Oud 13-06-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Voor mij ook! Welterusten philosophy en de rest van DK
Jeetje, wat een vroege slapers allemaal vandaag. Trusten Lorelei. Als je woensdag voor 15.00 in je nieuwe kamer bent kan ik komen kijken! (moet om 15.00 werken) en als je kan natuurlijk
Advertentie
Oud 13-06-2010, 22:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jeetje, wat een vroege slapers allemaal vandaag. Trusten Lorelei. Als je woensdag voor 15.00 in je nieuwe kamer bent kan ik komen kijken! (moet om 15.00 werken)
Oh, denk het wel. We spreken elkaar er nog wel over
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-06-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, denk het wel. We spreken elkaar er nog wel over
Gaaf!
Oud 13-06-2010, 22:36
Verwijderd
En toen was DK weer dood!
Oud 13-06-2010, 22:37
Verwijderd
Ja jeetje met wie moet ik nu soggen?
Oud 13-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ja jeetje met wie moet ik nu soggen?
Present!
Oud 13-06-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Present!
Hoera Wat is het fijn dat jij geen ban meer hebt <3.
Oud 13-06-2010, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga even de hond uitlaten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-06-2010, 22:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoera Wat is het fijn dat jij geen ban meer hebt!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 22:42
Verwijderd
Ik weet nog niet hoe ik het zelf vind en of ik genoeg discipline heb om met mate te forumen, maar ik voel me welkom!
Oud 13-06-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet hoe ik het zelf vind en of ik genoeg discipline heb om met mate te forumen, maar ik voel me welkom!
Ja je regelt het maar, nog een ban en ik stop met forummen! *protest*
Oud 13-06-2010, 22:44
Verwijderd
hoe beviel de ban eigenlijk, Medeia?
Oud 13-06-2010, 22:44
Verwijderd
Duitsland is het beste land dat ik nog heb zien spelen tijdens het WK.
Oud 13-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ja je regelt het maar, nog een ban en ik stop met forummen! *protest*
Oeh, ik zie een uitdaging.

Citaat:
hoe beviel de ban eigenlijk, Medeia?
Wel goed, behalve dat het irritant was op momenten dat ik echt tijd had en even iets hersenloos' wilde doen en het gevoel had dat ik ''dingen'' miste.
Oud 13-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Duitsland is het beste land dat ik nog heb zien spelen tijdens het WK.
Idd, maar dat is niet zo'n eervolle titel tot nu toe
Oud 13-06-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Oeh, ik zie een uitdaging.

Wel goed, behalve dat het irritant was op momenten dat ik echt tijd had en even iets hersenloos' wilde doen en het gevoel had dat ik ''dingen'' miste.
VOOR ALTIJD HE Zie het maar niet als uitdaging want ik denk dat ik die ga verliezen
Oud 13-06-2010, 22:49
Verwijderd
2208/5000 woorden.
Oud 13-06-2010, 22:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Duitsland is het beste land dat ik nog heb zien spelen tijdens het WK.
Engeland had een prima start maar zakte zwaar in inderdaad.
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-06-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
VOOR ALTIJD HE Zie het maar niet als uitdaging want ik denk dat ik die ga verliezen
Kusje.
Trouwens, over 't feestje. Na drie uur discussiëren en vreemde ideeën spuien hebben we een soort van compromis gesloten, maar ik heb d'r niet kunnen overtuigen van het bureaucratiethema, helaas.
Oud 13-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
2208/5000 woorden.
Oh ik zit op 6900. En ik heb besloten dat het er 7200 worden. Wanneer moet je inleveren?
Oud 13-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Kusje.
Trouwens, over 't feestje. Na drie uur discussiëren en vreemde ideeën spuien hebben we een soort van compromis gesloten, maar ik heb d'r niet kunnen overtuigen van het bureaucratiethema, helaas.
Dan vertel je je vrienden maar dat ik heel saai ben, want ik kom in een grijze pantalon en een witte blouse, tot bovenaan dichtgeknoopt. PUH.

Wat wordt het thema dan?
Oud 13-06-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ik zit op 6900. En ik heb besloten dat het er 7200 worden. Wanneer moet je inleveren?
Dinsdag, alleen heb ik dan ook nog een tentamen. Gelukkig is de voorbereiding daarvan al wel grotendeels klaar.
Oud 13-06-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Dan vertel je je vrienden maar dat ik heel saai ben, want ik kom in een grijze pantalon en een witte blouse, tot bovenaan dichtgeknoopt. PUH.

Wat wordt het thema dan?
Hahaha, doe dat! Het is ''aller slechtste ... aller tijden,'' 't enige echt leuke eraan is dat ik dan een cake zo hard als een baksteen mag bakken.
Trouwens, je ava is suggestief.
Oud 13-06-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, doe dat! Het is ''aller slechtste ... aller tijden,'' 't enige echt leuke eraan is dat ik dan een cake zo hard als een baksteen mag bakken.
Trouwens, je ava is suggestief.
Oke, ik ga er even over nadenken, maar als ik niks origineels kan verzinnen kom ik al bureaucraat.

9 juli was het he? dan hou ik die dag (en die dag erna ) vrij

En die suggestieve ava was ook precies de bedoeling. Jij hebt wss het grootste deel van ranking the scholieren gemist, maar die is mijn reputatie niet bepaald ten goede gekomen. Dus ik besloot toen maar alle vooroordelen over mijn drankgebruik te bevestigen.
Oud 13-06-2010, 22:56
Verwijderd
Oh god, zulke feestjes zijn niet goed voor mij, ik heb al te slechte dingen verzonnen
Oud 13-06-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik ga er even over nadenken, maar als ik niks origineels kan verzinnen kom ik al bureaucraat.

9 juli was het he? dan hou ik die dag (en die dag erna ) vrij

En die suggestieve ava was ook precies de bedoeling. Jij hebt wss het grootste deel van ranking the scholieren gemist, maar die is mijn reputatie niet bepaald ten goede gekomen. Dus ik besloot toen maar alle vooroordelen over mijn drankgebruik te bevestigen.
Citaat:
Oh god, zulke feestjes zijn niet goed voor mij, ik heb al te slechte dingen verzonnen
Jup, de 9e. En helemaal vergeten, ranking the scholieren! Is het de moeite waard om terug te lezen denk je?
En hahaha, ik weet het, je kunt er héle flauwe dingen over bedenken.
Oud 13-06-2010, 22:58
Verwijderd
Maar morgen Nederland! Godver wat heb ik daar zin in
Oud 13-06-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Jup, de 9e. En helemaal vergeten, ranking the scholieren! Is het de moeite waard om terug te lezen denk je?
En hahaha, ik weet het, je kunt er héle flauwe dingen over bedenken.
Ik wil wel even weten hoe goed jouw vrienden zich aan thema feestjes houden, dat ik daar straks niet als enige als Geert Wilders sta ofzo

Ehm, het begin is wel erg leuk, later ging de vaart & de zin van mensen een beetje weg. Prima voor een sogmiddagje een keer, maar niet van belang om gelijk te lezen zeg maar.
Oud 13-06-2010, 23:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wil wel even weten hoe goed jouw vrienden zich aan thema feestjes houden, dat ik daar straks niet als enige als Geert Wilders sta ofzo
Hahaha, ik zie het al voor me.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 13-06-2010 om 23:06.
Oud 13-06-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel even weten hoe goed jouw vrienden zich aan thema feestjes houden, dat ik daar straks niet als enige als Geert Wilders sta ofzo

Ehm, het begin is wel erg leuk, later ging de vaart & de zin van mensen een beetje weg. Prima voor een sogmiddagje een keer, maar niet van belang om gelijk te lezen zeg maar.
Nou dat weet ik ook niet want ik gaf nooit eerder een themafeestje! Maar de vrienden van de mede-jarige zijn wel van de creatieve toestanden en we hopen dat iedereen zich wel echt uitleeft, dus kom voorál als Wilders please!
Oud 13-06-2010, 23:03
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maar morgen Nederland! Godver wat heb ik daar zin in
Ik heb vrij gekregen bij stage
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-06-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrij gekregen bij stage
De lessen op mijn stage/baan beginnen om 8 uur, 40 minuten rooster, dus om 1 uur klaar! De leerlingen mogen van mij om 5 voor 1 opruimen, zodat we zo snel mogelijk die klas uit kunnen. Dan ben ik als een gek naar huis tas afgooien en naar de kroeg

Zin in

(ik voel nu al wedstrijdspanning )
Oud 13-06-2010, 23:06
Verwijderd
Ban!

Oud 13-06-2010, 23:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ban!

Gefixed, excuses voor mijn misdragingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-06-2010, 23:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De lessen op mijn stage/baan beginnen om 8 uur, 40 minuten rooster, dus om 1 uur klaar! De leerlingen mogen van mij om 5 voor 1 opruimen, zodat we zo snel mogelijk die klas uit kunnen. Dan ben ik als een gek naar huis tas afgooien en naar de kroeg

Zin in

(ik voel nu al wedstrijdspanning )
Bij mijn oude school (waar ik nog veel vrienden op Havo en VWO heb zitten) gaan ze het op school kijken ik ga daar waarschijnlijk gewoon bij zitten
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-06-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Nou dat weet ik ook niet want ik gaf nooit eerder een themafeestje! Maar de vrienden van de mede-jarige zijn wel van de creatieve toestanden en we hopen dat iedereen zich wel echt uitleeft, dus kom voorál als Wilders please!
Ja ik moet nog even bedenken of het me waard is mijn haar te waterstofperioxideren voor jouw feestje En dan kan ik een pak aan en ben ik alsnog een soort van bureaucraat (qua outfit), wat natuurlijk wel heul vet is. Als ik ergens een PVV sjaal vandaan kan halen ga ik het doen
Oud 13-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn oude school (waar ik nog veel vrienden op Havo en VWO heb zitten) gaan ze het op school kijken ik ga daar waarschijnlijk gewoon bij zitten
Nouja, dat kon bij ons opzich ook wel maar problemen met de schotel en dat wilde ik en vele andere docenten en leerlingen niet riskeren.

En kroeg met vrienden is beter
Oud 13-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik zie het al voor me.
Mjuh in een kamer vol uberhip geklede mensen enzo. Bweh Ik voel een soort Bridget Jones momentje aankomen.
Oud 13-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ja ik moet nog even bedenken of het me waard is mijn haar te waterstofperioxideren voor jouw feestje En dan kan ik een pak aan en ben ik alsnog een soort van bureaucraat (qua outfit), wat natuurlijk wel heul vet is. Als ik ergens een PVV sjaal vandaan kan halen ga ik het doen
Oh man dat zou ik zó gaaf vinden! Mijn blije hoofd is dat natuurlijk totaaaaal waard!
Oud 13-06-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Oh man dat zou ik zó gaaf vinden! Mijn blije hoofd is dat natuurlijk totaaaaal waard!
Ja dat waterstofperioxideren gaat dus niet gebeuren he, dat begrijp je maar ik verzin wel een goed alternatief. Of ik moet nog iets slechters dan Wilders kunnen verzinnen, maar dat lijkt me sterk
Oud 13-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Mjuh in een kamer vol uberhip geklede mensen enzo. Bweh Ik voel een soort Bridget Jones momentje aankomen.
Eh, je kunt veel over me zeggen, maar niet dat mijn vrienden hip zijn/zich hip kleden.
Oud 13-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Eh, je kunt veel over me zeggen, maar niet dat mijn vrienden hip zijn/zich hip kleden.
Ja weet ik veel ik ken alleen je forumvrienden
Oud 13-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Maar morgen Nederland! Godver wat heb ik daar zin in
Hehe ja.

Nederland-Japan ga ik iig bij vrienden kijken, da's wel wat leuker dan thuis in m'n eentje.
Oud 13-06-2010, 23:14
Verwijderd
Ik kom er net achter dat ik zaterdagmiddag op Mundial ben en dus helemaal geen Nederlands elftal kan kijken dan
Oud 13-06-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Mjuh in een kamer vol uberhip geklede mensen enzo. Bweh Ik voel een soort Bridget Jones momentje aankomen.
Haha, nu je het zegt, je deed me onbewust wel een beetje denken aan Bridget Jones
Oud 13-06-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ja dat waterstofperioxideren gaat dus niet gebeuren he, dat begrijp je maar ik verzin wel een goed alternatief. Of ik moet nog iets slechters dan Wilders kunnen verzinnen, maar dat lijkt me sterk
Nouhou! Mja in andere categoriën zijn er wel slechtere dingen natuurlijk, maar qua slechte politicus, ik denk niet dat er een slechtere is.
Ik ga misschien als allerslechtste paaldanseres aller tijden.
Oud 13-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, nu je het zegt, je deed me onbewust wel een beetje denken aan Bridget Jones
Ehm, in mijn Wilders verhaal of in het algmeen?

Ik ben mijn Human Rights Reference Handbook kwijt. Kutterdekut.
Oud 13-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kom er net achter dat ik zaterdagmiddag op Mundial ben en dus helemaal geen Nederlands elftal kan kijken dan
Wat is Mundial en is daar geen groot scherm ofzo?
Oud 13-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ja weet ik veel ik ken alleen je forumvrienden
Nouja, ik heb wel toffe vrienden hoor, maar hip is niet echt het type dat ik aantrek. Maar er zullen vooral vrienden van mijn mede-jarige zijn want die kent veel mensen in Utrecht en ik vooral uit Maastricht e.d. en de vraag is of die komen.
Oud 13-06-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Nouhou! Mja in andere categoriën zijn er wel slechtere dingen natuurlijk, maar qua slechte politicus, ik denk niet dat er een slechtere is.
Ik ga misschien als allerslechtste paaldanseres aller tijden.
Als dat maar niet betekent dat je dan een braaf pakje aandoet!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.