Oud 19-06-2010, 18:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb twee maanden over A gedaan. Jullie hadden zeker ook al met duiken enzo bij A?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 19-06-2010, 18:12
Verwijderd
Stefenootje naamzoek, je moet iets voor me doen
Oud 19-06-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje naamzoek, je moet iets voor me doen
Nou?
Oud 19-06-2010, 18:12
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik mocht na één seizoen ook niet afzwemmen voor mijn A, want ik bakte geen reet van rugzwemmen. Ik ging diagonaal door het bad. Het seizoen daarna moest ik met zo'n haak zwemmen en toen had ik het vrij snel door. Ik heb nog een paar weken met de A-groep mee gezwommen en daarna ben ik verder gegaan met B. Aan het einde van dat seizoen heb ik binnen een week beide diploma's gehaald en toen vond ik het wel weer prima.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 18:12
Verwijderd
Pfff, zwemles, dat vond ik echt een verschrikking zeg.
Oud 19-06-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee maanden over A gedaan. Jullie hadden zeker ook al met duiken enzo bij A?
Dat je dat nog weet!

Ik heb geen flauw idee meer hoe vaak ik naar zwemles moest, en wanneer je dan mocht afzwemmen.

Ik heb wel mijn eerste tand verloren tijdens zwemles! Hij viel in het water en ik heb hem nooit meer teruggevonden.
Oud 19-06-2010, 18:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat je dat nog weet!

Ik heb geen flauw idee meer hoe vaak ik naar zwemles moest, en wanneer je dan mocht afzwemmen.

Ik heb wel mijn eerste tand verloren tijdens zwemles! Hij viel in het water en ik heb hem nooit meer teruggevonden.
Dat weet ik alleen nog omdat dat het snelste was dat je toen kon. Eén maand in ondiep en één maand in diep, zeg maar. Alleen hoe vaak zwemles enzo ook geen idee meer. Ik was blij dat ik ervan af was, want ik ben eigenlijk maar bang voor diep water waar ik niet meer kan staan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-06-2010, 18:18
Verwijderd
Ik vond het wel leuk geloof ik. Ik had bij m'n B-diploma alleen moeite met het onderwaterzwemmen, ik kwam telkens met m'n bips boven water uit.
Oud 19-06-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Nou?
ik heb een hele ananas gekocht en je moet hem even in stukjes komen snijden
Oud 19-06-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
ik heb een hele ananas gekocht en je moet hem even in stukjes komen snijden


Koop dan ook geen hele ananas. Ik zou niet eens weten hoe je dat doet! Ik koop alleen ananas in stukjes.
Oud 19-06-2010, 18:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb een hele ananas gekocht en je moet hem even in stukjes komen snijden
In plakken snijden, het middelste stukje eruit (makkelijk herkenbaar, 't is een rondje met een iets lichtere kleur en het is keihard) en de buitenste randjes eraf. Ananas
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-06-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
In plakken snijden, het middelste stukje eruit (makkelijk herkenbaar, 't is een rondje met een iets lichtere kleur en het is keihard) en de buitenste randjes eraf. Ananas
nja, meneer is 'ziek' en nu moet ik helemaal naar Delft om zijn ananas te komen snijden, ja doei
Oud 19-06-2010, 18:29
Verwijderd
KZ: Ik heb ook twee jaar over mijn A-diploma gedaan, met schoolzwemmen. Ik kan echter wel onder water zwemmen.
Oud 19-06-2010, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
In plakken snijden, het middelste stukje eruit (makkelijk herkenbaar, 't is een rondje met een iets lichtere kleur en het is keihard) en de buitenste randjes eraf. Ananas
Het middelste is prima te eten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-06-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Het middelste is prima te eten.
De schil van een kiwi ook
Oud 19-06-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
In plakken snijden, het middelste stukje eruit (makkelijk herkenbaar, 't is een rondje met een iets lichtere kleur en het is keihard) en de buitenste randjes eraf. Ananas
Ah dat werkt wel goed
Oud 19-06-2010, 18:59
Verwijderd
Ola
Oud 19-06-2010, 19:00
Verwijderd
Goedenavond.
Oud 19-06-2010, 19:02
Verwijderd
Wat een kakwedstrijd was dat weer zeg ><
Oud 19-06-2010, 19:03
Verwijderd
Een kakwedstrijd? Wie de mooiste figuurtjes kan maken in de pot?

Figuurkakken.
Oud 19-06-2010, 19:03
Verwijderd
Ja, kijk iemand die op de zelfde frequentie denkt als ik!
Oud 19-06-2010, 19:05
Verwijderd
hihi ik had het net over mijn zusje die geboetseerd is van poep ;d;: D;D
Oud 19-06-2010, 19:06
Verwijderd
Ahahaha, daar krijg ik opzich foute beelden bij
Oud 19-06-2010, 19:06
Verwijderd
wij hebben proefritten gemaakt in de Toyota Aygo en de Suzuki Alto. We zijn geneigd elke auto geweldig te vinden tijdens de proefrit, vergeken met de huidige, want ze hebben allemaal stuurbekrachtiging en een nieuwe versnellingsbak enzo

en de ritten waren tijdens de wedstrijd, dus lekker rustig op de weg en alle gelegenheid om rare bochtjes uit te proberen

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 19:18.
Oud 19-06-2010, 19:17
Verwijderd
Ik haat verjaardagen.
Oud 19-06-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ik haat verjaardagen.
Waarom? Taart, bezoek moet je alleen niet uit een familie komen waar gezellig doen een verplichting is.
Oud 19-06-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
wij hebben proefritten gemaakt in de Toyota Aygo en de Suzuki Alto. We zijn geneigd elke auto geweldig te vinden tijdens de proefrit, vergeken met de huidige, want ze hebben allemaal stuurbekrachtiging en een nieuwe versnellingsbak enzo

en de ritten waren tijdens de wedstrijd, dus lekker rustig op de weg en alle gelegenheid om rare bochtjes uit te proberen
Ik liep op dat moment post, en ik kan bevestigen dat je op dat moment zo ongeveer een kanon kon afschieten. Alleen af en toe wat getoeter tussendoor.
Oud 19-06-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ik liep op dat moment post, en ik kan bevestigen dat je op dat moment zo ongeveer een kanon kon afschieten. Alleen af en toe wat getoeter tussendoor.
Ik vond het alleen wel zielig voor de verkopers die daarna een begroting voor ons moesten maken. Hele bedrijf voor de tv, die ene verkoper met ons aan een bureau wat mij betreft hadden ze best met ons voor de tv mogen gaan zitten, bij suzuki stond daar ook een computer en bij toyota deed-ie het toch met de hand.
Oud 19-06-2010, 19:25
Verwijderd
Ze vinden het op onzin allemaal raar dat ik thuis nooit binnen op schoenen loop.
Oud 19-06-2010, 19:27
Verwijderd
Doe ik ook zelden! Gewoonte helemaal niet handig, want het konijnenhok staat bij de voordeur en ze gooien er altijd hooi en zwaagsel uit wat ik vervolgens met mijn sokken door het hele huis verspreid.

edit: wat, zwaagsel zaagsel natuurlijk. Of eigenlijk hennepstrohaksel, dat neemt meer vocht op.
Oud 19-06-2010, 19:29
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ze vinden het op onzin allemaal raar dat ik thuis nooit binnen op schoenen loop.
Allemaal? :')
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 19:31
Verwijderd
Wij hadden ook altijd hennep in de kooi van het konijn liggen.

Ik sleep trouwens ook weleens wat voer dat de dwergpapegaaien de kooi uit hebben gekeild mee door het huis. Een van de twee heeft namelijk de gewoon te om de bakjes helemaal leeg te gooien zodra er nieuw voer in zit.

Maar dan nog, hooi, hennep of papegaaienvoer is een stuk minder ranzig dan al die zooi die je algauw van buiten naar binnen meesleept, zonder het te merken.
Oud 19-06-2010, 19:32
Verwijderd
Dat is waar
Oud 19-06-2010, 19:38
Verwijderd
Ah, er komt al wat meer bijval op onzin.
Oud 19-06-2010, 19:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeetje! Hoe kwam dat dan?

Ik heb na mijn A en B nog een tijdje op zwemmen gezeten, en toen heb ik nog een diploma gehaald. En met schoolzwemmen nog een.
Omdat ik alleen maar zat te kloten en rond te drijven en helemaal niet oplette en niet zo goed kan zwemmen
Oud 19-06-2010, 19:40
Verwijderd
Ik kon altijd heel goed zwemmen.
Oud 19-06-2010, 20:01
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Hoi ev'rybody. Ik kon niet goed zwemmen, maar ik kan nu bij de grond in het recreatiebad, dus nu maakt het me niet veel meer uit.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 19-06-2010, 20:03
Verwijderd
Ik heb alleen mijn A en B diploma. En ik zat net als Fizzle alleen maar te kloten en eerst vond ik het diepe ook nog eng, ik was dus ronduit slecht.
JJ heb jij je diplomas wel dan?
Oud 19-06-2010, 20:03
Verwijderd
En damn die prins hee.
Oud 19-06-2010, 20:05
Verwijderd
ik heb ook altijd mijn schoenen uit thuis. op je sokken is toch veel relaxter dan de hele dag met zware zweetschoenen aan ;x
Oud 19-06-2010, 20:05
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Ik heb alleen mijn A en B diploma. En ik zat net als Fizzle alleen maar te kloten en eerst vond ik het diepe ook nog eng, ik was dus ronduit slecht.
JJ heb jij je diplomas wel dan?
Oh jawel hoor. A en B. Ik was op zich niet heel slecht in zwemmen, denk ik, maar ik was wel heel langzaam en heb geen uithoudingsvermogen..
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 19-06-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Doe ik ook zelden! Gewoonte helemaal niet handig, want het konijnenhok staat bij de voordeur en ze gooien er altijd hooi en zwaagsel uit wat ik vervolgens met mijn sokken door het hele huis verspreid.

edit: wat, zwaagsel zaagsel natuurlijk. Of eigenlijk hennepstrohaksel, dat neemt meer vocht op.
Ik loop juist nooit met schoenen thuis, dat vind ik niet fijn
Lekker met sokken vind ik juist fijn, en als ik naar buiten ga dender ik er vrolijk mee door
Oud 19-06-2010, 20:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Fucking hell geniaal feestje gister
__________________
Yoloswag 420
Oud 19-06-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook altijd mijn schoenen uit thuis. op je sokken is toch veel relaxter dan de hele dag met zware zweetschoenen aan ;x
ik heb het tegenovergestelde! ik moet een klein beetje zweetvoeten hebben, en heb altijd mijn schoenen aan, anders krijg ik van die vieze droge voeten, word ik helemaal para.
Oud 19-06-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik loop juist nooit met schoenen thuis, dat vind ik niet fijn
Lekker met sokken vind ik juist fijn, en als ik naar buiten ga dender ik er vrolijk mee door
ik loop ook nooit met schoenen thuis, daarom juist
Oud 19-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Fucking hell geniaal feestje gister
Vertel.
Oud 19-06-2010, 21:08
Verwijderd
Haha, volgens mij hoorde ik net Hopelessly Devoted To You bij de buren. Ze hebben vast kunnen meegenieten van de Grease-soundtrack die ik gisteren "duisent" keer luisterde.
Oud 19-06-2010, 21:09
Verwijderd
nu heb ik het in mijn hoofd!

but... now...
there's noooooowhere to hiii-a-iiiiiide
sinceyou'vepushed myloveasiiiiiii-aiiiiiiide
Iiii'm nooooooooot in my heeeaaaeead
hopelessly devoooooted toooohooo yooooouuuu
Oud 19-06-2010, 21:12
Verwijderd
rationeel naamzoek, hoe is het met je harmonica skills?
Oud 19-06-2010, 21:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Onze keuken is weer min of meer schoon. Schoner dan meestal, maar nog steeds niet echt schoon. Of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.