Oud 09-06-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er geen klap van.
Ik weet niet of ze toch D66 hebben ingevuld natuurlijk, maar ze zeiden dat ze dan toch maar VVD gingen stemmen. Maar dat kan natuurlijk ook zijn om van mij af te komen.
Advertentie
Oud 09-06-2010, 13:53
Verwijderd
Stemmen, opruimen, douchen. Voila.
Oud 09-06-2010, 13:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm ik moet

-douchen
-opruimen
-stemmen

maar ik kan niet beslissen in welke volgorde.
Douchen, stemmen, opruimen.

Want douchen moet sowieso eerst. En als je daarna gaat stemmen dan ben je ook al echt aangekleed en buiten geweest en zo. Dus dan is de kans dat je na het douchen weer gaan slacken minder groot.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
eeeuh vvd investeren in onderwijs
VVD investeert het meest van alle partijen in onderwijs.
Oud 09-06-2010, 13:53
Verwijderd
Goedemiddag!
Oud 09-06-2010, 13:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hm ik moet

-douchen
-opruimen
-stemmen

maar ik kan niet beslissen in welke volgorde.
net andersom zou ik het doen!
Oud 09-06-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Douchen, stemmen, opruimen.

Want douchen moet sowieso eerst. En als je daarna gaat stemmen dan ben je ook al echt aangekleed en buiten geweest en zo. Dus dan is de kans dat je na het douchen weer gaan slacken minder groot.
Ik ben al aangekleed he, ik heb gewerkt. En mijn kamer is zo'n teringzooi & stoffig, dus ik ben bang dat ik daarna dan weer wil douchen.

Dus ik denk dat het

-opruimen
-douchen
-stemmen

wordt. maar ik heb geen zin in opruimen kunnen we niet bij jou afspreken?
Oud 09-06-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
net andersom zou ik het doen!
QFT. Eerst douchen en dan opruimen is gewoonweg waanzin.
Oud 09-06-2010, 13:56
Verwijderd
Maar waarom dan stemmen voor opruimen?

Wat een dillema's Ik bevorder echt de discussiewaarde van dit topic
Oud 09-06-2010, 13:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben al aangekleed he, ik heb gewerkt. En mijn kamer is zo'n teringzooi & stoffig, dus ik ben bang dat ik daarna dan weer wil douchen.

Dus ik denk dat het

-opruimen
-douchen
-stemmen

wordt. maar ik heb geen zin in opruimen kunnen we niet bij jou afspreken?
Erhm. Dan moet ik nu in 5 minuten heeeel snel gaan opruimen en afwassen Dat gaat niet lukken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Erhm. Dan moet ik nu in 5 minuten heeeel snel gaan opruimen en afwassen Dat gaat niet lukken
nevermind, voglende week kom ik al naar jou, in je nieuwe kamer. En het is wel goed om weer eens een keer een opgeruimde kamer te hebben enzo.
Oud 09-06-2010, 13:58
Verwijderd
Ik ben er eindelijk uit wat ik ga stemmen! No thanks to het debat!
Oud 09-06-2010, 13:58
Verwijderd
Als je stemmen als laatste doet, is dat wel een goede motivering om vóór negen uur vanavond klaar te zijn met opruimen
Oud 09-06-2010, 13:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat dan,N00dles?


Ik ga naar college. Toedels.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2010, 14:01
Verwijderd
PVV!
Oud 09-06-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Als je stemmen als laatste doet, is dat wel een goede motivering om vóór negen uur vanavond klaar te zijn met opruimen
Ik moet voor 19.00 klaar zijn want dan is mijn visite er
Oud 09-06-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
PVV!
En nu iets geloofwaardigs zeggen
Oud 09-06-2010, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
PVV!
Oud 09-06-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
VVD investeert het meest van alle partijen in onderwijs.
nee uit de cijfers gebleken groenlinks hoor
Oud 09-06-2010, 14:07
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
De staatsschuld is juist afgenomen toen Zalm minister van Financiën was
Oh ja, je bedoelt die mafkees die mede DSB bank om zeep hielp en daarmee veel van die mensen onder 45 jaar in de problemen bracht :')

Ik hoorde juist heel andere verhalen. Misschien is de schuld van de PvdA, die zat immers ook in de regering, maar als dat zo is, dan is de VVD niet betrouwbaar, want dan zijn ze toch akkoord gegaan met het beleid.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nee uit de cijfers gebleken groenlinks hoor
en niet zo'n beetje ook:

VVD: 0,7 mld
GL: 1,7 mld
Oud 09-06-2010, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij is het met de groei van de staatsschuld tijdens Paars wel meegevallen hoor. Sowieso zijn die "puinhopen" van Paars ernstig overdreven, ik denk dat vier kabinetten Balkenende veel schadelijker voor Nederland zijn geweest.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 14:12
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een 6 voor Successiewet :
Oud 09-06-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
En nu iets geloofwaardigs zeggen
Nu moet ik weg, tot vanavond!
Oud 09-06-2010, 14:12
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Overigens zijn cijfers ook maar relatief. Je kunt er net zolang formules op loslaten tot ze eindelijk eens een keer laten zien wat je graag wil dat ze laten zien.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een 6 voor Successiewet :
kijk die is dan mooi binnen
Oud 09-06-2010, 14:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Overigens zijn cijfers ook maar relatief. Je kunt er net zolang formules op loslaten tot ze eindelijk eens een keer laten zien wat je graag wil dat ze laten zien.
ik doe niets anders
Oud 09-06-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
kijk die is dan mooi binnen
Ja die had ik echt niet aan zien komen, want ik had vreselijk slecht geleerd (maar gedeeltelijk eigen schuld, want het boek was sterk verouderd ) en ik was helemaal huilie en dacht dat ik hooguit 25% slagingskans in en meestal schat ik mijn kansen juist te hoog in enenen ik ben ZO BLIJ dan is het mondeling van volgende week sowieso mijn laatste tentamen dit jaar en heb ik niet een paar dagen daarna NOG een her :rondedansje:
Oud 09-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
nee uit de cijfers gebleken groenlinks hoor
Welke cijfers? http://www.trajectum.hu.nl/nieuws/10767?page=4

Laatst gewijzigd op 09-06-2010 om 14:25.
Oud 09-06-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, je bedoelt die mafkees die mede DSB bank om zeep hielp en daarmee veel van die mensen onder 45 jaar in de problemen bracht :')
Typische GL retoriek, maar ondertussen willen 56 miljard investeren in een project dat met 2 miljard gerealiseerd kan worden. Wie zijn hier nou de mafkezen. Bovendien was Zalm niet eens verantwoordelijk voor het om zeep helpen van de DSB bank.

Citaat:
Ik hoorde juist heel andere verhalen. Misschien is de schuld van de PvdA, die zat immers ook in de regering, maar als dat zo is, dan is de VVD niet betrouwbaar, want dan zijn ze toch akkoord gegaan met het beleid.
Of de VVD wel of niet akkoord is gegaan is compleet niet van belang. Ze maakte namelijk geen deel uit van de regering.
Oud 09-06-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
en niet zo'n beetje ook:

VVD: 0,7 mld
GL: 1,7 mld
ja dat investeren ze erin..
Oud 09-06-2010, 14:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Echt, Lucky, we worden een beetje moe van je. We weten het nu wel.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Echt, Lucky, we worden een beetje moe van je. We weten het nu wel.
Kennelijk niet
Oud 09-06-2010, 14:27
Verwijderd
Investeringen lonen
Alle politieke partijen spreken de ambitie uit om in de top vijf van kenniseconomieën te komen. De investeringen van PvdA (1,6 miljard), GroenLinks (1,5 miljard) en de VVD (0,7 miljard) leveren voor de economische groei het meeste op. Investeringskampioen D66 (2,2 miljard) scoort volgens het CPB een 4e plaats in deze ranglijst. De investeringen van deze partijen leiden tot een spectaculaire groei van het bruto binnenlands product (bbp) van tussen de 3,25 en 4,75%.
Oud 09-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Investeringen lonen
Alle politieke partijen spreken de ambitie uit om in de top vijf van kenniseconomieën te komen. De investeringen van PvdA (1,6 miljard), GroenLinks (1,5 miljard) en de VVD (0,7 miljard) leveren voor de economische groei het meeste op. Investeringskampioen D66 (2,2 miljard) scoort volgens het CPB een 4e plaats in deze ranglijst. De investeringen van deze partijen leiden tot een spectaculaire groei van het bruto binnenlands product (bbp) van tussen de 3,25 en 4,75%.
Ik mis het stukje waarin staat dat de investeren in het onderwijs?
Oud 09-06-2010, 14:30
Verwijderd
Opruimtijd
Oud 09-06-2010, 14:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Onderwijs
De VVD stelt voor om op het terrein van onderwijs 2,5 mld euro te intensiveren en voor 1,8
mld euro om te buigen. Per saldo komt dit neer op een netto intensivering van 0,7 mld euro.
De extra middelen worden voor de helft aangewend voor hogere salarissen in het onderwijs.
Citaat:
Onderwijs
De GroenLinks intensiveert voor 2,4 mld en bezuinigt voor 0,7 mld euro op het onderwijs, per
saldo een intensivering van 1,7 mld euro.

je kunt hooguit stellen dat er meer in het hoger onderwijs wordt geïnvesteerd door de vvd, maar niet in het onderwijs als geheel.
Oud 09-06-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Opruimtijd
je kunt het!
Oud 09-06-2010, 14:36
Verwijderd
ha aan mensen uitleggen hoe hun lichaam werkt en met medicijnen omgaat is leuk #piltopic
Oud 09-06-2010, 14:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Typische GL retoriek, maar ondertussen willen 56 miljard investeren in een project dat met 2 miljard gerealiseerd kan worden. Wie zijn hier nou de mafkezen. Bovendien was Zalm niet eens verantwoordelijk voor het om zeep helpen van de DSB bank.



Of de VVD wel of niet akkoord is gegaan is compleet niet van belang. Ze maakte namelijk geen deel uit van de regering.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Kok_I
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Kok_II

Ik had het over paars. Uit deze bronnen blijkt dat ze wel degelijk in de regering zaten. Ze zijn dus wel degelijk akkoord gegaan met plannen van de PvdA.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
je kunt hooguit stellen dat er meer in het hoger onderwijs wordt geïnvesteerd door de vvd, maar niet in het onderwijs als geheel.
Om te buigen =/= bezuinigen.
Oud 09-06-2010, 14:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga zo lekker GroenLinks stemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-06-2010, 14:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Echt, Lucky, we worden een beetje moe van je. We weten het nu wel.
Agree to disagree komt niet in zijn woordenboek voor
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-06-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Kok_I
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Kok_II

Ik had het over paars. Uit deze bronnen blijkt dat ze wel degelijk in de regering zaten. Ze zijn dus wel degelijk akkoord gegaan met plannen van de PvdA.
Ja en onder Paars II nam de staatsschuld dan ook af op initiatief van Zalm. De draconische stijging van de staatsschuld de laatste paar jaar komt op het conto van CDA + PvdA en werd dus niet geheel gesteund door de VVD.
Oud 09-06-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo lekker GroenLinks stemmen.
goedzo
Oud 09-06-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo lekker GroenLinks stemmen.
Nouja beter dan PvdA en SP. Maar toch, waarom alles voor je uit blijven schuiven?
Oud 09-06-2010, 14:43
Verwijderd
Goh, ik kreeg ook nog een in te vullen kaart voor een referendum. Of de Singelgracht gedempt mag worden voor een parkeergarage. Wat een waardeloze plek voor een garage. Er komen daar ongeveer tienduizend bussen en trams langs.
Oud 09-06-2010, 14:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waar zit het knopje voor de negeerlijst ook alweer?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 15:04
Verwijderd
ik heb een anti-RSI programmaatje nodig want ik muis te veel. Welke raden jullie aan?

gratissoftware.nu biedt workrave aan, dat geeft microbreaks, restbreaks en een daglimiet. De tijden daarvoor kun je zelf aanpassen. Je kunt ook aangeven dat je tijdens de breaks oefeningen te zien wil krijgen die je na moet doen.
Oud 09-06-2010, 15:05
Rationeel
Rationeel is offline
die van mij heet koffiezetapparaat
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.