Oud 22-06-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn geweldig.

Nee.
*stampvoet* maar je hoort mij m'n zin te geven!
Advertentie
Oud 22-06-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, die ken ik! Daar heb ik al eens eerder pasta gegeten toen ik met m'n zusje naar Fleet Foxes ging En toen werden we aangesproken door een eenzame Franse student, die ons heel leuk vond en die een gesprek met ons wilde en die dacht dat we secretaresses waren

Maar Julia's pasta is prrrrima!
Top zit jij in de rechtstreekse trein naar A'dam of moet je overstappen?
Oud 22-06-2010, 11:23
Verwijderd
Ik moet overstappen, want ik zit in een stoptrein vanaf Tiel.
Oud 22-06-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik moet overstappen, want ik zit in een stoptrein vanaf Tiel.
Ok, half 7 op centraal dan? Onder blauwe bord? Dan pakken we de trein van 18.40 naar A'dam.
Oud 22-06-2010, 11:26
Verwijderd
Ik sta er wel íetsje later dan, aangezien ik volgens mij 2 over half aankom en dan nog naar het blauwe bord moet lopen Komt allemaal goed!
Oud 22-06-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik sta er wel íetsje later dan, aangezien ik volgens mij 2 over half aankom en dan nog naar het blauwe bord moet lopen Komt allemaal goed!
Yes. Nu moet ik gaan verzinnen wat ik aan moet vandaag.
Oud 22-06-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Hallo lieverds! Het was tof bij opa en oma, ze hebben de IKEA leeggekocht voor me toen ze hoorden dat ik op kamers ga. En vandaag contract tekenen, vet spannend!!
Citaat:
Jahe! En ik krijg van hun ook nog bestek en glazen, die ze nog over hadden. En oma zei dat als ik krap bij kas zit, ik gewoon bij hun mag komen eten en dan mag ik een tas boodschappen meenemen. Awww <3
leuk en lief van ze wonen je opa en oma wel in de buurt?

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 11:36.
Oud 22-06-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Yes. Nu moet ik gaan verzinnen wat ik aan moet vandaag.
Ik moet gaan werken bij de Albert Heijn.
Ook leuk.
Oud 22-06-2010, 11:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*stampvoet* maar je hoort mij m'n zin te geven!
Vraag dan dingen waar ik ja op kan zeggen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 11:38
Verwijderd
Nog maar een week les!
Oud 22-06-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik moet gaan werken bij de Albert Heijn.
Ook leuk.
Verschil moet er zijn ik moet naar Zwolle.

Citaat:
Vraag dan dingen waar ik ja op kan zeggen!
Prf, dit is iets waar je makkelijk ja op kan zeggen!
Oud 22-06-2010, 11:42
Verwijderd
Nu ik dan toch echt aan het testen ben: toevallig nog forumers die binnenkort een hele dag echt helemaal niets te doen hebben? En geen epilepsie hebben en rechtshandig zijn en afgelopen maand geen drugs en psychiatrische of neurologische medicatie hebben gebruikt
Oud 22-06-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Hoelang is Loekie al weg?
sinds zaterdagochtend. Hij heeft toen gegeten, is naar buiten gegaan en sindsdien spoorloos.
Net 56 briefjes opgehangen, zo nog even 2 naar de asielen hier in de buurt sturen.
Oud 22-06-2010, 11:45
Verwijderd
en er kwam net een een of ander tokkie wijf op me af lopen.
'Zo heb jij geen last van je rug?' *naar tieten wijs*
'eeeh...nee?...(?)'
'oh bla ik heb altijd zo'n last, behalve als ik op hakken loop, gek he hahahahaha, nou doei meid'

Oud 22-06-2010, 11:46
Verwijderd
Ik ben bang vioor mijn mondelinge examen.
Oud 22-06-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Nu ik dan toch echt aan het testen ben: toevallig nog forumers die binnenkort een hele dag echt helemaal niets te doen hebben? En geen epilepsie hebben en rechtshandig zijn en afgelopen maand geen drugs en psychiatrische of neurologische medicatie hebben gebruikt
Why?
Oud 22-06-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
en er kwam net een een of ander tokkie wijf op me af lopen.
'Zo heb jij geen last van je rug?' *naar tieten wijs*
'eeeh...nee?...(?)'
'oh bla ik heb altijd zo'n last, behalve als ik op hakken loop, gek he hahahahaha, nou doei meid'

Oud 22-06-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
en er kwam net een een of ander tokkie wijf op me af lopen.
'Zo heb jij geen last van je rug?' *naar tieten wijs*
'eeeh...nee?...(?)'
'oh bla ik heb altijd zo'n last, behalve als ik op hakken loop, gek he hahahahaha, nou doei meid'

haha

Citaat:
Ik ben bang vioor mijn mondelinge examen.
Komt vast goed welk vak?

Citaat:
Why?
Voor mijn afstudeeronderzoek . Je moet ook tussen de 18 en 60 zijn trouwens dus ik vrees dat jij afvalt want anders moeten we moeilijk gaan doen met toestemming van je ouders enzo.
Oud 22-06-2010, 11:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Prf, dit is iets waar je makkelijk ja op kan zeggen!
Helemaal niet!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
haha



Komt vast goed welk vak?



Voor mijn afstudeeronderzoek . Je moet ook tussen de 18 en 60 zijn trouwens dus ik vrees dat jij afvalt want anders moeten we moeilijk gaan doen met toestemming van je ouders enzo.
Kopt ik ben 15 dus geen geschikte kandidaat voor je onderzoek.
Profiel/sectorwerkstuk, en dan moet ik voor examinators spreken.
Oud 22-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet!
Zo komen we er natuurlijk nooit uit! Je moet gewoon naar me luisteren, het is heel simpel!
Oud 22-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Nu ik dan toch echt aan het testen ben: toevallig nog forumers die binnenkort een hele dag echt helemaal niets te doen hebben? En geen epilepsie hebben en rechtshandig zijn en afgelopen maand geen drugs en psychiatrische of neurologische medicatie hebben gebruikt
Je moet dus rechtshandig zijn? En wat gaat er dan precies gebeuren?
Oud 22-06-2010, 11:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nu ik dan toch echt aan het testen ben: toevallig nog forumers die binnenkort een hele dag echt helemaal niets te doen hebben? En geen epilepsie hebben en rechtshandig zijn en afgelopen maand geen drugs en psychiatrische of neurologische medicatie hebben gebruikt
Check wanneer heb je iemand nodig? het lijkt me enorm interessant!
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 11:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh jongens, wanneer gaat de vakantieperiode van je OV-kaart in?
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Je moet dus rechtshandig zijn? En wat gaat er dan precies gebeuren?
Ja, je moet rechtshandig zijn we doen vijf keer metingen verdeeld over de hele dag (eerste om 8:00, laatste om 18:00). Bij de metingen maken we magnetische veldjes op je hoofd (met een elektromagneet die wordt vastgehouden door je hoofd) en meten we de reactie daarop in je pink en in je hersenen. Elke meting duurt 30 tot 90 minuten dus tussendoor kun je bv. studeren of lezen. Als je mee zou doen krijg je sowieso uitgebreide informatie toegestuurd natuurlijk.

Citaat:
Check wanneer heb je iemand nodig? het lijkt me enorm interessant!
We zijn vandaag de eerste meting aan het doen, volgende week hebben we er nog een (maar daar kan er nog wel een bij), de week daarop hebben we er ook nog een (maar daar kan er ook nog wel een bij). Ik ben vrij flexibel maar degene met wie ik samenwerk heeft ook andere afspraken etc. dus het kan niet elke dag.
Oud 22-06-2010, 12:02
Verwijderd
Zoiets heb ik laatst gedaan!
Oud 22-06-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Kopt ik ben 15 dus geen geschikte kandidaat voor je onderzoek.
Profiel/sectorwerkstuk, en dan moet ik voor examinators spreken.
Oei wij moesten dat gewoon voor de klas presenteren. Maar als je het werkstuk zelf hebt gemaakt gaat dat wel goed toch?

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 12:56.
Oud 22-06-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, wanneer gaat de vakantieperiode van je OV-kaart in?
16 juli meestal
Oud 22-06-2010, 12:05
Verwijderd
ziezo ook een brief naar het asiel en de dierenambulance.
Oud 22-06-2010, 12:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
nog steeds niks gehoord Pip?
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Oei wij moesten dat gewoon voor de klas presenteren. Maar als je het werkstuk zelf hebt gemaakt gaat dat wel goed toch?
Ach ja ik denk het wel. Ik ga het gewoon doen en dan zie ik wel.
Oud 22-06-2010, 12:08
Verwijderd
nee en elke keer als ik buiten een kat hoor dan is het die vette rooie van verderop
Oud 22-06-2010, 12:09
Verwijderd
Sterkte pip.
Oud 22-06-2010, 12:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Loekie is weg, fizzle. Pip haar kat.
katten die weg zijn
Oud 22-06-2010, 12:11
Verwijderd
jouw kat was toch laatst ook weg fizzle?
Oud 22-06-2010, 12:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
leuk en lief van ze wonen je opa en oma wel in de buurt?
lief he
vergeleken met mijn ouders wonen ze in de buurt ja. Twee uur reizen. Maar ik kan gewoon naar Eindhoven en dan halen ze me op en dat is best goed te doen

Citaat:
Nu ik dan toch echt aan het testen ben: toevallig nog forumers die binnenkort een hele dag echt helemaal niets te doen hebben? En geen epilepsie hebben en rechtshandig zijn en afgelopen maand geen drugs en psychiatrische of neurologische medicatie hebben gebruikt
Ik wil best helpen, maar ik heb Tourette en ik weet niet of dat teveel op epilepsie lijkt?
Oud 22-06-2010, 12:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jouw kat was toch laatst ook weg fizzle?
Mja, laatst.. al een half jaar.
Oud 22-06-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, je moet rechtshandig zijn we doen vijf keer metingen verdeeld over de hele dag (eerste om 8:00, laatste om 18:00). Bij de metingen maken we magnetische veldjes op je hoofd (met een elektromagneet die wordt vastgehouden door je hoofd) en meten we de reactie daarop in je pink en in je hersenen. Elke meting duurt 30 tot 90 minuten dus tussendoor kun je bv. studeren of lezen. Als je mee zou doen krijg je sowieso uitgebreide informatie toegestuurd natuurlijk.



We zijn vandaag de eerste meting aan het doen, volgende week hebben we er nog een (maar daar kan er nog wel een bij), de week daarop hebben we er ook nog een (maar daar kan er ook nog wel een bij). Ik ben vrij flexibel maar degene met wie ik samenwerk heeft ook andere afspraken etc. dus het kan niet elke dag.
Als je heel hard mensen nodig hebt zal ik eens kijken of ik tijd heb (heb mijn werkrooster voor juli nog niet, dus weet nog niet hoeveel tijd ik over heb) zolang je me maar niet in zo'n tunnel legt, of iets wat daar op lijkt want ik ben tamelijk claustrofobisch
Oud 22-06-2010, 12:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We zijn vandaag de eerste meting aan het doen, volgende week hebben we er nog een (maar daar kan er nog wel een bij), de week daarop hebben we er ook nog een (maar daar kan er ook nog wel een bij). Ik ben vrij flexibel maar degene met wie ik samenwerk heeft ook andere afspraken etc. dus het kan niet elke dag.
Oke, nou het is namelijk zo dat het voor mij vrij lastig is om al om 8 uur in Enschede te zijn. Dus tenzij daar een andere oplossing voor is kan ik je denk ik niet echt helpen.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2010, 12:35
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wat het maken van een schoenzool kost? de zool heeft losgelaten aan de zijkant van de schoen. Zonde om weg te gooien want ze zijn zo leuk.
Oud 22-06-2010, 12:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heeft iemand enig idee wat het maken van een schoenzool kost? de zool heeft losgelaten aan de zijkant van de schoen. Zonde om weg te gooien want ze zijn zo leuk.
Tussen de 5 en 7 euro. Maar het kan vaak ook niet meer gerepareerd worden. (ik heb dit probleem ZO vaak )
Oud 22-06-2010, 12:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga mijn contract tekenen! Ieeeeeeee
Oud 22-06-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Tussen de 5 en 7 euro. Maar het kan vaak ook niet meer gerepareerd worden. (ik heb dit probleem ZO vaak )
hmm dat valt mee, dan ga ik maar even. Dankje. Ik hoop dat mijne wel gemaakt kan worden maar vrees ook het ergste omdat ie los zit op een lastige plek...ben bang dat ie zo weer stuk is.
Oud 22-06-2010, 12:43
Verwijderd
Ik ga richting het Zwolse, een fijne middag allemaal!
Oud 22-06-2010, 12:45
Verwijderd
Dan ga ik mijn regenjas aantrekken en mijn krant met gaatjes pakken en op het station staan gluren!
Oud 22-06-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Oke, nou het is namelijk zo dat het voor mij vrij lastig is om al om 8 uur in Enschede te zijn. Dus tenzij daar een andere oplossing voor is kan ik je denk ik niet echt helpen.
mjah dat kan ik me voorstellen maar daar is niet echt een andere oplossing voor, want we willen juist tussen de verschillende tijdstippen vergelijken.

Citaat:
Ik wil best helpen, maar ik heb Tourette en ik weet niet of dat teveel op epilepsie lijkt?
Tourette staat niet in het lijstje met risicofactoren, dus dat moet kunnen alleen moet je wel tijdens het onderzoek telkens je arm minstens vijf minuten heel ontspannen houden, dus als je tics in je armen hebt is het wel lastig.

Citaat:
Als je heel hard mensen nodig hebt zal ik eens kijken of ik tijd heb (heb mijn werkrooster voor juli nog niet, dus weet nog niet hoeveel tijd ik over heb) zolang je me maar niet in zo'n tunnel legt, of iets wat daar op lijkt want ik ben tamelijk claustrofobisch
geen tunnel je zit gewoon in een tandartsstoel met allemaal draadjes aan je arm en je hoofd

Ik weet nog niet of het heel hard nodig gaat zijn, maar het zou sowieso heel fijn zijn
Oud 22-06-2010, 13:07
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou een waardeloos subject zijn; ik zou in slaap vallen in die stoel. of mag dat?
Oud 22-06-2010, 13:07
Verwijderd
Het lijkt me behoorlijk leuk, eigenlijk, maar ik kan met geen mogelijkheid om 8:00 in Enschede zijn, dus helaas.
Oud 22-06-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
ik zou een waardeloos subject zijn; ik zou in slaap vallen in die stoel. of mag dat?
Je zal waarschijnlijk niet in slaap vallen
Oud 22-06-2010, 13:12
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Hoi again.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.