Oud 18-06-2010, 16:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Vrouwen zijn slecht in parkeren. Mannen zijn niet zo goed in emoties. Vrouwen horen thuis achter het aanrecht. Mannen zijn alleen maar bezig met bier, tieten en auto's. Vrouwen hebben het met vriendinnen alleen maar over het nieuwe Chanel pakje.
Allemaal vooroordelen.

Hoe vrouwelijk ben je? Probeer je je zo vrouwelijk mogelijk te kleden? Ben je echt een meisjemeisje of ben je heel makkelijk? Ga je misschien beter om met mannen dan met vrouwen?

Hoe mannelijk ben je? Is dit ook terug te zien? Heb je ook met barbies gespeeld of was je van het voetballen?

Vertelt u maar: hoe groot is je vrouwelijke of mannelijke kant?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2010, 16:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik kan goed parkeren, ik ben denk ik wel goed in emoties (lastig voor jezelf beoordelen). Ik sta wel eens achter het aanrecht, ik drink eerder bier dan wijn, tieten doen me niet zo veel, ik sta neutraal ten opzichte van auto's. Ik heb het nooit over een chanel pakje en zelden over andere modedingen. Ik denk niet dat ik bijzonder mannelijk ben maar ook niet vrouwelijk of nichterig. Ik heb wel eens met barbies gespeeld, maar ik speelde met alles, maar uiteindelijk was Lego nog mijn favoriete speelgoed. Ik hou niet van voetbal.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 16:10
Verwijderd
Ik weet het niet. Met sommige dingen ben ik heel vrouwelijk, met andere dingen weer helemaal niet. Ik heb nogal mannenhumor, ga makkelijker met mannen om, en ik vind het fijn om te boeren. Ik ben niet echt veel met kleding, make-up en haar bezig, maar af en toe vind ik het wel heel leuk.

Ik huil dan wel weer heel snel bij alles, ik hou van jonge poesjes en baby's, ik kijk graag naar [...] Next Top Model, en ik hou van flirten. En soms om het hulpeloze vrouwtje uit te hangen.

Ik weet wel wat buitenspel is.

Het rare is, ik vind mannen veel leuker dan vrouwen, heb zelfs een hekel aan de meeste vrouwen, maar ben dan wel weer heel blij dat ik zelf een meisje ben.

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:00
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb helemaal niets met make-up en ik rijd motor, maar ik heb ook 'n schoenentic en ik ben dol op roze . Over m'n kledingstijl valt er al helemáál niets zinnigs te zeggen: ik heb wijde sweaters, baggy pants en sneakers, maar daarnaast ook strakke topjes, rokjes en pumps .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:01
Verwijderd
Oh god, was ik het belangrijkste nog vergeten, roze is mijn lievelingskleur, ik heb heel veel roze spullen!

Dus wat dat betreft wel vrouwelijk ja.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben de afgelopen tijd meer meisjesachtig geworden, ik heb een heleboel kleren en draag ze bijna allemaal, soms liever jurkjes dan broeken maar soms ook liever een spijkerbroek omdat ik me anders te verwijfd voel. Ik vind voetbal kijken ook nog best leuk en ik weet wat buitenspel is, ik hou van Mythbusters en Top Gear, ik draag weinig make-up en sieraden, heb geen gaatjes en ik weiger om kleding en uiterlijk daadwerkelijk belangrijk te vinden (of om dat toe te geven), ik vind het alleen leuk. Ik hou wel van baby-diertjes, hou niet van geweld en stoer-doen, vind het heel leuk om taarten enzo te bakken en wordt knap vrolijk van de aanblik van dit soort dingen (hoewel ik ze niet erg lekker vind):

Edit: OK, wait, die middelste in het onderste plaatje heeft een plaatje van een cupcake op de cupcake. Jeetje.

Ik kan wel weer goed overweg met emoties, hoewel ik ook vrij gauw huil. Ik ben wel graag praktisch bij sommige dingen, een grote trekkersrugzak mee op vakantie als ik veel moet lopen (trappen op enzo) in plaats van een grote rolkoffer. En ik kan ook goed met weinig kleren overweg, ik neem niet 10 paar schoenen mee op vakantie.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:12
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
euhh, ik snap alleen mannen humor, vrouwen humor is algebra voor mij... Ik hou van bier... Auto's boeien me niet zoveel eigenlijk als zo'n apparaat rijd vind ik het best, en tieten is nou niet iets waar ik me bezig houd als ik een vrouw zie lopen..
´k Kijk eerder naar het gezicht, haar en alles wat er op het hoofd zit + gedrag.
Sport is niet mijn ding, kheb vroeger gevoetbald maar 't is niks voor mij.

Kben niet de meest stoere bodybuild man type, maar ook niet het keukenmeisje .. I'm neutral

Bier is lekker.....
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:14
Verwijderd
Volgens mij ben ik wel een redelijk meisjemeisje, ik maak me druk om mijn uiterlijk, ik kijk typische vrouwenseries, ik hou van romantische komedies, ik hou van roze, ik hou van jurkjes en rokjes, ik hou van prularia en van chocola. Ik hou van huilen om niks en van zeuren. Ik ben goed in talen, slecht in ruimtelijk inzicht & beta vakken. Ik hou ook van koken.

Ik drink echter wel bier. (Maar ook wijn, en cocktails). Ik weet wat buitenspel is. Ik hou van harde grappen. Ik kan goed met mannen. De vriendinnengroep met wie ik op vakantie ga is soms zo lomp dat zelfs mannen een wenkbrauw optrekken. Ik vind voetbal wel stom, behalve met het EK/WK, en auto's vind ik ook stom, behalve als het een smurfenblauwe smart is <3. Motors vind ik dan wel weer heul tof.

Ik denk dat andere mensen maar moeten concluderen of ik meer een meisjemeisje ben of niet
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:23
Verwijderd
Ik ben ijdel en geef niks om voetbal dus volgens mij wel een vrouwelijke man maar dat vind ik weer zo heel erg kut klinken ;x
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:47
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hmm. Ik ben nogal ijdel en perfectionistisch: Ik moet er op en top verzorgd en goed uitzien. Ik wou dat het niet zo was, maar ik vind kleren en make-up diep vanbinnen wel degelijk belangrijk, althans voor mezelf dan, want het zal me een worst wezen hoe anderen zich kleden.
Ik hou erg van koken en shoppen/vrouwenfilms met vriendinnen kijken, ben ook gek op baby's. Mijn kleding is vaak wel vrouwelijk, ook al draag ik altijd spijkerbroeken. Roze draag ik nooit, dat vind ik een stomme kleur. Hoge hakken kan ik wel heel tof vinden. Auto's en motors vind ik groot, luidruchtig en vervelend en heb een hekel aan voetbal.
Ik kan totaal niet kaartlezen/heb geen ruimtelijk inzicht en heb geen logisch denkvermogen.

Aan de andere kant kan ik ook behoorlijk bot/te uitgesproken zijn en ben erg weinig romantisch. Ik huil ook niet snel en ik hou niet van zeuren.

Ik denk dat ik afgezien van het roze en romantische gedeelte toch erg vrouwelijk ben.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:50
Verwijderd
Ik denk dat als je alles bij elkaar telt ik toch meer 'mannelijk' ben. Ik hou namelijk ook totáál niet van romantische komedies of vrouwenseries.
Ook hou ik meer van vlees dan van groenten. Ik kende iemand (jaja, die ene van het vlees in de koelkast! ) die per se bij elke maaltijd groente wilde eten omdat ze zichzelf anders zo ongezond voelde. Dat vind ik eigenlijk ook vrouwengedrag, bij mannen hoor ik dat nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:56
Rationeel
Rationeel is offline
echt veel mannelijker dan deze rationele baas vind je ze niet hoor
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 18:09
Verwijderd
nou, hier een oppervlakkig lijstje met kleine feitjes. 't zal niet heel verrassend zijn.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 18:12
Verwijderd
Zou je liever een man zijn denk je?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 18:20
Verwijderd
ik kan daar wel ja op antwoorden maar wie weet loop ik over tien jaar gewoon in een mantelpakje en hakken rond. ik kan mijn eigen fases niet voorspellen hoor
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:15
Verwijderd
Ik vind de benadrukking van verschillen tussen mannen en vrouwen verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk. Ik weet niet zo goed waarom maar ik krijgt echt kriebels van clichés hieromtrent en van zinnen als ''dat is omdat je vrouw bent'' of reclames die continue benadrukken dat je je vrouwelijk moet voelen, of commentaar op mensen die niet mannelijk of vrouwelijk genoeg zouden zijn. Ik voel me een mens en houd van unisex dingen, al zijn er zeker uitzonderingen.
Maar om toch even in te gaan op de vragen: ik draag graag jurkjes, rokjes en soms zelfs hakkenschoenen en houd van oorbellen etc, maar ook van unisex broeken, hoeden, stropdassen en ik draag 't liefst m'n herenschoenen. Ik drink port en pastis, rook sigaren, een van mijn favoriete films is cube, ik houd niet van voetbal maar ook niet van andere sporten om te kijken dus hoeveel zegt dat nou. Ik kan goed kaartlezen, niet goed inparkeren en heb wel een redelijk ruimtelijk inzicht, ik ben niet goed in aanvoelen hoe mensen zich voelen maar wel goed in (emotionele) situaties analyseren (de psycholoog uithangen zegmaar) en ik ben zelf zo nuchter en rationeel dat mensen er niet zelden aanstoot aan nemen. Wat niet wegneemt dat ik ook soms een huilerig wrak kan zijn, maar qua beslissingen nemen e.d. ben ik geen gevoelsmens. Ik heb bijna altijd een mes bij me, maak graag kampvuren en wil kinderen om hutten mee te bouwen. Met zowel vriendinnen als vrienden heb ik het nooit over mode en ik distantieer me van mensen die dat wel doen. Ik hield vroeger al van unisex speelgoed (winkeltje bijv.) en wil in de toekomst geen übermannelijke man.

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:23
Verwijderd
eens. Ergens mag er een neutraliteit ontstaan in deze termen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:29
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens. Verschillen tussen vrouwen en mannen zijn er nu eenmaal. Die hoeven niet onnodig uitgebuit te worden (wat uiteraard door 'doelgroepdenken' e.d. in de reclame juist hartstikke veel gebeurd, wat ook wel logisch is) maar ook zeker niet genegeerd. Ik erger me meer aan de totale gelijkstelling van vrouwen en mannen onder andere onder leiding van feministen en de Opzij e.d. Die verontwaardiging heel de tijd, alsof vrouwen helemaal niks mogen.

Tja, vrouwen zijn nu eenmaal over het algemeen emotioneler dan mannen, er zijn meer mannen die van voetbal houden dan vrouwen, dit zijn geen waardeoordelen, maar gewoon feiten. Uiteraard herkent niet iedereen zich hier in, als vrouw heb je niet alléén vrouwen-eigenschappen, en een man kan af en toe best vrouwelijke trekjes hebben, maar om nou af te geven op de man/vrouw-tegenstelling is ook jammer, omdat het juist leuk is dat we verschillend zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2010, 19:31
Verwijderd
Ik vind iets man of vrouw benoemen ook echt iets voor boertjes uit de provincie die sbs6 kijken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:32
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat er geen verschillen mogen zijn en ik beweer ook nergens dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn (en erger me ook aan het toontje van de Opzij) maar de verschillen tussen vrouwen onderling en tussen mannen onderling zijn véél groter en er zijn ook veel verschillen tussen jong en oud, sociaal milieu, etc. Ik vind het gewoon vervelend dat ik nooit eens mens mag zijn, ik moet altijd maar een vrouw zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:35
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Zou je liever een man zijn denk je?
Ik denk dat iedereen wel op de aarde een dag het andere geslacht zou willen zijn, iedereen met wie ik de kwestie heb besproken (ongeveer 30 man xD) zouden wel is een dag als het andere geslacht willen zijn.. blahblahblah

Tlijkt me wel geinig (voor één dag dan, anders moet je de rest van je leven heel vaaak meiden humor aanhoren waar geen touw aan vast te knopen valt )
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:45
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
ik kan daar wel ja op antwoorden maar wie weet loop ik over tien jaar gewoon in een mantelpakje en hakken rond. ik kan mijn eigen fases niet voorspellen hoor
Betekent die dat je niet altijd 'zo' bent geweest? Zoals in je spoiler staat, dus.


Ikzelf hou absoluut niet van voetbal (kijken noch spelen), auto's of andere voertuigen. Ik vind veel series leuk, voel snel medelijden met alles en iedereen, vind baby's 't schattigste wat er is, vind het re-de-luk belangrijk hoe ik eruit zie en ik kan soms eens een biatch zijn. O, en ik ben (meestal) een taal-freak.

Aan de 'andere' kant hou ik erg veel van sport (behalve voetbal dan). Zwemmen, rennen, taekwondo, ik vind veel sporten leuk. Ik heb een zware stem en zie er volgens velen 'buitenlands' uit (maar of dat nou met mannelijkheid te maken heeft,,..). Ik ben goed in alle beta-vakken en vind ze ook leuk. Ik heb nooit met barbies gespeeld, wel met robots, lego en k'nex. Tijdens het verhuizen heb ik gemerkt dat ik het best leuk vind om te 'klussen'.

Qua humor ben ik eigenlijk vrij hopeloos, want ik lach om alles, echt alles. Met vlagen vind ik het leuk om te schilderen (maar kan het niet). Als ik geen biatch ben heb ik moeite met gemeen zijn.

Ik zeg altijd dat ik 33% vrouw ben en 77% man. ()
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:58
Verwijderd
nee ik werd op een ochtend zo wakker. Het was een week nadat ik de griep had gehad.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ben ik het niet mee eens. Verschillen tussen vrouwen en mannen zijn er nu eenmaal. Die hoeven niet onnodig uitgebuit te worden (wat uiteraard door 'doelgroepdenken' e.d. in de reclame juist hartstikke veel gebeurd, wat ook wel logisch is) maar ook zeker niet genegeerd. Ik erger me meer aan de totale gelijkstelling van vrouwen en mannen onder andere onder leiding van feministen en de Opzij e.d. Die verontwaardiging heel de tijd, alsof vrouwen helemaal niks mogen.

Tja, vrouwen zijn nu eenmaal over het algemeen emotioneler dan mannen, er zijn meer mannen die van voetbal houden dan vrouwen, dit zijn geen waardeoordelen, maar gewoon feiten. Uiteraard herkent niet iedereen zich hier in, als vrouw heb je niet alléén vrouwen-eigenschappen, en een man kan af en toe best vrouwelijke trekjes hebben, maar om nou af te geven op de man/vrouw-tegenstelling is ook jammer, omdat het juist leuk is dat we verschillend zijn.
ik vraag niet om het te negeren en natuurlijk zijn er verschillen. Maar ik ontmoet genoeg mensen die het heilig verklaren en het gebruiken als geboden en er hun keuzes op afstemmen. Ook beperkende keuzes. En dat is ronduit jammerlijk. Laten we het ook gewoon niet opblazen. Ofzo. nou ja. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik reageer. En die verschillen kunnen er ook zijn zonder zo'n grove man-vrouw tegenstelling, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:06
Verwijderd
ik denk dat ik 20 % vrouw ben en 80 % man.

ik kan het over het algemeen niet zo goed vinden met vrouwen, ze zeiken teveel, ik baal er al genoeg van dat ik zelf ook zo'n zeikerd ben, dat ik echt een vrouw kan zijn in sommige situaties die ik helemaal niet wil zijn. mannen zijn zo makkelijk (even algemeen), zeggen waar het op staat, gewoon fijn en relaxed. rond mijn 13e begon ik met gamen, ik ging naar LANparty's en daar waren toen alleen nog maar kerels, heel gezellig, zo'n relaxte sfeer, geen enkele vrouw die liep te zeiken dat ze stonk na 3 dagen spelen ofzo, of dat pizza niet gezond was. nee, gewoon gaan dan wordt je vanzelf ook wel een jongen in sommige punten. ik heb nooit een vriendinnengroep gehad, wel eens meisjes om je heen, maar dat ging altijd mis. die snappen het punt gewoon niet en vaak hebben ze echt geen humor. echt super vrouwelijk heb ik me nooit gekleed. wel eens een jurk, maar meisjemeisje zal ik nooit (willen) worden. ik hou van boeren laten, het liefst zo hard mogelijk speel geregeld WoW of andere games, kijk (met het wk) wel voetbalwedstrijden, maar dat boeit me niet zo heel veel, speelde vroeger met lego, autootjes, bouwde hutten of speelde met barbies ( maar dan knipte ik wel hun haar altijd heel kort )

vroeger (aaja.. paar jaar terug) wilde ik wel meer meisjemeisje zijn, maar... dat gaat gewoon niet werken. het staat me niet zo'n image, het past echt niet. en op dit moment kan ik prima leven met mezelf en het is heus niet dat ik alle vrouwen haat ofzo, maar ff in het algemeen *lang lulverhaal*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2010, 20:20
Verwijderd
Ik hou van bier, van het WK en ik kijk graag naar vrouwen. Ook ben ik lomp, hou ik niet van mode, vrouwenseries, huishoudelijke klusjes of winkelen. Ik kan ook geen twee dingen tegelijk.

Vroeger speelde ik ook met G.I.Joe's en ik hou nog altijd van films met Schwarzenegger in de hoofdrol. Maar dat is meer nostalgie. Mijn filmsmaak is wel beter geworden ondertussen, waarbij geen onderscheid meer te maken is tussen mannen/vrouwenfilms

Maar soms krijg ik bij goede muziek of een goede film een brok in mijn keel, ben ik niet macho, niet sportief ingesteld, vind ik voetballen suf (behalve dus EK/WK) en lust ik ook wel eens een lekker wijntje.

I'd say 95% man, 5% vrouw.

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ik kan goed parkeren, ik ben denk ik wel goed in emoties (lastig voor jezelf beoordelen).
Hoe kun je 'goed' zijn in emoties?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:31
Verwijderd
Ik ben wel vrouwelijk, maar absoluut geen meisjes/meisjes.
Ik ben een sportief/stoer type, maar echt mannelijk niet. Maar geen meisjes-meisjes onder de make-up en op haaldhakken.
Mannelijk wat betreft het wk haha!
Vroeg leek ik net een jongen ik had kort haar, en voetbalde veel. En barbies en roze vond ik verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:39
Verwijderd
Ik hou niet van shoppen, theeleuten, mode en ik heb geen vriendinnen. Wel snotter ik graag bij pulpprogramma's, heb ik laatst een paaltje geramd met de auto en vind ik hoge hakken geil. Ik hou van bier maar niet van voetbal en auto's doen me niets. Kleine kinderen boeien me ook niet, behalve als ze van mezelf zijn. Kittens vind ik wel vreselijk schattig. Ik ga liever met mannen om, dat is ongecompliceerder, vrouwen vertrouw ik niet altijd helemaal of zo. Ik ben lomp en mijn humor is dat ook. Dus ik ben meer een mannenmens maar ik voel me geen halve man, ik ben wel absoluut V-lid en daar ben ik ook blij mee.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 21:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben een beetje van allebei.

Vroeger speelde ik met barbies, mc donalds troepjes en auto's. Ik speelde ook wel eens Delta Force en Red Alert (voor de niet kenenrs, dat zijn oorlogsspellen, basicly), maar dan ook weer The Sims en Zoo Tycoon.
Nu speel ik nog Age of Empires (omdat Delta Force niet op deze pc wil) en Driver (race spel tegen de politie ), maar ook weer The Sims en Rollercoaster Tycoon.
Ik heb vroeger heel veel jurkjes gedragen, vooral omdat ik spijkerbroeken kut vond zitten. Toen ik wel broeken ging dragen, waren dat leggings enzo. Is pas in de tweede verandert, toen ik maar eens een spijkerbroek probeerde.
Nu heb ik vrijwel altijd een spijkerbroek aan.
Ik heb sinds kort weer een paar jurkjes in mijn kast hangen (een LBD, een zwart jurkje met witte bloemetjes en een paars jurkje.) en van mijn moeder had ik een tijd geleden een mooie, witte galajurk gekregen. Toen werkte ze nog bij P&C en kwam ik daar altijd duizend galajurken passen als ze op de vrouwenafdeling werkte <3

Verder draag ik meestal een hemdje met een vest eroverheen en gympen, meestal Adidas.
Ik heb wel hakken, heel veel zelfs, alleen kan ik daar niet zo lang op lopen zonder onmenselijke pijn in mijn voeten te krijgen Helaas, want ik vind hakken wel sexy en zo voel ik me ook als ik ze aanheb

Met make up ben ik niet zo moeilijk, tenzij ik uitga ofzo. Als ik er geen zin in heb, doe ik het niet op en zo wel, dan wel.
Mijn haar verf ik gemiddeld elke maand en ik ben het aan het groeien.
Wat dan wel weer superonvrouwelijk is, vind ik, is dat ik een die hard nagelbijter ben maar ik ga binnenkort ook weer wat proberen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 21:16
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Volgens mij ben ik 80% vrouwelijk, 20% mannelijk lolz

Ik ben wel vrouwelijk, maar absoluut geen meisje/meisje. Ik kijk weinig vrouwenseries, geen soaps, draag weinig tot geen make-up, draag haast geen sieraden en drink geen roseetjes op het terras en dat soort.
Maar ik kan romantische films wel waarderen, ik huil toch wel snel, kan overloos praten over seks, mannen en relaties. Ik hou ervan om me leuk te kleden, al draag ik meestal sneakers en zo, nochalant vrouwelijk. Als ik uitga vind ik het wel leuk om me leuk aan te kleden en me op te maken en zo. Ik ben dan wel in 30 minuten klaar.
Ik hou niet van bier, kijk geen voetbal (behalve het WK en EK), laat geen boeren, enz. Ik kan wel lompe humor waarderen. En ik kan best wel seksistische opmerkingen maken.
Ik heb nooit als klein meisje gedroomd over trouwen en zag me niet in een witte jurk rondparaderen. Speelde wel altijd met barbies en poppen, en droeg tot mijn 8ste ofzo áltijd jurkjes en rokjes.
Ik hou van katten, smelt wanneer ik puppys of kittens zie, ik vind babies wel leuk maar kan ook prima zonder.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 21:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O, ja, ik ben veel beter met vrouwen dan met mannen. Maar dat is omdat ik bewust geen vrienden probeer te maken met die (dat?) kant van het geslacht. Ik merk dan ook meteen als zo'n boodschap over is gekomen, mensen inschatten vind ik geen probleem.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 09:51
Verwijderd
Mijn vrouwelijke kant bestaat uit rokjes, kapsels en hoofddoekjes. Mijn mannelijke kant uit een complete lompheid en een totaal gebrek aan subtiliteit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 10:26
Verwijderd
Voor zover de stereotypen gaan ben ik meer man dan vrouw. Ik ben een nerd en ik houd van speciaalbier, elektronica, wiskunde, metal en motoren. Volgens mij ga ik in de toekomst ook een prima automobilist blijken. Verder ben ik vrij systematisch en ik heb ietwat onderontwikkelde social skillz, waardoor ik het over 't algemeen beter kan vinden met mannen dan met vrouwen. Ook kan ik (o.a.) splatterfilms en brute humor goed waarderen. Ik doe niet echt aan hevige emoties, heb een hoge pijngrens, kan geen twee dingen tegelijk doen en baby's vind ik meestal lelijk en een beetje vies. Maar ik houd wel van kittens, jurkjes en mooie pumps. Ik houd ook van dansen op eighties en van uitgebreid koken. Ik hecht veel waarde aan kleur en kleurencomposities, waarbij ik lekker stereotype ook meer kleuren onderscheid dan de gemiddelde man. Voetbal vind ik saai. Bijna alle sporten, eigenlijk.

Maar verder ben ik 't wel eens met Medeia en egon. Vrouwen schmouwen mannen schmannen. Natuurlijk zitten er verschillen in en overdreven feministen zorgen ervoor dat ik vrouwonvriendelijke grappen wil maken, maar de stereotypen kunnen me ook een beetje gestolen worden. Al is het omdat er ook genoeg karaktereigenschappen zijn die onder geen van beiden vallen, en ik durf te stellen dat zowel mannen als vrouwen voornamelijk uit díe eigenschappen bestaan. Het zou leuker zijn als iedereen een beetje /care had.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 10:42
Verwijderd
24 cm.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
24 cm.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2010, 11:04
Verwijderd
Geen idee.

Het aantal mannelijke vrienden dat ik heb is ongeveer gelijk aan het aantal vrouwelijke vrienden.
Ik hou van prullaria, schattige dingetjes, schattige kindjes (bijv. die ik lesgeef), sommige vrouwenseries, chocolade, wijn, thee en mooie mannen. Van mannen sowieso. Van auto's niet. Ik vind koken leuk en heb nogal een verzorgend/beschermend karakter soms. En ik ben heel gevoelig. En ik hou van hoge hakken.
Maar ik vind geen enkele vrouwelijke cabaretier grappig en ik hou van mannenhumor. Vrouwen belachelijk maken is ook altijd leuker, ofzo En verder drink ik, naast wijn, ook bier (maar dan wel vaak Kriek ), vind ik het WK gaaf, kan ik best aardig pokeren (maar wel een beetje op een vrouwelijke manier) en kan ik met mannen goed lullen.

Geen idee, 80% vrouw, 20% man ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ben ik het niet mee eens. Verschillen tussen vrouwen en mannen zijn er nu eenmaal. Die hoeven niet onnodig uitgebuit te worden (wat uiteraard door 'doelgroepdenken' e.d. in de reclame juist hartstikke veel gebeurd, wat ook wel logisch is) maar ook zeker niet genegeerd. Ik erger me meer aan de totale gelijkstelling van vrouwen en mannen onder andere onder leiding van feministen en de Opzij e.d. Die verontwaardiging heel de tijd, alsof vrouwen helemaal niks mogen.

Tja, vrouwen zijn nu eenmaal over het algemeen emotioneler dan mannen, er zijn meer mannen die van voetbal houden dan vrouwen, dit zijn geen waardeoordelen, maar gewoon feiten. Uiteraard herkent niet iedereen zich hier in, als vrouw heb je niet alléén vrouwen-eigenschappen, en een man kan af en toe best vrouwelijke trekjes hebben, maar om nou af te geven op de man/vrouw-tegenstelling is ook jammer, omdat het juist leuk is dat we verschillend zijn.
Mja ik vind het dus stom om dat dan 'vrouwen-eigenschappen' of 'mannen-eigenschappen' te noemen. Ik ga liever voor stoer versus tuttig.

En volgens mijn vriendje ben ik de perfecte mix van stoer en tuttig Dat klopt wel denk ik, als je per se over mannelijke en vrouwelijke eigenschappen wil spreken dan heb ik van allebei veel. Goed ruimtelijk inzicht, maar geen richtingsgevoel. Kan inparkeren en kaartlezen en prima autorijden (zou beter zijn als ik vaker dan eens per maand zou rijden ). Maar hou ook van kleren passen en de Viva lezen en romantische boeken en films. Ik ben niet zo heel erg van het voetbal kíjken, maar voetbal spélen vind ik altijd leuk - en dan ben ik degene die het hardste beukt en schopt, raak net zo lief benen als ballen en de meest lompe tegenspelers gaan voor me aan de kant Van mijn vriendinnen ben ik ook een van de 'stoerste' in de zin dat ik niet echt snel bang ben of bang wil dóen - ik ga op hoge randjes zitten, vind enge dingen als klimmen leuk en weiger mezelf zo bang te laten maken dat ik niet meer in het donker door een eng steegje durf (maar ik ben dan wel bang, niet voor enge jongens maar voor monsters in de goot ). Ik vind bier vies en drink vooral jaegermeister. Ik heb een vrij lomp en vunzig gevoel voor humor en vind het heerlijk om met jongens te geinen en harde kutopmerkingen te maken. Tegelijkertijd flirt ik ook vies veel met ze. Ik ben heel competitief ingesteld, maar vergelijk me net zo vaak met mannen (in kunst/academische resultaten/sport) als met vrouwen (al het voorgaande + uiterlijk). Ik heb veel leuke oorbellen en ik wil er nog veel meer. Ik borstel altijd mijn haar. Ik kan niet boeren op commando. Ik hou van door de modder baggeren en vind rondsjouwen op boerderijen geniaal. Ik hou ook van op machines rijden, hoe groter, hoe beter En de binnenkant van een auto wil ik best leren kennen

Nou ja ik vind het allemaal prima, ik geniet van alle kanten van het menselijk bestaan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 16:31
Verwijderd
Ik ben 100% mannelijk met alle mannelijke stereotypen die je kunt verzinnen. Voetbal, vrouwen en bier zijn, in volgorde van belangrijk naar minder belangrijk, de belangrijkste dingen in een leven van een man.


Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 18:44
Verwijderd
Qua uiterlijk ben ik een echt meisje-meisje. Ik draag bijna alleen maar jurkjes, hou enorm van kleding en heb een zeer grote schoenenverslaving. Het enige niet meisjemeisje punt is misschien dat ik totaal niet van roze hou. Qua innerlijk ben ik denk ik meer een man dan een vrouw. Ik hou van voetbal, ga liever naar een café om te zuipen dan dansen in een discotheek, kan beter opschieten met mannen dan met vrouwen, ik haat kinderen, ik kan er totaal niet tegen als mensen emotioneel gaan doen en ik kan goed overweg met een auto.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:21
Verwijderd
ik ben heel erg vrouwelijk zo schijnt heel(!) goed in girltalk (maar ik werk in een bedrijf met 14 vrouwen en 3 mannen, en roddelen is zo leuheuk, dus dan gaat dat zo)

de beste vriendin van mijn vriendin vertelde me dat ze dacht dat ik homo was, ze was er écht van overtuigd, en dacht dat mijn vriendinnetje dat niet doorhad
ik val op dames(95%) en heren(5%)

ik houd van shoppen, lekker koken en zorgzaam zijn gek op kindjes
maar ook van bier, gamen, nare dodebabyhumor, rondyellen dat er lekkere tieten in een tijdschrift staan, vechten, en 'wel zien waar we uitkomen'
hm.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk 50/50

Ik vind het fijn om me heel vrouwelijk te kleden. Maar ook om dat helemaal niet te doen. Ik kan sprinten op stiletto's maar ook voetballen, en ik weet wat buitenspel is. Ik praat vaak als een man, maar voor mijn lichaamsdelen gebruik ik vaak verkleinwoorden. Ik houd van sterke drank en sigaren en van vrouwelijke rondingen. Ik vind vrouwen overdreven emotioneel, irrationeel, aanstellerig en klagerig. Ik sta niet achter het aanrecht, daar heb ik een vent voor. Ik heb ruimtelijk inzicht, maar niet echt richtingsgevoel. Ik kijk geen vrouwenseries of soaps. Als de tv aan is is dat meestal om te gamen. Ik vind het leuk om samen met mannen typische karaktertrekken van vrouwen belachelijk te maken. Ik heb een hoge pijngrens, maar ik roep wel au voordat je me hebt aangeraakt. Ik heb geen probleem met boeren en of scheten. Ik dans graag. Als ik ga zwemmen ga ik altijd naar het bad met aquafitness om deinende borsten te zien. Ik houd van veel schoenen en kleren hebben maar heb een hekel aan shoppen, al helemaal als er iemand mee gaat. Ik vind kleren passen afschuwelijk en vind in een winkel zijn ook afschuwelijk. Tenzij ik niet van plan ben iets te kopen. Dan vind ik het minder erg. Ik ben vrijwel nergens bang voor, ik heb geen problemen met in m'n eentje midden in de nacht ergens heen fietsen/lopen. Volgens mijn vriend ben ik ook lomp in mijn woorden en doen. Ik vind gesprekken met vrouwen vermoeiend want: Vrouw zegt A maar bedoelt B, ik antwoord C. Vrouw denkt dat ik D bedoel en zegt E maar bedoelt zelf F, ik antwoord G en antwoord G is blijkbaar niet goed. Mannen daarentegen zeggen A en bedoelen A. Ik heb wel het slinkse, manipulatieve, geniepige, achterbakse waar veel vrouwen mee zijn gezegend/vervloekt. En dat gebruik ik zoals elke vrouw op mannen, vooral omdat het op vrouwen niet werkt. Ik heb 8 maanden geleden voor het eerst make-up gebruikt. De meeste jongens die ik ken hadden dat al veel eerder een keer voor de gein gedaan Ik houd niet van snoep en ik lust GEEN chocolade.

Oh, en ik vind dat vrouwenhumor niet bestaat.
Mannen zijn relaxt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:35
Verwijderd
geen chocolade?
wat. ik zou sterven
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:38
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb niet zo'n zin om een heel verhaal te typen, maar DP zegt heel vaak tegen mij dat ik "de man van ons tweeën ben". Dat zegt ook genoeg over hem.

Nee even geen grapjes. Ik ben niet zo'n meisjesmeisje. Speelde wel met poppen toen ik klein was en heb een hekel aan voetbal, maar ik heb ook echt een hekel aan dat typische vrouwengezeik. Zelf kan ik wel heel goed zeiken. Ik ben ook heeeel blij dat ik met meer jongens woon dan met meisjes en ik kan over het algemeen beter met jongens omgaan dan met meisjes, maar mijn beste vrienden zijn wel allemaal meisjes. Ik ben gewoon een beetje raar.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 13:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee even geen grapjes. Ik ben niet zo'n meisjesmeisje. Speelde wel met poppen toen ik klein was en heb een hekel aan voetbal, maar ik heb ook echt een hekel aan dat typische vrouwengezeik. Zelf kan ik wel heel goed zeiken. Ik ben ook heeeel blij dat ik met meer jongens woon dan met meisjes en ik kan over het algemeen beter met jongens omgaan dan met meisjes, maar mijn beste vrienden zijn wel allemaal meisjes. Ik ben gewoon een beetje raar.
Dit. Overigens heb ik wel veel vrienden en kan ik over het algemeen beter met jongemannen overweg. Vrouwen zijn vaak zo bitchy en... vrouwelijk. Daar houd ik niet zo van.

Verder heb ik nog nooit van roze gehouden. Wel met poppen gespeeld, maar ik speelde liever met LEGO en Playmobil. Mijn kleding is over het algemeen redelijk alternatief, richting goth/emo soms, met wijde zwarte broeken met bandshirts of een skinny jeans met bretels en een strak, zwart dingie erop. Maar daarentegen kan ik in de zomer fleurige jurkjes dragen en neig ik af en toe naar de hippies. Maar nu bijvoorbeeld zit ik in een zwarte spijkerbroek met een Kermit-shirt.
Qua humor hou ik wel van hard. Ik hou van bier en heb een hekel aan voetbal (ook aan overige sport trouwens). Aan mijn voeten heb ik het liefst kisten of brede sneakers van de herenafdeling. Hakken draag ik alleen bij nette kleding (op zondag of bij een speciale gelegenheid). Ik ben wel een verbazingwekkend goede hakkenloopster, die naar een avond naaldhakjes (deze hoogte) nog geen last van haar voeten heeft.

Ik ben niet zo'n gevoelsmens, al heb ik ook a la vrouw weleens een huilbuitje tussen de zonnetjes door. Ik hou niet van fastfood. Ik ben dol op beesten en als ze iemand zoeken die vies wil worden (alsin stront of bagger) sta ik vooraan de rij. Ik heb ook een vreselijke hekel aan de 'iew, er zit modder op mijn broek' -types. Zet me tussen de koeien en ik ben gelukkig. Ik heb alle beestjes lief, van muis tot olifant. Als er een beestje (alsin oorwurm/ander kruipend gespuis) binnen zit, zet ik hem buiten neer.

Ik hou verschrikkelijk veel van bloemen. Qua muziek luister ik van alles, bahalve hiphop en aanverwante artikelen. De geschiedenis boeit mij zeer, net als goede boeken in het algemeen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 13:27
Verwijderd
Mijn vriend en ik grappen altijd dat in onze relatie, ik 'het mannetje' ben. Dat is ook wel zo, als je kijkt naar de criteria waarmee mensen bij homostellen kiezen wie ze 'het mannetje' en 'het vrouwtje' vinden. Wat maar weer bevestigt hoe stom dat soort typeringen zijn

Verder ben ik niet uitgesproken mannelijk of vrouwelijk.
Ik draag wel vrouwelijke kleren en vind dat ook leuk, en heb geen richtingsgevoel en weinig interesse om sport te kijken. Dat zijn eigenlijk de enige uitgesproken vrouwelijke eigenschappen die ik ken bij mezelf. Maar ik ben vooral bevriend met mannen, en de vrouwen met wie ik bevriend ben zijn óók vooral bevriend met mannen, en ik ga tamelijk zakelijk om met emoties en problemen enzo.

Ik denk eigenlijk dat maar weinig mensen van onze leeftijd stereotype man of vrouw zijn, dat zie je ook wel aan dit topic. En de mensen die wél compleet mannelijk of compleet vrouwelijk zijn, vind ik vaak maar vermoeiend.
In dat licht trouwens wel opvallend dat kleuters tegenwoordig óf helemaal roze barbiemeisjes zijn, óf helemaal stoere kereltjes. Toen ik kleuter was, waren kleuterbezigheden tamelijk uniseks.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 13:31
Verwijderd
1.65 m
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
testje

YOUR RESULTS:

Just taking into account the Males who took this quiz, your choices are the same as 62% of the Males!

If instead we compare you to the Females who took this quiz, your choices are the same as 62% of the Females!

Wow! Did you know that apparently you are much more like our Females than Males in most of your choices?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:41
Verwijderd
Ha.
Just taking into account the Females who took this quiz, your choices are the same as 54% of the Females!
If instead we compare you to the Males who took this quiz, your choices are the same as 58% of the Males!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:43
Verwijderd
YOUR RESULTS:


Just taking into account the Females who took this quiz, your choices are the same as 60% of the Females!

If instead we compare you to the Males who took this quiz, your choices are the same as 68% of the Males!

Wow! Did you know that apparently you are much more like our Males than Females in most of your choices?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 16:01
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 23:11
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 21:23
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.