Oud 13-06-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Als het maar gezellig was!



Mannen verslinden? Oftewel je op een feest je als een slet gedragen en 4 á 5 mannen op 1 avond pakken
En dat was het

Ja, zo klinkt dat wel ja. Maar dat is echt niet aan mij besteed hoor
Advertentie
Oud 13-06-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
En dat was het

Ja, zo klinkt dat wel ja. Maar dat is echt niet aan mij besteed hoor
Nee, dat moet je als meisje ook niet doen om nog een beetje imago te behouden

(als jongen daarentegen )
Oud 13-06-2010, 16:38
Rationeel
Rationeel is offline
jong als in 12 jong, of jong als in net niet legaal jong of.. ?
Oud 13-06-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
jong als in 12 jong, of jong als in net niet legaal jong of.. ?
17 (net pas ). Ze doet fotografie.
Oud 13-06-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, die herinneringen zijn vast niet verkeerd, want we zijn ook niet echt te volgen. Donderdagmiddag was ik weer even helemaal klaar met hem, donderdagavond zaten we weer onszelf vol te gieten bij de Kandinsky en de beste gesprekken te voeren. En ik had nu dus kutnieuws over m'n ouders, hem ook weer als eerste gebeld vanmorgen.

En wat doe jij met het advies?
Ehh, niet zo veel. Behalve dat ik niet meer zo hardnekkig naar een perfecte vent opzoek ben als toen ik vijftien was. En oh, ik heb geloof ik iets belangrijks gemist dan, over je ouders? En pfff, die vrienschap klinkt als energierovend, maar ik ken het wel, steeds weer júist bij diegene terugkomen omdat die je ook zoveel brengt. Dubbel is het.

Citaat:
Als het erop aankomt, doe ik echt niet aan mannen verslinden hoor
Qft.

@ Archont: omdat men mij te kieskeurig/rigide/niet-losbandig vindt?
Oud 13-06-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat moet je als meisje ook niet doen om nog een beetje imago te behouden

(als jongen daarentegen )
Als jongen ook niet
Oud 13-06-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ehh, niet zo veel. Behalve dat ik niet meer zo hardnekkig naar een perfecte vent opzoek ben als toen ik vijftien was. En oh, ik heb geloof ik iets belangrijks gemist dan, over je ouders? En pfff, die vrienschap klinkt als energierovend, maar ik ken het wel, steeds weer júist bij diegene terugkomen omdat die je ook zoveel brengt. Dubbel is het.

Qft.

@ Archont: omdat men mij te kieskeurig/rigide/niet-losbandig vindt?
Perfecte man bestaat niet

Hmm oké, nouja je kan dat veranderen

(even opzoeken : rigide (bn): hard, onverbiddelijk, star, streng, strikt
rigide (bn): stijf, strak, stug, verstijfd, verstrakt )
Oud 13-06-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Als jongen ook niet
Vroegáh
Oud 13-06-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Perfecte man bestaat niet

Hmm oké, nouja je kan dat veranderen

(even opzoeken : rigide (bn): hard, onverbiddelijk, star, streng, strikt
rigide (bn): stijf, strak, stug, verstijfd, verstrakt )
Toen ik vijftien was dacht ik van wel.
Oud 13-06-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Vroegáh
Ach, dan ben je gewoon heel ervaren. Maken we er dan maar van
Oud 13-06-2010, 16:46
Verwijderd
Ik ben nog steeds wel eens te kieskeurig omdat ik op zoek ben naar een soort van perfectie. En die perfectie zit dan ook nog 's heel ingewikkeld in elkaar bij mij, want al m'n 'eisen' spreken elkaar dan tegen
Nu beschrijf ik het wel heftig, op zich val ik best mee hoor Maar ik maak het mezelf soms gewoon wat te moeilijk
Oud 13-06-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ach, dan ben je gewoon heel ervaren. Maken we er dan maar van
Je maakt er maar wat je ervan wilt
Oud 13-06-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds wel eens te kieskeurig omdat ik op zoek ben naar een soort van perfectie. En die perfectie zit dan ook nog 's heel ingewikkeld in elkaar bij mij, want al m'n 'eisen' spreken elkaar dan tegen
Nu beschrijf ik het wel heftig, op zich val ik best mee hoor Maar ik maak het mezelf soms gewoon wat te moeilijk
Noem is wat op
Oud 13-06-2010, 16:47
Verwijderd
Ik kan tegenwoordig wel overdonderd raken van iemand die ik niet goed genoeg ken om mijn eisen te hebben getoetst, dus dat is al heel veel winst! Zodra ik ga nádenken echter, gaat het mis, want dan heb ik ook allerlei vage onrealistische voorkeuren en knap ik op het minste af.
Oud 13-06-2010, 16:50
Rationeel
Rationeel is offline
de perfecte man presenteert zich!
Oud 13-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Je maakt er maar wat je ervan wilt
Ja, ik maak het mezelf soms ook juist heel makkelijk

Citaat:
Noem is wat op
Aan eisen?

Ehm...
- hij moet een passie hebben.
- hij moet mijn theaterpassie kunnen begrijpen/volledig accepteren
- humor
- je moet goed met hem kunnen zuipen (ja, echt)
- hij moet zichzelf zijn en niet dingen veranderen voor mij (deze eis is vooral gebaseerd op ervaring met iemand die álles wat ik deed geweldig vond en alles nadeed; zelfde muziek luisteren, zelfde boeken lezen etc. blugh)
- maar (beetje tegenstrijdig): hij moet wel ook soms in smaak met me overeenkomen, als het maar vanuit hem zelf komt
- hij moet kritisch en eerlijk zijn, maar ook lief (en die kunnen elkaar ook nog wel eens in de weg zitten)
- ik moet blij worden als ik hem zie (oftewel; hij moet er goed uit zien/mooi zijn en een leuke uitstraling hebben)

Verder ga ik even niet

Citaat:
Ik kan tegenwoordig wel overdonderd raken van iemand die ik niet goed genoeg ken om mijn eisen te hebben getoetst, dus dat is al heel veel winst! Zodra ik ga nádenken echter, gaat het mis, want dan heb ik ook allerlei vage onrealistische voorkeuren en knap ik op het minste af.
Ja, dat eerste heb ik ook wel. En dat tweede herken ik wel, maar dat is ook al wel minder aan de hand hier gelukkig.
Oud 13-06-2010, 16:54
Verwijderd
Oehh wat een fijn hoog vrouwengehalte hier <3.
Oud 13-06-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
de perfecte man presenteert zich!
Maar jij bent onbereikbaar
Oud 13-06-2010, 16:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar jij bent onbereikbaar
gewoon de a12 afrijden!
Oud 13-06-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik maak het mezelf soms ook juist heel makkelijk



Aan eisen?

Ehm...
- hij moet een passie hebben. Check
- hij moet mijn theaterpassie kunnen begrijpen/volledig accepteren
- humor
- je moet goed met hem kunnen zuipen (ja, echt)
- hij moet zichzelf zijn en niet dingen veranderen voor mij (deze eis is vooral gebaseerd op ervaring met iemand die álles wat ik deed geweldig vond en alles nadeed; zelfde muziek luisteren, zelfde boeken lezen etc. blugh)
- maar (beetje tegenstrijdig): hij moet wel ook soms in smaak met me overeenkomen, als het maar vanuit hem zelf komt
- hij moet kritisch en eerlijk zijn, maar ook lief (en die kunnen elkaar ook nog wel eens in de weg zitten)
- ik moet blij worden als ik hem zie (oftewel; hij moet er goed uit zien/mooi zijn en een leuke uitstraling hebben)

Verder ga ik even niet
We gaan even de checklist af

hij moet een passie hebben. Check
- hij moet mijn theaterpassie kunnen begrijpen/volledig accepteren : mwah, als ik maar niet mee hoef te doen.
- humor check
- je moet goed met hem kunnen zuipen (ja, echt) dubbel check
- hij moet zichzelf zijn en niet dingen veranderen voor mij (deze eis is vooral gebaseerd op ervaring met iemand die álles wat ik deed geweldig vond en alles nadeed; zelfde muziek luisteren, zelfde boeken lezen etc. blugh) Checkcheck
- maar (beetje tegenstrijdig): hij moet wel ook soms in smaak met me overeenkomen, als het maar vanuit hem zelf komt (nog uit te vinden)
- hij moet kritisch en eerlijk zijn, maar ook lief (en die kunnen elkaar ook nog wel eens in de weg zitten) check, check, check
- ik moet blij worden als ik hem zie (oftewel; hij moet er goed uit zien/mooi zijn en een leuke uitstraling hebben) (nog uit te vinden )

Nou dat begint ergens op te lijken
Oud 13-06-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oehh wat een fijn hoog vrouwengehalte hier <3.
Jij nog iets toe te voegen?
Oud 13-06-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
check
Ben je aan het solliciteren? Oh wat heb ik dit soort praat gemist de afgelopen maand.
Oud 13-06-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Jij nog iets toe te voegen?
Ik durf niet, dan wordt het weer een onfatsoenlijk gesprek enzo
Oud 13-06-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik durf niet, dan wordt het weer een onfatsoenlijk gesprek enzo
Ik zal je iig nooit betichten van onfatsoenlijkheid!
Oh damnit ik moet echt douchen en me haasten. /traag hoofd.
Oud 13-06-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
gewoon de a12 afrijden!


maar dan ben je nog steeds onbereikbaar
Oud 13-06-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ben je aan het solliciteren? Oh wat heb ik dit soort praat gemist de afgelopen maand.
Er staat zelfs al een kadinsky''meet'' op de planning, Absinthe en ik

Kan ze beter weten met wie ze biertjes gaat drinken
Oud 13-06-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
We gaan even de checklist af

hij moet een passie hebben. Check
- hij moet mijn theaterpassie kunnen begrijpen/volledig accepteren : mwah, als ik maar niet mee hoef te doen.
- humor check
- je moet goed met hem kunnen zuipen (ja, echt) dubbel check
- hij moet zichzelf zijn en niet dingen veranderen voor mij (deze eis is vooral gebaseerd op ervaring met iemand die álles wat ik deed geweldig vond en alles nadeed; zelfde muziek luisteren, zelfde boeken lezen etc. blugh) Checkcheck
- maar (beetje tegenstrijdig): hij moet wel ook soms in smaak met me overeenkomen, als het maar vanuit hem zelf komt (nog uit te vinden)
- hij moet kritisch en eerlijk zijn, maar ook lief (en die kunnen elkaar ook nog wel eens in de weg zitten) check, check, check
- ik moet blij worden als ik hem zie (oftewel; hij moet er goed uit zien/mooi zijn en een leuke uitstraling hebben) (nog uit te vinden )

Nou dat begint ergens op te lijken
<3
Dat laatste hoeft niet meer uitgevonden te worden hoor Zet daar ook maar Check achter.

Nou, ik zie jouw eisenlijst met plezier (en spanning) tegemoet, ik moet nu gaan. Eten met 'n vriendinnetje Tot later allemaal
Oud 13-06-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zal je iig nooit betichten van onfatsoenlijkheid!
Oh damnit ik moet echt douchen en me haasten. /traag hoofd.
Dan vind ik het nog te vroeg voor de eisen die ik stel

Wat ga je doen?
Oud 13-06-2010, 17:04
Verwijderd
Bweuh ik mag even pauze en iedereen verlaat het topic
Oud 13-06-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
<3
Dat laatste hoeft niet meer uitgevonden te worden hoor Zet daar ook maar Check achter.

Nou, ik zie jouw eisenlijst met plezier (en spanning) tegemoet, ik moet nu gaan. Eten met 'n vriendinnetje Tot later allemaal
Mijn eisenlijst?

Ik heb die niet, ik beslis op het moment zelf.
Oud 13-06-2010, 17:05
Verwijderd
Dag Absinthe!
Citaat:
Er staat zelfs al een kadinsky''meet'' op de planning, Absinthe en ik

Kan ze beter weten met wie ze biertjes gaat drinken


Citaat:
Dan vind ik het nog te vroeg voor de eisen die ik stel

Wat ga je doen?
Eten met een vriendin en onze verjaardag plannen.
Oud 13-06-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Dag Absinthe!


Eten met een vriendin en onze verjaardag plannen.
Hoej! Bureaucratenthema er door drukken hoor!
Oud 13-06-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn eisenlijst?

Ik heb die niet, ik beslis op het moment zelf.
M.a.w. Archont is niet zo moeilijk
Oud 13-06-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
M.a.w. Archont is niet zo moeilijk
Mwah, redelijk denk ik Na elk biertje wordt het al minder moeilijk

Maar ik ga vantevoren geen raar eisenlijstje opstellen..
Oud 13-06-2010, 17:08
Verwijderd
Ik heb ook even pauze van het essay schrijven.
Oud 13-06-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Mwah, redelijk denk ik Na elk biertje wordt het al minder moeilijk

Maar ik ga vantevoren geen raar eisenlijstje opstellen..
Nou ja, je hebt toch wel een paar eisen? Alsin:

-Niet afzichtelijk
-Moet aan seks voor het huwelijk doen
-Moet er mee kunnen lachen

Zoiets?
Oud 13-06-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook even pauze van het essay schrijven.
Waar schrijf je over?
Oud 13-06-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Mwah, redelijk denk ik Na elk biertje wordt het al minder moeilijk

Maar ik ga vantevoren geen raar eisenlijstje opstellen..
Heuh heuh, misverstand. Om in elk geval voor mezelf te spreken: ik stel niet van te voren een waslijst aan eisen samen, maar als ik ga nadenken over de man in kwestie zijn er wel gewoon een heleboel dingen die ik om allerlei redenen meer of minder kan waarderen. Dat is vooral door ervaring/mensenkennis zo gegroeid, als in ''nou dát hoef ik iig niet nog eens.'' Dat is toch niet zo raar?
Oud 13-06-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je hebt toch wel een paar eisen? Alsin:

-Niet afzichtelijk
-Moet aan seks voor het huwelijk doen
-Moet er mee kunnen lachen

Zoiets?
Ohja klopt. Maar dat heb ik nog nooit opgeschreven ofzo dat merk je toch vaak al na 5 min.
Oud 13-06-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Heuh heuh, misverstand. Om in elk geval voor mezelf te spreken: ik stel niet van te voren een waslijst aan eisen samen, maar als ik ga nadenken over de man in kwestie zijn er wel gewoon een heleboel dingen die ik om allerlei redenen meer of minder kan waarderen. Dat is vooral door ervaring/mensenkennis zo gegroeid, als in ''nou dát hoef ik iig niet nog eens.'' Dat is toch niet zo raar?
Dus als jij een leuke jongen ontmoet en hij heeft 1 raar ding die niet in jouw perfecte eisenlijst valt dan is het al niks meer?
Oud 13-06-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ohja klopt. Maar dat heb ik nog nooit opgeschreven ofzo dat merk je toch vaak al na 5 min.
Ja maar iedereen heeft toch wel een soort van eisenlijstje in zijn hoofd? Ik denk dat weinig mensen het maar daadwerkelijk hebben opgeschreven (behalve Absinthe dan )
Oud 13-06-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Waar schrijf je over?
Over de vraag of deze meneer wel een goede president van Zuid-Afrika is. Maar het moeten 5000 woorden worden, dus het wordt wel een erg breed verhaal.
Oud 13-06-2010, 17:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen Saaierds van me!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-06-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ja maar iedereen heeft toch wel een soort van eisenlijstje in zijn hoofd? Ik denk dat weinig mensen het maar daadwerkelijk hebben opgeschreven (behalve Absinthe dan )
Haha oké. Nouja bij mij is het dan nog een verrassing voor de personen in kwesties
Oud 13-06-2010, 17:13
Verwijderd
En eisenlijstjes.
Oud 13-06-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Over de vraag of deze meneer wel een goede president van Zuid-Afrika is. Maar het moeten 5000 woorden worden, dus het wordt wel een erg breed verhaal.
Oh jij hebt ook zo'n bizar groot aantal woorden Ik heb er nu 6000, nog 2000 te gaan, of nou ja nog minimaal 1200, ik hou een marge van 10 procent aan
Oud 13-06-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Oh jij hebt ook zo'n bizar groot aantal woorden Ik heb er nu 6000, nog 2000 te gaan, of nou ja nog minimaal 1200, ik hou een marge van 10 procent aan
Waarover moet het bij jou gaan dan?
Oud 13-06-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen Saaierds van me!
Dag saaierd!

Citaat:
Haha oké. Nouja bij mij is het dan nog een verrassing voor de personen in kwesties
Maar hoe moet Absinthe zich dan voorbereiden op jullie Kandinskymeet
Oud 13-06-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dus als jij een leuke jongen ontmoet en hij heeft 1 raar ding die niet in jouw perfecte eisenlijst valt dan is het al niks meer?
Dat zeg ik niet. Maar een recent voorbeeld: leuke jongen om te zien, leuk om mee te praten en in allerlei andere opzichten ook niet verkeerd, maar onmogelijk om mee te communiceren --> exit. Sorry, zo gaat dat nou eenmaal. En al dan niet onbewust doen de meeste mensen het zo hoor.
En zoals ik al zei, ik heb geen perfecte eisenlijst? Zo dacht ik toen ik vijftien was, niet nu.
Oud 13-06-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Waarover moet het bij jou gaan dan?
Nou ja ze noemen het een essay maar het is meer een rechtsvergelijkend onderzoek(je). Het gaat over het adopteren door homostellen, en dan een rechtsvergelijking tussen Australie, EU en Amerika. En uiteindelijk nog een soort aanbeveling wat er nog mis is in de EU.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.