Oud 13-06-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Wat is Mundial en is daar geen groot scherm ofzo?
Festival in Tilburg. Ga ik met Absinthe en een huisgenootje van me heen. En het zusje van Absinthe gaat ook mee geloof ik. Ja geen idee, ik hoop stiekem een beetje van wel
Advertentie
Oud 13-06-2010, 23:18
Verwijderd
Maar voelen jullie al wedstrijdspanning?

Mijn opstelling:

Stekelenburg

Vd wiel / heitinga / mathijsen / v bronkhorst

v. Bommel / de Jong

Kuyt sneijder vd vaart

Van Persie

(natuurlijk moet Robben tot na de groepsfase gewoon op de bank gelaten worden, rust!)

Invallers die toegevoegde waarde hebben: affelay, elia en de zeeuw.
Oud 13-06-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Als dat maar niet betekent dat je dan een braaf pakje aandoet!
Nee nee, een strech zwart jurkje met klompen en de L en R van links en rechts op mijn handen of zo?
Oud 13-06-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ehm, in mijn Wilders verhaal of in het algmeen?

Ik ben mijn Human Rights Reference Handbook kwijt. Kutterdekut.
Huh, wilders-verhaal? Nee, maar in retrospect vond ik je wel een beetje Bridget Jonesy op de meet. Niet om een specifiek iets, maar door de combi wijn, blond haar, samengeknepen oogjes en misschien ook stem
Oud 13-06-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Maar voelen jullie al wedstrijdspanning?

Mijn opstelling:

Stekelenburg

Vd wiel / heitinga / mathijsen / v bronkhorst

v. Bommel / de Jong

Kuyt sneijder vd vaart

Van Persie

(natuurlijk moet Robben tot na de groepsfase gewoon op de bank gelaten worden, rust!)

Invallers die toegevoegde waarde hebben: affelay, elia en de zeeuw.
Je wilt het wel heel graag over voetbal hebben he?

Jij hebt er verstand van, dus ik ga mee in jouw opstelling
Oud 13-06-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Nee nee, een strech zwart jurkje met klompen en de L en R van links en rechts op mijn handen of zo?
Primaaa Dan durf ik wel als wilders Maar dan ga ik wel de hele avond roepen dat alle moslims wegmoeten en criminelen terug naar eigen land enzo
Oud 13-06-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Je wilt het wel heel graag over voetbal hebben he?

Jij hebt er verstand van, dus ik ga mee in jouw opstelling
Er kunnen ook 2 verhalen langs elkaar lopen hoor. Dat feest van medeia en het Nederlands elftal
Oud 13-06-2010, 23:19
Verwijderd
Oh ja prioriteiten. Mijn handboek vinden.
Oud 13-06-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Primaaa Dan durf ik wel als wilders Maar dan ga ik wel de hele avond roepen dat alle moslims wegmoeten en criminelen terug naar eigen land enzo
En het is natuurlijk ook omdat ik ook totaal slecht ben in dat soort dingen en werkelijk de meest slechte paaldanseres ooit zou zijn. En dat weten de meeste mensen wel dus dan is het grappig, vind ik. En mn mede-jarige wordt waarschijnlijk allerslechtste pimp aller tijden, dus we zijn een team.

En ja eh voetbal eh ik hoop dat het snel over is want ik vind het een nachtmerrie.
Oud 13-06-2010, 23:22
Verwijderd
Hihi of ik ga als Duitse voetballer
Oud 13-06-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
En ja eh voetbal eh ik hoop dat het snel over is want ik vind het een nachtmerrie.
Eisenlijst:

- mijn ideale vrouw moet van voetbal houden/kijken of op zijn minst haar mond erover houden als ze het toch niet begrijpt en zal nooit of te nimmer ook maar een negatieve klank over dit mooie spelletje uit haar mond laten komen. Zinnen als: '' het is maar een spelletje'' of ''volgende keer beter'' is een regelrechte echtscheiding.
Oud 13-06-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Huh, wilders-verhaal? Nee, maar in retrospect vond ik je wel een beetje Bridget Jonesy op de meet. Niet om een specifiek iets, maar door de combi wijn, blond haar, samengeknepen oogjes en misschien ook stem
Hm. Ik weet niet of ik dat nou echt leuk vind om te horen
Oud 13-06-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Eisenlijst:

- mijn ideale vrouw moet van voetbal houden/kijken of op zijn minst haar mond erover houden als ze het toch niet begrijpt en zal nooit of te nimmer ook maar een negatieve klank over dit mooie spelletje uit haar mond laten komen. Zinnen als: '' het is maar een spelletje'' of ''volgende keer beter'' is een regelrechte echtscheiding.
ah mooi, dan hoeven wij nooit te meeten.
Oud 13-06-2010, 23:27
Verwijderd
De enige voetballer van Oranje die ik ken is Wesley Snijder
Oud 13-06-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
ah mooi, dan hoeven wij nooit te meeten.
Correctie: jullie hoeven nooit te hopen op een passionele relatie
Oud 13-06-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
De enige voetballer van Oranje die ik ken is Wesley Snijder
SnEijder!
Oud 13-06-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
De enige voetballer van Oranje die ik ken is Wesley Snijder
Daarom ben je ook +10 keer meer mijn droomman dan Archont
Oud 13-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
SnEijder!
Oud 13-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Correctie: jullie hoeven nooit te hopen op een passionele relatie
Kortstondige one-nightstands zijn natuurlijk nooit uitgesloten
Oud 13-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Kortstondige one-nightstands zijn natuurlijk nooit uitgesloten
Uiteraard niet! Zolang jullie het maar niet over voetbal gaan hebben
Oud 13-06-2010, 23:30
Verwijderd
Waarom vindt iedereen het altijd een 'nachtmerrie' of 'verschrikkelijk'. Waarom kan niemand gewoon een neutrale positie innemen omtrent het WK of gewoon ervan genieten Aanstellers!
Oud 13-06-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard niet! Zolang jullie het maar niet over voetbal gaan hebben
Nee, want dan zal het een vluggertje worden
Oud 13-06-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom vindt iedereen het altijd een 'nachtmerrie' of 'verschrikkelijk'. Waarom kan niemand gewoon een neutrale positie innemen omtrent het WK of gewoon ervan genieten
ik ben redelijk neutraal ik vind het leuk & ik kijk de wedstrijden, maar ik ga niet gillend uit mijn dak omdat het eindelijk zover is.
Oud 13-06-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom vindt iedereen het altijd een 'nachtmerrie' of 'verschrikkelijk'. Waarom kan niemand gewoon een neutrale positie innemen omtrent het WK of gewoon ervan genieten Aanstellers!
Gelukkig heb ik N00dles en JasperJD nog
Oud 13-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dan zal het een vluggertje worden
Als jij medeia's mening over voetbal hebt gehoord voor jullie in bed belanden krijg je 'm niet eens meer omhoog denk ik
Oud 13-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
ik ben redelijk neutraal ik vind het leuk & ik kijk de wedstrijden, maar ik ga niet gillend uit mijn dak omdat het eindelijk zover is.
Je zou mij en mijn vriendengroep is moeten zien bij een doelpunt voor Nederland

Eigenlijk zou je ons tijdens een wedstrijd moeten filmen
Oud 13-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Als jij medeia's mening over voetbal hebt gehoord voor jullie in bed belanden krijg je 'm niet eens meer omhoog denk ik
Godver
Oud 13-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Je zou mij en mijn vriendengroep is moeten zien bij een doelpunt voor Nederland

Eigenlijk zou je ons tijdens een wedstrijd moeten filmen
Oh dan gil ik vrolijk mee uiteraard maar ik zit niet nu al trillend op m'n stoel te zweten omdat het morgen zover is
Oud 13-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
ik ben redelijk neutraal ik vind het leuk & ik kijk de wedstrijden, maar ik ga niet gillend uit mijn dak omdat het eindelijk zover is.
Een vrouw naar mijn hart!

Nee, mij zie je ook niet met een pretterpet(?) of vulvazula(?) lopen, of als een mongool lallend over straat bij een overwinning van Nederland. "
Oud 13-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Godver
Of ben ik dan te direct?
Oud 13-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
De enige voetballer van Oranje die ik ken is Wesley Snijder
Hai WT, long time no see!

Citaat:
Waarom vindt iedereen het altijd een 'nachtmerrie' of 'verschrikkelijk'. Waarom kan niemand gewoon een neutrale positie innemen omtrent het WK of gewoon ervan genieten Aanstellers!
Omdat iedereen zich ineens als nationalistische idioten gedraagt, alles oranje is, en dan niet mooi oranje, nee, ramlelijk oranje, omdat er afspraken voor worden afgezegd en opgeschoven, omdat ze onevenredig veel verdienen, omdat íedere supermarkt je lastigvalt me voetbalprulletjes bij tien euro boodschappen, omdat het bijna verplicht het gesprek van de dag wordt enzovoorts!
Oud 13-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Oh dan gil ik vrolijk mee uiteraard maar ik zit niet nu al trillend op m'n stoel te zweten omdat het morgen zover is
gewoon gezonde wedstrijdspanning!
Oud 13-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Een vrouw naar mijn hart!

Nee, mij zie je ook niet met een pretterpet(?) of vulvazula(?) lopen, of als een mongool lallend over straat bij een overwinning van Nederland. "
Oh ik verzamel altijd gadgets onder het kijken. Ik ga erheen met hooguit een oranje shirtje en kom terug met zo'n bavariabroek, een pletterpet & een oranje boa ofzo
Oud 13-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Hai WT, long time no see!

Omdat iedereen zich ineens als nationalistische idioten gedraagt, alles oranje is, en dan niet mooi oranje, nee, ramlelijk oranje, omdat er afspraken voor worden afgezegd en opgeschoven, omdat ze onevenredig veel verdienen, omdat íedere supermarkt je lastigvalt me voetbalprulletjes bij tien euro boodschappen, omdat het bijna verplicht het gesprek van de dag wordt enzovoorts!
Omdat: landsbelang.

Einde discussie.
Oud 13-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Hai WT, long time no see!

Omdat iedereen zich ineens als nationalistische idioten gedraagt, alles oranje is, en dan niet mooi oranje, nee, ramlelijk oranje, omdat er afspraken voor worden afgezegd en opgeschoven, omdat ze onevenredig veel verdienen, omdat íedere supermarkt je lastigvalt me voetbalprulletjes bij tien euro boodschappen, omdat het bijna verplicht het gesprek van de dag wordt enzovoorts!
Dus ik hoef je niet te vragen of je morgen ook mee gaat kijken?
Oud 13-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Of ben ik dan te direct?
Neehoor
Oud 13-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Neehoor
Gelukkig maar, je zou maar op je woorden moeten gaan letten in het saaitopic
Oud 13-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn opstelling:

Stekelenburg

Vd wiel / heitinga / mathijsen / v bronkhorst

v. Bommel / de Jong

Kuyt sneijder vd vaart

Van Persie

(natuurlijk moet Robben tot na de groepsfase gewoon op de bank gelaten worden, rust!)

Invallers die toegevoegde waarde hebben: affelay, elia en de zeeuw.
Oud 13-06-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Als jij medeia's mening over voetbal hebt gehoord voor jullie in bed belanden krijg je 'm niet eens meer omhoog denk ik
Godver.
Oud 13-06-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Godver.
Citaat:
Godver

ik zie anders een match hoor
Oud 13-06-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Hai WT, long time no see!

Omdat iedereen zich ineens als nationalistische idioten gedraagt, alles oranje is, en dan niet mooi oranje, nee, ramlelijk oranje, omdat er afspraken voor worden afgezegd en opgeschoven, omdat ze onevenredig veel verdienen, omdat íedere supermarkt je lastigvalt me voetbalprulletjes bij tien euro boodschappen, omdat het bijna verplicht het gesprek van de dag wordt enzovoorts!
Ja, die voetbalprulletjes vind ik dikke commerciële troep, zeker omdat elke supermarkt met een eigen collectie komt waar je geen flikker aan hebt.

Maar ik kijk voetbal meer voor de mooie wedstrijden, mits er ook echt goed wordt gevoetbald, zoals bij Nederland-Italië/Frankrijk twee jaar geleden. Dat waren wedstrijden waar je het allemaal voor doet, omdat dat sportief, goed voetbal was. Al die onzin eromheen met nationalistisch geneuzel en prullaria hoeft van mij ook niet.
Oud 13-06-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
ik zie anders een match hoor
Ik heb mijn hart al verpand, too bad!
Oud 13-06-2010, 23:39
Verwijderd
Mijn ultieme doel dit WK is trouwens een Bavariadress van iemand buitmaken. Maar mannen zijn altijd een stuk gewilliger in gadgets afstaan dan vrouwen
Oud 13-06-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn hart al verpand, too bad!
Oh nu heeft ze opeens d'r droomman gevonden, saai!
Oud 13-06-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Oh nu heeft ze opeens d'r droomman gevonden, saai!
Gewoon dreigen dus: ''als je nu geen vent vindt komt Archont eraan''.

Oud 13-06-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Oh nu heeft ze opeens d'r droomman gevonden, saai!
Ja nee ja nee dat zijn jóuw woorden. Ik houd mezelf ook maar bezig hoor, meer is het nog niet. Of zo
Oud 13-06-2010, 23:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ha nu heb ik een legitieme reden om mijn uberhete australische surfhunk te knuffelen woensdag, want hij is vast heel verdrietig dat zijn land zo hard is ingemaakt. Hij vertelde donderdag nog heel trots over hoe goed het team van Australië dit jaar was op verhouding van voorgaande jaren. Ahw.
Dat was ik helemaal vergeten! Ik dacht dat je hem al lang veroverd had!
__________________
you're not my demographic
Oud 13-06-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Gewoon dreigen dus: ''als je nu geen vent vindt komt Archont eraan''.

Ja lekker geloofwaardig, medeia weet ook heus wel dat jij nooit op komt dagen op meets
Oud 13-06-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ja nee ja nee dat zijn jóuw woorden. Ik houd mezelf ook maar bezig hoor, meer is het nog niet. Of zo
Als je NU geen stappen onderneemt komt Archont naar Utrecht voor een hete ONS

Citaat:
Dat was ik helemaal vergeten! Ik dacht dat je hem al lang veroverd had!
Ja het loopt allemaal wat minder smooth dan gepland
Oud 13-06-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Als je NU geen stappen onderneemt komt Archont naar Utrecht voor een hete ONS



Ja het loopt allemaal wat minder smooth dan gepland
Ik ben niet onder de indruk.
En: wat oeh ja, die was ik ook alweer vergeten!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.