Oud 09-06-2010, 07:11
anjali
anjali is offline


Goed ik weet dat hij waarschijnlijk twee jonge meiden heeft vermoord (en wie weet zelfs meerdere, maar die zijn niet aan het licht gekomen), maar desondanks voel ik me triest als ik naar die jongen zijn gezicht kijk.

1. HIJ IS MIJN LEEFTIJD! Zoooo jong nog.
2. Zouden we die jongen eigenlijk kennen als de familie Holloway niet zo invloedrijk was? Ik bedoel de vermissing van dat meisje was wereldnieuws, maar eerlijk is eerlijk er worden toch wel meerdere personen per jaar vermist...hoezo zijn die niet zooo GROOT in het nieuws gekomen?
3. Iedereen zegt altijd dat je na je 18de volwassen bent, maar is dat wel zo? Ik ben zijn leeftijd en studeer aan de universiteit desondanks voel ik me eigenlijk helemaal niet volwassen. Ik denk dat die jongen gewoon agressie problemen heeft + impulsief handelt + geen berouw nadien toont. Dat geen berouw nadien tonen komt waarschijnlijk door twee factoren:

-Zijn ouders steunden hem altijd 100% en gaven hem alles gratis + die vader poetste al die jongen zijn fouten toch wel weg.
-Door dat die jongen zooo verwend is dringt het waarschijnlijk niet tot hem door dat een mensenleven waardevol is.

4. Het volk in Peru googled die jongen ze zien Holloway en gelijk veroordelen ze dat arme joch. Halllo! Is die Stephany het enigste meisje in dat land die vermoord is?

Tja mijn mening is toch echt dat die jongen gewoon verkeerd is opgevoed en het vervelende voor hem is dat hij door die blonde Holloway gewoon al veroordeeld is.

In ieder geval hoop ik dat die jongen vrijgelaten wordt (al is die kans natuurlijk 0%) en dat hij naar Nieuw Zeeland verhuist en met een schone lei begint.

Nou hij heeft zijn ogen de hele tijd open en hij lijkt op de beelden uit Peru heel kalm, maar ik weet zeker dat iedereen hier de angst in die arme lieverd zijn ogen kan zien! Maar hebben jullie dit hartbrekende moment al gezien (rond 0:18)?:

http://www.youtube.com/watch?v=OEUuYyFJPQg

Op een gegeven moment zie je dat hij gewoon even rust wil en dat hij voor een seconde zijn ogen dicht doet en tegen de muur van de lift aanleunt!

Zooo zielig!
Advertentie
Oud 09-06-2010, 07:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hier de angst in die arme lieverd zijn ogen kan zien! Maar hebben jullie dit hartbrekende moment al gezien (rond 0:18)?:

Zooo zielig!


Wie zei er ook alweer dat de ouders van Joran naïef waren?

Anjali, dit hoort niet hier en als iemand meerdere mensen heeft vermoord is het geen kwestie van 'zielig' voor 'die arme lieverd'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-06-2010, 07:30
anjali
anjali is offline
Citaat:


Wie zei er ook alweer dat de ouders van Joran naïef waren?

Anjali, dit hoort niet hier en als iemand meerdere mensen heeft vermoord is het geen kwestie van 'zielig' voor 'die arme lieverd'.
Maar er zijn ook moordenaars in Nederland en die worden niet behandelt zoals die schattige jongen die er naar mijn mening als een baby uitziet op dit moment in Peru wordt behandeld. En aangezien ik Peru een prachtig land vind en me meer bezig houdt met het nieuws uit Latijns Amerika moet ik toch echt bekennen dat dit de eerste moordenaar is die in dat land zo heeft moeten rondparaderen. Waarschijnlijk alleen maar omdat het weer een miljonairsdochter betrof. Zooo zielig
Oud 09-06-2010, 07:31
Rationeel
Rationeel is offline
failtopic
Oud 09-06-2010, 07:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ach lang zal hij niet meer in de gevangenis zitten die gast overleefd het daar echt geen maand
Oud 09-06-2010, 07:35
anjali
anjali is offline
Citaat:
Ach lang zal hij niet meer in de gevangenis zitten die gast overleefd het daar echt geen maand
ik vind dat wij hem moeten steunen! Gaat iemand toevallig binnenkort stage lopen ofzo in Peru?
Oud 09-06-2010, 07:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ach lang zal hij niet meer in de gevangenis zitten die gast overleefd het daar echt geen maand
ik heb dus geld ingezet op een half jaar, moord danwel zelfmoord.

doe je mee? inzet 50 euro, winner takes all
Oud 09-06-2010, 07:43
anjali
anjali is offline
Citaat:
ik heb dus geld ingezet op een half jaar, moord danwel zelfmoord.

doe je mee? inzet 50 euro, winner takes all
tja hoe zielig ik het ook vind...zijn leven is nu zowieso waardeloos....ik bedoel zal er nog een plek op de wereld zijn na dit alles waar hij in rust kan leven? Tja ik vind hij moet er een einde aan maken....misschien via een plastic zak ofzo dat zal toch wel voorhanden zijn in een cel?
Oud 09-06-2010, 07:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind die hele Joran-kwestie zoooo onboeiend.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 07:55
anjali
anjali is offline
Citaat:
Ik vind die hele Joran-kwestie zoooo onboeiend.
toen het alleen om die blonde meid ging boeide het met ook niet....maar ik vind verre landen interessant en wat dat joch ook heeft gedaan feit blijft: Hij heeft CHILI, PERU, BOLIVIA, THAILAND en wie weet welke landen nog meer gezien! En nu zal hij in het hart van een prachtige land als Peru kruipen! Dat land zal vanaf nu voor Nederlanders bekend staan als land waar Joran van der Sloot vastzit.
Oud 09-06-2010, 07:57
anjali
anjali is offline
Wat ik me trouwens afvraag: WAAR HEEFT DIE JONGEN SPAANS GELEERD???
Oud 09-06-2010, 07:59
Rationeel
Rationeel is offline
ik hoop echt zó dat dit een verlate 1 aprilgrap is ofzo
Oud 09-06-2010, 07:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
failtopic
Hoezo fail? Ik nam aan dat het bedoeld was om mensen te laten lachen.. en dat werkte
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 08:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nee, je hoopt zooooo dat dit een verlate 1 aprilgrap is.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 08:01
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 09-06-2010, 08:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Joran verdient geen topic. Bovendien is er niet echt discussiewaarde.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Peter R. de Vries lost zaak Holloway op
Verwijderd
500 27-02-2008 20:58
De Kantine Hoi Minke! Wat is het hier saai he? #134
TopDrop
500 05-02-2008 00:27
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Wolkenhemel
Een Tweeling
38 21-09-2004 23:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.