Oud 09-06-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Nog een leuk weetje trouwens. Nouja leuk, leuk, niet voor Mean. Ze had in ronde 1 niet gestemd. Had ze dat wel gedaan, had het best wel eens gelijkspel kunnen zijn. Als ze op Dark Phoenix had gestemd was het gelijkspel geworden.
Dus terecht dat ze er uitvloog.
Advertentie
Oud 09-06-2010, 00:22
Verwijderd
En natuurlijk 'wist' iedereen achteraf allang hoe het zat.
Oud 09-06-2010, 00:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar ik had wel mooi even goed dat DP de geliefde was! En ik zei nog dat als Siorin en Dp geliefden zouden zijn, dat een geniaal duo zou zijn
Mja, ik dacht dat jij ziener was en mijn functie had opgevraagd, en daardoor wist dat ik geliefde was. Dus in de hangronde dat jij doodging, hadden wij de kans om Bretlow eruit te stemmen, maar durfden dit niet omdat we dachten dat jij ons doorhad en dus loog over je stem. In dat geval waren wij in de problemen gekomen. Daarna leerden we pas dat je onze functie niet kón weten omdat de spelleider die niet zou geven, en toen was het al te laat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-06-2010, 00:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vond je trouwens ook wel erg scherp. Waarom ben je aan je eigen theoriën gaan twijfelen? Je kunt alleen jezelf vertrouwen in het weerwolfspel
Omdat die twee zo akelig overtuiegdn spelen maar dat was de laatste keer, vooortaan als Dp meedoet, hang ik hem gewoon preventief op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2010, 01:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
En natuurlijk 'wist' iedereen achteraf allang hoe het zat.
Ik wist het al van tevoren
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 08:08
Verwijderd
Jeetje wat een reacties.

Ten eerste wil ik even zeggen dat dit tot nu toe echt mijn leukste potje is geweest dat ik heb gespeeld, hoewel dit pas mijn vierde spel was en vorig spel stiekem ook wel heel geniaal was. Ook heb ik stiekem Rode Panda heel erg gemist want die maakte het vorige spel heel erg interessant.

DP en ik heb ontzettend veel lol gehad en ontzettend veel gelachen. We zijn best een goed team.

Wij wisten al heel snel dat Bretlow de laatste wolf was, maar wilden dat natuurlijk niet laten weten omdat we op die manier een kans hadden om hem/haar eruit te spelen. In ronde 6 echter, hadden wij beiden 2 stemmen en dreigde het dus gelijkspel tussen ons te worden. Wij moesten toen wel aangeven dat Bretlow de wolf was, omdat dit de enige manier was om stemmen naar DaT te sleuren om onszelf te redden. Wij hebben toen de kans gehad om te winnen, aangezien Abzg en DaT op Bretlow hadden gestemd. Hadden wij gewijzigd dan hadden we gewonnen. Maar wij vertrouwden DaT niet meer, aangezien hij al eerder over zijn stem had gelogen en wilden daarom het risico niet lopen. Dus eigenlijk hebben jullie het allemaal aan Jojo te danken.

Jammer vind ik het ook dat we er op zo'n lullige manier uit zijn gegaan. Ik weet dat we vrijwel onmogelijk nog hadden kunnen winnen, omdat Lisa al wist dat wij geliefden waren, maar we hadden er nog wel een extra ronde in kunnen zitten. Het is gewoon een beetje een domper dat we zijn opgehangen omdat Hanneke te laat was met stemmen (anders hadden wij beiden onze stem nog kunnen wijzigen naar Queasy en hadden we die hangronde kunnen overleven). Maar soit, het is zo gegaan en dat is jammer. Dat neemt niet weg dat we heel veel lol hebben gehad.

Overigens moet ik nog even aangeven dat 90% van de posts die DP en ik hebben gemaakt waarin we precies hetzelfde zeiden, helemaal per ongeluk waren. Wij hebben natuurlijk veel overlegd via PM, maar hebben juist geprobeerd om niet steeds hetzelfde te zeggen of dezelfde mensen aan te vallen omdat het zoveel zou opvallen. Maar op één of andere manier zijn wij echt zo'n gmta-geval, we konden er echt niets aan doen. Vooral die ronde waarin ik op een gegeven moment zei: "Ja godver, geen wonder dat iedereen denkt dat we geliefden zijn." Dat was helemaal per ongeluk. Nadat ik had gepost had ik ook meteen een PM van DP met "Alweer?! "


Ik denk dat dit ons ook erg heeft tegengewerkt, maar het gebeurde gewoon steeds.

Uiteindelijk zaten we zelfs op één lijn met dingen die niet eens spelverwant waren, zoals eten, slapen en andere random dingen. Dat werd trouwens wel freaky, DP.

Verder wil ik even zeggen dat ik de verhalen heel leuk vond. Het was wel interessant om een keertje allemaal aparte verhalen te hebben in plaats van één heel lang verhaal.

@LP: Dp en ik zeiden ook al: Volgende keer worden we preventief opgehangen en opgegeten in de eerste hang, -en eetronde. Doe dat maar niet, want dat zou ik jammer vinden.

Ik moet Soija trouwens ook props geven, want door hem zijn DP en ik vanaf het begin al opgejaagd en hij heeft het heeeel erg moeilijk voor ons gemaakt. DP en ik hadden al heel snel door wie de wolven waren, maar we konden daar niet echt meer iets mee doen (in ieder geval niet te opvallend ) doordat we zo verdacht waren. Wel moet ik zeggen dat ik het hilarisch vind dat we al zo vroeg in het spel verdacht waren maar er steeds weer tussendoor zijn geglipt.

En als laatste, en ik vind dat dit echt gezegd mag worden: Ik vond het ontzettend leuk en positief dat iedereen zo actief mee deed. Het vorige spel heb ik me zo zitten ergeren aan al die inactieve mensen. Dit spel was echt heel leuk en is van begin tot het einde interessant gebleven.
Oud 09-06-2010, 08:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jullie zijn gewoon een beetje symbiotisch

Ik vroeg me af: wat is er nou uiteindelijk gebeurd met de regel die in het begin werd gesteld over dat stemmen niet gewijzigd mochten worden?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 08:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Siorin: ik vond jou wel een beetje gemeen omdat je zei dat de wolven me alleen gingen opeten omdat jij had gezegd dat ik niet verdacht was. Alsof ik van mezelf helemaal niet gevaarlijk ben

Vond het ook een cool spel, 't was dus mijn eerste, maar wil zeker vaker meespelen. Maar pfff... wat werd ik er verslaafd van! Zat zelfs tijdens weekendje weg steeds op m'n telefoon te kijken Wat dat betreft was het maar goed dat ik werd opgegeten, dan hoefde ik tenminste geen theorieën meer te posten

En eh... Ik weet eigenlijk al van iedereen wie wat is, maar is daar ook een officiële lijst van?
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn gewoon een beetje symbiotisch
Maar dit klinkt zo negatief.

Citaat:
@ Siorin: ik vond jou wel een beetje gemeen omdat je zei dat de wolven me alleen gingen opeten omdat jij had gezegd dat ik niet verdacht was. Alsof ik van mezelf helemaal niet gevaarlijk ben
Maar volgens mij was dit echt wel zo! Als ik die post niet had gemaakt over jou, dan hadden ze waarschijnlijk iemand anders gegeten..

Kan één van de wolven even vertellen of dit echt het geval was?

En je bent natuurlijk heel gevaarlijk, daarom wilden ze je ook dood.
Oud 09-06-2010, 08:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Kans is heel groot dat dat idd zo was hoor...

Had alleen steeds zoiets van: 'NOU! '
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Ghehe... Kans is heel groot dat dat idd zo was hoor...

Had alleen steeds zoiets van: 'NOU! '
Volgende keer zal ik wel zeggen dat je niet onschuldig bent, maar dan word je misschien opgehangen.
Oud 09-06-2010, 08:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wie weet ben ik volgende keer ook wel helemaal niet onschuldig

t Was ook eigenlijk maar een grapje
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 10:01
Verwijderd
Citaat:



Maar volgens mij was dit echt wel zo! Als ik die post niet had gemaakt over jou, dan hadden ze waarschijnlijk iemand anders gegeten..

Kan één van de wolven even vertellen of dit echt het geval was?

En je bent natuurlijk heel gevaarlijk, daarom wilden ze je ook dood.
Nee hoor, de stem was in de vroege middag al verstuurd.

En verder dachten jullie hetzelfde omdat jullie ene team waren, dat is nit bewust, maar wel logisch en traceerbaar.
Oud 09-06-2010, 10:03
Verwijderd
wat een stomme fout. Niet gpm'd
Oud 09-06-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, de stem was in de vroege middag al verstuurd.

En verder dachten jullie hetzelfde omdat jullie ene team waren, dat is nit bewust, maar wel logisch en traceerbaar.
Ik snap het, maar het is wel vervelend als je bewust probeert om het niet te laten merken, maar het dan per ongeluk toch steeds doet.

Laatst gewijzigd op 09-06-2010 om 10:13.
Oud 09-06-2010, 10:20
Verwijderd
Ik vond het een leuk spel om te volgen.
Wel vond ik het jammer dat ik er al zo snel uitlag en dat ik dus niet één keer mijn stem heb kúnnen wijzigen
Oud 09-06-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Overigens was één van de keren dat Bretlow mis at een ronde waarin hij de hele dag niks postte. Ik had zelf aangenomen dat hij dus wel wolf moest zijn en niet kon stemmen, maar dat dat niemand anders opviel...
Ik dacht dus ja die twee zijn geliefden, die gaan ons echt niet voorkauwen wie wolf is. Dus toen dacht ik dat het bretlow niet meer was
Oud 09-06-2010, 10:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik dacht dus ja die twee zijn geliefden, die gaan ons echt niet voorkauwen wie wolf is. Dus toen dacht ik dat het bretlow niet meer was
Dat had ik door en daar wilde ik in de laatste hangronde gebruik van maken mocht de ziener opgegeten zijn de laatste speelronde.

Dan ging het tussen jou, mij en de wolfsbane en met jouw stem niet op mij zou de wolf veilig geweest zijn tot het einde
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-06-2010, 10:38
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mijn tactiek deze ronde was toch wel objectief analyseren en met die info mensen die ik verdacht in twijfel brengen door bepaalde acties. Blijkbaar is dat gelukt
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 09-06-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn tactiek deze ronde was toch wel objectief analyseren en met die info mensen die ik verdacht in twijfel brengen door bepaalde acties. Blijkbaar is dat gelukt
Ja, maar je had wel echt op Bretlow gestemd, niet? Dat is echt zo gemeen, want we vertrouwden je gewoon niet meer.

<3
Oud 09-06-2010, 10:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik had gewoon Bretlow gestemd ja.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 09-06-2010, 11:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik had gewoon Bretlow gestemd ja.
Je had dus bijna de geliefden laten willen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-06-2010, 11:16
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik was natuurlijk niet zeker van het feit dat jullie geliefden waren, maar ja. Bijna
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 09-06-2010, 11:44
Verwijderd


Wij dachten echt van: "Ja, maar straks heeft-ie weer gelogen en stiekem op DP gestemd en dan wordt het gelijkspel tussen DP en de wolf, en dan gaan we dood."

Stomme Jojo.
Oud 09-06-2010, 11:47
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
[Lisa]Toen snoopy werd gegeten zat ik op pinkpop dus dat heb ik niet meegkeregen, maar dat was een jacht op de ziener volgens mij. Verder wilde ik ook nog opmerken dat ik echt niet stil was, gewoon niet, het spel is veel en veel en veel drukker geworden. Ik heb altijd aangekondigd als ik er niet kon zijn en ik heb echt altijd wel dingen gezegd. Er wordt gewoon van je verwacht dat je binnen het uur op dingen reageert maar dat kan ik gewoon niet meer tegenwoordig. Sommige andere mensen zijn gewoon veel online.

En het is behoorlijk lame als ziener als twee verschillende personen zo slecht mee te doen Ik heb een gruwelijk goed overzicht gemaakt van alle aanwijzingen, gisteren echt veel tijd aan besteed en er waren zoveel meer aanwijzingen dat LP het moest zijn dat de ene opmerking van Toddish in het niet viel en ik die tegenover Queasy ook simpel onderuit had kunnen halen mochten we met zijn drieen over zijn in de laatste hangronde. Ook dat had ik zelfs al deels voorbereid, een mooi betoog dat Queasy op Toddish/Hanneke moest stemmen.[/Lisa]
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 09-06-2010, 11:58
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
[Lisa]Toen snoopy werd gegeten zat ik op pinkpop dus dat heb ik niet meegkeregen, maar dat was een jacht op de ziener volgens mij. Verder wilde ik ook nog opmerken dat ik echt niet stil was, gewoon niet, het spel is veel en veel en veel drukker geworden. Ik heb altijd aangekondigd als ik er niet kon zijn en ik heb echt altijd wel dingen gezegd. Er wordt gewoon van je verwacht dat je binnen het uur op dingen reageert maar dat kan ik gewoon niet meer tegenwoordig. Sommige andere mensen zijn gewoon veel online.

En het is behoorlijk lame als ziener als twee verschillende personen zo slecht mee te doen Ik heb een gruwelijk goed overzicht gemaakt van alle aanwijzingen, gisteren echt veel tijd aan besteed en er waren zoveel meer aanwijzingen dat LP het moest zijn dat de ene opmerking van Toddish in het niet viel en ik die tegenover Queasy ook simpel onderuit had kunnen halen mochten we met zijn drieen over zijn in de laatste hangronde. Ook dat had ik zelfs al deels voorbereid, een mooi betoog dat Queasy op Toddish/Hanneke moest stemmen.[/Lisa]
hmm, ik vond dat Little Phoebe juist heel erg wolfbanerig deed. De laatste paar eetrondes had ik continu de indruk dat ze je probeerde uit te lokken om haar op te eten. Dat is haar dan wel gelukt, maar niet op de manier die ze wilde
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
hmm, ik vond dat Little Phoebe juist heel erg wolfbanerig deed. De laatste paar eetrondes had ik continu de indruk dat ze je probeerde uit te lokken om haar op te eten. Dat is haar dan wel gelukt, maar niet op de manier die ze wilde
Haha bij deze wil ik Wolter vragen mij even het overzichtje van verdachte dingen te geven

Want ik had aanwijzingen voor, aanwijzingen ter verwarring, en aanwijzingen tegen mensen opgeschreven.
Little Phoebe had er 10 voor, een paar twijfel en 1 tegen ofzo.
Queasy had er voornamelijk twijfel en een paar tegen.
Toddish had er één voor (die vlak voor hij het account doorgaf aan hanneke) en nog eens 5 tegen ofzo


edit grutjes verkeerd account maar dat is nu niet meer belangrijk.
Oud 09-06-2010, 12:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik vroeg me af: wat is er nou uiteindelijk gebeurd met de regel die in het begin werd gesteld over dat stemmen niet gewijzigd mochten worden?
Is al in ronde 1 met terugwerkende kracht omgegooid.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 12:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oké, overzicht gevonden, wordt een héle lange post, dus daarom maar in spoiler:

Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-06-2010, 12:43
Verwijderd
Achteraf gezien zijn sommige dingen natuurlijk logisch.

En dankjewel Wolter
Oud 09-06-2010, 16:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ja, ik was echt bang dat er geprobeerd was mij op te eten de eerste keer en dat zou betekenen dat mijn bescherming niet meer zou werken. Gelukkig was dat niet zo ik vond het een briljant spel, heerlijk dat iedeereen actief was inderdaad.

Siorin en Dp hebben het goed gespeeld, ze hebben overal tussendoor geglipt en mijn laatste stem op Siorin was een goede gok, blijkt maar. Ik heb 10 minuten naar een PM veld zitten staren met de tekst 'Vanavond stem ik op .' en zonder naam, en elke keer die stemlijstjes voor me halen
Vreselijk!

Maar gelukkig is het deze keer goed afgelopen, leuk om een spel te winnen! Hoop dat de volgende keer iedereen weer zo actief is, dat was echt een plus, maar wel dat er geen naams/persoonswijzigingen meer komen, want dat was nogal verwarrend
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2010, 18:00
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
dat de dorpelingen hebben gewonnen. Props voor Lisa/Wolter voor het zo lang uithouden. Had wel gewild dat ze hun geniale hersenspinsels niet achter hun eigen scherm hadden gehouden, had graag geweten waar zij mee bezig waren (toen ik nog leefde, dus). Maar ik snap wel dat ze mij niet vertrouwden.

Het spel was erg leuk, de verhalen ook! Goed gedaan Dott!

De pm lijst van wwspel 67:

Voor het versturen van pm's:
Absinthe ; Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ;

WolterB staat erbij. Men kan zich aanmelden voor de pm lijst. Als de spelleider het volgende spel deze lijst erbij haalt?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 09-06-2010, 18:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil ook graag op de lijst
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-06-2010, 18:45
Verwijderd
Ik wil ook op de lijst!
Oud 09-06-2010, 18:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
dat de dorpelingen hebben gewonnen. Props voor Lisa/Wolter voor het zo lang uithouden. Had wel gewild dat ze hun geniale hersenspinsels niet achter hun eigen scherm hadden gehouden, had graag geweten waar zij mee bezig waren (toen ik nog leefde, dus). Maar ik snap wel dat ze mij niet vertrouwden.

Het spel was erg leuk, de verhalen ook! Goed gedaan Dott!

De pm lijst van wwspel 67:

Voor het versturen van pm's:
Absinthe ; Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ;

WolterB staat erbij. Men kan zich aanmelden voor de pm lijst. Als de spelleider het volgende spel deze lijst erbij haalt?
Lijkt me een goed plan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 19:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik wil ook graag op de lijst
Dit. Moeten we de lijst quoten of mag dat juist niet, net als met de deelnemerslijst?
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 19:25
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit, de PM-lijst is immers veel minder bindend.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 20:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Voor het versturen van pm's:
Absinthe ; Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ; Queasy, Dott, snoopy


Zo dan voorlopig
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Voor het versturen van pm's:
Absinthe ; Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ; Queasy, Dott, snoopy


Zo dan voorlopig
Haal mij er maar uit.

Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ; Queasy, Dott, snoopy

Ik ben toch dagelijks op DK, heb geen pm nodig om te zien dat het wwspel weer begint
Oud 09-06-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
dat de dorpelingen hebben gewonnen. Props voor Lisa/Wolter voor het zo lang uithouden. Had wel gewild dat ze hun geniale hersenspinsels niet achter hun eigen scherm hadden gehouden, had graag geweten waar zij mee bezig waren (toen ik nog leefde, dus). Maar ik snap wel dat ze mij niet vertrouwden.
Wolter speelde niet tegelijkertijd met jou.

In het begin van het spel vond je het eerst prima Absinthe op te eten, maar toen plotseling niet meer, waardoor Soija bij mij aan de bel trok. Vlak voor je stierf durfde ik je niet meer te steunen omdat ik dacht dat DP je geliefde kon zijn. Dat heb ik dan ook niet zo subtiel aan je gezegd nog
Oud 09-06-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Haal mij er maar uit.

Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ; Queasy, Dott, snoopy

Ik ben toch dagelijks op DK, heb geen pm nodig om te zien dat het wwspel weer begint
En volgens mij moet je geen komma's gebruiken, maar puntkomma's.
Zo dus:

Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 ; Siorin ; WolterB ; Queasy ; Dott ; snoopy

Mjah, sorry, mierenneuken, maar ik weet niet of het anders werkt.
Oud 09-06-2010, 21:12
Verwijderd
Het is ook niet prima om mij op te eten!
Oud 09-06-2010, 22:15
Verwijderd
Soija kwam met het eerste 'verlanglijstje' hoor
Oud 09-06-2010, 22:16
Verwijderd
Dat verbaast me niet
Oud 10-06-2010, 10:04
Verwijderd
Oh ja! Waarom moest ik het de allereerste eetronde al bezuren?
Oud 10-06-2010, 10:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat je het slachtoffer bent geworden van willekeur en niet 'verdacht' werd als verrader
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-06-2010, 10:14
Verwijderd
Ik twijfel of ik weer mee ga doen!
Oud 10-06-2010, 13:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik wil ook wel op de lijst
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 10-06-2010, 17:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Wolter speelde niet tegelijkertijd met jou.

In het begin van het spel vond je het eerst prima Absinthe op te eten, maar toen plotseling niet meer, waardoor Soija bij mij aan de bel trok. Vlak voor je stierf durfde ik je niet meer te steunen omdat ik dacht dat DP je geliefde kon zijn. Dat heb ik dan ook niet zo subtiel aan je gezegd nog
Jammer dat Wolter niet tegelijkertijd met mij speelde, misschien had hij wel geweten dat ik gewoon een n00bwolf was

Uhu, eerst maakte het mij niet echt uit wie eruit ging, maar op een gegeven moment dacht ik dat Absinthe de verrader was (was natuurlijk niet zo ) en daarom zei ik dat we misschien iemand anders konden eten.

Ja, ik heb begrepen dat jij dacht dat ik de geliefde was Maar aan de ene kant is het misschien ook goed dat je mij niet hebt gesteund, want als je dat wel had gedaan was je misschien (nog) verdacht(er) geworden.

---

Voor de 'naam'zoek:

Pm-lijst Weerwolfspel:

Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; Geel; Siorin ; WolterB ; Queasy ; Dott ; snoopy ; Dingaantouwtje ; Toddish
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 14-06-2010 om 13:24.
Oud 10-06-2010, 17:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om volgend weerwolf spel met iemand spel te lijden!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 21:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 20:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 07:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.