kan niet meer, ik zou niet weten hoeee #976c, subparagraaf I-D
Verwijderd
501 03-05-2010 02:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.