Oud 09-06-2010, 22:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hallo Nederland kampioen?
Het wordt pittig maar de potentie is er wel!
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 09-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Bah, ik vind het helemaal niet leuk, veranderingen /autist
Hehe, ik zag laatst trouwens nog een fragmentje van een debat uit 1999. Rosenmüller, Zalm, Marijnissen, Jaap de Hoop-Scheffer, Dijkstal...another era gone by.
Oud 09-06-2010, 22:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar afgezien daarvan. Het is ook een mens, die erg zijn best heeft gedaan, optimistisch is gebleven en 8 jaar de belangrijkste man van Nederland geweest. Dat is hij nu niet meer, en dat lijkt me toch wel even moeilijk.
Balkenende heeft nooit zijn best gedaan, hij stond er om bekend dat hij de grote afwezige was in de regering en zijn gezicht nooit liet zien. Ja, in de campagnes deed hij zijn best, maar voor de rest faalde hij.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het wordt pittig maar de potentie is er wel!
Dat zei Balkenende ook.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 22:53
Verwijderd
Mensen die oprecht denken dat Wilders een waardevolle toevoeging is :cry:
Oud 09-06-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Het wordt pittig maar de potentie is er wel!
Nee, de kans is er wel. De potentie is er niet.
Oud 09-06-2010, 22:54
Verwijderd
Jammer dat de VVD toch niet aan 76 zetels is gekomen
Oud 09-06-2010, 22:55
Verwijderd
Er is ook gewoon een soort persoonlijkheidscultus om die Geert Wilders. Dat zag je gisteren bijvoorbeeld ook in de reacties op de website van DWDD naar aanleiding van de discussie tussen Hero Brinkman en Peter R. de Vries. Dat waren echt dingen van "hij moet niet aan onze Geert komen" e.d. Daar was geen logisch nadenken meer bij.
Oud 09-06-2010, 22:56
Verwijderd
Het doet me nu een beetje denken aan voetbalsupporters die gaan zingen
Oud 09-06-2010, 22:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, de kans is er wel. De potentie is er niet.
Het middenveld en de aanval is prima alleen achterin wordt er nog wel eens wat geklungeld.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-06-2010, 22:58
Verwijderd
hoi
Oud 09-06-2010, 22:58
Verwijderd
Hoi!
Oud 09-06-2010, 22:58
Verwijderd
Ja, de hooligans zijn aanwezig bij Wilders' praatje.
Oud 09-06-2010, 22:59
Verwijderd
Lallende idioten
Oud 09-06-2010, 23:00
Verwijderd
22 zetels voor dat stelletje islamofobe/xenofobe idioten..... Aaarggghh.....

Laatst gewijzigd op 09-06-2010 om 23:06.
Oud 09-06-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Maar 22 zetels voor dat stelletje islamofobe/xenofobe idioten..... Aaarggghh.....
Oud 09-06-2010, 23:02
Verwijderd
is ie weer hoor, de 'cordon sanitaire'
Oud 09-06-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
is ie weer hoor, de 'cordon sanitaire'
Waar?

Kom op mensen, zo vreselijk is de PVV niet.
Oud 09-06-2010, 23:03
Verwijderd
Wat een oerwoud bij die wilders.
Oud 09-06-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Waar?

Kom op mensen, zo vreselijk is de PVV niet.
Jawel.
Oud 09-06-2010, 23:03
Verwijderd
Cohen <3 vanavond hou ik gewoon van iedereen.

ik vind het zo leuk voor iedereen die zetels gewonnen heeft
Oud 09-06-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Maar 22 zetels voor dat stelletje islamofobe/xenofobe idioten..... Aaarggghh.....
er hoort een beletselteken na 'maar', hoop ik anders ben je jezelf tegen aan het spreken
Oud 09-06-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Waar?

Kom op mensen, zo vreselijk is de PVV niet.
Wilders noemde die weer. "Als er geen cordon sanitaire wordt gevormd..." oid.

Oh well. Bij de PvdA zitten er ook bosmongolen die kreten slaken.
Oud 09-06-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Maar 22 zetels voor dat stelletje islamofobe/xenofobe idioten..... Aaarggghh.....
Ja. Naar word ik ervan
Oud 09-06-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Waar?

Kom op mensen, zo vreselijk is de PVV niet.
Lol.
Oud 09-06-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Het middenveld en de aanval is prima alleen achterin wordt er nog wel eens wat geklungeld.
Ja en dat tegen de toch wat mindere tegenstanders. Tegen teams als Spanje en Brazilie krijg je er gewoon 3 om je oren dan.
Oud 09-06-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Lol.
Wat betreft bestuurlijke capabelheid misschien niet, maar dat valt nog maar te bezien, maar qua eng racisme valt het reuze mee, men moet gewoon eens naar ze luisteren.
Oud 09-06-2010, 23:06
Verwijderd
http://www.verkiezingskaart.nl/

15 zetels voor de SGP
Oud 09-06-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
er hoort een beletselteken na 'maar', hoop ik anders ben je jezelf tegen aan het spreken
Opgelost.
Oud 09-06-2010, 23:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja en dat tegen de toch wat mindere tegenstanders. Tegen teams als Spanje en Brazilie krijg je er gewoon 3 om je oren dan.
Dat dachten Frankrijk en Italie 2 jaar geleden ook.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-06-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft bestuurlijke capabelheid misschien neit, maar dat valt nog maar te bezien, maar qua eng racisme valt het reuze mee, men moet gewoon eens naar ze luisteren.
Inderdaad, het zijn de door de media verspreide karikaturen van hem die nu overheersen.
Oud 09-06-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja. Naar word ik ervan
Klopt, het is diep en dieptriest.
Oud 09-06-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Dat dachten Frankrijk en Italie 2 jaar geleden ook.
3 woorden:
Van der Sar
Oud 09-06-2010, 23:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat betreft bestuurlijke capabelheid misschien neit, maar dat valt nog maar te bezien, maar qua eng racisme valt het reuze mee, men moet gewoon eens naar ze luisteren.
Wat?? Ik vraag me af of jij uberhaupt wel eens naar hem hebt geluisterd! Die man is een en al eng racisme. Je kunt niet "meevallen qua racisme", je kunt ook niet een beetje zwanger zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Wat?? Ik vraag me af of jij uberhaupt wel eens naar hem hebt geluisterd! Die man is een en al eng racisme. Je kunt niet "meevallen qua racisme", je kunt ook niet een beetje zwanger zijn.
Ik vraag me af of jij dan wel eens hebt geluisterd en niet alleen luistert naar de media of partijen tegen hem.

Wilders zei notabene gisteren nog dat hij niets heeft tegen de gematigde Islam en dat hij moe wordt van alle beschuldigingen dat hij dat wel zou hebben.
Oud 09-06-2010, 23:09
Verwijderd
Hahah, kinderachtige PvdA'ers met hun boegeroep als 'de PVV' valt
Oud 09-06-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft bestuurlijke capabelheid misschien niet, maar dat valt nog maar te bezien, maar qua eng racisme valt het reuze mee, men moet gewoon eens naar ze luisteren.
Als je een godsdienst uitsluit en zoveel haat en tegenstelling creeert ben je een idioot.

Daarnaast maken hun economische plannen Nederland kapot en kunnen daarna 12 jaar dit weer recht proberen te trekken.
Oud 09-06-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of jij dan wel eens hebt geluisterd en niet alleen luistert naar de media of partijen tegen hem.
Je hoeft alleen maar naar de uitspraken van Wilders te luisteren of naar de daadwerkelijke voorstellen van die partij te kijken.
Oud 09-06-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, het zijn de door de media verspreide karikaturen van hem die nu overheersen.
Inderdaad, ik vind dat ze best een kans mogen krijgen. In ieder geval in de oppositie.
Men doet nu alsof ze nazi's zijn, maar het enige wat ze willen is harder optreden tegen Marokkaanse rotjongens en een te grote islamitische invloed in Nederland. Daar mogen we best eens over nadenken, en hoeven we niet meteen af te wijzen onder het mom 'oh help, anders ben ik xenofoob.'
Ik ben het niet overal mee eens, en stem ook niet op de PVV, maar die overdreven walging is ook niet terecht imo.
Oud 09-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Hahah, kinderachtige PvdA'ers met hun boegeroep als 'de PVV' valt
Ja schattig
Oud 09-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft alleen maar naar de uitspraken van Wilders te luisteren of naar de daadwerkelijke voorstellen van die partij te kijken.
Goed dat je selectief de ontkrachting van je reply niet meequote
Oud 09-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of jij dan wel eens hebt geluisterd en niet alleen luistert naar de media of partijen tegen hem.

Wilders zei notabene gisteren nog dat hij niets heeft tegen de gematigde Islam en dat hij moe wordt van alle beschuldigingen dat hij dat wel zou hebben.
Hij sluit een godsdienst uit, dat zijn zijn letterlijke woorden.
Oud 09-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
hoe is het?
Oud 09-06-2010, 23:11
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
3 woorden:
Van der Sar
Waterman doet het zeer prima imo. Alleen laat hij af en toe wel eens een bal die hij klem had moeten hebben los.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-06-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft bestuurlijke capabelheid misschien neit, maar dat valt nog maar te bezien, maar qua eng racisme valt het reuze mee, men moet gewoon eens naar ze luisteren.
Nee, bijna dat gehele programma is absurd.
Oud 09-06-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Hij sluit een godsdienst uit, dat zijn zijn letterlijke woorden.
Hij wil inderdaad een radicale stroming van een godsdienst uitsluiten.
Oud 09-06-2010, 23:12
Verwijderd
"Wouter, bedankt, Wouter, bedankt"

Voor het aftreden en Cohen de ruimte geven, maar dát zingen ze er niet bij!
Oud 09-06-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
hoe is het?
Prima, zit nu met de laptop op de bank in de stoel tv te kijken na net wat gestudeerd te hebben. Binnenkort tentamens. En hoe is het aan die kant?
Oud 09-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik vind dat ze best een kans mogen krijgen. In ieder geval in de oppositie.
Men doet nu alsof ze nazi's zijn, maar het enige wat ze willen is harder optreden tegen Marokkaanse rotjongens en een te grote islamitische invloed in Nederland. Daar mogen we best eens over nadenken, en hoeven we niet meteen af te wijzen onder het mom 'oh help, anders ben ik xenofoob.'
Ik ben het niet overal mee eens, en stem ook niet op de PVV, maar die overdreven walging is ook niet terecht imo.
Kansen zouden achteruitgang betekenen. Enig idee wat hun economisch programm betekent of hun visie op onderwijs? Onrealistisch en ondenkbaar.

Onderwijsvisie: ''Iedere school een Nederlandse vlag.''

Fijn dat zal wel voor een kenniseconomie zorgen
Oud 09-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Wilders zei notabene gisteren nog dat hij niets heeft tegen de gematigde Islam en dat hij moe wordt van alle beschuldigingen dat hij dat wel zou hebben.
Maar het verbod op de bouw van nieuwe moskeeën blijft in stand.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.