Oud 22-06-2010, 09:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oooh joy. Vind je het nog steeds iedere keer even eng of gaan de scherpe kantjes er wel af nu je zo vaak achter elkaar moet?
Ligt eraan waarvoor ik heenmoet. Dit vind ik nu wel weer meevallen. Maar die kiezen trekken vind ik wel weer naarder omdat er dan zo aan je mond wordt gerukt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 22-06-2010, 09:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het een vrij logisch resultaat eigenlijk? Star trek is een science fiction actieserie met 10% persoonlijk verhaal. Star wars is een science fiction familiedrama met 30% actie.
star trek? actieserie?

Overigens vind ik Star Wars meer 'fantasy'; gezien het 'science fiction' element helemaal niet relevant is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-06-2010, 09:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben overigens wel blij dat ik die ene kaakoperatie niet hoef. Een goede vriendin van me heeft gisteren die operatie gehad. Brrrrrr.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 09:58
Verwijderd
@Pip wat vervelend dat ze nog steeds niet terug is Ik hoop dat jullie papierophangactie wat uithaalt!

@Tink ik ben ook echt een mietje met de tandarts, maar kiezen trekken viel me uiteindelijk echt mee! Een zenuwbehandeling wens ik echter zelfs mijn ergste vijand niet toe, wat een narigheid is dat
Oud 22-06-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog douchen, maar ik kom niet van msn af


succes bij de tandarts tink.
Oud 22-06-2010, 10:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ach ik overleef het allemaal wel natuurlijk. Ik probeer het nu al veel minder erg te vinden dan vroegah, toen was ik echt maanden van de kaart.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 10:01
Rationeel
Rationeel is offline
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Oud 22-06-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
star trek? actieserie?

Overigens vind ik Star Wars meer 'fantasy'; gezien het 'science fiction' element helemaal niet relevant is.
Ja, de afleveringen die ik gezien heb zijn ze vooral bezig met strategieën bepalen etc?

En science fiction is een subgenre van fantasy, en zonder dat element zouden ze geen andere planeten bezoeken etc wat me wel invloed op het verhaal lijkt hebben
Oud 22-06-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


wat ga je nu doen & hoeveel meer ga je verdienen?
Oud 22-06-2010, 10:08
Verwijderd
Ik word trouwens een beetje nostalgisch van het posten onder spelleiders account, misschien moet ik mijn forum toch maar weer op geel zetten (daar staan de gebruikersinstellingen dus op het 'ouderwetse' forum)
Oud 22-06-2010, 10:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Gefeliciteerd!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-06-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Oud 22-06-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Oeh gefeliciteerd
Oud 22-06-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Congrats!!
Oud 22-06-2010, 10:17
Verwijderd
Gefeliciteerd
Oud 22-06-2010, 10:28
Verwijderd
Ik ben vandaag officieel aan het testen! Theodoor is mijn eerste proefpersoon. Zijn linkerhersenhelft is gevoeliger dan de rechter over twee minuten herhalen we de metingen.
Oud 22-06-2010, 10:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat ga je nu doen & hoeveel meer ga je verdienen?
dank allen


ik word nu manager van ons 'engineering'kantoor en nog een keer +10%
Oud 22-06-2010, 10:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, de afleveringen die ik gezien heb zijn ze vooral bezig met strategieën bepalen etc?

En science fiction is een subgenre van fantasy, en zonder dat element zouden ze geen andere planeten bezoeken etc wat me wel invloed op het verhaal lijkt hebben
Mwah het verschilt nogal hoor; er is ook behoorlijk verschil tussen de series. Deep Space 9 had relatief weinig actie en had meer weg van een drama.

Nou ja, het is allemaal een beetje grijs, maar ik doelde meer op het feit dat 'wetenschap' absoluut geen rol speelt in Star Wars en dat het daarom veel meer neigt naar fantasiefilms. Als er ruimteschepen en planeten en laserstralen in voorkomen noemt men het al snel scifi, maar scifi heeft wat mij betreft altijd wel wortels in iets wat daadwerkelijk mogelijk is (of waar er iig geprobeerd wordt om iets te verklaren op een al dan niet pseudo-wetenschappelijke manier).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik word trouwens een beetje nostalgisch van het posten onder spelleiders account, misschien moet ik mijn forum toch maar weer op geel zetten (daar staan de gebruikersinstellingen dus op het 'ouderwetse' forum)
Holy fuck, NEEE! Welke oetlul heeft hem nou weer op geel gezet? Lélijk! Ik zet hem dadelijk terug op wit hoor.

Trouwens... die pm-lijst. Ik had eruit gehaald moeten zijn, dus hij klopte inderdaad niet helemaal
Oud 22-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
dank allen


ik word nu manager van ons 'engineering'kantoor en nog een keer +10%
niceeee!
Oud 22-06-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Gefeliciteeeeeerd!
Oud 22-06-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Holy fuck, NEEE! Welke oetlul heeft hem nou weer op geel gezet? Lélijk! Ik zet hem dadelijk terug op wit hoor.

Trouwens... die pm-lijst. Ik had eruit gehaald moeten zijn, dus hij klopte inderdaad niet helemaal
ja geen idee! ik dacht dat jij dat de hele tijd deed ik heb 'm ook al een paar x op wit gezet nou ja ww is veranderd, dus niemand kan er meer bij
Oud 22-06-2010, 10:44
Verwijderd
Ik ben nog niet op de account geweest, dus nee. Dan moeten we het even definitief veranderen dadelijk... hoe moest dat ook weer?
Oud 22-06-2010, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb nog ergens visitekaartjes met als functieomschrijving 'superman', misschien wordt het tijd die weer eens op te speuren
Oud 22-06-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog niet op de account geweest, dus nee. Dan moeten we het even definitief veranderen dadelijk... hoe moest dat ook weer?
Ik heb je een pm gestuurd met nieuwe wachtwoord & de gegevens zijn, als het goed is, nu definitief op wit ingesteld
Oud 22-06-2010, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo lieverds! Het was tof bij opa en oma, ze hebben de IKEA leeggekocht voor me toen ze hoorden dat ik op kamers ga. En vandaag contract tekenen, vet spannend!!
Oud 22-06-2010, 10:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leuk fizzle
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je een pm gestuurd met nieuwe wachtwoord & de gegevens zijn, als het goed is, nu definitief op wit ingesteld
Ja, dat had ik al gezien en ik had hem zelf ook al veranderd
Dus lekker spelleideren op wit zeg ik
Oud 22-06-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Hallo lieverds! Het was tof bij opa en oma, ze hebben de IKEA leeggekocht voor me toen ze hoorden dat ik op kamers ga. En vandaag contract tekenen, vet spannend!!
Spannend! & gaaf!

DP speel je echt niet mee met wws?
Oud 22-06-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Hallo lieverds! Het was tof bij opa en oma, ze hebben de IKEA leeggekocht voor me toen ze hoorden dat ik op kamers ga. En vandaag contract tekenen, vet spannend!!
Wat lief van je opa en oma!
Oud 22-06-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat had ik al gezien en ik had hem zelf ook al veranderd
Dus lekker spelleideren op wit zeg ik
Hehe maar bij mij stond ie net weer op geel? Er rust een vloek op de account!
Oud 22-06-2010, 10:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hehe maar bij mij stond ie net weer op geel? Er rust een vloek op de account!
Heeft te maken met de cookies.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 10:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Leuk fizzle

Citaat:
Spannend! & gaaf!

DP speel je echt niet mee met wws?
jahe!

Als ik trouwens die 35 euro korting wil op de huur, is het dan heel verstandig om koffie te kopen voor de huisbaas of denkt ze dan 'nou die heeft genoeg geld om gewoon de volle mep te betalen?'

Citaat:
Wat lief van je opa en oma!
Ja lief he! Ik heb een heel toffe kapstok die mijn nieuwe kledingkast gaat worden omdat mijn eigenlijke kast niet in de kamer past, en een eettafel, en een nachtkastje, en een leuk badkamerkastje in de stijl van mijn bed. Zo superlief ^^
Oud 22-06-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Heeft te maken met de cookies.
Maar mijn cookies zijn wit!
Oud 22-06-2010, 10:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spannend! & gaaf!

DP speel je echt niet mee met wws?
Hmnee.

Citaat:
Maar mijn cookies zijn wit!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
hell bitch jeah!

PROMOTIE!


Gefeliciteerd!
Oud 22-06-2010, 10:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
chocoladecookies
Oud 22-06-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:

jahe!

Als ik trouwens die 35 euro korting wil op de huur, is het dan heel verstandig om koffie te kopen voor de huisbaas of denkt ze dan 'nou die heeft genoeg geld om gewoon de volle mep te betalen?'



Ja lief he! Ik heb een heel toffe kapstok die mijn nieuwe kledingkast gaat worden omdat mijn eigenlijke kast niet in de kamer past, en een eettafel, en een nachtkastje, en een leuk badkamerkastje in de stijl van mijn bed. Zo superlief ^^
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, maar houdt er wel rekening mee dat het wel eens niet zou kunnen lukken. (Huisbazen zijn vrij eigenwijs )

Jeetje, ze hebben echt heel veel voor je gekocht!
Oud 22-06-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Hmnee.

Echt niet? *lief aankijkt*

Hehe ja ik weet toch niks van cookies
Oud 22-06-2010, 11:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Echt niet? *lief aankijkt*

Hehe ja ik weet toch niks van cookies
Trust me, ik vind jullie gave spelleiders en daarom zou ik haast nog overwegen mee te doen. Maar ik heb weinig tijd, en heb vooral weinig zin in het gezeik dat ik vorig spel had met bepaalde spelers dus toch maar niet.

Stel hem op wit in, klik het scherm weg, open een nieuw scherm en log opnieuw in als spelleider. Zou moeten werken. Niet op uitloggen drukken als je ingelogd bent als Spelleider want dan verwijdert hij misschien de cookies (wat je net op grijs had gezet) en gaat 'ie weer naar geel (dat gebeurt in ieder geval wel als je de stylechooser gebruikt, not sure of dat hier ook op gaat).
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Trust me, ik vind jullie gave spelleiders en daarom zou ik haast nog overwegen mee te doen. Maar ik heb weinig tijd, en heb vooral weinig zin in het gezeik dat ik vorig spel had met bepaalde spelers dus toch maar niet.

Stel hem op wit in, klik het scherm weg, open een nieuw scherm en log opnieuw in als spelleider. Zou moeten werken. Niet op uitloggen drukken als je ingelogd bent als Spelleider want dan verwijdert hij misschien de cookies (wat je net op grijs had gezet) en gaat 'ie weer naar geel (dat gebeurt in ieder geval wel als je de stylechooser gebruikt, not sure of dat hier ook op gaat).
We hebben 'm kennelijk al gefixt, want hij blijft nu braaf op wit staan

En ik vind dat je er toch maar even opnieuw over moet nadenken

Absinthe: ik heb Local Natives heel hard aanstaan & vet veel zin in morgen hoe laat spreken we af en waar enzo? Jij komt over centraal toch?
Oud 22-06-2010, 11:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We hebben 'm kennelijk al gefixt, want hij blijft nu braaf op wit staan

En ik vind dat je er toch maar even opnieuw over moet nadenken

Absinthe: ik heb Local Natives heel hard aanstaan & vet veel zin in morgen hoe laat spreken we af en waar enzo? Jij komt over centraal toch?
Jullie zijn geweldig.

Nee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 11:10
Verwijderd
zo, 2 straten hangen al vol met briefjes. nu is mijn plakband op. Blij dat het niet regent, dan zou het niet blijven hangen.
Oud 22-06-2010, 11:11
Verwijderd
Ik kom over Centraal ja. Als het goed is ben ik om half 7 ongeveer in Utrecht. Moet wel ook nog wat eten ergens. Een broodje of een frietje ofzo. Wat is slim?
Oud 22-06-2010, 11:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
zo, 2 straten hangen al vol met briefjes. nu is mijn plakband op. Blij dat het niet regent, dan zou het niet blijven hangen.
Hoelang is Loekie al weg?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 11:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, maar houdt er wel rekening mee dat het wel eens niet zou kunnen lukken. (Huisbazen zijn vrij eigenwijs )

Jeetje, ze hebben echt heel veel voor je gekocht!
Ik neem gewoon 435 borg mee, maar ik ga het gewoon toch proberen. Het is de jongen die er nu woont immers ook gelukt!

Jahe! En ik krijg van hun ook nog bestek en glazen, die ze nog over hadden. En oma zei dat als ik krap bij kas zit, ik gewoon bij hun mag komen eten en dan mag ik een tas boodschappen meenemen. Awww <3
Oud 22-06-2010, 11:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zo, 2 straten hangen al vol met briefjes. nu is mijn plakband op. Blij dat het niet regent, dan zou het niet blijven hangen.
wat voor briefjes?
Oud 22-06-2010, 11:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Loekie is weg, fizzle. Pip haar kat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kom over Centraal ja. Als het goed is ben ik om half 7 ongeveer in Utrecht. Moet wel ook nog wat eten ergens. Een broodje of een frietje ofzo. Wat is slim?
We kunnen in Utrecht wat eten, wat we ook kunnen doen is naar Julia's op Amsterdam Centraal, een soort pasta to go & dat is echt dikke liefde. Plusminus 5 euro heb je dan een hele bak pasta.

Een frietje vind ik overigens ook prima.
Oud 22-06-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
We kunnen in Utrecht wat eten, wat we ook kunnen doen is naar Julia's op Amsterdam Centraal, een soort pasta to go & dat is echt dikke liefde. Plusminus 5 euro heb je dan een hele bak pasta.
Ja, die ken ik! Daar heb ik al eens eerder pasta gegeten toen ik met m'n zusje naar Fleet Foxes ging En toen werden we aangesproken door een eenzame Franse student, die ons heel leuk vond en die een gesprek met ons wilde en die dacht dat we secretaresses waren

Maar Julia's pasta is prrrrima!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.