Oud 18-06-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk....
Nee hoor, ik ben gewend aan oudere vrienden. Ik vind ouderen mensen ook veel volwassener. Wat verrassend Maar die vind ik veel fijner om gesprekken mee te hebben.
hehe raar dat je oude mensen volwassener vindt!

Citaat:
Ik denk dat ik te oud ben geworden voor msn vroeger kon ik me er echt uren mee vermaken. Nu gebruik ik het alleen nog als ik iemand even snel iets wil vragen of als ik iemand een bestand stuur.
Ik heb 'm altijd aanstaan, maar eigenlijk gebruik ik 'm maar weinig echt. Even kort om een afspraak te maken, met forummers te klagen over het forum/andere forummers/roddels uit te wisselen die niet voor ieders ogen bestemd zijn, en soms uit pure verveling.
Advertentie
Oud 18-06-2010, 15:02
Verwijderd
Dat kun je vrij makkelijk zien hoor. (@JJoosje)
Oud 18-06-2010, 15:02
Verwijderd
Ik doe ook noooit iets met msn, ik ben gewoon niet goed en amper geïnteresseerd in small talk en nutteloze gesprekjes. Gebruik het eigenlijk alleen af en toe om een afspraak te maken/bevestigen oid.
Oud 18-06-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Sarah, wie maakt eigenlijk jullie MRI's?
De bedoeling was de radiologieafdeling hier, en dan zou een radioloog ze gratis beoordelen in ruil voor zijn naam op de auteurslijst als we het zouden publiceren. Maar mijn proefpersonen krijgen bij nader inzien nog geen mri, omdat ik in augustus klaar moet zijn en de radiologie hier dus niet zo gewend is aan onderzoek en er daardoor weinig prioriteit aangeeft waardoor het dan allemaal niet op tijd gaat lukken. Dus daar gaat degene bij wie ik het onderzoek doe, mee verder als ik klaar ben, misschien met een andere geneeskunde-afstudeerder die mij opvolgt.
Oud 18-06-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelfs onzinners op MSN!

en succes Lucky. Wat voor functie?
Citaat:
Wat is de functie?
Citaat:
kijkaan
Ontwikkeling en implementatie van nieuwe energietechnologieën op mondiaal niveau
Oud 18-06-2010, 15:04
Verwijderd
Oh martin, ik geloof niet dat ik mijn broek droog kan strijken, daar is ie echt nog een miljoen x te nat voor. Ik heb de verwarming in ons zithoekje maar maximaal open gezet en 'm daar over heen gehangen

En moz: ik overwoog de magnetron, maar ik geloof niet dat dat slim is ivm ijzeren knopen & ritsen enzo
Oud 18-06-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Duitsland gaat verliezen, Duitsland gaat naar huis
Onwaarschijnlijk, Duitsland scoort altijd in de laatste 5 minuten + blessuretijd.
Oud 18-06-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Oh martin, ik geloof niet dat ik mijn broek droog kan strijken, daar is ie echt nog een miljoen x te nat voor. Ik heb de verwarming in ons zithoekje maar maximaal open gezet en 'm daar over heen gehangen

En moz: ik overwoog de magnetron, maar ik geloof niet dat dat slim is ivm ijzeren knopen & ritsen enzo
Een broek in de magnetron.
Oud 18-06-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ontwikkeling en implementatie van nieuwe energietechnologieën op mondiaal niveau
Wauw! Succes!
Oud 18-06-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Oh martin, ik geloof niet dat ik mijn broek droog kan strijken, daar is ie echt nog een miljoen x te nat voor. Ik heb de verwarming in ons zithoekje maar maximaal open gezet en 'm daar over heen gehangen

En moz: ik overwoog de magnetron, maar ik geloof niet dat dat slim is ivm ijzeren knopen & ritsen enzo
Drooggestreken spijkerbroeken zitten wel lekker vind ik net of ze nieuw zijn.

Citaat:
Een broek in de magnetron.
Ik heb sokken wel eens in de magnetron gedroogd, gaat prima! Je moet er wel bij blijven.
Oud 18-06-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Een broek in de magnetron.
Mensen stoppen wel gekkere dingen in de magnetron, het levert hilarische jurisprudentie op.
Oud 18-06-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Drooggestreken spijkerbroeken zitten wel lekker vind ik net of ze nieuw zijn.



Ik heb sokken wel eens in de magnetron gedroogd, gaat prima! Je moet er wel bij blijven.
Ik hoop dat ie over een uur droog genoeg is om 'm verder droog te strijken
Oud 18-06-2010, 15:09
Verwijderd
ik heb vanillesigaretten, best prima te doen.
en het ruikt zo lekker <3
Oud 18-06-2010, 15:10
Verwijderd
Zo, herinschrijvingsverzoek ingediend, is dat ook weer gebeurd.
Oud 18-06-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ontwikkeling en implementatie van nieuwe energietechnologieën op mondiaal niveau
Saai.
Oud 18-06-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Mensen stoppen wel gekkere dingen in de magnetron, het levert hilarische jurisprudentie op.
Wat zoal?
Oud 18-06-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Wat zoal?
Porselein serviesgoed, hun hamster, hond...
Oud 18-06-2010, 15:17
Verwijderd
Stefenootje, ik heb 2 vrijkaartjes voor het Cobra Museum, lijkt het je wat?
Oud 18-06-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Porselein serviesgoed, hun hamster, hond...
Hamster en hond? Dan kunnen ze net zo goed meteen de beveiliging overbruggen en hun hoofd in de magnetron stoppen.
Oud 18-06-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, ik heb 2 vrijkaartjes voor het Cobra Museum, lijkt het je wat?
Nee, dat had ik toch een keer laten zien, dat is die Karel Appel-shit! Cobra is best stom.
Oud 18-06-2010, 15:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik doe ook noooit iets met msn, ik ben gewoon niet goed en amper geïnteresseerd in small talk en nutteloze gesprekjes. Gebruik het eigenlijk alleen af en toe om een afspraak te maken/bevestigen oid.
Nee dat merk ik ja!
Citaat:
De bedoeling was de radiologieafdeling hier, en dan zou een radioloog ze gratis beoordelen in ruil voor zijn naam op de auteurslijst als we het zouden publiceren. Maar mijn proefpersonen krijgen bij nader inzien nog geen mri, omdat ik in augustus klaar moet zijn en de radiologie hier dus niet zo gewend is aan onderzoek en er daardoor weinig prioriteit aangeeft waardoor het dan allemaal niet op tijd gaat lukken. Dus daar gaat degene bij wie ik het onderzoek doe, mee verder als ik klaar ben, misschien met een andere geneeskunde-afstudeerder die mij opvolgt.
Oh oke, zonde!
Citaat:
Oh martin, ik geloof niet dat ik mijn broek droog kan strijken, daar is ie echt nog een miljoen x te nat voor. Ik heb de verwarming in ons zithoekje maar maximaal open gezet en 'm daar over heen gehangen
Ik zou het toch eens proberen, en dan weer over de verwarming.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 15:23
Verwijderd
Wtf, Duitsland verliest? Hoe is dat mogelijk? Ik wil dat ze winnen, wij moeten nog tegen ze!
Oud 18-06-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat had ik toch een keer laten zien, dat is die Karel Appel-shit! Cobra is best stom.
Hehe, Karel Appel, dat was die man die een paar willekeurige kleuren op een doek gooit en zegt: "Dit is een bos."

Volgens mij ben ik wel eens in het Cobra-museum geweest. Amstelveen toch?
Oud 18-06-2010, 15:25
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee, dat had ik toch een keer laten zien, dat is die Karel Appel-shit! Cobra is best stom.
Cobra is wel leuk hoor, ik woon er 5 min. vandaan. Mijn vader heeft er veel gespeecht/gedaan voor zijn oude baan.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 18-06-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hamster en hond? Dan kunnen ze net zo goed meteen de beveiliging overbruggen en hun hoofd in de magnetron stoppen.
Juist. Maar toch gebeurt/de het. Daarom staat er nu in handleidingen dat een magnetron niet bedoeld is om andere dingen dan eten in te verwarmen.
Oud 18-06-2010, 15:29
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@Medeia: Jezus wat een oetlullen .

Vandaag waren twee meisjes nogal lang op de wc, kwamen ze eruit met hun bikini onder hun kleren.
Ik: 'Gaan jullie zwemmen?'
Zij: 'Jaaaa'
Ik: 'Oh leuk, waar?'
Zij: 'Ja, hierzo'
(Even voor de duidelijkheid, mijn school ligt naast een kade bij A'dam Zuid. Fucking smerig water dus, God mag weten wie daar ligt te rotten en wat daar woont.)
Ik: 'Huhwut?! Maar dat is vet smerig en het is helemaal niet warm!'
Zij: 'Ach na jou ja... leuk toch, gaan we lekker dood.'

__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 18-06-2010, 15:33
Verwijderd
ik mag van mezelf pas gaan douchen als ik naar 10 mensen een mail heb gestuurd
Oud 18-06-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Wtf, Duitsland verliest? Hoe is dat mogelijk? Ik wil dat ze winnen, wij moeten nog tegen ze!
ze doen het vast expres zodat ze niet tegen ons hoeven!
Oud 18-06-2010, 15:36
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Mijn handen stinken naar bloemkool.

edit: En nu is het tijd om te werken. Ciao!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 18-06-2010, 15:38
Verwijderd
Door dat gepraat over magnetrons wilde ik bijna een ballon in de magnetron stoppen
Oud 18-06-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ze doen het vast expres zodat ze niet tegen ons hoeven!
Oud 18-06-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Nee dat merk ik ja!
ik had net gereageerd
Oud 18-06-2010, 15:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik had net gereageerd
Ja, eh, ik had je gisteravond aangesproken!
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, eh, ik had je gisteravond aangesproken!
ja maar maar maar mijn msn is altijd automagisch aangemeld op de benedencomputer, en ik zit bijna altijd achter de bovencomputer
Oud 18-06-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Hehe, Karel Appel, dat was die man die een paar willekeurige kleuren op een doek gooit en zegt: "Dit is een bos."

Volgens mij ben ik wel eens in het Cobra-museum geweest. Amstelveen toch?
Ja die gast met die kindertekeningen.
Oud 18-06-2010, 16:02
Verwijderd
Clint Dempsey van de VS krijgt niet eens geel (laat staan rood) voor de elleboogstoot 1 minuut in de wedstrijd
Oud 18-06-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ja die gast met die kindertekeningen.
WTF er staat een werk van Karel Appel op het Spui in Den Haag, maar ik heb het nog nooit gezien
Oud 18-06-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
We pesten inderdaad elk nieuw persoon gelijk weer het topic uit!
Waag het niet mij weg te pesten! (6)

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 16:15.
Oud 18-06-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
We pesten inderdaad elk nieuw persoon gelijk weer het topic uit!
Waag het niet mij weg te pesten! (6)

-wat een falende citaat ><, ugh ik had gewoon een / gedeleted, ja stom ja.-

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 16:16.
Oud 18-06-2010, 16:08
Verwijderd
ik mag douchen yeyeyeyeye
Oud 18-06-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
WTF er staat een werk van Karel Appel op het Spui in Den Haag, maar ik heb het nog nooit gezien
Het is zo lelijk dat je jezelf ervoor afsluit, heel begrijpelijk.
Oud 18-06-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
WTF er staat een werk van Karel Appel op het Spui in Den Haag, maar ik heb het nog nooit gezien
Je netvlies neemt je in bescherming.
Oud 18-06-2010, 16:13
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ga naar orkest. Woehee. Doei iedereen!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 18-06-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Je netvlies neemt je in bescherming.
Morgen gaan we weer om 13.00 weg he
Oud 18-06-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar orkest. Woehee. Doei iedereen!
Lâtah
Oud 18-06-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Morgen gaan we weer om 13.00 weg he
wat, het is toch niet weer om half 2?

edit: oh jawel Ja jongens, dat is toch geen tijdstip voor bier!
Oud 18-06-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
wat, het is toch niet weer om half 2?
jawel
Oud 18-06-2010, 16:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo, sollicitatiebrief gaat zo op de post! Spannend!
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Zo, sollicitatiebrief gaat zo op de post! Spannend!
Nais! Waar solliciteer je voor? n_n
Oud 18-06-2010, 16:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nais! Waar solliciteer je voor? n_n
Laborant Nucleaire Geneeskunde in Venlo
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.