Oud 14-06-2010, 16:14
Verwijderd
Jamaar door dat feestje wás je misschien vrolijk geworden, Ecnelis?
Advertentie
Oud 14-06-2010, 16:16
Verwijderd
Anyway, is het opdringerig om te bellen als je vorige week dinsdag een e-mail hebt gestuurd en daar nog geen antwoord hebt? Of moet ik braaf wachten tot de halve zomer voorbij is?
Oud 14-06-2010, 16:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
een beller is bij voorbaat sneller! (overigens is mailen nooit slim als je echt snel iets moet weten )
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
een beller is bij voorbaat sneller! (overigens is mailen nooit slim als je echt snel iets moet weten )
Ze zei: mail me. Dus dat deed ik.
Oud 14-06-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Jamaar door dat feestje wás je misschien vrolijk geworden, Ecnelis?
ohja, true. Maar ik ben slecht in afstand nemen van mijn werk geloof ik. Dan was ik de dag daarna weer dubbel boos omdat ik niet heel de nacht had doorgewerkt. Mmm, ik ben een beetje een onmogelijk mensje maar inderdaad, ik had eigenlijk gewoon moeten gaan potversnorrie!
Oud 14-06-2010, 16:18
Verwijderd
Toch is het vreemd dat IEDEREEN knettergek lijkt te worden van die vuvuzela's, en die dingen toch nonstop doortetteren. Blijkbaar vinden veel mensen het toch een leuk en gezellig geluid. Het enige leuke eraan is de vorm, die zich prima leent voor allerhande fantasieën over hoe de gebruiker ervan toe te takelen met zijn eigen toeter. En dat hondenfluitje mag nu ook wel in bepaalde lichaamsopeningen worden opgeborgen
Oud 14-06-2010, 16:21
Verwijderd
Hoe klinkt zo'n vuvuzela nou eigenlijk?
Oud 14-06-2010, 16:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Zet de tv maar eens aan.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-06-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe klinkt zo'n vuvuzela nou eigenlijk?


Oud 14-06-2010, 16:23
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Toch is het vreemd dat IEDEREEN knettergek lijkt te worden van die vuvuzela's, en die dingen toch nonstop doortetteren. Blijkbaar vinden veel mensen het toch een leuk en gezellig geluid. Het enige leuke eraan is de vorm, die zich prima leent voor allerhande fantasieën over hoe de gebruiker ervan toe te takelen met zijn eigen toeter. En dat hondenfluitje mag nu ook wel in bepaalde lichaamsopeningen worden opgeborgen
Ja idd, ik schrik me elke keer dood . Sowieso vind ik al die toeters/vuvuzela's/fluitjes/overig doelloos geluid niks.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-06-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Toch is het vreemd dat IEDEREEN knettergek lijkt te worden van die vuvuzela's, en die dingen toch nonstop doortetteren. Blijkbaar vinden veel mensen het toch een leuk en gezellig geluid. Het enige leuke eraan is de vorm, die zich prima leent voor allerhande fantasieën over hoe de gebruiker ervan toe te takelen met zijn eigen toeter. En dat hondenfluitje mag nu ook wel in bepaalde lichaamsopeningen worden opgeborgen
ha ja mijn vader zei: 'ik wil een speciale vuvuzela test. Iedereen die dat ding dertig centimeter diep zijn anus induwt en er dan nog op wil blazen mag het van mij.'
moeder: nou nou nou iep. Nou nou nou
vader: veertig centimeter!
Oud 14-06-2010, 16:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
En zo hoort het ook .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-06-2010, 16:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Oei mensen ik ga zo naar de kapper...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-06-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
ha ja mijn vader zei: 'ik wil een speciale vuvuzela test. Iedereen die dat ding dertig centimeter diep zijn anus induwt en er dan nog op wil blazen mag het van mij.'
moeder: nou nou nou iep. Nou nou nou
vader: veertig centimeter!
Dat lijkt me een prima plan!
Oud 14-06-2010, 16:27
Verwijderd
wat is het jeugdboek avatar gehalte hoog op deze pagina trouwens!
Oud 14-06-2010, 16:32
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Hoi! Ik ga morgen naar de kapper denk ik.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
een beller is bij voorbaat sneller! (overigens is mailen nooit slim als je echt snel iets moet weten )
Nou ik belde en het bleek dat ze ziek was geweest en nu gaat de telefoniste haar een reminder sturen en bla. Oei wat is het toch spannend om te bellen met officiële mensen, ik ben er helemaal wiebelig van.
Oud 14-06-2010, 16:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat is het trouwens met al die jeugdboek avatars?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Ads door Google
Oud 14-06-2010, 16:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ik belde en het bleek dat ze ziek was geweest en nu gaat de telefoniste haar een reminder sturen en bla. Oei wat is het toch spannend om te bellen met officiële mensen, ik ben er helemaal wiebelig van.
-geeft Medeia wat meer ruggegraat en wat Roosvice-

Citaat:
'Komt wel goed schatje!'
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Wat is het trouwens met al die jeugdboek avatars?
Ben jij gg8dinges?
Oud 14-06-2010, 16:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ben jij gg8dinges?
Ja
Staat in m'n sig
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-06-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
-geeft Medeia wat meer ruggegraat en wat Roosvice-
Dankje. Het leuke/gekke is dat ik over een aantal jaar ook zo iemand ben en dat er dan vast studenten zijn die niet durven bellen. Daar kijk ik stiekem wel naar uit.
Oud 14-06-2010, 16:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dankje. Het leuke/gekke is dat ik over een aantal jaar ook zo iemand ben en dat er dan vast studenten zijn die niet durven bellen. Daar kijk ik stiekem wel naar uit.
Nahja, ik bel sinds n tijdje ook pas 'vaak' ivm met mn werk; en het is iets wat je gewoon vaak moet doen. Zeker als je wel eens boze klanten aan de lijn krijgt en zo diplomatisch mogelijk moet antwoorden zonder zelf iemand af te gaan kafferen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2010, 16:43
Rationeel
Rationeel is offline
droog bellen is een kunst
Oud 14-06-2010, 16:44
Rationeel
Rationeel is offline
mijn wc deed WOEFF en nu is hij weer schoon
Advertentie
Oud 14-06-2010, 16:51
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
mijn wc deed WOEFF en nu is hij weer schoon
ideaal!

Ik ga onze keuken opgeven voor de Smaakpolitie denk ik.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:00
Verwijderd
Elia heeft er een fan bij
Oud 14-06-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
ideaal!

Ik ga onze keuken opgeven voor de Smaakpolitie denk ik.
is 't zo ernstig ja?
Oud 14-06-2010, 17:01
Verwijderd
ik heb net voor het eerst in zijn bestaan de randjes van de vaatwasser geschrobd. Zeg maar die delen die niet aan de buitenkant zichtbaar zijn. Ze waren héél ranzig. Ook heb ik 'm van binnen schoongemaakt met een goedje dat daar speciaal voor is en waarvan ik het bestaan niet kende tot vandaag. Schoonmaken is mijn favoriete sog-bezigheid
Oud 14-06-2010, 17:04
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
is 't zo ernstig ja?
Ja. Er heeft weken een pan gestaan met macaroni en er zat schimmel op van 10x5 cm met haartjes.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:04
Verwijderd
onze keuken!
Oud 14-06-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ja. Er heeft weken een pan gestaan met macaroni en er zat schimmel op van 10x5 cm met haartjes.
aww, hoe heet-ie?
Oud 14-06-2010, 17:05
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik ben nu bij mij ouders, maar als ik weer thuis ben zal ik eens foto's maken.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:05
Verwijderd
oh en die twee keukenblokken zijn de enige keukenblokken, de rest moet op de grond
Oud 14-06-2010, 17:06
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Jullie keuken is gewoon een rotzooi, maar die van ons is een rotzooi en VET smerig. Echt heel goor.

@Moz: ik heb het nog net geen naam gegeven.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:06
Rationeel
Rationeel is offline
gelukkig heb ik maar een keukenblokje van net 2 m lang
Ads door Google
Oud 14-06-2010, 17:06
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Met hoeveel mensen moet je die keuken delen trouwens?
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:07
Verwijderd
Bellen brengt ongeluk jongens.
Oud 14-06-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Jullie keuken is gewoon een rotzooi, maar die van ons is een rotzooi en VET smerig. Echt heel goor.

@Moz: ik heb het nog net geen naam gegeven.
nee dit is trouwens nadat ik boos was geworden om de 12 (twaalf? twaalf ja) beschimmelde pannen die zo richting mijn kamer begonnen te kruipen omdat ze de trap niet op konden.

en ik deel hem met twee man trouwens
Oud 14-06-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Bellen brengt ongeluk jongens.
Waarom?
Oud 14-06-2010, 17:09
Verwijderd
en er staat een stapel vieze borden voor de koelkast zodat je hem niet meer open doet :"D
Oud 14-06-2010, 17:09
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 14-06-2010, 17:10
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
nee dit is trouwens nadat ik boos was geworden om de 12 (twaalf? twaalf ja) beschimmelde pannen die zo richting mijn kamer begonnen te kruipen omdat ze de trap niet op konden.

en ik deel hem met twee man trouwens
Ah gatver. Ik denk dat het dan toch wel enigszins overeen komt. Maar holyfuck, wat een bende als je dat met drie mensen veroorzaakt. En als jij je eraan ergert doe je er waarschijnlijk niet aan mee, dus dat twee mensen het veroorzaken.
Wij hebben de keuken met vijftien mensen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Heuh, is 'slecht te pas' twents? ik dacht dat dat gewoon algemeen Nederlands was ;x
'Slecht te pas'?
Nooit van gehoord. Wat betekent het in godsnaam?
Oud 14-06-2010, 17:11
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Mijn broer is hier en die heeft zo'n kuttoeter. En hij loopt vet hard te blazen en de hele straat reageert erop.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-06-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ah gatver. Ik denk dat het dan toch wel enigszins overeen komt. Maar holyfuck, wat een bende als je dat met drie mensen veroorzaakt. En als jij je eraan ergert doe je er waarschijnlijk niet aan mee, dus dat twee mensen het veroorzaken.
Wij hebben de keuken met vijftien mensen.
ha eentje zelfs! Genoeg pannen en bestek voor een warenhuis heeft die knul! maar hij is een vriendelijke jongen. dus ach
Oud 14-06-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
'Slecht te pas'?
Nooit van gehoord. Wat betekent het in godsnaam?
Ja eh, gewoon dat je je slecht voelt.
Oud 14-06-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
'Slecht te pas'?
Nooit van gehoord. Wat betekent het in godsnaam?
Dat er ergens iets niet goed is.
Oud 14-06-2010, 17:13
Verwijderd
het klinkt alsof je kreupel bent, slecht te pas
Oud 14-06-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, gewoon dat je je slecht voelt.
Aha.
Nee, echt nog nooit gehoord
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.