Oud 10-06-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel of ik weer mee ga doen!
Oh no, you don't.
Gewoon meedoen, and I promise: Ik zal niet op je stemmen de eerste ronde. <3
Advertentie
Oud 10-06-2010, 18:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wil ook op de lijst!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-06-2010, 00:07
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Kan ik iemand overigens het wachtwoord alvast overhandigen? Waarschijnlijk ben ik op vakantie als het nieuwe spel begint.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-06-2010, 00:10
Verwijderd
Ik zal weer een keer meedoen.
Oud 11-06-2010, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zal weer een keer meedoen.


Heel misschien wil ik wel Spelleider zijn volgend spel, maar dat weet ik nog niet zeker (ook of het kan met vakantie enzo) dus pin me er nog niet op vast
Oud 11-06-2010, 02:47
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om volgend weerwolf spel met iemand spel te lijden!
Goed, als jij meedoet volgend spel, halen Dark Phoenix en ik Saw weer van de stapel.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 11-06-2010, 03:22
Verwijderd
Ik zou graag meedoen!
Maar het IP-adres waar ik tijdelijk verblijf is geblockt doordat die dude waar ik zit te veel zieke zooi heeft gespammed.
Oud 11-06-2010, 03:56
Verwijderd
Citaat:
Kan ik iemand overigens het wachtwoord alvast overhandigen? Waarschijnlijk ben ik op vakantie als het nieuwe spel begint.
Anders maak er een algemeen wachtwoord van dat je post of geef het wachtwoord even aan een fb?
Citaat:
Goed, als jij meedoet volgend spel, halen Dark Phoenix en ik Saw weer van de stapel.
Je moeder was het toch


@Sann: willekeur idd. Het verlanglijstje van soija werd niet direct uitgevoerd, er werd uit een groep restpersonen gewoon een random persoon genomen waar geen wolf iets tegen had.
Oud 11-06-2010, 09:17
Verwijderd
Citaat:


Heel misschien wil ik wel Spelleider zijn volgend spel, maar dat weet ik nog niet zeker (ook of het kan met vakantie enzo) dus pin me er nog niet op vast
Oeh dan wil ik misschien wel samen met je spelleiden
Oud 11-06-2010, 09:34
Verwijderd
Dabo heeft mij gisteren voor de zekerheid vast het wachtwoord gestuurd. Dus laat even weten wie er gaat spelleiden (geen haast trouwens, het duurt nog twee weken ), dan stuur ik het wachtwoord even door.

Trouwens @Lisa: Ik zou hopen dat mensen niet zo zielig zijn om stiekem op het Spelleider account in te loggen tijdens het weerwolfspel, but you never know. Dus een algemeen wachtwoord dat iedereen kent lijkt me niet erg slim. Ik weet overigens niet hoe dat nu geregeld is, maar ik neem aan dat het wachtwoord ieder spel wordt veranderd..?
Oud 11-06-2010, 10:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@Siorin: Ja, elk spel wordt het wachtworod veranderd door de spelleider(s). Voor de zekerheid
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 11-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
@Siorin: Ja, elk spel wordt het wachtworod veranderd door de spelleider(s). Voor de zekerheid
Okay.

Nou goed, ik heb het wachtwoord, dus whoever gaat spelleiden over twee weken, let me know.
Oud 11-06-2010, 11:39
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dott en Siorin hebben nu het wachtwoord. Dat lijkt me genoeg

Ik sluit me aan bij Siorin. Een algemeen bekend wachtwoord lijkt me niet slim. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet voor iedereens oren bestemd En we willen ook niet hebben dat iemand met het account gaat rotzooien natuurlijk, of sterker nog, het account kaapt en zijn eigen wachtwoord erop zet.

Nu is het idd zo dat het wachtwoord altijd verandert aan het begin van een nieuw spel. Just in case. Als je dat niet doet weet uiteindelijk iedereen het.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-06-2010, 12:00
Verwijderd
Het is toch ook prima zoals het al tijden gaat; steeds het wachtwoord veranderen? Ik snap niet dat daar überhaupt over gediscussieerd wordt
Oud 11-06-2010, 12:01
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het is toch ook prima zoals het al tijden gaat; steeds het wachtwoord veranderen? Ik snap niet dat daar überhaupt over gediscussieerd wordt
Er werd naar gevraagd hoe dat geregeld werd. Het was dus geen discussie, maar puur uitleg
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-06-2010, 12:40
Verwijderd
O ja ik ging onterecht uit van het goede van de mens
Oud 11-06-2010, 14:09
Verwijderd
Als iedereen het goed vindt willen Absinthe en ik graag het volgende spel leiden. Abzg vind jij dat heel erg of wil jij heeeeel graag? In dat geval willen wij nog wel een ronde wachten

Als jullie het goed vinden moeten jullie je wel voorbereiden op een verhaal met veel intriges en seks en drank enzo

Laatst gewijzigd op 11-06-2010 om 14:15.
Oud 11-06-2010, 14:14
Verwijderd
Ligt eraan wat je mij voor functie geeft. Anders stem ik tegen.
Oud 11-06-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat je mij voor functie geeft. Anders stem ik tegen.


Ik vind het allemaal goed, trouwens. Spannende verhalen zijn altijd .
Oud 11-06-2010, 14:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben tegen, want ik doe komend spel (en waarschijnlijk de komende spellen sowieso, om verschillende redenen) niet mee. En als sann en Absinthe gaan leiden wil ik natuurlijk wel meedoen. Dus helaas, ik moet deze optie veto'en.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2010, 14:23
Verwijderd
Nee, DP Dat is gewoon vette pech. Want nu kunnen we allebei, en dat is niet vaak het geval.
Oud 11-06-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tegen, want ik doe komend spel (en waarschijnlijk de komende spellen sowieso, om verschillende redenen) niet mee. En als sann en Absinthe gaan leiden wil ik natuurlijk wel meedoen. Dus helaas, ik moet deze optie veto'en.
Dan zit er maar één ding op, mijn geliefde.
Oud 11-06-2010, 16:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Als iedereen het goed vindt willen Absinthe en ik graag het volgende spel leiden. Abzg vind jij dat heel erg of wil jij heeeeel graag? In dat geval willen wij nog wel een ronde wachten

Als jullie het goed vinden moeten jullie je wel voorbereiden op een verhaal met veel intriges en seks en drank enzo
Ja ik vind het goed hoor. Leuk dat jullie gaan spelleiden!
Oud 11-06-2010, 18:09
Verwijderd
maakt mij geen drol uit hoor wie er gaat spel leiden Ohja die verhalen worden heftig
Alleen zit ik met het probleem dat ik 13 juli op vakantie ga, en ik niet weet wanneer het volgende spel begint, enof het dan wel handig is

Ik wil ook een leuke functie
Oud 11-06-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
maakt mij geen drol uit hoor wie er gaat spel leiden Ohja die verhalen worden heftig
Alleen zit ik met het probleem dat ik 13 juli op vakantie ga, en ik niet weet wanneer het volgende spel begint, enof het dan wel handig is

Ik wil ook een leuke functie
22 juni beginnen we, duurt max 3 weken, dus als de deelnemerslijst in 1 dag vol is haal je het
Oud 11-06-2010, 18:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, jullie mogen alleen spelleiden als ik een leuke functie krijg!
Ik ben nou al 6 keer op rij dorpeling.
en daarvoor 2 keer weerwolf.
Oud 11-06-2010, 20:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik mag hopen dat de functies random gekozen worden (behalve die van geliefden natuurlijk)

Anyway, het maakt mij niet uit wie er spelleider wordt. Zou leuk zijn als het mensen zijn die vroeg online kunnen zodat ik nog 's avonds de uitslag kan lezen (*vroeg-naar-bed-huismus is*)
__________________
Tsja
Oud 12-06-2010, 00:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
maakt mij geen drol uit hoor wie er gaat spel leiden Ohja die verhalen worden heftig
Alleen zit ik met het probleem dat ik 13 juli op vakantie ga, en ik niet weet wanneer het volgende spel begint, enof het dan wel handig is

Ik wil ook een leuke functie
Wordt gewoon ook een keer spelleider. Best een leuke functie
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-06-2010, 08:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik mag hopen dat de functies random gekozen worden (behalve die van geliefden natuurlijk)

Anyway, het maakt mij niet uit wie er spelleider wordt. Zou leuk zijn als het mensen zijn die vroeg online kunnen zodat ik nog 's avonds de uitslag kan lezen (*vroeg-naar-bed-huismus is*)
Meestal word het niet random gekozen.
Oud 12-06-2010, 09:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Meestal word het niet random gekozen.
Wat? Serieus? Kan iemand hier even uitsluitsel over geven? Zou dat echt heel shit vinden.
__________________
Tsja
Oud 12-06-2010, 10:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat? Serieus? Kan iemand hier even uitsluitsel over geven? Zou dat echt heel shit vinden.
Het verschilt per spelleider natuurlijk, maar er is mij verteld dat sommigen het helemaal niet random doen.
Oud 12-06-2010, 10:32
Verwijderd
Ik zou het ook liever geheel random zien, hoor. Maar ik zou het dan wel weer begrijpen als ze achteraf iets veranderen. Bijvoorbeeld als één persoon al tien keer een functie heeft gehad en een ander persoon al tien keer een saaie dorpeling is geweest. In zo'n geval vind ik het dan weer niet erg als ze het dan omruilen ofzo.

Voortrekkerij en vriendjespolitiek vind ik dan wél een grote no-no. Dat je kun je echter toch niet bewijzen (hoewel het misschien op kan vallen), dus je kunt er weinig aan doen ben ik bang.

Edit: Staat het trouwens al vast dat sann en Absinthe gaan spelleiden de volgende keer? Dan stuur ik even het wachtwoord door.
Oud 12-06-2010, 11:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
En het is nog dommer om te zéggen dat je een functie wil omdat je al 6 keer het spel als dorpeling hebt gespeeld. PM dat dan even, nu ben je natuurlijk bij voorbaat verdacht.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 12-06-2010, 11:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Iedereen die internet heeft kan zien dat ik al 6 keer achter elkaar dorpeling ben geweest hoor.
__________________
mijn handtekening
Oud 12-06-2010, 11:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nee, het zou dom zijn als er rekening gehouden mee zou worden met wat iemand het spel ervoor was.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-06-2010, 12:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb het in ieder geval compleet random gedaan.

Mijn methode was als volgt. Eerst heb ik alle functies onder elkaar gezet (behalve dorpeling). Vervolgens heb ik op random.org een lijst van integers tussen 1 en 17 gemaakt. De eerste functie werd verwezen naar de speler met het eerste getal op de lijst. De tweede functie werd verwezen naar de speler met het tweede getal op de lijst. Etc, totdat alle rollen verdeeld waren. Als een getal op de integerlijst al in gebruik was sloeg ik dat getal over. Wie overbleef toen alle rollen verdeeld waren was dorpeling.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-06-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
En het is nog dommer om te zéggen dat je een functie wil omdat je al 6 keer het spel als dorpeling hebt gespeeld. PM dat dan even, nu ben je natuurlijk bij voorbaat verdacht.
*noteert*

Oké volgende ronde als eerste abzg eruit
Oud 12-06-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
*noteert*

Oké volgende ronde als eerste abzg eruit
Aw.
Oud 12-06-2010, 13:57
Verwijderd
Misschien kan dit topic beter dicht voordat men al gaat besluiten wie er in het volgende spel het eerste uit gaat, terwijl de functies nog niet eens verdeeld zijn.
Oud 12-06-2010, 16:36
Verwijderd
Goed idee En absinthe en ik zulllen natuurlijk braaf random functies verdelen, wat denken jullie wel niet!
Oud 12-06-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan dit topic beter dicht voordat men al gaat besluiten wie er in het volgende spel het eerste uit gaat, terwijl de functies nog niet eens verdeeld zijn.
Hehe
Oud 12-06-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Goed idee En absinthe en ik zulllen natuurlijk braaf random functies verdelen, wat denken jullie wel niet!
Citaat:
Ligt eraan wat je mij voor functie geeft. Anders stem ik tegen.

Eeuh?
Oud 12-06-2010, 18:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Volledig random verdelen is overschat, maar mensen gaan altijd janken als ze dorpeling zijn en je van te voren hebt aangekondigd dat je meestal niet random verdeelt.

ah well.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-06-2010, 20:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nah ik vind het echt flauw om niét random te verdelen. Je moet gewoon niet piepen als je voor de 10e keer dorpeling bent, statistisch gezien moét je ooit wel eens iets anders zijn Gewoon vaak genoeg meespelen dus.

Ben blij dat afgelopen spel iig random was. En ik zou het echt belachelijk vinden als er rekening gehouden werd met wat er eerdere spellen gebeurd is. Want dan zou je op je vingers kunnen gaan natellen dat iemand deze keer wel een functie heeft, 'want die is al zo vaak dorpeling geweest'
__________________
Tsja
Oud 12-06-2010, 23:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
*noteert*

Oké volgende ronde als eerste abzg eruit
Zijn jij en Dingaantouwtje nou echt zo dom? Er word net gezegt dat de functies random worden verdeeld, dus niks volgende ronde ik er uit.
__________________
mijn handtekening
Oud 12-06-2010, 23:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nah ik vind het echt flauw om niét random te verdelen. Je moet gewoon niet piepen als je voor de 10e keer dorpeling bent, statistisch gezien moét je ooit wel eens iets anders zijn Gewoon vaak genoeg meespelen dus.

Ben blij dat afgelopen spel iig random was. En ik zou het echt belachelijk vinden als er rekening gehouden werd met wat er eerdere spellen gebeurd is. Want dan zou je op je vingers kunnen gaan natellen dat iemand deze keer wel een functie heeft, 'want die is al zo vaak dorpeling geweest'
1) Het spel is kut om elke keer dorpeling te zijn, het verpest voor mij in ieder geval echt de lol ervan.

2) je hoeft niet per se obvious te verdelen als je het zelf verdeelt. Iemand kan best 3 keer op rij dorpeling zijn, maar het hoeft niet. Net als bij random dus. Want dan kun je ook wel op je vingers gaan natellen dat als iemand al 10 keer dorpeling is geweest, hij / zij statistisch gezien wel een functie moet hebben, hmm?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-06-2010, 23:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Het voordeel van dorpeling zijn is juist weer dat je niet extra verantwoordelijkheid hebt. De ziener moet echt in leven blijven en de wolven zien te vinden, de tovenaar moet beschermen tegen eten, maar als dorpeling hoef je daar allemaal geen rekening mee te houden en is het minder erg wanneer je gegeten of gehangen wordt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-06-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Zijn jij en Dingaantouwtje nou echt zo dom? Er word net gezegt dat de functies random worden verdeeld, dus niks volgende ronde ik er uit.
Ik verzin alvast een reden


Btw, waarom zou je als dorpeling geen wolfsbane of ziener kunnen zijn? Tis maar hoe je het spel speelt. Ik ben vaak genoeg dorpeling geweest in het eind vna het spel en op het einde dachten de meeste mensen dat ik wolfsbane was. Dus veilig voor wolven. Je kan juist meer verwarring scheppen in je eigen voordeel.
Oud 13-06-2010, 17:44
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dorpeling is juist een hele uitdagende functie, maar ik ben het eens dat het leuker is om bijvoorbeeld functies op te vragen, met een geliefde te kunnen praten en die dingen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 13-06-2010, 19:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Tuurlijk is het leuker om een functie te hebben, dat vind ik ook. Maar des te meer reden om de functies random te verdelen vind ik.
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 21:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 20:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 07:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.