Oud 09-06-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Wilders wil moskeeën dichtmetselen Zie wikiquote
Dat mag hij willen dunkt me
Advertentie
Oud 09-06-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Kennelijk vindt Wilders dat Gristelijke scholen tot minder problemen leiden dan Islamitische scholen. Wellicht omdat les geven in het arabisch er toe leidt dat je minder tijd hebt voor essentiële andere kwaliteiten.
Ik ben ook tegen islamitische scholen, maar het is dus niet terecht om te stellen dat christelijke scholen geen belemmering vormen voor de integratie.
Oud 09-06-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook tegen islamitische scholen, maar het is dus niet terecht om te stellen dat christelijke scholen geen belemmering vormen voor de integratie.
Uiteraard, maar wel minder belemmering.
Oud 09-06-2010, 23:46
Verwijderd
Schijndel wordt behandelt
Oud 09-06-2010, 23:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kennelijk vindt Wilders dat Gristelijke scholen tot minder problemen leiden dan Islamitische scholen. Wellicht omdat les geven in het arabisch er toe leidt dat je minder tijd hebt voor essentiële andere kwaliteiten.
Ach, zo lang er tijd is voor bijbelles op christelijke scholen moet er ook tijd zijn voor arabische les op andere scholen.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 23:47
Verwijderd
18% PVV, lolz.
Oud 09-06-2010, 23:47
Verwijderd
Citaat:
En de gematige moslims zijn welkom, dus wat is je probleem?
Dat de Islam als godsdienst niet welkom is. Dat is in strijd met het klassiek grondrecht voor vrijheid van godsdienst.

Moslims zijn geen godsdienst. De Islam is een godsdienst.
Oud 09-06-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ach, zo lang er tijd is voor bijbelles op christelijke scholen moet er ook tijd zijn voor arabische les op andere scholen.
Nee, want de bijbel wordt in het Nederlands behandeld.
Oud 09-06-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Dat de Islam als godsdienst niet welkom is. Dat is in strijd met het klassiek grondrecht voor vrijheid van godsdienst.

Moslims zijn geen godsdienst. De Islam is een godsdienst.
Dat is onzin en dat weet je, geef maar het standpunt van Wilders waarin hij dat zegt.
Oud 09-06-2010, 23:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat mag hij willen dunkt me
je ziet toch zelf dat dat helemaal niet strookt met je claim dat Wilders het prima vindt dat moslims hun geloof mogen belijden?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Dat is onzin en dat weet je, geef maar het standpunt van Wilders waarin hij dat zegt.
Ik heb je de vorige pagina al laten zien wat ik vond na 1 seconde googlen. Dus ik heb dat standpunt al beargumenteerd met quotes. Nu jij.

Dus is het niet onzin dus ga niet van die loze kreten roepen.

Citaat:
Hij noemt de Islam een achterlijke en radicale godsdienst.


- „Het zijn de feiten. De islam is een gewelddadige religie. Als Mohammed hier vandaag leefde zou de Kamer er onmiddellijk mee instemmen om hem met pek en veren het land uit te jagen.” (De Pers)

- „En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen - niet-moslims - ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens. In welke versie dan ook, je zult zien dat al het kwade dat de zoons van Allah tegen ons en henzelf begaan, uit dat boek afkomstig is.” (ingezonden brief in de Volkskrant)

- „De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran.” (ingezonden brief in de Volkskrant

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...Wilders__.html

En nu heb ik 1 seconde gegoogeld.
Oud 09-06-2010, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, want de bijbel wordt in het Nederlands behandeld.
Wat boeit het, de ene school geeft een uur bijbelles, de andere een uur arabisch, de volgende een uur muziekles.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard, maar wel minder belemmering.
Dat is nog maar de vraag, momenteel staat het radicale christendom op 7 zetels en de radicale islam op 0 zetels.
Oud 09-06-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, want de bijbel wordt in het Nederlands behandeld.
Leren van een taal

Gebrainwashed worden in een godsdienst
Oud 09-06-2010, 23:51
Verwijderd
Met 3,3% van de getelde stemmen ziet het er nu zo uit:

CDA 25
SP 18
PvdA 28
VVD 27
PVV 23
D66 8
GL 8
Oud 09-06-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, want de bijbel wordt in het Nederlands behandeld.
En de Thora in het Hebreeuws.
Oud 09-06-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
je ziet toch zelf dat dat helemaal niet strookt met je claim dat Wilders het prima vindt dat moslims hun geloof mogen belijden?
Ik weet de context van die quote niet, maar quotes uit z'n verband rukken is natuurlijk erg makkelijk.
Oud 09-06-2010, 23:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet de context van die quote niet, maar quotes uit z'n verband rukken is natuurlijk erg makkelijk.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-06-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je de vorige pagina al laten zien wat ik vond na 1 seconde googlen. Dus ik heb dat standpunt al beargumenteerd met quotes. Nu jij.

Dus is het niet onzin dus ga niet van die loze kreten roepen.
Ja dat is dus allemaal radicale islam waar hij over spreekt
Oud 09-06-2010, 23:53
Verwijderd
Je kan rologen wat je wil, maar je weet zelf ook dondersgoed dat het onfatsoenlijk is om te quoten zonder context.
Oud 09-06-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet de context van die quote niet, maar quotes uit z'n verband rukken is natuurlijk erg makkelijk.
Dus nu moeten wij wéér met quotes komen en jij met niks?
Oud 09-06-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is dus allemaal radicale islam waar hij over spreekt
Nee, de gehele Islam. Hij zet de gehele Islam neer als een radicale godsdienst.

Je blijft er maar omheen draaien ook al kom ik met quotes.

Ja, hij zei dat gematige moslims welkom zijn enkel hun godsdienst af als radicaal. Nog steeds in strijd met grondrecht.
Oud 09-06-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Dus nu moeten wij wéér met quotes komen en jij met niks?
Nee je moet niet met quotes komen maar met een compleet verhaal.
Oud 09-06-2010, 23:55
Verwijderd
Doe je een beetje rustig aan Chris?
Oud 09-06-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Nee, de gehele Islam. Hij zet de gehele Islam neer als een radicale godsdienst.

Je blijft er maar omheen draaien ook al kom ik met quotes.

Ja, hij zei dat gematige moslims welkom zijn enkel hun godsdienst af als radicaal. Nog steeds in strijd met grondrecht.
Dat Wilders moslims haat is niet in strijd met een grondrecht, wel dat Wilders hen de vrijheid van organisatie en meningsuiting af wil nemen.
Oud 09-06-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Nee, de gehele Islam. Hij zet de gehele Islam neer als een radicale godsdienst.

Je blijft er maar omheen draaien ook al kom ik met quotes.

Ja, hij zei dat gematige moslims welkom zijn enkel hun godsdienst af als radicaal. Nog steeds in strijd met grondrecht.
Inderdaad de Islam is radicaal, maar dat is elke godsdienst. Enkel gematigde volgers zijn welkom. Ik snap niet wat je er zo ingewikkeld aan vindt.
Oud 09-06-2010, 23:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline


GET OUT OF MY FUCKING HEAD!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-06-2010, 23:57
Verwijderd
wat vinden jullie van de termen 'voorlopige prognose' vs, 'definitieve prognose'? Ik vond het maar raar, een prognose is altijd voorlopig, als het definitief wordt noem je dat uitkomst.
Oud 09-06-2010, 23:57
Verwijderd
Het verschil tussen PvdA en VVD is nu 10 zetels
Oud 09-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Nee je moet niet met quotes komen maar met een compleet verhaal.
Eerst vraag je bronnen, dan quotes en nu weet het complete verhaal. Wanneer kom jij is met iets?

Denk je nou echt dat ik voor jou een heel verhaal ga zoeken? Weinig kans
Oud 09-06-2010, 23:58
Verwijderd
O, Amsterdam is geteld
Oud 09-06-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Eerst vraag je bronnen, dan quotes en nu weet het complete verhaal. Wanneer kom jij is met iets?

Denk je nou echt dat ik voor jou een heel verhaal ga zoeken? Weinig kans
Ik vraag bronnen in de vorm van een quote. Maar wel een quote met context en niet een geïsoleerde oneliner.
Oud 09-06-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Dat Wilders moslims haat is niet in strijd met een grondrecht, wel dat Wilders hen de vrijheid van organisatie en meningsuiting af wil nemen.
En de Islam wil uitsluiten.
Oud 09-06-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag bronnen in de vorm van een quote. Maar wel een quote met context en niet een geïsoleerde oneliner.
Het zijn quotes die worden behandeld in de rechtbank.
Oud 09-06-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
wat vinden jullie van de termen 'voorlopige prognose' vs, 'definitieve prognose'? Ik vond het maar raar, een prognose is altijd voorlopig, als het definitief wordt noem je dat uitkomst.
Ja, rare termen idd. Maar wel duidelijk in hun betekenis.
Oud 10-06-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Het zijn quotes die worden behandeld in de rechtbank.
Ja, maar waarom hij niet is veroordeeld. Ik kan jou ook aanklagen voor een geisoleerde quote, maar de rechter zal ook de context beoordelen
Oud 10-06-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad de Islam is radicaal, maar dat is elke godsdienst. Enkel gematigde volgers zijn welkom. Ik snap niet wat je er zo ingewikkeld aan vindt.
Het gaat niet om jou of ik maar om Wilders.

Hij vindt het Christendom of Jodendom niet radicaal maar de Islam wel. Dat is het punt.
Oud 10-06-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar waarom hij niet is veroordeeld. Ik kan jou ook aanklagen voor een geisoleerde quote, maar de rechter zal ook de context beoordelen
Het loopt toch nog.
Oud 10-06-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, rare termen idd. Maar wel duidelijk in hun betekenis.
mjah ik was denk ik gegaan voor 'eerste verwachting' en 'herziene verwachting' ofzo. Verwachting is ook een veel meer gebruikt woord dan prognose, ik neem aan dat ze willen dat iederéén het programma begrijpt.
Oud 10-06-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar waarom hij niet is veroordeeld. Ik kan jou ook aanklagen voor een geisoleerde quote, maar de rechter zal ook de context beoordelen
Een uitspraak is natuurlijk een stuk minder snel strafbaar dan een actie of beleid.
Oud 10-06-2010, 00:01
Verwijderd
Maargoed hier komen we nu toch niet uit.
Oud 10-06-2010, 00:01
Verwijderd
Slapen.
Oud 10-06-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Slapen.
Trusten.
Oud 10-06-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag bronnen in de vorm van een quote. Maar wel een quote met context en niet een geïsoleerde oneliner.
De Limburger, 4 september 2004.
Oud 10-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
De Limburger, 4 september 2004.
Dat zijn nogal oude standpunten, standpunten van partijen veranderen.
Ik gebruik dit filmpje ook niet
http://www.dumpert.nl/mediabase/8444...4_09_2001.html
Oud 10-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Slapen.
Slaap fijn
Oud 10-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Slapen.
welterusten, ik ga ook maar eens, morgen ga ik op 'schoolreisje'. En mijn thema-outfit ligt nog in een ruimte waar ik vanmiddag niet meer in kon omdat het na zes uur was, dus ik moet morgen verdulleme twee keer twintig minuten fietsen om 'm op te halen.
Oud 10-06-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet om jou of ik maar om Wilders.

Hij vindt het Christendom of Jodendom niet radicaal maar de Islam wel. Dat is het punt.
Hij heeft zich daar nooit over uitgelaten bij mijn weten.
Oud 10-06-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Het loopt toch nog.
Ik geef even aan dat een oneliner nooit tot veroordeling zal leiden zonder context
Oud 10-06-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn nogal oude standpunten, standpunten van partijen veranderen.
Ik gebruik dit filmpje ook niet
http://www.dumpert.nl/mediabase/8444...4_09_2001.html
Ja, dat is waar. Ik schrok ook al van het jaartal
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.