Oud 08-06-2010, 22:41
Verwijderd
oeh yeah baby
Advertentie
Oud 08-06-2010, 22:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eigenlijk vind ik wel dat we flink moeten afterpartyen

*geeft een denkbeeldig rondje*
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Gaaf spel mensen. Nu het spel toch afgelopen is, het scheelde letterlijk één stem of Siorin en ik hadden gewonnen. Had Little Phoebe op eigenlijk wie dan ook (zelfs mij!) gestemd, dus had ze niet op Siorin gestemd en was het 1-1-1-2 geworden en was Bretlow vorige ronde opgehangen. Wat dat betreft, wees maar heel dankbaar met LP's keuze.

Verder wil ik nog even zeggen dat Siorin in mijn ogen de beste speler is die ik ken en ik heb er enorm van genoten om met haar samen te werken. Damn wat hebben wij gelachen. Jammer dat Soija ons dwong om zo agressief te spelen, waardoor we al snel opvielen en we later wel moesten posten dat Bretlow vast de wolf was, anders hadden we hem er nog sneaky uit kunnen spelen. Ah well. Geniaal spel, gefeliciteerd.

P.s. de volgende keer wil ik graag de regels iets duidelijker. Wij zijn heel lang in de illusie gebleven dat de ziener de geliefden wist, wat invloed heeft gehad op een kans om Bretlow te doden (in plaats van Dingaantouwtje) en het was ook nogal onduidelijk of half 9 nou de absolute stemgrens was.

Verder heeft Dabo ondanks dat het een moeilijk spel was heel goed gespelleid en Dott was natuurlijk ook geniaal
Ja, dag. Dat deden jullie zelf. Ik noemde de feiten, Siorin en jij, mara met name Siorin, gingen in belachelijke verdediging.
Oud 08-06-2010, 22:45
Verwijderd
vind ik ook daboman op de geliefde, en oh gisteren was ik pas echt blij
bedankt voor het spel leiden was top hoor, duidelijk/helder
Oud 08-06-2010, 22:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dag. Dat deden jullie zelf. Ik noemde de feiten, Siorin en jij, mara met name Siorin, gingen in belachelijke verdediging.
Jij liep te whinen over fizzle als mogelijke ziener waarbij je mijn woorden verdraaide, dat had niks met mijn fouten te maken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 22:48
Verwijderd
Phoebe heeft al aangetoond hoe jullie synchroon van alles verdraaiden.
Als je dit meent, ben je toch niet zo intelligent als ik dacht.
Oud 08-06-2010, 22:50
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]
Ik heb nog wat te verklaren. Er was een ronde waarin ik ontzettend actief ben geweest, een lange post waarin ik het hele spel heb uitgelegd, samengevat. Ik werd toen daarop aangepakt door DP.

Hierna gebruikte hij persoonlijke dingen om mij uit de tent te lokken, wat niks met het spel te maken had en waardoor ik juist onduidelijk was richting de groep, terwijl tot dan toe nog geen enkele aandacht op mij was gevestigd en ik juist zin had meer tijd in het spel te steken. Ik werd voor de buitenwereld onverklaarbaar aanvallend of reageerde als in een hoek gedreven. Spelaandacht die niet met het spel te maken had, daadwerkelijk.

Stephan, ik walg van wat jij gebruikt om een spél te winnen. Ik zou deze uitspraak nog sterker maken, ware het niet dat ik dan ook de bemiddelaar in de problemen breng als ik een ip-ban ontvang. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel. En dat is dan ook direct het laatste dat ik zeg.

Ik had geen lol meer in het spel, was stil, wilde niet verder, maar ik was de laatste wolf en door mijn stoppen zou dat het einde zijn voor nog eens 10 mensen oid. Toen was Wolter zo lief het van mij over te nemen. Na een tijdje zijn we samen verder gegaan (iets wat soms wel moeilijk is als je jezelf probeert in te dekken maar ik even vergat dat Wolter iets specifieks had gepost). Het was in elk geval voor hem een prachtig spel en prachtige rol om in binnen te vallen en deze DK-variant goed te leren kennen. Ik hoop dan ook, verwacht eigenlijk, dat hij nog wel vaker zal meespelen. Hij vond het leuk, speelt goed en rustig en is een zeer goede aanwinst voor het spel (pssst zet hem stiekem eens op de pmlijst). Ik ben een soort van trots op hem, eigenlijk. Voor mijzelf is het afhankelijk van een aantal andere factoren of ik nog een keer meedoe, begrijpen jullie vast wel.

Binnen het wolventeam heeft er constant paranoia geregeerd. Soija en ik dachten al vrij snel dat ggcy8/Geel geliefde was, maar die begon juist terug te wijzen naar Soija zelf. Het heeft ons zeker dwarsgezeten. Vlak voordat Geel stierf, vroeg hij me hem te steunen in het topic, om hem nog te redden. Los van dat dat niet heel praktisch is, wilde ik ook niet het risico lopen de geliefde aan de overwinning te helpen.

We hadden al vrij snel in de gaten hoe het werkte: DP werd beschermd door zijn medegeliefde, de geliefden wilden ons vinden en sneaky ophangen, de dorpelingen juist de geliefden eindelijk eruit hebben. Als je als wolf als enige slechterik nog kans op winnen wil maken, moet je dan juist de dorpelingen zo ver mogelijk laten ophangen, je erbuiten houden middels het expres eten van een beschermd persoon, en pas deze geliefden opeten als ze daadwerkelijk een stemgevaar werden. De ronde voordat we ze wilden eten, werden ze al door een hoop gedoe opgehangen. Dat maakte het nog moeilijker. Er was nog maar één optie. Aangezien de bane zijn bescherming nog had en dus gehangen moest worden, moesten de dorpeling en ziener gegeten worden. Eindigen met een ziener die op de bane moet stemmen, is gewoon onmogelijk, de ziener moest van een van de twee wel de functie weten, waardoor de ziener de hangronde niet mocht halen. De ziener moest sterven in de voorlaatste eetronde. Daarna moest de dorpeling opgezet worden tegen de bane.

Dat brengt meteen het volgende punt met zich mee: ik stond al vrij snel als enige weerwolf tegen nog 9 andere mensen, zonder mensen aan mijn kant. We hebben allerlei scenario's bedacht, waarbij we eerst ook nog opties hadden om in een hangronde met 1 dorpeling, 1 weerwolf over te blijven. Ik heb toen per pm een discussie met de spelleider gehad, maar kreeg hierin geen ruimte. Ik heb dan ook als speler behoorlijk wat kritiek op de spelleider, uiteindelijk.
• De spelleider heeft het spel bepaald dankzij zijn beleidvoering, wilde geen kritiek publiekelijk ontvangen maar aangezien het van spelbelang was, moet je die wel publiekelijk kunnen hebben.
• De spelleider heeft geliefden voor elkaar laten stemmen, terwijl het altijd van eigen account moet komen
• De spelleider heeft fouten gemaakt bij de functieverdeling
• De spelleider heeft eigenhandig regels veranderd omtrent de geliefden (zieneropvragingen) en dit pas tijdens het spel bekend gemaakt
• De spelleider heeft spelers slecht ondersteund. Ik heb gevraagd om uitsluitsel te geven over deze situatie (1-1 hangronde) maar hij wilde zelf niet terugzoeken hoe het zat.

Ik zou dan ook willen voorstellen dat komende spelleiders beter opletten bij de functieverdeling, ten eerste. Nu is door het spelverloop het zo gegaan dat ik alleen over was aan de slechterikenkant. Dat gebeurt normaalgesproken niet, als je nog een heks of evilziener naast je hebt staan. De kans om te winnen wordt daarmee vele malen groter, omdat je die niet meer hoeft op te eten, ze tellen niet mee in de overwinning.

Een andere optie zou ik vinden dat de laatste weerwolf ook gewonnen heeft bij overblijven van 2 dorpelingen, bijvoorbeeld. Er moet hier iets anders voor te bedenken zijn, want dit leverde voor mij (ons) een onhoudbare situatie op, die enkel door het inzetten van de geliefden (ze nog een hele tijd in leven houden terwijl ze wel al 'bekend' waren) nog een inimini kans met zich meebracht. En de kansen horen niet zo verdeeld te zijn, want er is zeker niet slecht gespeeld door de slechte kant. De dorpelingen hebben eigenlijk de overwinning cadeau gekregen door de ontstane spelsituatie tussen de wolf en geliefden. De geliefden zouden, als ze nog leefden, deze ronde zijn opgegeten en hadden nooit overwonnen.

Daarnaast was ik een paar keer bang dat iemand die ik niet meer kon eten (want net na half negen) nog snel zijn mond zou opentrekken en dingen zeggen waardoor ik andere dingen had gedaan als diegene dat eerder had gedaan. Het is nauwelijks gebeurd, maar ik zou toch het volgende (ingrijpende) willen voorstellen: Na half negen en tot de uitslag er is, mag er niet gepost worden. In die periode kan namelijk de ziener al zijn informatie delen voordat diegene misschien sterft. Dorpelingen komen pas na half negen met theorieën. En het voorkomt (ik weet dat ik er zelf goed in ben) een hoop posts als duurtlang en uitslagggg. Die dragen toch niet bij.
Binnen het verhaal is het ook logischer, aangezien het eten en het opvragen en het beschermen meer tegelijk zou moeten plaatsvinden en mensen niet meer spreken als de weerwolf al heeft besloten zijn slachtoffer te grazen te nemen. [/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 22:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Phoebe heeft al aangetoond hoe jullie synchroon van alles verdraaiden.
Als je dit meent, ben je toch niet zo intelligent als ik dacht.
Oh natuurlijk liepen we vanalles te draaien en te doen. Maar ik postte toen slechts dat vreemd gedrag ineens na een eetronde ook zienersactiviteiten konden zijn, en jij begon toen een hele tirade over hoe ik fizzle de ziener noemde, daar doelde ik op. Ik geloof ook niet dat Siorin daar (bewust) in is meegegaan trouwens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Oh natuurlijk liepen we vanalles te draaien en te doen. Maar ik postte toen slechts dat vreemd gedrag ineens na een eetronde ook zienersactiviteiten konden zijn, en jij begon toen een hele tirade over hoe ik fizzle de ziener noemde, daar doelde ik op. Ik geloof ook niet dat Siorin daar (bewust) in is meegegaan trouwens.
Nee, dat maakte jij er zelf van.
Oud 08-06-2010, 22:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
[Lisa]
Ik heb nog wat te verklaren. Er was een ronde waarin ik ontzettend actief ben geweest, een lange post waarin ik het hele spel heb uitgelegd, samengevat. Ik werd toen daarop aangepakt door DP.

Hierna gebruikte hij persoonlijke dingen om mij uit de tent te lokken, wat niks met het spel te maken had en waardoor ik juist onduidelijk was richting de groep, terwijl tot dan toe nog geen enkele aandacht op mij was gevestigd en ik juist zin had meer tijd in het spel te steken. Ik werd voor de buitenwereld onverklaarbaar aanvallend of reageerde als in een hoek gedreven. Spelaandacht die niet met het spel te maken had, daadwerkelijk.

Stephan, ik walg van wat jij gebruikt om een spél te winnen. Ik zou deze uitspraak nog sterker maken, ware het niet dat ik dan ook de bemiddelaar in de problemen breng als ik een ip-ban ontvang. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel. En dat is dan ook direct het laatste dat ik zeg.
Het spijt me heel erg dat je dit zo hebt opgevat. Het was niet mijn bedoeling om er verder iets persoonlijks van te maken, ik verwees slechts naar dat jij soms fel reageert als je een slechte rol hebt. Ik heb dit spel vaker naar eerdere spellen verwezen en dit was (in ieder geval voor mij) ook zo'n moment. Daarbij wilde ik jou eruit hebben omdat ik dacht dat je wolf was, wat ook zo bleek.

Either way, ik snap dat je het zo hebt opgevat en het was niet mijn bedoeling. Meer kan ik er niet over zeggen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
• De spelleider heeft geliefden voor elkaar laten stemmen, terwijl het altijd van eigen account moet komen
• De spelleider heeft fouten gemaakt bij de functieverdeling
Ik heb ook veel (dezelfde) kritiek op de spelleider, maar deze twee snap ik niet helemaal.
Oud 08-06-2010, 23:00
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]
Citaat:
Ik heb ook veel (dezelfde) kritiek op de spelleider, maar deze twee snap ik niet helemaal.
DP heeft voor Siorin gestemd, vanaf zijn eigen account. Dit mag gewoon permanent niet binnen dit spel.

Daarnaast wijs ik op het ontbreken van wat voor slechte functie dan ook buiten de verrader, waardoor overwinning praktisch onmogelijk voor ons werd. Hij had niet random wat leuke functies moeten kiezen, hij had ze tegenover elkaar moeten zetten. Nu waren er nog drie goede functies (bane, ziener, tovenaar) over bij de laatste paar spelers, en dat echt niet alleen vanwege geniaal spel. Aanwezigheid van een heks had in deze situatie nog zoveel meer opties opengehouden om te winnen. In mijn lange post leg ik uit wat de enige weg nog was voor de laatste paar rondes. Scenario's waar we al een week mee bezig waren.

[/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:01
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vind het een beetje jammer dat mensen zich altijd zo persoonlijk aangesproken voelen in dit spel.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 08-06-2010, 23:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DP heeft voor Siorin gestemd, vanaf zijn eigen account. Dit mag gewoon permanent niet binnen dit spel.
Ik heb één keer Siorins stem gewijzigd gedurende het spel (de laatste ronde), überhaupt niet gestemd voor haar. Als je me van dingen wilt beschuldigen, doe het dan goed. We hebben van te voren gevraagd of dit mocht, omdat Siorin weg moest en het voor ons nogal een handicap zou zijn als ze daarom 's ochtends moest stemmen en die stem niet meer kon wijzigen naderhand omdat ze weg was. Ze heeft daarom gewoon gestemd en gevraagd of ik die mocht wijzigen, indien nodig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 23:03
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Wolter]

Hoewel ik pas halverwege het spel ingevallen ben en eigenlijk vanaf een kansloze positie moest beginnen te spelen (er waren nog maar een paar scenario's om te winnen), ben ik toch meegezogen in het spel en heb er veel plezier in gehad. Ik denk dat je me zeker een keer terug kunt verwachten in het spel, waar ik dan vanaf het begin mee ga spelen!

Een paar dingen die mij erg opvielen tijdens het spel is dat er, vooral in het begin, maar soms ook later in het spel mensen totaal niet-onderbouwd en reagerend op hoe een speler in het vorige spel, of op de rest van het forum zich gedraagt theorieën baseren die daadwerkelijk nergens op slaan. Zo is de kans op nieuwe spelers of mensen die je minder mag er gelijk uit te werken vrij groot en dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor nieuwe spelers of het plezier van mensen die al zo vaak gespeeld hebben dat 'men nu toch echt wel doorheeft wie wat is door vorige spellen'.

Ook users die dood zijn en nog met een sneer naar iemand anders komen of tussen half 9 en de uitslag theorieën gaan posten vond ik vrij storend en een beetje jammer en misschien dat in nieuwe spellen daar wat mee gedaan kan wordeen

Verder ben ik het met Lisa (en Daboman) eens dat er wat gedaan kan worden aan de wincondities, want het was voor de wolf zo ontzettend moeilijk om nog in leven te blijven (wat tot het einde gelukt is) én te winnen/door te kunnen blijven spelen (wat we in mijn ogen erg lang volgehouden hebben).

Dat DP en Siorin de geliefden waren was snel duidelijk en dat ik (we) DP ook drie keer hebben proberen op te eten was heel bewust gedaan om nog een theoretische kans te kunnen maken op de overwinning. Hadden we in één van die drie ronden een dorpeling gegeten, wie dan ook, dan was het spel afgelopen voor de wolf. Dat maakte het natuurlijk wel ontzettend spannend, maar ook de kans op een overwinning was nihil.

Desondanks vond ik het een geniaal spel om te spelen en was het spannend tot het einde voor (bijna) alle partijen, erg tof

[/Wolter]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:03
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]
Citaat:
Ik vind het een beetje jammer dat mensen zich altijd zo persoonlijk aangesproken voelen in dit spel.
Het is een iets andere kwestie, waar ik het in dit spel verder niet over wil hebben. Het gaat verder dan achter je computer een bericht typen.
Citaat:
Ik heb één keer Siorins stem gewijzigd gedurende het spel (de laatste ronde), überhaupt niet gestemd voor haar. Als je me van dingen wilt beschuldigen, doe het dan goed. We hebben van te voren gevraagd of dit mocht, omdat Siorin weg moest en het voor ons nogal een handicap zou zijn als ze daarom 's ochtends moest stemmen en die stem niet meer kon wijzigen naderhand omdat ze weg was. Ze heeft daarom gewoon gestemd en gevraagd of ik die mocht wijzigen, indien nodig.
Ik heb aangegeven dat het kritiek is op de spelleider, niet op de geliefden. Ik heb dit van je medegeliefde vernomen en ik vind het dan ook een fout van spelleider.

[/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
[Wolter]

Hoewel ik pas halverwege het spel ingevallen ben en eigenlijk vanaf een kansloze positie moest beginnen te spelen (er waren nog maar een paar scenario's om te winnen), ben ik toch meegezogen in het spel en heb er veel plezier in gehad. Ik denk dat je me zeker een keer terug kunt verwachten in het spel, waar ik dan vanaf het begin mee ga spelen!
De kansen waren voor niemand erg goed. Wij zaten als geliefden in een situatie waar alle mensen op ons zaten te jagen en elke samenwerking opviel. Dat is ook niet bepaald ideaal. En de dorpelingen zaten met het probleem dat de wolf niet dood mocht, maar dat onduidelijk was wie het was, terwijl de geliefden die wanhopig eruit probeerden te krijgen.

Citaat:
Verder ben ik het met Lisa (en Daboman) eens dat er wat gedaan kan worden aan de wincondities, want het was voor de wolf zo ontzettend moeilijk om nog in leven te blijven (wat tot het einde gelukt is) én te winnen/door te kunnen blijven spelen (wat we in mijn ogen erg lang volgehouden hebben).
Wij hadden hetzelfde probleem.

Citaat:
Dat DP en Siorin de geliefden waren was snel duidelijk en dat ik (we) DP ook drie keer hebben proberen op te eten was heel bewust gedaan om nog een theoretische kans te kunnen maken op de overwinning. Hadden we in één van die drie ronden een dorpeling gegeten, wie dan ook, dan was het spel afgelopen voor de wolf. Dat maakte het natuurlijk wel ontzettend spannend, maar ook de kans op een overwinning was nihil.
Siorin was het hele spel compleet onbeschermd.

Citaat:
Desondanks vond ik het een geniaal spel om te spelen en was het spannend tot het einde voor (bijna) alle partijen, erg tof
Agreed,

Citaat:
Ik heb aangegeven dat het kritiek is op de spelleider, niet op de geliefden. Ik heb dit van je medegeliefde vernomen en ik vind het dan ook een fout van spelleider.
Of het al dan niet toegestaan had moeten worden is een andere discussie, ik wilde slechts ophelderen dat ik niet voor haar gestemd heb of andersom.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 23:07
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik wil wel even reageren op de kritiek

- De spelleider heeft het spel bepaald dankzij zijn beleidvoering, wilde geen kritiek publiekelijk ontvangen maar aangezien het van spelbelang was, moet je die wel publiekelijk kunnen hebben.

Zelf ben ik van mening dat ik slechts het beleid heb uitgevoerd zoals het in de allereerste post van Dark Phoenix stond. Dus als dat geen goed beleid is, moet het reglement worden aangepast.

- De spelleider heeft geliefden voor elkaar laten stemmen, terwijl het altijd van eigen account moet komen

Ik kan me voorstellen dat je dit zegt, maar ik vind het vrij logisch dat ze hetzelfde stemmen. Uiteindelijk hebben ze eigenlijk altijd alsnog gewoon beiden gestemd, dus dan heeft dit kritiekpunt eigenlijk geen grond meer.

- De spelleider heeft eigenhandig regels veranderd omtrent de geliefden (zieneropvragingen) en dit pas tijdens het spel bekend gemaakt

Dit had inderdaad beter gekund. Ik verkeerde onder de indruk dat dit normaal gesproken niet gedaan werd. Ik had geen contacten meer met ervaren spelleiders (of ze zaten nog in het spel), dus kon dit niet navragen. De regels waren niet duidelijk dus deed ik wat de regels stellen in dat geval: de spelleider beslist. Ik had dit duidelijker moeten communiceren, dit ben ik met je eens.

- De spelleider heeft spelers slecht ondersteund. Ik heb gevraagd om uitsluitsel te geven over deze situatie (1-1 hangronde) maar hij wilde zelf niet terugzoeken hoe het zat.

Ik heb wel degelijk uitsluitsel gegeven, alleen is dit niet in je voordeel uitgevallen. Ik vind dat je me niet kunt verwijten als ik het beleid zoals het op papier staat uitvoer. Ik vind het zelf ook vreemd dat zo'n zwakke dorpeling het in zijn eentje wint van wolven met scherpe tanden en klauwen, maar zo stond het nu eenmaal in de regels.

Ik heb dit met Dott besproken en zij stond achter dit besluit.

De reden dat ik klachten via PM heb laten verlopen is omdat het bepaald niet goed is voor de sfeer als dit in het openbaar gebeurt. Het lijkt me beter om te wachten tot de evaluatie. Dus, eat me Waar ik kon heb ik ook wel degelijk wat met de klachten gedaan.

Ik vraag me verder af in hoeverre de functieverdeling invloed heeft gehad op de rollenverdeling.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 23:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik vind dat je wel erg ver gaat hoor Bretlow.
Ik bedoel, het lijkt mij vrij logisch dat bij 2 dorpelingen en 1 wolf, de dorpelingen gewoon winnen als ze de wolf ophangen
Daarnaast lijkt me dat de functieverdeling random is gegaan, op de geliefden na.
Dat helemaal in het begin meteen de slechte functies eruit gingen is niet meer dan pech, vorig spel hadden we meteen de bane, tovernaar en ziener eruit gewerkt als ik me goed herinner, dus toen zaten de dorpelingen met alle slechte functies nog.
Over de rest van de dingen van de spelleider kan ik niet oordelen, maar krijg een beetje het idee dat je niet zo goed tegen je verlies kunt..

Anyhoe, rondje voor iedereen van de zwangere bounty hunter (alleen in het verhaal hoor )
En een applausje voor alle spelers *klapt*

edit: Daboman heeft idd bepaalde dingen met mij besproken (zal hier niet specifiek posten, maar denk dat Bretlow dat zelf wel weet) en ik stond volledig achter zijn besluit.
Je zou het jezelf anders wel erg gemakkelijk maken
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-06-2010, 23:12
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]
Citaat:
Ik vind dat je wel erg ver gaat hoor Bretlow.
Ik bedoel, het lijkt mij vrij logisch dat bij 2 dorpelingen en 1 wolf, de dorpelingen gewoon winnen als ze de wolf ophangen
Daarnaast lijkt me dat de functieverdeling random is gegaan, op de geliefden na.
Dat helemaal in het begin meteen de slechte functies eruit gingen is niet meer dan pech, vorig spel hadden we meteen de bane, tovernaar en ziener eruit gewerkt als ik me goed herinner, dus dan had je hetzelfde gehad.
Over de rest van de dingen van de spelleider kan ik niet oordelen, maar krijg een beetje het idee dat je niet zo goed tegen je verlies kunt..

Anyhoe, rondje voor iedereen van de zwangere bounty hunter (alleen in het verhaal hoor )
En een applausje voor alle spelers *klapt*
Ik zeg niet dat het niet random is, ik zeg dat de verkeerde functies zijn gekozen. Eerste ronde verrader opeten is jammer (maar ook wolven niet te verwijten) en komt door spelers, de tweede verrader was slecht (ook spelinhoudelijk). En toen was het helemaal op met wie er nog aan de wolvenkant over was. En dat laatste is dan weer vanwege de keuze van de spelleider.


Oh en daar wil ik nog aan toevoegen dat ik sommige spelers echt onzettend goed vond. Ik vond het vooral jammer dat Soija zo snel stierf (miep die je bent) want ik had vooral veel zin om samen met hem te rellen. Ook Siorin verwierf ontzettend veel vertrouwen, waarvoor lof.
[/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:15
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Wolter]

Citaat:
De kansen waren voor niemand erg goed. Wij zaten als geliefden in een situatie waar alle mensen op ons zaten te jagen en elke samenwerking opviel. Dat is ook niet bepaald ideaal. En de dorpelingen zaten met het probleem dat de wolf niet dood mocht, maar dat onduidelijk was wie het was, terwijl de geliefden die wanhopig eruit probeerden te krijgen.
Klopt ja . Uiteindelijk blijkt de ziener maar één keer heel duidelijk gezegd te hebben dat ik (wij) de wolf moest(en) zijn en dat was vlak voordat Toddish zijn account overgaf aan Hanneke. Hierdoor werd het vermoeden als ziener gewekt, maar daar is nergens bevestiging voor gekregen, waardoor LP de meeste verdachte punten achter haar naam kreeg als mogelijke ziener.

Citaat:
Wij hadden hetzelfde probleem.
Idd. Als jullie nog één dorpeling mee hadden kunnen krijgen op de wolf, dan was het spel eerder afgelopen. Het is echt voor iedereen kantje boord geweest tijdens het spel.

Citaat:
Siorin was het hele spel compleet onbeschermd.
Het was de planning om de vorige hangronde jullie nog niet dood te krijgen, maar het liefst de Wolfsbane of (het liefst) de Ziener op te hangen. En aangezien wij wisten dat jullie geliefden waren en dat jij wel beschermd móest worden door haar vanwege het tovenaar zijn (en Siorin dus geen bescherming kon hebben) konden we haar zonder problemen opeten en jou meenemen daarin

Citaat:
Agreed,


[/Wolter]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Tja, de functies zijn in het begin bekend gemaakt, wat wel en niet zou worden gebruikt en ik heb toen niemand horen klagen.. dus om daar dan achteraf mee te komen.
Het heeft klote voor je uitgepakt, ben ik met je eens, maar dat had voor ons net zo goed kunnen zijn.
Ik vind dat je het goed gespeeld hebt, toen ik (toen ik al dood was) hoorde wie wie was, was ik serieus verbaasd.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-06-2010, 23:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh ja, dat doet me denken. Ik heb in het begin wel gevraagd of iedereen het eens was met de functies. Er waren toen ook veel dagen om erop te reageren, maar ik had toch wel de indruk dat in ieder geval de meerderheid akkoord ging.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 23:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
precies.
Op een geweldig spel partner *proost*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-06-2010, 23:21
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]We beginnen het nu wel zat te worden steeds haakjes eromheen te plaatsen Dus na mijn lange post, waar ik veel over heb nagedacht uiteraard, moet ik niet vergeten te vermelden dat uiteindelijk het een goed spel was voor de groep. Het is een spel om later nog eens aan herinnerd te worden, met een unieke eindsituatie. En sinds ik weg ben op het forum is het mijn tweede spel, maar veruit het grootste, ik word nogal eens opgehangen omdat ik zoveel klets. Bedankt en misschien tot bij een nieuw spel, maar dan met een ander account*.

*Oh ja dat met dat account, jezus Ik wilde geen eigen account want ik wilde niet forumen, maar tijdens dit spel heb ik alsnog een eigen account aangemaakt (voor soija's spamtopic only want daar had ik zin in). Er zal dan ook geen drama meer zijn om wie wie is [/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 08-06-2010, 23:22
Verwijderd
Hallo, daboman bood zelf aan om te gaan spelleiden want niemand wou verder, en ja dat hij niet Alles wist komt omdat hij dus minder ervaring had met het spel zoals het nu gespeeld wordt.

dus zulke kritiek op hem vfind ik niet helemaal terecht
Oud 08-06-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
[Lisa]
Ik heb nog wat te verklaren. Er was een ronde waarin ik ontzettend actief ben geweest, een lange post waarin ik het hele spel heb uitgelegd, samengevat. Ik werd toen daarop aangepakt door DP.

Hierna gebruikte hij persoonlijke dingen om mij uit de tent te lokken, wat niks met het spel te maken had en waardoor ik juist onduidelijk was richting de groep, terwijl tot dan toe nog geen enkele aandacht op mij was gevestigd en ik juist zin had meer tijd in het spel te steken. Ik werd voor de buitenwereld onverklaarbaar aanvallend of reageerde als in een hoek gedreven. Spelaandacht die niet met het spel te maken had, daadwerkelijk.

Stephan, ik walg van wat jij gebruikt om een spél te winnen. Ik zou deze uitspraak nog sterker maken, ware het niet dat ik dan ook de bemiddelaar in de problemen breng als ik een ip-ban ontvang. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel. En dat is dan ook direct het laatste dat ik zeg.

Ik had geen lol meer in het spel, was stil, wilde niet verder, maar ik was de laatste wolf en door mijn stoppen zou dat het einde zijn voor nog eens 10 mensen oid. Toen was Wolter zo lief het van mij over te nemen. Na een tijdje zijn we samen verder gegaan (iets wat soms wel moeilijk is als je jezelf probeert in te dekken maar ik even vergat dat Wolter iets specifieks had gepost). Het was in elk geval voor hem een prachtig spel en prachtige rol om in binnen te vallen en deze DK-variant goed te leren kennen. Ik hoop dan ook, verwacht eigenlijk, dat hij nog wel vaker zal meespelen. Hij vond het leuk, speelt goed en rustig en is een zeer goede aanwinst voor het spel (pssst zet hem stiekem eens op de pmlijst). Ik ben een soort van trots op hem, eigenlijk. Voor mijzelf is het afhankelijk van een aantal andere factoren of ik nog een keer meedoe, begrijpen jullie vast wel.

Binnen het wolventeam heeft er constant paranoia geregeerd. Soija en ik dachten al vrij snel dat ggcy8/Geel geliefde was, maar die begon juist terug te wijzen naar Soija zelf. Het heeft ons zeker dwarsgezeten. Vlak voordat Geel stierf, vroeg hij me hem te steunen in het topic, om hem nog te redden. Los van dat dat niet heel praktisch is, wilde ik ook niet het risico lopen de geliefde aan de overwinning te helpen.

We hadden al vrij snel in de gaten hoe het werkte: DP werd beschermd door zijn medegeliefde, de geliefden wilden ons vinden en sneaky ophangen, de dorpelingen juist de geliefden eindelijk eruit hebben. Als je als wolf als enige slechterik nog kans op winnen wil maken, moet je dan juist de dorpelingen zo ver mogelijk laten ophangen, je erbuiten houden middels het expres eten van een beschermd persoon, en pas deze geliefden opeten als ze daadwerkelijk een stemgevaar werden. De ronde voordat we ze wilden eten, werden ze al door een hoop gedoe opgehangen. Dat maakte het nog moeilijker. Er was nog maar één optie. Aangezien de bane zijn bescherming nog had en dus gehangen moest worden, moesten de dorpeling en ziener gegeten worden. Eindigen met een ziener die op de bane moet stemmen, is gewoon onmogelijk, de ziener moest van een van de twee wel de functie weten, waardoor de ziener de hangronde niet mocht halen. De ziener moest sterven in de voorlaatste eetronde. Daarna moest de dorpeling opgezet worden tegen de bane.

Dat brengt meteen het volgende punt met zich mee: ik stond al vrij snel als enige weerwolf tegen nog 9 andere mensen, zonder mensen aan mijn kant. We hebben allerlei scenario's bedacht, waarbij we eerst ook nog opties hadden om in een hangronde met 1 dorpeling, 1 weerwolf over te blijven. Ik heb toen per pm een discussie met de spelleider gehad, maar kreeg hierin geen ruimte. Ik heb dan ook als speler behoorlijk wat kritiek op de spelleider, uiteindelijk.
• De spelleider heeft het spel bepaald dankzij zijn beleidvoering, wilde geen kritiek publiekelijk ontvangen maar aangezien het van spelbelang was, moet je die wel publiekelijk kunnen hebben.
• De spelleider heeft geliefden voor elkaar laten stemmen, terwijl het altijd van eigen account moet komen
• De spelleider heeft fouten gemaakt bij de functieverdeling
• De spelleider heeft eigenhandig regels veranderd omtrent de geliefden (zieneropvragingen) en dit pas tijdens het spel bekend gemaakt
• De spelleider heeft spelers slecht ondersteund. Ik heb gevraagd om uitsluitsel te geven over deze situatie (1-1 hangronde) maar hij wilde zelf niet terugzoeken hoe het zat.

Ik zou dan ook willen voorstellen dat komende spelleiders beter opletten bij de functieverdeling, ten eerste. Nu is door het spelverloop het zo gegaan dat ik alleen over was aan de slechterikenkant. Dat gebeurt normaalgesproken niet, als je nog een heks of evilziener naast je hebt staan. De kans om te winnen wordt daarmee vele malen groter, omdat je die niet meer hoeft op te eten, ze tellen niet mee in de overwinning.

Een andere optie zou ik vinden dat de laatste weerwolf ook gewonnen heeft bij overblijven van 2 dorpelingen, bijvoorbeeld. Er moet hier iets anders voor te bedenken zijn, want dit leverde voor mij (ons) een onhoudbare situatie op, die enkel door het inzetten van de geliefden (ze nog een hele tijd in leven houden terwijl ze wel al 'bekend' waren) nog een inimini kans met zich meebracht. En de kansen horen niet zo verdeeld te zijn, want er is zeker niet slecht gespeeld door de slechte kant. De dorpelingen hebben eigenlijk de overwinning cadeau gekregen door de ontstane spelsituatie tussen de wolf en geliefden. De geliefden zouden, als ze nog leefden, deze ronde zijn opgegeten en hadden nooit overwonnen.

Daarnaast was ik een paar keer bang dat iemand die ik niet meer kon eten (want net na half negen) nog snel zijn mond zou opentrekken en dingen zeggen waardoor ik andere dingen had gedaan als diegene dat eerder had gedaan. Het is nauwelijks gebeurd, maar ik zou toch het volgende (ingrijpende) willen voorstellen: Na half negen en tot de uitslag er is, mag er niet gepost worden. In die periode kan namelijk de ziener al zijn informatie delen voordat diegene misschien sterft. Dorpelingen komen pas na half negen met theorieën. En het voorkomt (ik weet dat ik er zelf goed in ben) een hoop posts als duurtlang en uitslagggg. Die dragen toch niet bij.
Binnen het verhaal is het ook logischer, aangezien het eten en het opvragen en het beschermen meer tegelijk zou moeten plaatsvinden en mensen niet meer spreken als de weerwolf al heeft besloten zijn slachtoffer te grazen te nemen. [/Lisa]


Hm, ik ben het eens met dat er meer slechterikken ingemogen hadden. Alleen een verrader is wel weinig. Een heks op evilziener erbij zou helpen.
En geliefdefuncties worden normaal gesproken inderdaad vrijgegeven bij opvragingen. Dat is immers de rol/gave van een ziener. Toch wel een voordeel voor de geliefden.

Maar ik vind dat iedereen gewoon moet kunnen blijven doorpraten na half negen.

En verder niet slim van Ggcy8 om in het wsz topic te gaan roepen dat ik mn pmbox moet legen. Waar DP en Siorin mooi gebruik van maakten.
Oud 08-06-2010, 23:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb het niet gezien.. maar da's idd vrij dom
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-06-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb één keer Siorins stem gewijzigd gedurende het spel (de laatste ronde), überhaupt niet gestemd voor haar. Als je me van dingen wilt beschuldigen, doe het dan goed. We hebben van te voren gevraagd of dit mocht, omdat Siorin weg moest en het voor ons nogal een handicap zou zijn als ze daarom 's ochtends moest stemmen en die stem niet meer kon wijzigen naderhand omdat ze weg was. Ze heeft daarom gewoon gestemd en gevraagd of ik die mocht wijzigen, indien nodig.
Dit hoort inderdaad niet te mogen.
Oud 08-06-2010, 23:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gaaf spel mensen. Nu het spel toch afgelopen is, het scheelde letterlijk één stem of Siorin en ik hadden gewonnen. Had Little Phoebe op eigenlijk wie dan ook (zelfs mij!) gestemd, dus had ze niet op Siorin gestemd en was het 1-1-1-2 geworden en was Bretlow vorige ronde opgehangen. Wat dat betreft, wees maar heel dankbaar met LP's keuze.
ja ik ben geniaal.

Citaat:
Phoebe heeft al aangetoond hoe jullie synchroon van alles verdraaiden.
Als je dit meent, ben je toch niet zo intelligent als ik dacht.
Zie bovenstaande reactie

gefeliciteerd lieve mededorpelingen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-06-2010, 23:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:


Hm, ik ben het eens met dat er meer slechterikken ingemogen hadden. Alleen een verrader is wel weinig. Een heks op evilziener erbij zou helpen.
En geliefdefuncties worden normaal gesproken inderdaad vrijgegeven bij opvragingen. Dat is immers de rol/gave van een ziener. Toch wel een voordeel voor de geliefden.

Maar ik vind dat iedereen gewoon moet kunnen blijven doorpraten na half negen.

En verder niet slim van Ggcy8 om in het wsz topic te gaan roepen dat ik mn pmbox moet legen. Waar DP en Siorin mooi gebruik van maakten.
Dit spel zou het ons kansloos gemaakt hebben als de ziener onze geliefdenstatus wist. We hadden nog een soort bescherming dat de wolf ons niet dood wilde hebben, maar dat was ook wel het enige. Op elk ander moment waren we allang doodgegaan als de ziener die info had.

Verder hebben jullie de pech gehad dat jullie heel snel 4 slechte functies verloren. Maar of het dan terecht is dat jullie er meer krijgen... mwah.

Iedereen heeft het dit spel moeilijk gehad, dat was juist de charme imo.

En dat van jou en ggcy8... tsjah dat was gewoon dom, als dorpeling had ik dat ook gepost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 23:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
[Lisa]*knip*[/Lisa]
En aangezien ik spastisch word van een wit forum, ga ik lekker verder nabespreken onder mijn eigen account
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2010, 23:36
Verwijderd
Vind wel dat Spelleider niks te verwijten valt. Behalve dan dat er ene slechterik mee rin mocht, maar goed, wij kregen de verradersleerling dus dat hielp ook niet. Denk niet dat we toch gewonnen zoudne heben.
Citaat:
[Lisa]


Ik zeg niet dat het niet random is, ik zeg dat de verkeerde functies zijn gekozen. Eerste ronde verrader opeten is jammer (maar ook wolven niet te verwijten) en komt door spelers, de tweede verrader was slecht (ook spelinhoudelijk). En toen was het helemaal op met wie er nog aan de wolvenkant over was. En dat laatste is dan weer vanwege de keuze van de spelleider.


Oh en daar wil ik nog aan toevoegen dat ik sommige spelers echt onzettend goed vond. Ik vond het vooral jammer dat Soija zo snel stierf (miep die je bent) want ik had vooral veel zin om samen met hem te rellen. Ook Siorin verwierf ontzettend veel vertrouwen, waarvoor lof.
[/Lisa]
Miep, mn neus. Mijn spel was tactiek, zoals gezegd. Jammer dat fizzles dood er niet bij hielp.
Oud 08-06-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Dit spel zou het ons kansloos gemaakt hebben als de ziener onze geliefdenstatus wist. We hadden nog een soort bescherming dat de wolf ons niet dood wilde hebben, maar dat was ook wel het enige. Op elk ander moment waren we allang doodgegaan als de ziener die info had.

Verder hebben jullie de pech gehad dat jullie heel snel 4 slechte functies verloren. Maar of het dan terecht is dat jullie er meer krijgen... mwah.

Iedereen heeft het dit spel moeilijk gehad, dat was juist de charme imo.

En dat van jou en ggcy8... tsjah dat was gewoon dom, als dorpeling had ik dat ook gepost.
Ja, dag, iedereen speelt geliefde met opvraagkansen. Dat is een smoes.

Uiteraard. Ik zeg niet dat we daardoor verloren hebben, ik zeg dat er wel 1tje meer bij mocht voor ene eerlijkere verdeling. En die wolven ophangen wa sniet echt pech.
Oud 08-06-2010, 23:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Overigens nog iets heel anders, waar is die PM-lijst gebleven?

Of beginnen we hier een nieuwe lijst waar iedereen op kan gaan staan?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 23:39
Verwijderd
vraagje aan bretlow : probeerde jij steeds DP te eten? of heb je maaltijden overgeslagen (geen idee of dat mag eigenlijk) uit angst dat de geliefden zouden winnen? Neem aan dat Siorin alleen dp heeft beschermd.
Begreep steeds niet waarom er niemand gegeten was.

Verder props voor mijn zusje, door haar felle theorieen/posts dacht men dat ze wolf danwel geliefde was en zo werd er voorzichtig met haar omgegaan in het eruit werken. Vond ik erg vermakelijk. En ik vind dat je goed gebruik hebt gemaakt van je bane functie.
Oud 08-06-2010, 23:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vraagje aan bretlow : probeerde jij steeds DP te eten? of heb je maaltijden overgeslagen (geen idee of dat mag eigenlijk) uit angst dat de geliefden zouden winnen? Neem aan dat Siorin alleen dp heeft beschermd.
Begreep steeds niet waarom er niemand gegeten was.

Verder props voor mijn zusje, door haar felle theorieen/posts dacht men dat ze wolf danwel geliefde was en zo werd er voorzichtig met haar omgegaan in het eruit werken. Vond ik erg vermakelijk. En ik vind dat je goed gebruik hebt gemaakt van je bane functie.
3 keer DP op proberen te eten terwijl ik wist dat hij beschermd was ja (staat ook ergens eerder in dit topic geloof ik)
Maaltijden bewust overslaan stond een directe gele kaart op, dus dat risico wilden ik niet nemen

En als ik dat niet deed, ging er een burger (of misschien per ongeluk toch de tweede geliefde) uit en dan was in het laatste geval het spel over voor de wolf. Wanneer het een burger was, kon het wel, maar dan zat je weer met tegen hoeveel burgers je kwam te zitten als de geliefden dood waren. DP 3 keer miseten kwam precies goed uit tot de afgelopen eetronde. Als dan de geliefden er nog in zouden zitten, waren ze alsnog opgegeten door mij.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2010, 23:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Overigens was één van de keren dat Bretlow mis at een ronde waarin hij de hele dag niks postte. Ik had zelf aangenomen dat hij dus wel wolf moest zijn en niet kon stemmen, maar dat dat niemand anders opviel...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 23:44
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Grappig potje, goed gespeeld van de dorpelingen maar ook van de wolf. Ik vind het wel jammer dat het niet nog verder ging door een fout in de regels, eigenlijk was de wolf bij het ophangen van de tweede wolf al half kansloos zo toch? Nouja toch mooi potje ik hoop dat ik volgende keer weer mee kan doen.
Oud 08-06-2010, 23:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
En hoe zijn de verhalen bevallen? Het was de eerste keer dat we elk verhaal from scratch schreven. Ik had de indruk dat het wel beviel.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 23:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Grappig potje, goed gespeeld van de dorpelingen maar ook van de wolf. Ik vind het wel jammer dat het niet nog verder ging door een fout in de regels, eigenlijk was de wolf bij het ophangen van de tweede wolf al half kansloos zo toch? Nouja toch mooi potje ik hoop dat ik volgende keer weer mee kan doen.
Héé

En nee, de wolf had ongeveer net zoveel kans als de dorpelingen en de geliefden. Bijna geen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2010, 23:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Héé

En nee, de wolf had ongeveer net zoveel kans als de dorpelingen en de geliefden. Bijna geen.
Iedereen 33%?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2010, 23:47
Verwijderd
Ik heb alleen het verhaaltje gelezen aan het begin waar ik in voorkwam. Darana niks meer.
Oud 08-06-2010, 23:47
Verwijderd
Mss moet Kazet of LL alles gaan uitrekenen.
Oud 08-06-2010, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verder props voor mijn zusje, door haar felle theorieen/posts dacht men dat ze wolf danwel geliefde was en zo werd er voorzichtig met haar omgegaan in het eruit werken. Vond ik erg vermakelijk. En ik vind dat je goed gebruik hebt gemaakt van je bane functie.
Dankje zus!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2010, 00:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dankje zus!
Ik vond je trouwens ook wel erg scherp. Waarom ben je aan je eigen theoriën gaan twijfelen? Je kunt alleen jezelf vertrouwen in het weerwolfspel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 00:10
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Citaat:
Héé
nah bij jou had ik meteen een vermoeden, net als vorige pot maar toen werd ik gedood ofzo

neehoor mooi koppel weer mean
Oud 09-06-2010, 00:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
nah bij jou had ik meteen een vermoeden, net als vorige pot maar toen werd ik gedood ofzo

neehoor mooi koppel weer mean
Als het zo duidelijk was hebben we juist goed gespeeld, lijkt me.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-06-2010, 00:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nog een leuk weetje trouwens. Nouja leuk, leuk, niet voor Mean. Ze had in ronde 1 niet gestemd. Had ze dat wel gedaan, had het best wel eens gelijkspel kunnen zijn. Als ze op Dark Phoenix had gestemd was het gelijkspel geworden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 00:17
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Maar ik had wel mooi even goed dat DP de geliefde was! En ik zei nog dat als Siorin en Dp geliefden zouden zijn, dat een geniaal duo zou zijn
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 21:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 20:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 07:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.