Oud 13-06-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, die hebben me (in ieder geval ten dele) tot de geweldige persoon gemaakt die ik nu ben.
Ze hadden natuurlijk in een vroeg stadium al door dat je het alleen op looks niet zou halen in deze wereld


Advertentie
Oud 13-06-2010, 14:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze hadden natuurlijk in een vroeg stadium al door dat je het alleen op looks niet zou halen in deze wereld


Ja, klopt. Maar goed, dat is beter dan hoe het bij jou is gegaan... mensen leerden je kennen en dachten vast 'en nu maar hopen dat ze ten minste nog model kan worden...'
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt. Maar goed, dat is beter dan hoe het bij jou is gegaan... mensen leerden je kennen en dachten vast 'en nu maar hopen dat ze ten minste nog model kan worden...'
je vergeet dat ik wél aardig ben voor mensen die mooi zijn. De rest is zo onder de indruk van mijn intelligentie (en mijn oogverblindende verschijning natuurlijk) dat ze me vergeven dat ik een bitch tegen ze ben
Oud 13-06-2010, 14:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
je vergeet dat ik wél aardig ben voor mensen die mooi zijn. De rest is zo onder de indruk van mijn intelligentie (en mijn oogverblindende verschijning natuurlijk) dat ze me vergeven dat ik een bitch tegen ze ben
Dat was ik niet vergeten, ik doelde eigenlijk meer op je pijnlijke gebrek aan talent en kwaliteiten waardoor je het enkel en alleen van je uiterlijk moet hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik niet vergeten, ik doelde eigenlijk meer op je pijnlijke gebrek aan talent en kwaliteiten waardoor je het enkel en alleen van je uiterlijk moet hebben.
Je denkt toch niet dat ik zo arrogant ben geworden puur door mijn uiterlijk? Ik ben nl ook nog eens waanzinnig slim.
Oud 13-06-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
je vergeet dat ik wél aardig ben voor mensen die mooi zijn.
Klopt. Sanne is heel aardig tegen mij!

Oud 13-06-2010, 14:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je denkt toch niet dat ik zo arrogant ben geworden puur door mijn uiterlijk? Ik ben nl ook nog eens waanzinnig slim.
En dan kun je niet eens plannen?

Citaat:
Klopt. Sanne is heel aardig tegen mij!

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
En dan kun je niet eens plannen?


Niemand is 100 procent perfect, zelfs ik niet! En ik snap dat jij het je niet kan voorstellen, maar ik heb ook nog een heel sociaal leven waar ik aandacht aan moet besteden, en mijn fanmail beantwoordt zichzelf ook niet
Oud 13-06-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Sanne is heel aardig tegen mij!

Duh. Jij bent dan ook een van de heetste DK vrouwen <3.
Oud 13-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Duh. Jij bent dan ook een van de heetste DK vrouwen <3.
Oud 13-06-2010, 14:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niemand is 100 procent perfect, zelfs ik niet! En ik snap dat jij het je niet kan voorstellen, maar ik heb ook nog een heel sociaal leven waar ik aandacht aan moet besteden, en mijn fanmail beantwoordt zichzelf ook niet
We hadden al geconstateerd dat je niet bepaald aardig was tegen lelijke mensen, weinig talenten en kwaliteiten had en niet kon plannen. Je moet het dus hebben van je uiterlijk en je mogelijke slimheid. Ik zou dus durven stellen dat 'niet 100% perfect' een understatement is in jouw geval, we zitten ondertussen meer richting de 'niet eens 5%'. Dat je het gooit op hoe druk je bent is natuurlijk ook een drogreden, dat heeft niks te maken met hoe goed je al dan niet bent.

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
We hadden al geconstateerd dat je niet bepaald aardig was tegen lelijke mensen, weinig talenten en kwaliteiten had en niet kon plannen. Je moet het dus hebben van je uiterlijk en je mogelijke slimheid. Ik zou dus durven stellen dat 'niet 100% perfect' een understatement is in jouw geval, we zitten ondertussen meer richting de 'niet eens 5%'. Dat je het gooit op hoe druk je bent is natuurlijk ook een drogreden, dat heeft niks te maken met hoe goed je al dan niet bent.

Mèn.
Oud 13-06-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
We hadden al geconstateerd dat je niet bepaald aardig was tegen lelijke mensen, weinig talenten en kwaliteiten had en niet kon plannen. Je moet het dus hebben van je uiterlijk en je mogelijke slimheid. Ik zou dus durven stellen dat 'niet 100% perfect' een understatement is in jouw geval, we zitten ondertussen meer richting de 'niet eens 5%'. Dat je het gooit op hoe druk je bent is natuurlijk ook een drogreden, dat heeft niks te maken met hoe goed je al dan niet bent.

Ik vind niet aardig zijn tegen lelijke mensen anders een groot voordeel aan mensen. Dus dat dat een nadeel is aan mij slaat nergens op! Dat is gewoon jouw mening. En we hebben al eerder geconstateerd dat die weinig tot niks waard is. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik weinig talenten heb, want volgens mij hebben we het daar nooit over gehad, en als ik heb gezegd dat dat zo is, dan was dat alleen om jou een beter gevoel te geven, dat moge duidelijk zijn.
Oud 13-06-2010, 14:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind niet aardig zijn tegen lelijke mensen anders een groot voordeel aan mensen. Dus dat dat een nadeel is aan mij slaat nergens op! Dat is gewoon jouw mening. En we hebben al eerder geconstateerd dat die weinig tot niks waard is. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik weinig talenten heb, want volgens mij hebben we het daar nooit over gehad, en als ik heb gezegd dat dat zo is, dan was dat alleen om jou een beter gevoel te geven, dat moge duidelijk zijn.
Dat kun je best vinden, maar dat is jouw mening. Als we nagaan hoeveel lelijke of niet bijzonder aantrekkelijke mensen er op de wereld zijn in vergelijking met hoeveel bijzonder knappe mensen er zijn, kunnen we denk ik aannemen dat meer mensen dat een nadeel zullen vinden dan een voordeel aan jou.

We hebben het zojuist over jouw talenten gehad, waarbij jij alleen zei dat je ook slim was. Lees de afgelopen posts maar eens terug. Het feit dat je dit blijkbaar niet kunt volgen en met persoonlijke aanvallen komt over wat mijn mening waard is geeft al aan dat je je vraagtekens kunt zetten bij hoe intelligent je nu eigenlijk bent.

Daarbij is het wel een heel oud iets om iemand af te kraken zodat je je zelf beter voelt. Ben je echt zo onzeker joh? Wil je er eens over praten? (aangenomen dat er iemand tijd voor je wil maken, uiteraard)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Dat kun je best vinden, maar dat is jouw mening. Als we nagaan hoeveel lelijke of niet bijzonder aantrekkelijke mensen er op de wereld zijn in vergelijking met hoeveel bijzonder knappe mensen er zijn, kunnen we denk ik aannemen dat meer mensen dat een nadeel zullen vinden dan een voordeel aan jou.

We hebben het zojuist over jouw talenten gehad, waarbij jij alleen zijn dat je ook slim was. Lees de afgelopen posts maar eens terug. Het feit dat je dit blijkbaar niet kunt volgen en met persoonlijke aanvallen komt over wat mijn mening waard is geeft al aan dat je je vraagtekens kunt zetten bij hoe intelligent je nu eigenlijk bent.

Daarbij is het wel een heel oud iets om iemand af te kraken zodat je je zelf beter voelt. Ben je echt zo onzeker joh? Wil je er eens over praten? (aangenomen dat er iemand tijd voor je wil maken, uiteraard)


Oke je hebt me door Eigenlijk ben ik een lelijk, onzeker, verlegen en ook nog eens behoorlijk dom meisje
Oud 13-06-2010, 14:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:


Oke je hebt me door Eigenlijk ben ik een lelijk, onzeker, verlegen en ook nog eens behoorlijk dom meisje
Nah, je ziet er wel oke uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Nah, je ziet er wel oke uit.
Dat zeg je alleen maar om me op te beuren

Oud 13-06-2010, 14:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat zeg je alleen maar om me op te beuren

Klopt, zoals ik al zei mag ik geen kleine zwakke meisjes aan het huilen maken.

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Klopt, zoals ik al zei mag ik geen kleine zwakke meisjes aan het huilen maken.

En het cirkeltje is weer rond nu ga ik verder met mijn essay! Tot later!
Oud 13-06-2010, 14:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En het cirkeltje is weer rond nu ga ik verder met mijn essay! Tot later!
Hahaha, have fun.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 14:54
Verwijderd
Jézus wat een topic is dit geworden zeg!
Oud 13-06-2010, 14:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg ik ben naar Joseph and the amazing technicolor dreamcoat geweest en het was zo ontzettend vet .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-06-2010, 15:24
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemiddag mensen!
Oud 13-06-2010, 15:25
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb gedronken zonder de weg helemáál kwijt te raken
Oud 13-06-2010, 15:28
Verwijderd
Ik heb gisteren ook echt belachelijk veel gedronken, maar was niet de weg kwijt. Heb wel stomme dingen gedaan
Oud 13-06-2010, 15:29
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben bijna net zo trots op jou als op mezelf!
Oud 13-06-2010, 15:35
Verwijderd
Hallo!
Oud 13-06-2010, 15:39
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmm ik moet nog wat werk doen nu, maar ik moet zeggen dat, ondanks dat ik me meer dan prima vóel, ik me niet echt goed kan concentreren. dit wordt een uitdaging
Oud 13-06-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
ik ben bijna net zo trots op jou als op mezelf!
Daar ben ik blij om Ik ben ook best een beetje trots op jou hoor! Zeker omdat ik weet hoe je er aan toe kúnt zijn
Oud 13-06-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren ook echt belachelijk veel gedronken, maar was niet de weg kwijt. Heb wel stomme dingen gedaan
Details please.

Ik had een beetje een saai feestje gisteren en had uiteindelijk niet zin om me om die reden maar te bezatten dus ik ben alleen heel moe vandaag.
Oud 13-06-2010, 16:03
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Goedemiddag!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 13-06-2010, 16:11
Verwijderd
goeiemorgen.
Ik ben ziek
Oud 13-06-2010, 16:12
Verwijderd
Mijn nichtje zegt dat ik twee mannen versierd heb.
Nou ja, en aan eentje heb ik dus m'n nummer gegeven en hij heeft me ook al gesmst 'ik vindt je lief' (met dt ja ) en nog allerlei andere suffe dingen en ik had eigenlijk al spijt toen hij naar huis ging. Want hij was niet heel aantrekkelijk En van die andere heb ik geen nummer, maar dat was ook een beetje vaag. Ik zag het niet zozeer als dat ik hem versierd heb, maar m'n nichtje dus wel. Maar ik ben daar wel vaker blind voor.
Oud 13-06-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje zegt dat ik twee mannen versierd heb.
Nou ja, en aan eentje heb ik dus m'n nummer gegeven en hij heeft me ook al gesmst 'ik vindt je lief' (met dt ja ) en nog allerlei andere suffe dingen en ik had eigenlijk al spijt toen hij naar huis ging. Want hij was niet heel aantrekkelijk En van die andere heb ik geen nummer, maar dat was ook een beetje vaag. Ik zag het niet zozeer als dat ik hem versierd heb, maar m'n nichtje dus wel. Maar ik ben daar wel vaker blind voor.

Je ziet ze toch niet weer denk ik
Oud 13-06-2010, 16:18
Verwijderd
Ja, weet ik niet. het is wel zo'n kroeg waar veel mensen iedere week komen, dus ik ben daar nu toch een beetje bang voor. En zijn eerste smsje heb ik genegeerd, maar hij kondigde al aan dat hij me snel weer zou sms'en en die moet ik dan ook weer negeren en dat vind ik zoiets lulligs Maar goed, hij was toch suf.
Oud 13-06-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje zegt dat ik twee mannen versierd heb.
Nou ja, en aan eentje heb ik dus m'n nummer gegeven en hij heeft me ook al gesmst 'ik vindt je lief' (met dt ja ) en nog allerlei andere suffe dingen en ik had eigenlijk al spijt toen hij naar huis ging. Want hij was niet heel aantrekkelijk En van die andere heb ik geen nummer, maar dat was ook een beetje vaag. Ik zag het niet zozeer als dat ik hem versierd heb, maar m'n nichtje dus wel. Maar ik ben daar wel vaker blind voor.
Hihihi. Goed bezig. Ik ben niet echt in de verleiding gekomen iemand te versieren, een huis vol nerds doet het toch niet zo voor mij.
Oud 13-06-2010, 16:21
Rationeel
Rationeel is offline
het zware leven van een player
Oud 13-06-2010, 16:24
Verwijderd
Ik ben echt allesbehalve een player
Maar mijn beste vriend heeft me van de week op het hart gedrukt dat ik 'mijn spectrum moet verbreden en mannen moet verslinden' (omg ) en ik geloof dat ik op de goede weg ben wat dat betreft
Oud 13-06-2010, 16:26
Verwijderd
Saai dagje vandaag, wel gevoetbald .

Nu maar even na gaan kijken.

@Absinthe: Oeh leuke avond zo te horen
Oud 13-06-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt allesbehalve een player
Maar mijn beste vriend heeft me van de week op het hart gedrukt dat ik 'mijn spectrum moet verbreden en mannen moet verslinden' (omg ) en ik geloof dat ik op de goede weg ben wat dat betreft
Zit het (toch) weer goed dan met die beste vriend? Of heb ik verkeerde herinneringen?
En Absinthe, ook hierin lijken we weer op elkaar geloof ik, want ik krijg hetzelfde ''advies.''
Oud 13-06-2010, 16:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ben echt allesbehalve een player
Maar mijn beste vriend heeft me van de week op het hart gedrukt dat ik 'mijn spectrum moet verbreden en mannen moet verslinden' (omg ) en ik geloof dat ik op de goede weg ben wat dat betreft
ja, we zitten dan wel op een scholierenforum, maar we worden toch met de dag ouder. en voor je het weet ben je een verstokte vrijgezel achter de geraniums : had ik maar, had ik maar..
Oud 13-06-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Zit het (toch) weer goed dan met die beste vriend? Of heb ik verkeerde herinneringen?
En Absinthe, ook hierin lijken we weer op elkaar geloof ik, want ik krijg hetzelfde ''advies.''
Waarom geven vrienden jullie het advies om je als slet te gaan gedragen?
Oud 13-06-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: Oeh leuke avond zo te horen
Het was een leuke avond ja, maar niet dankzij die mannen hoor
Oud 13-06-2010, 16:31
Verwijderd
Nou een avondje mannen verslinden mag toch best, ik geef absinthe groot gelijk
Oud 13-06-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Zit het (toch) weer goed dan met die beste vriend? Of heb ik verkeerde herinneringen?
En Absinthe, ook hierin lijken we weer op elkaar geloof ik, want ik krijg hetzelfde ''advies.''
Ja, die herinneringen zijn vast niet verkeerd, want we zijn ook niet echt te volgen. Donderdagmiddag was ik weer even helemaal klaar met hem, donderdagavond zaten we weer onszelf vol te gieten bij de Kandinsky en de beste gesprekken te voeren. En ik had nu dus kutnieuws over m'n ouders, hem ook weer als eerste gebeld vanmorgen.

En wat doe jij met het advies?

Citaat:
ja, we zitten dan wel op een scholierenforum, maar we worden toch met de dag ouder. en voor je het weet ben je een verstokte vrijgezel achter de geraniums : had ik maar, had ik maar..
Oh ja, dat is wel een angst van me ja

Citaat:
Waarom geven vrienden jullie het advies om je als slet te gaan gedragen?
Omdat ze denken dat dat goed is voor ons Ik volg het advies niet op hoor
Ik date alleen met écht leuke mannen
Oud 13-06-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Het was een leuke avond ja, maar niet dankzij die mannen hoor
Als het maar gezellig was!

Citaat:
Nou een avondje mannen verslinden mag toch best, ik geef absinthe groot gelijk
Mannen verslinden? Oftewel je op een feest je als een slet gedragen en 4 á 5 mannen op 1 avond pakken
Oud 13-06-2010, 16:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou een avondje mannen verslinden mag toch best, ik geef absinthe groot gelijk
'mannen verslinden' is eigenlijk 'gebruikt worden bij het leven' met een feministisch maskertje op

maar zolang beide zijden er geen punt van maken is het feest natuurlijk
Oud 13-06-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nou een avondje mannen verslinden mag toch best, ik geef absinthe groot gelijk
Als het erop aankomt, doe ik echt niet aan mannen verslinden hoor
Oud 13-06-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
'mannen verslinden' is eigenlijk 'gebruikt worden bij het leven' met een feministisch maskertje op

maar zolang beide zijden er geen punt van maken is het feest natuurlijk
qft
Oud 13-06-2010, 16:36
Verwijderd
Ik was trouwens een leuk meisje tegengekomen alleen ze is wat jong maar wel verdomd knap
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.