Oud 16-06-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Oei een rolleyes nog wel, wat een lange teentjes ineens . Maar dat is dus mijn hele punt, dat doe je alleen op de computer en niet in het echt.
Dat valt te hopen inderdaad.
Advertentie
Oud 16-06-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Dat valt te hopen inderdaad.
Ja

maar ik had dus eigenlijk twee punten.
Mensen die op de computer strategiespellen spelen, laten hun karakter dingen doen door op knopjes te drukken en met de muis te klikken. Mensen die in het echt strategiespellen spelen, laten hun karakter dingen doen door dat zelf te doen, maar dan met onscherpe wapens en gespeelde tegenstanders.

En mijn andere punt was, dat ik als simsspeler mijn karakter ook dingen laat doen door op knopjes te drukken en met de muis te klikken, maar dat ik diezelfde dingen óók in het echt doe (maar dan veel langzamer), dus zonder te spelen.

Dat een WOW'er wel zijn best doet bij het knopjes drukken en muisklikken en dat doelgericht doet, staat buiten kijf, ik weet hoe WOW gaat
Oud 16-06-2010, 14:23
Verwijderd
jongens, MIJN LAATSTE TENTAMEN ZIT ER OP! nu alleen nog een fucking studiereis met debiele opdrachten voor de laatste puntjes en m'n P is binnen, hoera!
Oud 16-06-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
jongens, MIJN LAATSTE TENTAMEN ZIT ER OP! nu alleen nog een fucking studiereis met debiele opdrachten voor de laatste puntjes en m'n P is binnen, hoera!
Oud 16-06-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
jongens, MIJN LAATSTE TENTAMEN ZIT ER OP! nu alleen nog een fucking studiereis met debiele opdrachten voor de laatste puntjes en m'n P is binnen, hoera!


Oh eindhovenmensjes naamzoek (Absinthe, Lorelei, Medeia, White Trash, Babs, Martin, Rationeel) ik heb gemist wat het is geworden, gaan we naar de vroege of late voorstelling?
Oud 16-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Mensen die in het echt strategiespellen spelen, laten hun karakter dingen doen door dat zelf te doen, maar dan met onscherpe wapens en gespeelde tegenstanders.
Ja ik zit die Larpers nu wel net zo hard uit te lachen als jullie, maar in hun defence: het is wel ontzettend mooi wat ze maken allemaal (pakken, wapens van etc, echt heel gedetailleerd en zo) en ze spelen op best een hoog niveau toneel en het is inderdaad heel strategisch (en dus niet alleen maar als een gek rondrennen en ''aaanvalluuuhh) en moeilijk.
Oud 16-06-2010, 14:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Oh eindhovenmensjes naamzoek (Absinthe, Lorelei, Medeia, White Trash, Babs, Martin, Rationeel) ik heb gemist wat het is geworden, gaan we naar de vroege of late voorstelling?
Als het de vroege is kan ik nog wel mee denk ik, want ik ben min of meer gecharterd voor een vaderdagdiner, en ik ben het wel verschuldigd aan mijn vader+stiefmoeder want ze hebben me de laatste tijd enorm geholpen met alle zooi.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-06-2010, 14:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:


Oh eindhovenmensjes naamzoek (Absinthe, Lorelei, Medeia, White Trash, Babs, Martin, Rationeel) ik heb gemist wat het is geworden, gaan we naar de vroege of late voorstelling?
Ik geloof dat de conclusie was dat we naar de late gingen omdat iig medeia niet eerder kon.. maar eh geen idee
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ja ik zit die Larpers nu wel net zo hard uit te lachen als jullie, maar in hun defence: het is wel ontzettend mooi wat ze maken allemaal (pakken, wapens van etc, echt heel gedetailleerd en zo) en ze spelen op best een hoog niveau toneel en het is inderdaad heel strategisch (en dus niet alleen maar als een gek rondrennen en ''aaanvalluuuhh) en moeilijk.
Ja, ik denk dat de gemiddelde Larper net zo veel organisatievaardigheden heeft als het gemiddelde bestuurslid, maar toch zet men Larpen niet op zijn cv
Oud 16-06-2010, 14:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Lorelei -> college.

Toedels.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 14:33
Verwijderd
bij de reden van de ban van anjali staat 'teveel om op te noemen'
Oud 16-06-2010, 14:33
Verwijderd
De bouwvakkers zijn heel hard in/op metaal aan het zagen/hameren op het balkon boven de mijne Ik wil weten what's up maar ik kan niet gaan kijken want 1) ik zit nog in pyjama en 2) dan moet ik straks nog met ze socializen terwijl ik daar niet zo'n zin in heb.
Oud 16-06-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat de conclusie was dat we naar de late gingen omdat iig medeia niet eerder kon.. maar eh geen idee
Dus nu moeten we kiezen tussen Medeia en martin?
Oud 16-06-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
bij de reden van de ban van anjali staat 'teveel om op te noemen'
Oud 16-06-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ik zit nog in pyjama.
Hoe ziet ie eruit?
Oud 16-06-2010, 14:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen dingen meer om mezelf af te leiden . De badkamer is schoon en de auto is gewassen en gepoetst. Wat nuuuuuu!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
bij de reden van de ban van anjali staat 'teveel om op te noemen'
Oud 16-06-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen dingen meer om mezelf af te leiden . De badkamer is schoon en de auto is gewassen en gepoetst. Wat nuuuuuu!
Kom hier maar even schoonmaken.
Oud 16-06-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
De bouwvakkers zijn heel hard in/op metaal aan het zagen/hameren op het balkon boven de mijne Ik wil weten what's up maar ik kan niet gaan kijken want 1) ik zit nog in pyjama en 2) dan moet ik straks nog met ze socializen terwijl ik daar niet zo'n zin in heb.
Toen mijn zus trouwde hebben de buurvrouwen van mijn ouders ook buiten staan kijken in hun pyjama! Al denk ik dat het eigenlijk een huispak was, maar ik zie het verschil niet. Maar kennelijk is nieuwsgierigheid dus een sociaal geaccepteerde reden om een pyjama in het openbaar te dragen.
Oud 16-06-2010, 14:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kom hier maar even schoonmaken.
Beetje ver weg. Ik zou het zo doen hoor, tenzij je de vuile onderbroeken aan de deur hebt hangen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 14:38
Verwijderd
Bij de buren aanbellen en vragen of je hun auto ook mag wassen?
Oud 16-06-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe ziet ie eruit?
Een kort grijs-zwart gestreept broekje en een zwart spaghettihemdje met kant.

Ik heb ook een fantastische trailertrashpyjamabroek met panterprint Maar daar is het nu te warm voor.
Oud 16-06-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Bij de buren aanbellen en vragen of je hun auto ook mag wassen?
Daar zeggen ze vast geen nee tegen
Oud 16-06-2010, 14:41
Verwijderd
Goed ik moet echt met mijn presentatie bezig, tot later!
Oud 16-06-2010, 14:42
Verwijderd
Succes!

Ik ga nuttige dingen doen, tot later!
Oud 16-06-2010, 14:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bij de buren aanbellen en vragen of je hun auto ook mag wassen?
Mijn takkenwijf-buurvrouw is op vakantie (met de caravan dus --> auto) en dat is zo'n kutwijf dat ze al gaat gillen als je naar de auto wijst, de andere (lieve) buurvrouw is weg vandaag en de andere takkenwijf-buurvrouw heeft geen auto. En die daarnaast mag ik niet en ken ik amper. En toen was het blok huizen op.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 14:45
Verwijderd
hmmm misschien weten je ouders wel wat boodschappen die je kan gaan doen?
of moet je bij de telefoon blijven?

ja of je gaat iets léuks doen natuurlijk maar ik weet niet wat je hobby's zijn naast forumen
Oud 16-06-2010, 14:46
Verwijderd
ieeh ik weet nu wat er dus gebeurd met whiskey als die te lang in een glas blijft zitten
Oud 16-06-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Een kort grijs-zwart gestreept broekje en een zwart spaghettihemdje met kant.
geil hoor!
Oud 16-06-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
ieeh ik weet nu wat er dus gebeurd met whiskey als die te lang in een glas blijft zitten
Nou?

Ik heb zin in wodka, maarja, duur.
Oud 16-06-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
ieeh ik weet nu wat er dus gebeurd met whiskey als die te lang in een glas blijft zitten
Wat dan?
Oud 16-06-2010, 14:47
Verwijderd
Emg, bouwvakkers op mijn balkon Ik vlucht maar even de slaapkamer in, denk ik.
Oud 16-06-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:


Oh eindhovenmensjes naamzoek (Absinthe, Lorelei, Medeia, White Trash, Babs, Martin, Rationeel) ik heb gemist wat het is geworden, gaan we naar de vroege of late voorstelling?
De late, en fizzle gaat naar de vroege.
Oud 16-06-2010, 14:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dus nu moeten we kiezen tussen Medeia en martin?
Ja!
__________________
you're not my demographic
Oud 16-06-2010, 14:50
Verwijderd
de whiskey is hard geworden lijkt het wel


en ja ik heb een enorm afro
Oud 16-06-2010, 14:51
Verwijderd
Ik ga me er maar niet meer in mengen. Ze worden in elk geval allebei gespeeld, om 14.45 en 17.15 uur.
Oud 16-06-2010, 14:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hmmm misschien weten je ouders wel wat boodschappen die je kan gaan doen?
of moet je bij de telefoon blijven?

ja of je gaat iets léuks doen natuurlijk maar ik weet niet wat je hobby's zijn naast forumen
Ja ik weet niet zeker of ik wel gebeld ga worden of dat om vijf uur de hele lijst op het internet gepleurd wordt. Wat dat betreft mag mijn school wel íetsje duidelijker wezen.

Lezen, ik verslind boeken. Maar daar ga ik nu echt mijn aandacht niet bij kunnen houden .

Oh, dit staat er op de site:

Citaat:
Examenleerlingen GL-TL

De leerlingen die niet zijn geslaagd worden om 18.00 uur met hun ouder(s)/verzorger(s) verwacht om afspraken te maken over de herkansing.
De uitslag wordt op DV woensdag 16 juni bekend gemaakt. Leerlingen die niet geslaagd zijn worden om 15.00 uur gebeld door de teamleiders.
Geslaagde leerlingen moeten die dag tussen 19.00 en 20.00 uur de cijferlijst ophalen in de aula van gebouw Alfa. Tevens kunnen zij op deze avond de boeken inleveren.
Nee lekker duidelijk .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
de whiskey is hard geworden lijkt het wel

[afbeelding]

en ja ik heb een enorm afro
ja eerst verdampt alle alcohol natuurlijk, en als je het maar lang genoeg laat staan en je huis is een beetje droog dan verdampt het water ook
Oud 16-06-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:


Oh eindhovenmensjes naamzoek (Absinthe, Lorelei, Medeia, White Trash, Babs, Martin, Rationeel) ik heb gemist wat het is geworden, gaan we naar de vroege of late voorstelling?
ik pas me wel aan aan de meerderheid
Oud 16-06-2010, 14:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, mijn orchidee heeft zijn bloeitijd wel weer gehad. Er zitten nog maar twee levende bloemetjes aan.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-06-2010, 14:53
Verwijderd
voorstelling?
Oud 16-06-2010, 14:53
Verwijderd
oh nog een hoera, m'n kamer is na vanmiddag niet langer een etalage! er komt straks iemand nieuwe gordijnen ophangen. kan ik de rode lichtjes ook wel meteen weghalen huhuhuu
Oud 16-06-2010, 14:54
Verwijderd
Zullen we de late doen?
Oud 16-06-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ja eerst verdampt alle alcohol natuurlijk, en als je het maar lang genoeg laat staan en je huis is een beetje droog dan verdampt het water ook
wat blijft er dan nu over?
Oud 16-06-2010, 14:55
Verwijderd
Ben je nog niet gebeld Miek?
Anders zou ik tegen kwart over drie zelf bellen.
Oud 16-06-2010, 14:57
Verwijderd
Nu weer werken terwijl ik liever in het park lig ;x hopelijk morgen niet te werken zodat ik op de reservelijst sta en drie uur betaald op de bank kan hangen in plaats van naar fucking almelo te gaan
Oud 16-06-2010, 14:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat blijft er dan nu over?
suiker en gistresten etc.
Oud 16-06-2010, 14:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ben je nog niet gebeld Miek?
Anders zou ik tegen kwart over drie zelf bellen.
Nee want met de examens kregen we een papier dat als je niet geslaagd je pas na 4 uur gebeld ging worden, en op internet staat nu 3 uur. En op dat papier staat dat je pas na 5 uur zelf mag bellen, dus nu snap ik het niet meer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 14:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo!

Ik belde gister de klantenservice van T-Mobile omdat mijn telefoon stervende is en ik dezelfde wilde hebben en wilde weten of T-Mobile ide nog verkocht.
Dat mens aan de telefoon wist dat niet (best logisch dat ze dat niet kan ruiken, maar toch, voor 25 cent per minuut mag je toch wel een beter antwoord geven ).
Daarna werd ik gebeld door een computer of ik even mijn mening wilde geven over de service. Voor heel erg tevreden toest 1, enz
Word ik nét weer gebeld door een real life persoon, die wilde ook weten hoe goed de service was en hoe het beter kon.
Go T-Mobile met de serviceverbeteringen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Nu weer werken terwijl ik liever in het park lig ;x hopelijk morgen niet te werken zodat ik op de reservelijst sta en drie uur betaald op de bank kan hangen in plaats van naar fucking almelo te gaan
wanneer hoor je dat over morgen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.