Oud 17-05-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
De uitslag van:

Rivka*
8. N00dles, ik denk dat hij me niet zo serieus neemt en daarom dingen snel door kan vertellen.
Citaat:
N00dles
5. Rivka*; Jong en onbezonnen, gebruikt gevoelige informatie van jou om op het schoolplein te scoren bij haar vriendinnetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2010, 15:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik was weg afgelopen weekend, jammer want ik had volgens mij best wat puntjes kunnen scoren in de vorige ronde. Maar bij deze ben ik benieuwd wat het gaat worden. Ik doe lekker maar wat, ik vind het alleen lastig waar ik nu mezelf moet plaatsen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 16:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
maar pippeloen doet niet mee
Ik snap het al. Ik had LP voor Pip aangezien, waarschijnlijk omdat ik een mongool ben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 16:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik snap het al. Ik had LP voor Pip aangezien, waarschijnlijk omdat ik een mongool ben.
Het is dat jij die woorden gebruikt...

Maar ik zag daar inderdaad Pippeloen staan en heb het in LP veranderd, en volgens mij was je nummer 6 vergeten en daar had ik toen volgens mij maar N00dles ingevuld, omdat je die ook was vergeten.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:14
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
De deadline is verstreken!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:17
Verwijderd
Volgens mij was de deadline verschoven naar 20 uur.
Maakt mij verder niet uit, heb mijn top 10 al opgestuurd, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:18
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hè bah, dit is allemaal veel te spannend .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:30
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Huh deadline verstreken? Verschoven? Hij is gewoon nog steeds zo hoor:

De deadline is voor nu gesteld op 17 mei 20.00 uur

En btw, het kan zijn dat de uitslag vandaag nog niet online komt (sorry Rivka*!), want moet nog 49 bladzijdes in m'n kop krijgen voor morgen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:31
Verwijderd
Eerst was het toch 17 mei 16.00 uur? Dan is 'ie toch verschoven?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hmm.. één van ons tweeën maakt ergens een fout. Volgens mij heb ik deadline nooit verschoven. Maar dat maakt niet uit De deadline is (nu) gewoon 20.00 uur
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Oké, maar ggcy8, je kan toch ook even de antwoorden + spoilers aan bijv. Etmakas pm'en en dat die ze dan hier gooit?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:53
Verwijderd
ik wil me bij dezen alvast aanmelden als deelnemer bij de volgende!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:05
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Leuk dat iedereen zich geroepen voelt om zich als deelnemer aan te melden, maar we hebben ook testpanel-leden nodig!

Dus IKBENBABSWEL, Stefenootje en iedereen die volgende keer wil deelnemer: naamzoek! Laat van jullie horen door alvast de vragen te beantwoorden naar mij op te sturen.

Uice, Paranoide, freezer, N00dles naamzoek!

Om ervoor te zorgen dat niet al te veel mensen deze ronde 0 punten krijgen is de deadline verzet naar 18 mei om 16:00
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Dat is dan toch lekker hun schuld? Zo is het spel gewoon!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:14
Verwijderd
Als je de deadline blijft verzetten, reageert straks helemaal niemand meer ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ja! En het is sowieso stom. 'Oh, dus iedereen raakt blut bij Monopoly, nou, dan geven we diegenen toch flink wat geld erbij!'
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:16
Verwijderd
Eens.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hmm.. dit soort reacties had ik verwacht.

Maar ik blijf erbij. Ik vind dat ik het kan maken om de deadline één keer per ronde te verzetten. Ik ga proberen dat niet elke ronde te doen, maar vooral in het begin vind ik dat gepast.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Hmm.. dit soort reacties had ik verwacht.

Maar ik blijf erbij. Ik vind dat ik het kan maken om de deadline één keer per ronde te verzetten. Ik ga proberen dat niet elke ronde te doen, maar vooral in het begin vind ik dat gepast.
ik vind het onzin, ik heb vanmiddag toch ook nog in alle haast een ranking gemaakt, weliswaar zonder motivatie, maar om iig te zorgen dat ik punten zou krijgen. Wij doen ons best op tijd te zijn, dan vind ik dat je de deadline niet moet verzetten.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:22
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
God, dit is waarom ik nooit in de politiek zou willen.

Goed, mensen, ik beloof dat ik dit de laatste keer is dat ik de deadline verschuif. Behalve als ik maar van 3 mensen een ranking heb, dan zal ik de deadline wel weer verzetten.

Ik heb het gedaan omdat sommigen al vinden dat de deadline veel te kortdag is. En sommigen hebben ook een leven, niet iedereen kan op tijd online zijn. Daarom vind ik eigenlijk dat ik te soft ben door te zeggen dat dit de laatste keer is, maar ja...
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:25
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Als mensen een leven hebben moeten ze 1. Niet op dit forum komen en 2. Niet aan een spel met deadlines meedoen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:31
Verwijderd
Of in de eerste plaats al ruimere deadlines geven
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:33
Verwijderd
Ben net pas thuis, en heb het net verstuurd Oja, en excuses, for what it's worth.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:35
Verwijderd


Nja, alles wat ik in die top 10 heb gezegd moet je met een dikke korrel zout nemen

@ Rivka: ik neem je heus wel serieus hoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:40
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Of in de eerste plaats al ruimere deadlines geven
Geez, wat is het nou? Willen jullie (niet specifiek jij Sann) dat de uitslag er snel komt of dat ik bij één (ruime) deadline blijf?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:41
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Zo, dat is al één met nul punten minder .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 21:03
Verwijderd
JEZUS heb ik 'm weer gemist Te lang aan de telefoon gehangen. Mijn straf is dat ik niet alleen te laat ben voor deze deadline, maar ook dat ik te laat ben voor de supermarkt. Ergo: zonder avondeten naar bed.

Ik ga 'm nu invullen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
JEZUS heb ik 'm weer gemist Te lang aan de telefoon gehangen. Mijn straf is dat ik niet alleen te laat ben voor deze deadline, maar ook dat ik te laat ben voor de supermarkt. Ergo: zonder avondeten naar bed.

Ik ga 'm nu invullen.
Avondwinkel?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Avondwinkel?
Ja, als ik ga rennen dan red ik de AH misschien nog wel, maar ik ben ook ziek dus zoveel honger heb ik helemaal niet. Ik neem wel thee met een stuk brownie en een stukje kaas en dan red ik het prima tot morgen

Ontopic: ingestuurd!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Geez, wat is het nou? Willen jullie (niet specifiek jij Sann) dat de uitslag er snel komt of dat ik bij één (ruime) deadline blijf?
Doe dan gewoon 1 ruimere deadline. Als je 'm elke keer eerst stelt en dan verschuift gaan mensen zich haasten om 'm in te vullen terwijl er eigenlijk geen haast was, terwijl degenen die slackten nog ruim de tijd krijgen. En het is deelnemers hun eigen verantwoordelijkheid als ze nul punten halen, zo erg is dat nou ooik weer niet, het is een spelletje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 23:04
Verwijderd

Ik vind het ook een beetje jammer omdat ik de eerste ronde een herinneringspm ontving toen ik niet thuis was en zo dus de deadline miste. Toen heb ik hem nog ingestuurd en die heeft nooit meer meegeteld. En nu ga je ineens steeds de deadline verzetten.. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 17:28
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

Ik vind het ook een beetje jammer omdat ik de eerste ronde een herinneringspm ontving toen ik niet thuis was en zo dus de deadline miste. Toen heb ik hem nog ingestuurd en die heeft nooit meer meegeteld. En nu ga je ineens steeds de deadline verzetten.. Maar goed.
Ik snap dat je je zo voelt. Maar bij de tweede ronde heb ik de deadline verzet (en deze ronde weer) omdat ik vond dat er weinig deelnemers hun rankings hadden ingestuurd. Ik snap helemaal dat deze uitleg voor jouw gevoel geen reet uitmaakt, misschien als ik sorry zeg dat ik vergeten ben om later jouw ranking in de uitslag ben vergeten te verwerken?

Ok, de deadlines niet meer verzetten. Ik denk dat ik de boodschap begrepen heb

De uitslag komt zo, als ik het nog red voordat ik weg moet.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 17:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Uitslag

Ronde 3

De FB top-10:

1. Absinthe (5 punten) - Een rots, een wandelende welteverstaan. Ze leidt het forum het rechte pad weer op. Tenminste, als het ons lukt om haar terug te smeken.
2. Uice (11 punten) - Bemoeit zich graag met het beleid en is betrouwbaar.
4. Parnoide + Tink* (14 punten) - Paranoide is een orignelert die komt om het forum te redden. Tink komt gewoon weer terug!
5. N00dles (15 punten) – De betrouwbaarste forumer met de stralendste glimlach. Dat moet genoeg zijn om FB te worden.
6. Sann (18 punten) - Misschien dat ze een prima FB zou zijn op eten&DRANK, maar alleen als ze nuchter is, er is geen vacature voor part-time FB’s.
7. Jiiive (19 punten) - Is een alien, niet te vertrouwen!!!!!!!!!
8. Rivka* (20 punten) - Nog een beeeeetje jong. Over een paar jaar misschien.
9. Little Phoebe (21 punten) – Iedereen denkt/is in de waan dat LP niet genoeg motivatie heeft om FB te worden.
10. freezer (28 punten) – Is een beeeetje te jong. Over een paar jaar mag hij het proeberen, maar dan nog zal het waarschijnlijk niet lukken. En, o ja, hij is bij deze gediskwalificeerd.


Puntentelling deze ronde:
Paranoide = 6 punten
Absinthe en Tink* = 4 punten
N00dles = 3 punten
Sann = 2 punten
Rivka*, Little Phoebe en Jiiive = 1 punt
Uice en freezer = 0 punten (niets ingestuurd)

Algemene puntentelling:
Sann, Tink* en Parnoide = 7 punten
Rivka*, Absinthe en Little Phoebe = 5 punten
N00dles = 4 punten
Uice en Jiiive = 3 punten
freezer = 0 punten

Spoiler



Freezer is gediskwalificeerd, er zijn mensen die daar in plaats voor willen invallen. Ik denk dat het niet handig is omdat het spel al zo ver is gevorderd, wat jullie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 18:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Rivka* 1 PUNT
8. Little Phoebe. Tja, als er iemand rebels is is zij het, en zo iemand kan je niet gebruiken als FB.
Rebels
Citaat:
Sann 2 PUNTEN
8) Little Phoebe --> ik denk dat ze het best goed zou kunnen, maar ik denk dat het panel denkt van niet .
Wat lief had mezelf ook niet zo hoog staan.
Citaat:
Jiiive 1PUNT
7. Little Phoebe, speelt liever gitaar dan met knopjes

Citaat:
Absinthe 4PUNTEN
9. Little Phoebe - nog iets te vers op DK, en ook iets te baldadig, denk ik. Zou wel een optie zijn voor een nacht-fb. +1
Nacht fb
Citaat:
Tink* 4PUNTEN
9. Little Phoebe - Ze doet haar best. Misschien op Letteren met haar verhalen, daar hoeft ze Kazet niet terug te dissen. +1
ik post bijna nooit meer op Letteren, maar ja, lijkt me wel wat
Citaat:
N00dles 3PUNTEN
6. Little Phoebe; wordt op den duur wel geschikt geacht, maar zit nu nog iets te kort op het forum om in aanmerking te komen. Ik zie haar ook wel aan voor machtsmisbruik ("wát nou, Tokio hotel is stom?! BAN!")
Dan blijft er natuurlijk niemand over..

Citaat:
Paranoide 6 PUNTEN
8. Little Phoebe - heeft volgens mij helemaal geen zin om de forumbaas uit te hangen.
Klopt

Citaat:
Ggcy8
9 Little Phoebe – We kunnen haar de kans niet gunnen dat ze als een FB stiekem een rel gaat organiseren.

Citaat:
Sarah
5. Little Phoebe - Nog niet zo lang lid
Hoe komen jullie erbij dat ik net lid ben, ik zit hier bijna 6 jaar ik ben gewoon even weggeweest ivm een leven.

Citaat:
Etmakas
7. Little Phoebe mag naar het TV-subforum, want Disneyfilms. Eigenlijk mag ze (bij gebrek aan beter) overal wel heen, behalve naar Muziek.
Alles behalve muziek nou zeg!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 18:47
Verwijderd
nieuwe vraag!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 18:50
Verwijderd
Als je alles over Sann leest, jeetje, wat voor beeld krijg je dan zeg. Een drankorgel dat amper kan typen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe komen jullie erbij dat ik net lid ben, ik zit hier bijna 6 jaar ik ben gewoon even weggeweest ivm een leven.
nog niet zo lang actief lid dan een leven wordt hier niet getolereerd!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Als je alles over Sann leest, jeetje, wat voor beeld krijg je dan zeg. Een drankorgel dat amper kan typen ofzo?
Je vergeet nog dat ze zich door alles en iedereen laat verwennen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nog niet zo lang actief lid dan een leven wordt hier niet getolereerd!
Totaal aantal berichten: 38.970

Niet actief mijn derrière en jesus, 7 jaar bedoel ik!
Geregistreerd: 01-06-2003
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef:
8. N00dles - Al zo lang lid en toch nog steeds geen forumcarrière? Daar moet iets achter zitten!
Citaat:
N00dles schreef:
4. N00dles; is al eens gevraagd voor het FB-schap, wees het af, ...
Was trouwens voor Letteren, terwijl ik daar nooit postte
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 21:22
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
nieuwe vraag!
Leuk dat je zo enthousiast bent , maar misschien kun je ook wat vaker je eigen rankings als DK-lid insturen?

Jongens, nog sorry voor dat +1 bij al die lijstjes, had geen tijd om het weg te halen.

En Etmakas, ik denk dat ik je moet teleurstellen. Ik denk niet dat het een goed idee is om freezer te vervangen. We zjin al bij ronde 4 en misschien kun je nog wel een redelijke plaats halen op de puntenlijst, maar dan krijg ik ten eerste te maken met andere leden die mee willen doen en ten tweede zijn 9 spelers ook genoeg J'ai désolé!

Bij deze(n?) spelen we verder met de volgende spelers:

1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Tink*
7. Rivka*
8. Uice
9. Paranoide

Het is tijd voor

Ronde 4

De vraag luidt:

Wie zou het eerst een onderduiker in huis nemen?

Maak een top 9 met commentaar/motivatie van de volgende deelnemers:

1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Tink*
7. Rivka*
8. Uice
9. Paranoide

De deelnemers krijgen een pm.

De deadline is op 20 mei om 16:00


Aan alle DK leden:
Help ons door ook jouw top-9 te maken. Stuur jouw top-9 (met commentaar!) naar mij op!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 18-05-2010 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 21:30
Verwijderd
ik dacht dat 1 keer in de zoveel mm genoeg was?
Maar komt ie dan é
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Jongens, nog sorry voor dat +1 bij al die lijstjes, had geen tijd om het weg te halen.
Is wel zo handig om te laten staan eigenlijk

En het is nu natuurlijk een top-9 he
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 21:40
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
nieuwe vraag!
Citaat:
ik dacht dat 1 keer in de zoveel mm genoeg was?
Maar komt ie dan é
Nee joh, je moet elke ronde meedoen! Er is namelijk een tekort aan DK-leden die 2 minuten willen doneren aan dit spel!

Citaat:
Is wel zo handig om te laten staan eigenlijk

En het is nu natuurlijk een top-9 he
O jah, top 9! Ge-edited.

Misschien inderdaad een goed idee. Hoef ik ook minder vaak op backspace te drukken..
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 22:19
Verwijderd
Jongens wat denken jullie wel niet van mij

ah well, heb het er zelf naar gemaakt, maar als jullie me zouden kennen zouden jullie weten dat het heus meevalt enzo en ik drink nooit in m'n eentje! In tegenstelling tot sommige anderen, dus die zijn er veel erger aan toe!

@sarah: komt niet zovaak op het forum? Man, ik woon hier!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Als je alles over Sann leest, jeetje, wat voor beeld krijg je dan zeg. Een drankorgel dat amper kan typen ofzo?

ik heb dat beeld geheel te danken aan de meneer die ik hieronder even quote:

Citaat:
Je vergeet nog dat ze zich door alles en iedereen laat verwennen
die heeft aan het begin van het eerste spel gezegd dat ie zovaak het woord rosé in combinatie met mijn naam ging laten vallen dat jullie het allemaal zouden geloven, zodat hij het nog een beetje redelijk zou doen qua score

gefeliciteerd, het is je gelukt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Etkamas
9. Paranoide mag dan wel zeer geschikt zijn, maar ze wil de Admin opengooien voor iedereen - zie topic over het beschermen van ljh op psych. Dat valt niet zo goed bij de autoritaire forumbazenkliek, dus die komen er vanuit de hemel tussen.
Dat heb ik nooit gezegd Ik noemde Admin in die context vooral om te laten zien dat het argument 'als het op 't internet staat dan moet het altijd publiek toegankelijk zijn' niet klopt.

Verder vind ik het leuk dat ik meerdere keren 'streng doch rechtvaardig' werd genoemd, want zo vind ik mezelf ook wel.

En iedereen heeft Freezer op de laatste plaats, dat vind ik grappig. Punten voor iedereen!

Citaat:
ggcy8 schreef:
Jongens, nog sorry voor dat +1 bij al die lijstjes, had geen tijd om het weg te halen.
Ik vond het juist handig dat het overal vermeld stond Dus ik stem ook voor gewoon laten staan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 23:02
Verwijderd

Ik het meest geschikt als fb, dat had ik niet van iedereen verwacht

Ik zou het best nog willen doen hoor, overigens, maar ik denk dat menig fb-collega me niet wil
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 23:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind dat ik er ook nog wel goed vanaf kom. Wat aardig van iedereen! En die +1 gewoon laten staan idd, makkelijker want ik vergeet mijn eigen top altijd en zo zie ik wat ik goed heb en wat anderen goed hebben!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 16:42
Verwijderd
Wanneer is de deadline? En wat een moeilijke vraag weer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai Your Friends # 1515
Verwijderd
500 01-10-2011 22:46
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 13:43
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
De Kantine Lijst Saai #998
Verwijderd
500 06-06-2010 23:58
De Kantine Ranking the scholieren.
freezer
405 11-05-2010 18:02
De Kantine Saai zijn kan niet meer, ik zou niet weten hoeee #976c, subparagraaf I-D
Verwijderd
501 03-05-2010 02:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.