Oud 07-06-2010, 00:48
Verwijderd
Good evening!
Ik heb net mijn laatste voorstelling in Antwerpen gespeeld, en ik vond hem absoluut niet de sterkste, maar het publiek was echt verschrikkelijk enthousiast en ik heb complimenten gehad waar ik een beetje van in de war ben geraakt Dus wel tof en gek en gaaf allemaal.

Dadelijk weer fijn douchen, al die make-up van m'n gezicht en dan slapen.


Is er hier nog iets noemenswaardigs gebeurd?
Advertentie
Oud 07-06-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Met Soija op een meet komt de rest niet meer aan het woord.
Vervelend is dat altijd hè?
Oud 07-06-2010, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Good evening!
Ik heb net mijn laatste voorstelling in Antwerpen gespeeld, en ik vond hem absoluut niet de sterkste, maar het publiek was echt verschrikkelijk enthousiast en ik heb complimenten gehad waar ik een beetje van in de war ben geraakt Dus wel tof en gek en gaaf allemaal.

Dadelijk weer fijn douchen, al die make-up van m'n gezicht en dan slapen.


Is er hier nog iets noemenswaardigs gebeurd?
waarom in de war?
Oud 07-06-2010, 00:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Good evening!
Ik heb net mijn laatste voorstelling in Antwerpen gespeeld, en ik vond hem absoluut niet de sterkste, maar het publiek was echt verschrikkelijk enthousiast en ik heb complimenten gehad waar ik een beetje van in de war ben geraakt Dus wel tof en gek en gaaf allemaal.

Dadelijk weer fijn douchen, al die make-up van m'n gezicht en dan slapen.


Is er hier nog iets noemenswaardigs gebeurd?
Goedzo Waarom / waarvan ben je in de war geraakt dan?

Citaat:
Vervelend is dat altijd hè?
Ja, weet je nog dat wij toen probeerden te praten?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Wat jij wilt.

Voo het antwoord bestaat maar één ding.
Jou is een keer meeten

Maar dan ben je per definitie rustig want ik overtref iedereen in drukte
Oud 07-06-2010, 00:52
Verwijderd
Haha, die gast op 2:23-2:26 Sneak attack.
Oud 07-06-2010, 00:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jou is eens een keer meeten

Maar dan ben je per definitie rustig want ik overtref iedereen in drukte
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
waarom in de war?
Mja, gewoon, waar ik al een tijdje mee speel; dat ik misschien gewoon m'n droom moet volgen en moet gaan acteren, ofzo. Ik weet niet. Ik vind lesgeven en regisseren ook zo leuk, en dat is stukken veiliger en meer inkomen en niet zo'n wereld vol ego's. Maar ja, dan hoor ik vandaag mensen die me niet kennen zeggen dat ik een topactrice ben en studiegenoten die zeiden dat ze de hele voorstelling alleen maar naar mij hadden gekeken en dat ze echt verbijsterd waren (ja, sorry, stom om dit te citeren, maar het is NIET arrogant bedoeld, het is gewoon echt tegen me gezegd) en dan twijfel ik zo en denk ik weer 'waarom doe ik niet gewoon waar ik écht goed in ben en waar ik uiteindelijk echt het allermeest van geniet?'

Dus dat.
Oud 07-06-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet je nog dat wij toen probeerden te praten?
Dat was met die spareribs. Ja, dat weet ik nog wel ja
Oud 07-06-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Mja, gewoon, waar ik al een tijdje mee speel; dat ik misschien gewoon m'n droom moet volgen en moet gaan acteren, ofzo. Ik weet niet. Ik vind lesgeven en regisseren ook zo leuk, en dat is stukken veiliger en meer inkomen en niet zo'n wereld vol ego's. Maar ja, dan hoor ik vandaag mensen die me niet kennen zeggen dat ik een topactrice ben en studiegenoten die zeiden dat ze de hele voorstelling alleen maar naar mij hadden gekeken en dat ze echt verbijsterd waren (ja, sorry, stom om dit te citeren, maar het is NIET arrogant bedoeld, het is gewoon echt tegen me gezegd) en dan twijfel ik zo en denk ik weer 'waarom doe ik niet gewoon waar ik écht goed in ben en waar ik uiteindelijk echt het allermeest van geniet?'

Dus dat.
Maar dat is toch supertof!
Oud 07-06-2010, 00:54
Verwijderd
Pippeloen, hier zei je dus ook "staat je goed ", precies dezelfde woorden en smilie zelfs.

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post29712858
Oud 07-06-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Jou is een keer meeten

Maar dan ben je per definitie rustig want ik overtref iedereen in drukte


Citaat:
Haha, die gast op 2:23-2:26 Sneak attack.
Oud 07-06-2010, 00:57
Verwijderd
Ik ga pitten! Trusten1
Oud 07-06-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch supertof!
Ja natuurlijk!
Ik kan dan echt een en al euforie voelen, maar het is ook ingewikkeld, omdat ik ergens een soort noodzaak begin te voelen dat ik moet gaan acteren ofzo. Dat ik daarvoor moet gaan en misschien ook dat dat van me verwacht wordt.
En daarnaast is het irritant dat ik op de academie altijd een vrij onopvallend meisje was, die niet echt opgemerkt werd, en iedere keer krijg ik na een voorstelling mensen over me heen dat ze totaal verrast waren door mij. En ergens word ik dan ook boos ofzo Dat ik denk 'dan moet je eens beter opletten!'

Nou ja. Ik zeur.
Oud 07-06-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ga pitten! Trusten1
Sleep well.
Oud 07-06-2010, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk!
Ik kan dan echt een en al euforie voelen, maar het is ook ingewikkeld, omdat ik ergens een soort noodzaak begin te voelen dat ik moet gaan acteren ofzo. Dat ik daarvoor moet gaan en misschien ook dat dat van me verwacht wordt.
En daarnaast is het irritant dat ik op de academie altijd een vrij onopvallend meisje was, die niet echt opgemerkt werd, en iedere keer krijg ik na een voorstelling mensen over me heen dat ze totaal verrast waren door mij. En ergens word ik dan ook boos ofzo Dat ik denk 'dan moet je eens beter opletten!'

Nou ja. Ik zeur.
Maar kun je niet 'voorzichtig' je meer storten op acteren? Dus dat je niet gelijk je carrière als regisseuse/ docente aan de kant schuift, maar dat een beetje minder gaat doen & acteren een beetje meer? Of is dat een slecht voorstel, want hoor je er in actriceland dan voor 100% voor te gaan?
Oud 07-06-2010, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ga pitten! Trusten1
Slaap ze
Oud 07-06-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Maar kun je niet 'voorzichtig' je meer storten op acteren? Dus dat je niet gelijk je carrière als regisseuse/ docente aan de kant schuift, maar dat een beetje minder gaat doen & acteren een beetje meer? Of is dat een slecht voorstel, want hoor je er in actriceland dan voor 100% voor te gaan?
Weet niet of dat een slecht voorstel is
Het klinkt in mijn oren ideaal, maar ik weet inderdaad niet of je het redt als je er niet 100% voor gaat. Of nou ja, trouwens, je hoort natuurlijk best wel dat mensen naast hun acteerwerk ook lesgeven. Dus waarom niet. Ik ga het maar gewoon een beetje in de gaten houden en er weer heel lang over nadenken Ik ben ook gewoon heel slecht in mezelf verkopen. Ik zou natuurlijk allerlei belangrijke regisseurs kunnen gaan uitnodigen, maar dat durf ik dan weer niet..
Oud 07-06-2010, 01:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Weet niet of dat een slecht voorstel is
Het klinkt in mijn oren ideaal, maar ik weet inderdaad niet of je het redt als je er niet 100% voor gaat. Of nou ja, trouwens, je hoort natuurlijk best wel dat mensen naast hun acteerwerk ook lesgeven. Dus waarom niet. Ik ga het maar gewoon een beetje in de gaten houden en er weer heel lang over nadenken Ik ben ook gewoon heel slecht in mezelf verkopen. Ik zou natuurlijk allerlei belangrijke regisseurs kunnen gaan uitnodigen, maar dat durf ik dan weer niet..
Bij je volgende voorstelling zit het halve forum, dan moet je ook wel een paar regisseurs aankunnen hoor
Oud 07-06-2010, 01:08
Verwijderd
Goed nog 1 sigaretje en dan fijn slapen.
Oud 07-06-2010, 01:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mja, gewoon, waar ik al een tijdje mee speel; dat ik misschien gewoon m'n droom moet volgen en moet gaan acteren, ofzo. Ik weet niet. Ik vind lesgeven en regisseren ook zo leuk, en dat is stukken veiliger en meer inkomen en niet zo'n wereld vol ego's. Maar ja, dan hoor ik vandaag mensen die me niet kennen zeggen dat ik een topactrice ben en studiegenoten die zeiden dat ze de hele voorstelling alleen maar naar mij hadden gekeken en dat ze echt verbijsterd waren (ja, sorry, stom om dit te citeren, maar het is NIET arrogant bedoeld, het is gewoon echt tegen me gezegd) en dan twijfel ik zo en denk ik weer 'waarom doe ik niet gewoon waar ik écht goed in ben en waar ik uiteindelijk echt het allermeest van geniet?'

Dus dat.
Mja, als jij het echt zoveel leuker vindt en je het ook echt goed kunt, ga er dan voor.

Citaat:
Dat was met die spareribs. Ja, dat weet ik nog wel ja
Hahaha, daar moest ik ook al aan denken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:09
Verwijderd
Hm, ik vind het allemaal niet heel grappig.
Oud 07-06-2010, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Bij je volgende voorstelling zit het halve forum, dan moet je ook wel een paar regisseurs aankunnen hoor
Dat is waar
Ik moet er trouwens ook over ophouden, want jullie gaan zo veel te veel ervan verwachten!
Oud 07-06-2010, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Mja, als jij het echt zoveel leuker vindt en je het ook echt goed kunt, ga er dan voor.

Hahaha, daar moest ik ook al aan denken.
Mja, je zou zeggen van wel hè?


Haha, Archont is al weg
Oud 07-06-2010, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar
Ik moet er trouwens ook over ophouden, want jullie gaan zo veel te veel ervan verwachten!
Uhuh de verwachtingen zijn hooggespannen. Achter je rug om zijn we allemaal aan het pm'en van OMG zou ze echt zo goed zijn als ze zegt? enzo
Oud 07-06-2010, 01:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Holy Jesus, ik ga net een film kijken (sex and Breakfast), zit dat Home Alone joch erin Wtf zeg, hij is 8 (in mijn hoofd) en heeft het over seks met een lage stem en nu klopt het even niet meer in mijn hoofd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 01:16
Verwijderd
Bedtijd! Morgen braaf aan m'n essay werken en morgenavond Kate Nash in Paradiso
Oud 07-06-2010, 01:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mja, je zou zeggen van wel hè?


Haha, Archont is al weg
Ja.

Haha, die komt wel weer terug. Er zijn nog forumsters hier.

Citaat:
Uhuh de verwachtingen zijn hooggespannen. Achter je rug om zijn we allemaal aan het pm'en van OMG zou ze echt zo goed zijn als ze zegt? enzo
Huh we hadden het toch over de officiële Minke fanclub en merchandise?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Uhuh de verwachtingen zijn hooggespannen. Achter je rug om zijn we allemaal aan het pm'en van OMG zou ze echt zo goed zijn als ze zegt? enzo

Ik denk serieus dat ik straks stikzenuwachtig ben als jullie komen kijken en dat het er dan niet uitziet. En dat het sowieso tegenvalt. Ach, we zien wel.
Oud 07-06-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Haha, die komt wel weer terug. Er zijn nog forumsters hier.


Huh we hadden het toch over de officiële Minke fanclub en merchandise?
Sstt het was een verassing voor Minke dat we daar zouden zitten met Minke mutsen en Minke zomerjurkjes! Met haar hoofd heel groot op onze buik. En voor de mannen tuinbroeken
Oud 07-06-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Holy Jesus, ik ga net een film kijken (sex and Breakfast), zit dat Home Alone joch erin Wtf zeg, hij is 8 (in mijn hoofd) en heeft het over seks met een lage stem en nu klopt het even niet meer in mijn hoofd.
gaaf.

Citaat:
Bedtijd! Morgen braaf aan m'n essay werken en morgenavond Kate Nash in Paradiso
Slaap lekker en veel plezier morgen

Citaat:
Haha, die komt wel weer terug. Er zijn nog forumsters hier.
Dus we moeten het Soija-is-druk-spelletje nog steeds volhouden?
Oud 07-06-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:

Ik denk serieus dat ik straks stikzenuwachtig ben als jullie komen kijken en dat het er dan niet uitziet. En dat het sowieso tegenvalt. Ach, we zien wel.
Ach welnee, dat komt helemaal goed! Die zaterdag ervoor hebben we zo'n relaxdagje dat je daar de hele zondag nog op kunt teren!
Oud 07-06-2010, 01:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mis ik nou in de gauwigheid alweer een Minke toneelspel meet? De goede oude tijd dat uitgenodigd worden bij Minkes voorstelling nog voor de elite was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Sstt het was een verassing voor Minke dat we daar zouden zitten met Minke mutsen en Minke zomerjurkjes! Met haar hoofd heel groot op onze buik. En voor de mannen tuinbroeken
Whahaha. Dat zou ik jullie niet in dank afnemen, want dan is het héél moeilijk om de concentratie te behouden denk ik
Oud 07-06-2010, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Mis ik nou in de gauwigheid alweer een Minke toneelspel meet? De goede oude tijd dat uitgenodigd worden bij Minkes voorstelling nog voor de elite was.
Mss hoor jij niet meer bij de elite en we hebben het er al maanden over, dus je moet gewoon beter lezen!
Oud 07-06-2010, 01:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sstt het was een verassing voor Minke dat we daar zouden zitten met Minke mutsen en Minke zomerjurkjes! Met haar hoofd heel groot op onze buik. En voor de mannen tuinbroeken


"Nu, speciaal voor alle mannelijke forumers, Minkes muts"
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Whahaha. Dat zou ik jullie niet in dank afnemen, want dan is het héél moeilijk om de concentratie te behouden denk ik
Oh ik had net zo'n *lampje* idee! gevoel Maar dat zal ik je niet aandoen hoor, dat is té erg
Oud 07-06-2010, 01:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
gaaf.
Mja, en vaag. En hij is nou ook niet bepaald aantrekkelijker geworden exht nog exact hetzelfde joch, alleen met een lage stem en een iets breder gezicht.

Nou goed, ik ga wat lekkers maken en die film kijken. Tschusski
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:


"Nu, speciaal voor alle mannelijke forumers, Minkes muts"

fuck de pletterpet!
Oud 07-06-2010, 01:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mss hoor jij niet meer bij de elite en we hebben het er al maanden over, dus je moet gewoon beter lezen!
Niet meer.. Nee, dat zou best weleens kunnen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Ach welnee, dat komt helemaal goed! Die zaterdag ervoor hebben we zo'n relaxdagje dat je daar de hele zondag nog op kunt teren!
Is waar.
Ik werd er trouwens vandaag wel nog op gewezen dat we echt goed uitgerust moeten zijn die zondag. Want twee keer spelen is écht een zware klus

Citaat:
Mis ik nou in de gauwigheid alweer een Minke toneelspel meet? De goede oude tijd dat uitgenodigd worden bij Minkes voorstelling nog voor de elite was.
Er is nog nooit een forumer naar een voorstelling geweest waarin ik zelf speelde
En je mag ook komen hoor
Oud 07-06-2010, 01:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

fuck de pletterpet!
Fuck de pletterpet, neem de Minke muts?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Is waar.
Ik werd er trouwens vandaag wel nog op gewezen dat we echt goed uitgerust moeten zijn die zondag. Want twee keer spelen is écht een zware klus



Er is nog nooit een forumer naar een voorstelling geweest waarin ik zelf speelde
En je mag ook komen hoor
Oke, niet te veel bier op zaterdag *noteert*
Oud 07-06-2010, 01:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er is nog nooit een forumer naar een voorstelling geweest waarin ik zelf speelde
En je mag ook komen hoor
Oh nee? Ik meen me nog te herinneren dat je die acteur had die bekend stond om zijn naaktscenes... Maar ik heb het over uitgenodigd worden, want komen zat er toen inderdaad niet in.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:


"Nu, speciaal voor alle mannelijke forumers, Minkes muts"


Citaat:
Mja, en vaag. En hij is nou ook niet bepaald aantrekkelijker geworden exht nog exact hetzelfde joch, alleen met een lage stem en een iets breder gezicht.

Nou goed, ik ga wat lekkers maken en die film kijken. Tschusski
truste en sterkte met Macauley Culkin, of hoe schrijf je de naam van dat lelijke joch.
Oud 07-06-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Fuck de pletterpet, neem de Minke muts?
en de minkedress ipv de dutchdress!
Oud 07-06-2010, 01:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
en de minkedress ipv de dutchdress!
Bouncy
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Bouncy
Toch heb ik zo'n gevoel dat het niet echt gewaardeerd wordt (door minke niet, maar ook niet door de rest van al die theaterbollebozen daar) als we zoiets zouden doen
Oud 07-06-2010, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Oke, niet te veel bier op zaterdag *noteert*
Precies.
Pssst, heel misschien gaat Medeia toch mee!

Citaat:
Oh nee? Ik meen me nog te herinneren dat je die acteur had die bekend stond om zijn naaktscenes... Maar ik heb het over uitgenodigd worden, want komen zat er toen inderdaad niet in.
Daar is niemand naar komen kijken hoor. En ook niemand was toen uitgenodigd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.