Oud 09-06-2010, 13:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
he wat raar dat soija zich heeft laten verwijderen..
Hij heeft het een beetje aangekondigd. Maar er zijn nog tig accounts van hem over waarmee hij nog kan posten hoor
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 09-06-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
lekker ouderwets jarenzeventigfeminisme is dat hou ik wel van.
Ik stem eigenlijk ook altijd op de eerste vrouw op de lijst. Gewoon, omdat we ondervertegenwoordigd zijn. Behalve bij gemeenteraadverkiezingen, daar stem ik meestal op iemand die ik ken die op de lijst staat Tenzij dat bij de verkeerde partij is, dan wordt het weer de eerste vrouw
Oud 09-06-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft het een beetje aangekondigd. Maar er zijn nog tig accounts van hem over waarmee hij nog kan posten hoor
Oh? daar heb ik echt niks van meegekregen maar waarom dan?
Oud 09-06-2010, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar jongens op wie moet ik stemmen?

Alexander Pechtold, Boris van der Ham, de eerste vrouw op de lijst, de eerste allochtone vrouw op de lijst of ga ik nog onderzoek doen wie ik daadwerkelijk het gaafst vind?
Pia Dijkstra!
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik had je edit nog niet gezien, dus ik dacht 's.com' huh?

Vooral omdat ik zelf niet in termen als 'wij Nederlanders' denk.
ik schaar mezelf onder heel veel 'wij'en
Oud 09-06-2010, 13:12
Rationeel
Rationeel is offline
de enige leuke politica is jette klijnsma


snuggie ftw!
Oud 09-06-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Maar jongens op wie moet ik stemmen?

Alexander Pechtold, Boris van der Ham, de eerste vrouw op de lijst, de eerste allochtone vrouw op de lijst of ga ik nog onderzoek doen wie ik daadwerkelijk het gaafst vind?
Ga eens op de VVD stemmen.
Oud 09-06-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
de enige leuke politica is jette klijnsma
Die doet altijd zo aardig, .
Oud 09-06-2010, 13:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ga eens op de VVD stemmen.
Ksht, wegwezen jij
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
de enige leuke politica is jette klijnsma

[afbeelding]

snuggie ftw!
Die ziet eruit als een heel erg fanatieke aanhanger van allerlei dingen waarvan je beter niet een te fanatieke aanhanger kunt zijn. (jezus wat een zin )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ga eens op de VVD stemmen.
Dat heb ik altijd gedaan, tot de afgelopen verkiezingen. Ik voel me er niet meer zo thuis
Oud 09-06-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Pia Dijkstra!
Mweh dan voel ik me een beetje een 'starfucker'. Hoewel, ze woont wel in Utrecht, dat is dan wel weer tof.
Oud 09-06-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik altijd gedaan, tot de afgelopen verkiezingen. Ik voel me er niet meer zo thuis
Waarom niet? De VVD heeft veruit het beste economische programma
Oud 09-06-2010, 13:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die ziet eruit als een heel erg fanatieke aanhanger van allerlei dingen waarvan je beter niet een te fanatieke aanhanger kunt zijn. (jezus wat een zin )
anky van grunsven en harry potter?
Oud 09-06-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ja kijk maar uit! Straks stap ik uit baldadigheid alsnog over naar de VVD






Ik vind d'r vooral heel irritant praten.
irritant praten? dankje ze is een tukker.
Nee ik vind haar wel tof. Maar d66 vind ik wel een goede keus sann
goedzo lorelei vvd vond ik ook geen optie. Maar pechthold bah, ik zou de 2e nemen.
Oud 09-06-2010, 13:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
anky van grunsven en harry potter?
Ik dacht meer aan een combinatie van:
de christelijke kerk
een aantal soorten alternatieve geneeswijzen
veganisme
etc

Edit: Zo iemand die geen deo gebruikt want "daar krijg je kanker van!!!111"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:18
Verwijderd
maar wie hebben er al wel gestemd en op welke partij?
Oud 09-06-2010, 13:19
Verwijderd
ik heb vanochtend al gestemd, GL
Oud 09-06-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
groenlinks tot daar aan toe, maar halsema... nog nooit zo'n brok aseksuele ellende gezien
Pah, ze is al 44 he. Ik teken ervoor om er dan nog zo uit te zien

Ik heb ook Halsema gestemd (niet om die reden hoor )
Oud 09-06-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
irritant praten? dankje ze is een tukker.
Nee ik vind haar wel tof. Maar d66 vind ik wel een goede keus sann
goedzo lorelei vvd vond ik ook geen optie.
VVD/D66 is de enige optie als je hier geen griekse toestanden wil.
De enige vraag die je dan nog moet beantwoorden is wil je gaan voor zekerheid en een krachtige kenniseconomie (VVD) of wil je conjunctuur laag houden door financiele onzekerheid (D66)
Oud 09-06-2010, 13:21
Verwijderd
Als het zou gaan om de mate van aantrekkelijkheid van de lijsttrekker, zou ik wel PvdD stemmen.
Oud 09-06-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
VVD/D66 is de enige optie als je hier geen griekse toestanden wil.
De enige vraag die je dan nog moet beantwoorden is wil je gaan voor zekerheid en een krachtige kenniseconomie (VVD) of wil je conjunctuur laag houden door financiele onzekerheid (D66)
leg uit...
Oud 09-06-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
VVD/D66 is de enige optie als je hier geen griekse toestanden wil.
De enige vraag die je dan nog moet beantwoorden is wil je gaan voor zekerheid en een krachtige kenniseconomie (VVD) of wil je conjunctuur laag houden door financiele onzekerheid (D66)
Je begint een beetje een vermoeiende rechtse lul te worden.

(Niks tegen D66 overigens.)
Oud 09-06-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Als het zou gaan om de mate van aantrekkelijkheid van de lijsttrekker, zou ik wel PvdD stemmen.
Ik weet niet, die heeft altijd een beetje een...bezeten blik in d'r ogen ofzo ;x
Oud 09-06-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet, die heeft altijd een beetje een...bezeten blik in d'r ogen ofzo ;x
Vind ik wel leuk.
Oud 09-06-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? De VVD heeft veruit het beste economische programma
Maar ik vind dat het bij verkiezingen niet alléén om economie gaat. Hoe hard je ook blijft roepen dat de VVD het beste economische programma heeft, daarmee ben ik nog niet om.

De VVD draagt standpunten uit waar ik het niet mee eens ben, daarbij vind ik ze soms te rechts, of misschien ben ik wel minder rechts geworden. Ik heb iig het gevoel dat 'we' niet meer op 1 lijn zitten, waar ik dat vroeger wel had.

Neemt niet weg dat ik ze graag in de coalitie zie, ik stem er alleen niet op.

(Zo dit waren harde argumenten zeg )
Oud 09-06-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet, die heeft altijd een beetje een...bezeten blik in d'r ogen ofzo ;x
bezeten waarvan?
Oud 09-06-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
bezeten waarvan? [afbeelding]
Het kindeke jezus misschien? BSE kan het niet zijn :hmm:
Oud 09-06-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
leg uit...
Beide partijen zijn de enige partijen die de staatsfinancien voor 2015 op orde willen hebben. Als we bijvoorbeeld kijken naar de PvdA zal de staatsschuld de komende jaren toenemen met 170 miljard extra! Uiteindelijk moet dat toch een keer worden ingeperkt en dat is nu makkelijker dan over 10 jaar (dan betaal je namelijk veel meer rente).

De VVD gaat ondanks deze bezuinigingen fors investeren in onderwijs, infrastructuur en goedkope energieopwekking, bovendien zorgen ze ervoor de in deze tijden van crisis de hypotheekrenteaftrek in stand blijft en mensen zich dus geen zorgen hoeven te maken over of ze hun huis nog wel kunnen betalen. D66 wil dit wel aanpakken en als gevolg daarvan zullen mensen bang worden dat hun huis minder waard wordt, of dat ze het überhaupt niet meer kunnen betalen en zodoende met hoge schulden komen te zitten. Als gevolg hiervan zullen ze minder geld gaan uitgeven en sparen voor mogelijk slechte tijden. Dit sparen leidt tot minder uitgaven en resulteert dus in een lage conjunctuur.
Oud 09-06-2010, 13:29
Verwijderd
Huizen die minder waard worden zou in Nederland alleen maar een goede zaak zijn, veels te duur hier als je het vergelijkt met het buitenland.
Oud 09-06-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind dat het bij verkiezingen niet alléén om economie gaat. Hoe hard je ook blijft roepen dat de VVD het beste economische programma heeft, daarmee ben ik nog niet om.

De VVD draagt standpunten uit waar ik het niet mee eens ben, daarbij vind ik ze soms te rechts, of misschien ben ik wel minder rechts geworden. Ik heb iig het gevoel dat 'we' niet meer op 1 lijn zitten, waar ik dat vroeger wel had.
Ik ben het ook niet met alle standpunten eens, maar het is nu gewoon van belang dat de VVD de grootste wordt en we niet weer een CDA+PvdA+D66 kabinet krijgen. De economie moet nu hervormt en herstelt worden en dat lukt niet met CDA en PvdA.
Oud 09-06-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Huizen die minder waard worden zou in Nederland alleen maar een goede zaak zijn, veels te duur hier als je het vergelijkt met het buitenland.
Dat kan zijn, maar NU is niet het juiste moment. Belastingverhogingen verergeren een recessie en zeker als de belastingverhoging ook nog de huizenmarkt onderdruk zet en daarmee de financiële zekerheid van de mensen aantast
Oud 09-06-2010, 13:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Beide partijen zijn de enige partijen die de staatsfinancien voor 2015 op orde willen hebben. Als we bijvoorbeeld kijken naar de PvdA zal de staatsschuld de komende jaren toenemen met 170 miljard extra! Uiteindelijk moet dat toch een keer worden ingeperkt en dat is nu makkelijker dan over 10 jaar (dan betaal je namelijk veel meer rente).

De VVD gaat ondanks deze bezuinigingen fors investeren in onderwijs, infrastructuur en goedkope energieopwekking, bovendien zorgen ze ervoor de in deze tijden van crisis de hypotheekrenteaftrek in stand blijft en mensen zich dus geen zorgen hoeven te maken over of ze hun huis nog wel kunnen betalen. D66 wil dit wel aanpakken en als gevolg daarvan zullen mensen bang worden dat hun huis minder waard wordt, of dat ze het überhaupt niet meer kunnen betalen en zodoende met hoge schulden komen te zitten. Als gevolg hiervan zullen ze minder geld gaan uitgeven en sparen voor mogelijk slechte tijden. Dit sparen leidt tot minder uitgaven en resulteert dus in een lage conjunctuur.
met je eerste punt ben ik het eens, maar met die redenatie is het toch juist raar om zo'n zeepbel als de hra wél volledig intact te laten. een beperking lijkt me daarentegen prima.

en die laatste 2 zinnen zijn typisch nederlands gedrag: een toekomst voorspellen die niemand kán voorspellen
Oud 09-06-2010, 13:32
Verwijderd
De hele crisis kwám toch door losgeslagen kapitalisme? En de schaatsschuld heeft in het verleden telkens het meest toegenomen als de VVD in de coalitie zat. Het verleden spreekt niet echt voor ze op economisch gebied hoor
Oud 09-06-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het ook niet met alle standpunten eens, maar het is nu gewoon van belang dat de VVD de grootste wordt en we niet weer een CDA+PvdA+D66 kabinet krijgen. De economie moet nu hervormt en herstelt worden en dat lukt niet met CDA en PvdA.
Toch stem ik liever op een partij waarmee ik me identificeer En ik denk dat het wel goed komt met VVD als grootste partij
Oud 09-06-2010, 13:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
De hele crisis kwám toch door losgeslagen kapitalisme? En de schaatsschuld heeft in het verleden telkens het meest toegenomen als de VVD in de coalitie zat. Het verleden spreekt niet echt voor ze op economisch gebied hoor
Oh ja, paars en paars II :')
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
met je eerste punt ben ik het eens, maar met die redenatie is het toch juist raar om zo'n zeepbel als de hra wél volledig intact te laten. een beperking lijkt me daarentegen prima.
Ik ben ook niet tegen een beperking, ik ben tegen een beperking in deze tijden van crisis.
Citaat:

en die laatste 2 zinnen zijn typisch nederlands gedrag: een toekomst voorspellen die niemand kán voorspellen
Gewoon basisprincipes van de economie hoor
Oud 09-06-2010, 13:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Gewoon basisprincipes van de economie hoor
slap ouwehoeren? ja ik weet het, zie crisis
Oud 09-06-2010, 13:36
Verwijderd
Even wat anders, ik vind het wel frappant dat allerlei mensen pm's hebben gehad over ongewenst postgedrag, maar dat ik met al m'n smileys en loze teksten niks ontvang
Oud 09-06-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
De hele crisis kwám toch door losgeslagen kapitalisme? En de schaatsschuld heeft in het verleden telkens het meest toegenomen als de VVD in de coalitie zat. Het verleden spreekt niet echt voor ze op economisch gebied hoor
35% van de complete staatsschuld is gerealiseerd door het afgelopen kabinet PvdA/CDA. Als het aan de PvdA ligt komt daar de komende jaren nog eens zo'n bedrag bij.
De VVD staat juist bekend om z'n sterke economische programma, alleen de linkse partijen vinden het niet sociaal dat degene die nu al de meeste belasting betalen niet nog meer belasting moeten gaan betalen. Maar ik vind dat iedereen gewoon iets moet bijdragen.
Oud 09-06-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, paars en paars II :')
De staatsschuld is juist afgenomen toen Zalm minister van Financiën was
Oud 09-06-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
35% van de complete staatsschuld is gerealiseerd door het afgelopen kabinet PvdA/CDA.
Overigens met steun van de VVD.
Oud 09-06-2010, 13:47
Rationeel
Rationeel is offline
en de crisis natuurlijk, het zijn niet vergelijkbare getallen.
Oud 09-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Overigens met steun van de VVD.
Tot op zekere hoogte, lang niet het gehele bedrag.
Oud 09-06-2010, 13:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vraag me af of je mensen werkelijk om kan praten op deze manier hoor, LL.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of je mensen werkelijk om kan praten op deze manier hoor, LL.
Ja ik heb net nog 3 mensen overgehaald terwijl ik stond te wachten in het stemlokaal
Oud 09-06-2010, 13:51
Verwijderd
Ik geloof er geen klap van.
Oud 09-06-2010, 13:52
Verwijderd
eeeuh vvd investeren in onderwijs en zorg? echt niet!
Oud 09-06-2010, 13:52
Verwijderd
Hm ik moet

-douchen
-opruimen
-stemmen

maar ik kan niet beslissen in welke volgorde.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.