Oud 07-06-2010, 12:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou ja als je wat nuttigs te zeggen hebt dan laten ze het wel door volgens mij hoor, net bij mij ook steeds.
Mja, nu inderdaad wel omdat het niet zo druk is, maar bij vorige Sense chats (die een stuk drukker waren) kon dat gewoon niet. Daarbij vind ik zelf dat ze wel erg vaak verwijst naar de Sense spreekuren e.d.

En ik probeer zelf niet te vaak te reageren omdat ik geen last heb van de moderated chat en dat niet eerlijk is voor de mensen die echt een dringende vraag hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 07-06-2010, 12:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, ik denk dat de moderator er vooral zit om spam en seksoproepjes te weren.
Ook, maar Sense wilde zelf liever een moderated chat, dat vonden ze prettiger.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Hoi Kazet hoe kan ik ook alweer verwijzen naar een item uit m'n bibliografie met latex en hoe krijg ik twee afbeeldingen goed naast elkaar?

\te lui om op te zoeken

\cite{naam}

In bibliografie:

\bibitem{naam} ...

Een simpele manier om twee plaatjes naast elkaar te zetten is om één plaatje te maken met beide plaatjes naast elkaar.
Oud 07-06-2010, 12:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mja, nu inderdaad wel omdat het niet zo druk is, maar bij vorige Sense chats (die een stuk drukker waren) kon dat gewoon niet. Daarbij vind ik zelf dat ze wel erg vaak verwijst naar de Sense spreekuren e.d.

En ik probeer zelf niet te vaak te reageren omdat ik geen last heb van de moderated chat en dat niet eerlijk is voor de mensen die echt een dringende vraag hebben.
True, ligt misschien ook aan het tijstip. Ik weet niet wanneer die andere chats waren, maar deze is best vroeg op de dag, veel mensen zitten misschien nog op school.

Ik heb er sowieso een hekel aan als mensen gelijk naar de huisarts oid verwijzen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 12:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
True, ligt misschien ook aan het tijstip. Ik weet niet wanneer die andere chats waren, maar deze is best vroeg op de dag, veel mensen zitten misschien nog op school.

Ik heb er sowieso een hekel aan als mensen gelijk naar de huisarts oid verwijzen.
Dat is bewust, de eerste keren was van 17.00 tot 18.00, toen een keer van 15.00 tot 16.00 en nu dit. Sense wilde verschillende tijdstippen proberen om te kijken wat het beste werkte. (maar had dat dan gedaan als de vakantie al begonnen was mensen...)

Ja, inderdaad.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 12:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
\cite{naam}

In bibliografie:

\bibitem{naam} ...

Een simpele manier om twee plaatjes naast elkaar te zetten is om één plaatje te maken met beide plaatjes naast elkaar.
Ahja, dat \cite had ik moeten weten! De afbeeldingen wil ik echt los houden met allebei ook een ander nummertje en caption enzo.
Spoiler

Niet toevallig een makkelijke manier om dit naast elkaar te krijgen, toch?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-06-2010, 12:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Misschien moet ik ook maar seksuoloog worden, op de meeste vragen weet ik ook wel een antwoord.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 12:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien moet ik ook maar seksuoloog worden, op de meeste vragen weet ik ook wel een antwoord.
De meeste vragen zijn dan ook niet van een bijster hoog niveau. Maar dat is niet erg, want het is en blijft bedoeld voor scholieren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 12:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
De meeste vragen zijn dan ook niet van een bijster hoog niveau. Maar dat is niet erg, want het is en blijft bedoeld voor scholieren.
True, maar bij dingen die ik me ook wel afvraag is er nooit een antwoord.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ahja, dat \cite had ik moeten weten! De afbeeldingen wil ik echt los houden met allebei ook een ander nummertje en caption enzo.
Spoiler

Niet toevallig een makkelijke manier om dit naast elkaar te krijgen, toch?
Kan vast maar ik weet het niet uit mijn hoofd, zoek maar op in een handleiding.
Oud 07-06-2010, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
True, maar bij dingen die ik me ook wel afvraag is er nooit een antwoord.
Welke dingen dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 13:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Welke dingen dan?
Nja dat zijn gewoon typische dingen die idd geen ander antwoord hebben dan: ieder mens is anders en je moet het gewoon uitproberen, kijken wat werkt. Soms zou een handleiding handig zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nja dat zijn gewoon typische dingen die idd geen ander antwoord hebben dan: ieder mens is anders en je moet het gewoon uitproberen, kijken wat werkt. Soms zou een handleiding handig zijn.
Mja, maar daar kan zij ook moeilijk antwoord op geven. Je kunt wel zeggen 'doe dit of doe dat', maar iedereen vindt andere dingen fijn, dat is gewoon lastig.

Maar een handleiding is een goed idee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 13:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Poep, Stuart Cable is dood.

http://www.guardian.co.uk/music/2010...s-stuart-cable
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2010, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
veel te saai, een handleiding
Oud 07-06-2010, 13:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Kan vast maar ik weet het niet uit mijn hoofd, zoek maar op in een handleiding.
Helaasch.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-06-2010, 13:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ja, handleiding. Tips & tricks dan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet iemand of je mag rijden met kleurlenzen?

Goeiemiddag trouwens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
kleurlenzen beïnvloeden je zicht niet, dus ja
Oud 07-06-2010, 13:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, mijn zicht is wel een beetje blurry nu hoor ik heb net mn zonnebril afgedaan omdat ik het licht niet kon verdragen
maar heb ze wel maar ingehouden om eraan te wennen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:16
Verwijderd
Waarom kleurlenzen?
Oud 07-06-2010, 13:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Feestje volgende week, plus dat ik ze altijd al wilde heben.

HALLO diezelfde hommel zit weer binnen op dezelfde plek moet ik hem wéér vangen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
we didn't start the fire! (8)



*stompt zichzelf op de neus* zo, nu weer aan het werk, bitch.
Oud 07-06-2010, 13:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het ging deze keer aanzienlijk makkelijker nu voel ik me weer een held
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:30
Verwijderd
Zo, onder de douche even geteld.
Ik heb tien blauwe plekken (waarvan één er wel echt eng uitziet en één op m'n handpalm - wat een plek voor een blauwe plek) en één blauwe plakkaat van 10 bij 10 cm. Overgehouden aan de voorstelling.

Het is wat.
Oud 07-06-2010, 13:34
Verwijderd


Gaat er wel behoorlijk ruw aan toe dan.
Oud 07-06-2010, 13:37
Verwijderd
Yup.
Oud 07-06-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Zo, onder de douche even geteld.
Ik heb tien blauwe plekken (waarvan één er wel echt eng uitziet en één op m'n handpalm - wat een plek voor een blauwe plek) en één blauwe plakkaat van 10 bij 10 cm. Overgehouden aan de voorstelling.

Het is wat.
wat spook je uit bij de voorstelling?
Oud 07-06-2010, 13:39
Verwijderd
Absinthe is professioneel cagefighter.
Oud 07-06-2010, 13:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Yup.
Je doet ook alles voor de kunst he?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2010, 13:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oeh, die lenzen zitten ineens heel goed, weg wazigheid en het niet tegen het licht kunnen duurde een uurtje om er helemaal aan te wennen, dus dan moet ik ze voor dat feestje maar wat eerder indoen voor ik ermee ga rijden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:39
Verwijderd
Ik val meerdere keren op m'n knieën, ik krijg meerdere keren een mep met een opgerolde krant, er wordt aan m'n arm getrokken en ik wordt wel eens tegen de muur aan gesmeten. Dusja, dat wil wel
In Eindhoven spelen we overigens in een tent, dus daar is het maar de vraag of we überhaupt een muur hebben om tegenaan gesmeten te worden.
Oud 07-06-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Je doet ook alles voor de kunst he?
Maar natuurlijk!
Oud 07-06-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Oeh, die lenzen zitten ineens heel goed, weg wazigheid en het niet tegen het licht kunnen duurde een uurtje om er helemaal aan te wennen, dus dan moet ik ze voor dat feestje maar wat eerder indoen voor ik ermee ga rijden
oh misschien zijn de lenzen gewoon boller dan je oog en zat er dus lucht tussen het kan helpen om wat lenzenvloeistof op de lens te druppelen voor je ze indoet!

Citaat:
Ik val meerdere keren op m'n knieën, ik krijg meerdere keren een mep met een opgerolde krant, er wordt aan m'n arm getrokken en ik wordt wel eens tegen de muur aan gesmeten. Dusja, dat wil wel
In Eindhoven spelen we overigens in een tent, dus daar is het maar de vraag of we überhaupt een muur hebben om tegenaan gesmeten te worden.
Boem, tent omver. Misschien een minder goed idee inderdaad.
Oud 07-06-2010, 13:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik mag tijdens de voorstellingen in december een emmer water over iemand heengooien. Ik vind het nu al mooi.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Boem, tent omver. Misschien een minder goed idee inderdaad.
Haha, dan zou het wel een érg instabiele tent zijn.
Oud 07-06-2010, 13:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh misschien zijn de lenzen gewoon boller dan je oog en zat er dus lucht tussen het kan helpen om wat lenzenvloeistof op de lens te druppelen voor je ze indoet!



Boem, tent omver. Misschien een minder goed idee inderdaad.
Ik haalde ze uit de vloeistof, is dat niet genoeg dan of moet ik echt in de binnenkant nog wat druppels laten vallen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik mag tijdens de voorstellingen in december een emmer water over iemand heengooien. Ik vind het nu al mooi.
Lijkt me heerlijk misschien moet ik ook maar op toneel ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik haalde ze uit de vloeistof, is dat niet genoeg dan of moet ik echt in de binnenkant nog wat druppels laten vallen?
dat is in principe wel genoeg, maar met wat extra vloeistof gaat het net wat makkelijker
Oud 07-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik mag tijdens de voorstellingen in december een emmer water over iemand heengooien. Ik vind het nu al mooi.
Oh ja, dat is ook leuk ja
Een glas wijn in iemands gezicht mogen gooien ook
Oud 07-06-2010, 13:48
Verwijderd
Dat is niet zo goed voor de ogen toch? Denkende aan dat incidentje tussen Joran van der Sloot en Peter R. de Vries.
Oud 07-06-2010, 13:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat is in principe wel genoeg, maar met wat extra vloeistof gaat het net wat makkelijker
Gelukkig dat er een expert lenzen drager is want dat wist ik dus niet.
Die eerste ging er heel makkelijk in, had daar ook bijna geen last van, maar die linker heb ik toch wel even mee staan kloten en toen was het wazig en een beetje alsof je heel erg moe bent en je ogen niet kan openhouden (als je snapt wat ik bedoel) en licht versterkte dat nog even extra Zat net ook met een zonnebril op om even te laten wennen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is niet zo goed voor de ogen toch? Denkende aan dat incidentje tussen Joran van der Sloot en Peter R. de Vries.
Die heb je lekker opgevoed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beter teveel druppels dan te weinig is mijn ervaring.

btw, effe wa' anders:
Gebruikt er hier iemand StumbleUpon? Ik kwam er gisteren achter (omdat Graham Linehan het erover had) en het is echt superhandig. Je download een taakbalk en dan meld je je aan en geef je je interesses aan enzo en dan klik je op de 'Stumble' knop en kom je op random websites terecht die je mss interessant zou vinden. Je kan dan een of aanvinken en hoe meer je aanvinkt, hoe beter de volgende websites bij je interesses passen.
Ik heb in avondje klikken al aardig wat toffe dingen ontdekt.
(Paranoide Sigmund etc naamzoek!)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Die heb je lekker opgevoed
Wie heb ik opgevoed, Peter R. de Vries of Joran van der Sloot?
Oud 07-06-2010, 13:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Beter teveel druppels dan te weinig is mijn ervaring.

btw, effe wa' anders:
Gebruikt er hier iemand StumbleUpon? Ik kwam er gisteren achter (omdat Graham Linehan het erover had) en het is echt superhandig. Je download een taakbalk en dan meld je je aan en geef je je interesses aan enzo en dan klik je op de 'Stumble' knop en kom je op random websites terecht die je mss interessant zou vinden. Je kan dan een of aanvinken en hoe meer je aanvinkt, hoe beter de volgende websites bij je interesses passen.
Ik heb in avondje klikken al aardig wat toffe dingen ontdekt.
(Paranoide Sigmund etc naamzoek!)
Oh, dat is wel tof zeg!
Citaat:
Wie heb ik opgevoed, Peter R. de Vries of Joran van der Sloot?
nee, dat zei dat mens van peter tegen de moeder/vader van joran
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is wel tof zeg!

nee, dat zei dat mens van peter tegen de moeder/vader van joran
Dat was niet helemaal af te leiden uit je post.
Oud 07-06-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet zo goed voor de ogen toch? Denkende aan dat incidentje tussen Joran van der Sloot en Peter R. de Vries.
Het was druivensap, maar weet niet of dat heel veel verschil maakt. In elk geval was het ook niet zo goed, want de eerste keer bij de repetitie riep m'n tegenspeler daarna dat ie niets meer zag, en toen moest ik steeds mikken op het gedeelte van z'n gezicht ónder de ogen, zeg maar. Bij de laatste voorstelling zat ik zo in m'n rol dat ik dat even vergat en toen moest hij vervolgens naar een andere plek op het podium lopen, terwijl hij niets zag
Oud 07-06-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Het was druivensap, maar weet niet of dat heel veel verschil maakt. In elk geval was het ook niet zo goed, want de eerste keer bij de repetitie riep m'n tegenspeler daarna dat ie niets meer zag, en toen moest ik steeds mikken op het gedeelte van z'n gezicht ónder de ogen, zeg maar. Bij de laatste voorstelling zat ik zo in m'n rol dat ik dat even vergat en toen moest hij vervolgens naar een andere plek op het podium lopen, terwijl hij niets zag
Misschien een idee om daar de volgende keer dan een ander goedje voor te gebruiken, dit lijkt me niet bepaald veilig.
Oud 07-06-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Misschien een idee om daar de volgende keer dan een ander goedje voor te gebruiken, dit lijkt me niet bepaald veilig.
Ach... dat stuk was vijf jaar geleden!

En zo erg was het allemaal niet hoor. Er gebeuren wel ergere dingen op het toneel. Hij zag even niet, en daarna gewoon weer wel. En daarnaast; wat zouden we dan voor goedje moeten gaan gebruiken?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.