Oud 22-06-2010, 13:13
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Nog maar een week les!
Ik nog maar 2 uur
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Advertentie
Oud 22-06-2010, 13:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En mij lijkt het vooral leuk om de tijd te doden van deze doodsaaie vrije dagen, waarin alleen opruimen op het programma staat en ik dat weiger. Kun je niet doen alsof ik 18 ben ofzo?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi again.
Hoi JJoosje, stotter je ook?
Oud 22-06-2010, 13:16
Verwijderd
Wtf het Home Alone-joch zit in Will & Grace en ze doen alsof hij een advocaat is in plaats van te zeggen van 'hallo je bent acht en je zit in Home Alone'.
Oud 22-06-2010, 13:17
Verwijderd
Het kan me niks schelen dat hij nu bijna dertig is, ik vind dat de enige rollen die hij nog mag spelen rollen moeten zijn waarin mensen zeggen van 'hahahaha jij bent het Home Alone-joch, wat doe je hier, ga weg'.
Oud 22-06-2010, 13:17
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Hoi JJoosje, stotter je ook?
Nee.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 13:18
Verwijderd
Behalve misschien in het begin van de scene, maar zodra dat wordt gezegd 'herkennen' de mensen hem en dan zeggen ze 'hahahaha ja nou je 't zegt, het is 'm inderdaad, en hij maar doen alsof hij hier een baan heeft, hahaha, wat een oplichter.'
Oud 22-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik mijn regenjas aantrekken en mijn krant met gaatjes pakken en op het station staan gluren!
hehe ik ben er over een uur, ik zal mijn ogen openhouden en specifiek letten op zwangere dames in regenjassen
Oud 22-06-2010, 13:23
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Behalve misschien in het begin van de scene, maar zodra dat wordt gezegd 'herkennen' de mensen hem en dan zeggen ze 'hahahaha ja nou je 't zegt, het is 'm inderdaad, en hij maar doen alsof hij hier een baan heeft, hahaha, wat een oplichter.'
Dat joch is eng nu.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 13:23
Verwijderd
Hey jongens, weet iemand hier of je e-tickets kunt opslaan? Ik heb namelijk de keuze tussen vliegtuigtickets bestellen op een supertrage computer mét printer, waarbij ik vrees dat hij kan vastlopen, óf op een fatsoenlijke computer zónder printer, waarbij ik vrees dat je ze niet kunt opslaan om later uit te printen.
Oud 22-06-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Dat joch is eng nu.
Ja
Oud 22-06-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
hehe ik ben er over een uur, ik zal mijn ogen openhouden en specifiek letten op zwangere dames in regenjassen
Oh ik ben toevallig wel precies rond die tijd bij het station, want de orthodontist zit er recht tegenover en daar moet ik om kwart over 2 zijn tuntunTUN
Oud 22-06-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
ik zou een waardeloos subject zijn; ik zou in slaap vallen in die stoel. of mag dat?
nee dat mag niet maar je zit daar niet de hele dag hoor, en de meeste tijd dat je er zit zijn we aan het praten enzo
Oud 22-06-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
nee dat mag niet maar je zit daar niet de hele dag hoor, en de meeste tijd dat je er zit zijn we aan het praten enzo
Hoeveel mA en Hz gebruik je?
Oud 22-06-2010, 13:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb als lunch maar even een kaassoufflé en een bamischijf in de frituur geknikkerd, terwijl ik naar de diepvries liep voor brood :'). Oh slechte ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ben toevallig wel precies rond die tijd bij het station, want de orthodontist zit er recht tegenover en daar moet ik om kwart over 2 zijn tuntunTUN


je mag even hoi komen zeggen hoor, maar het wordt dan wel krap voor je met op tijd bij de ortho zijn. En ik heb geen idee hoe je eruit ziet
Oud 22-06-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb als lunch maar even een kaassoufflé en een bamischijf in de frituur geknikkerd, terwijl ik naar de diepvries liep voor brood :'). Oh slechte ik.
Het eerst dat ik koop voor m'n nieuwe huis is een frituurpan Oja en natuurlijk minstens een 37" tv.
Oud 22-06-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel mA en Hz gebruik je?
eh 0,25 Hz, mA zie ik nergens staan de magneet kan op maximaal 1,5 Tesla en zal meestal zo tussen de 1 en 1.2 Tesla zitten (afhankelijk van hoe gevoelig iemand voor de stimulatie is)
Oud 22-06-2010, 13:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het eerst dat ik koop voor m'n nieuwe huis is een frituurpan Oja en natuurlijk minstens een 37" tv.
En terecht . Ik hou niet zo van fastfood, maar dit is toch wel erg lekk0r. Ik heb medelijden met mijn bloedvaten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Hey jongens, weet iemand hier of je e-tickets kunt opslaan? Ik heb namelijk de keuze tussen vliegtuigtickets bestellen op een supertrage computer mét printer, waarbij ik vrees dat hij kan vastlopen, óf op een fatsoenlijke computer zónder printer, waarbij ik vrees dat je ze niet kunt opslaan om later uit te printen.
Op een mac kun je standaard als pdf 'printen', maar ik vrees dat je bij elke andere computer vooral afhankelijk bent van de mogelijkheden die de website biedt om iets op te slaan of naar jou toe te sturen per e-mail. Of op die computer moet software geïnstalleerd zijn om ook als pdf te 'printen'.
Oud 22-06-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
eh 0,25 Hz, mA zie ik nergens staan de magneet kan op maximaal 1,5 Tesla en zal meestal zo tussen de 1 en 1.2 Tesla zitten (afhankelijk van hoe gevoelig iemand voor de stimulatie is)
Oja je deed geen elektrische stimulatie. Hmm 1,5 Tesla Je mag zeker niet je sleutels op tafel laten liggen
Oud 22-06-2010, 13:42
Verwijderd
Ah m'n tweede sollicitatiebrief is ook al af. Toch handig als je bij een andere afdeling van een bedrijf solliciteert waar je al eerder hebt gesolliciteerd
Oud 22-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Oja je deed geen elektrische stimulatie. Hmm 1,5 Tesla Je mag zeker niet je sleutels op tafel laten liggen
ja mag wel eigenlijk die blijven gewoon op hun plek. De magneet staat telkens maar heel kort aan, 400 microseconden. Alleen mag je bv. geen pacemaker hebben want we kunnen niet garanderen dat die blijft werken en zeker geen inwendig gehoorapparaat, want die gaan gewoon stuk.
Oud 22-06-2010, 13:44
Verwijderd
Eventjes m'n vleesetende plant water geven en dan maar eens het niet reagerende secretariaat opbellen.
Oud 22-06-2010, 13:45
Verwijderd
http://whatthemovie.com/shot/89673 *sterft*
Oud 22-06-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Op een mac kun je standaard als pdf 'printen', maar ik vrees dat je bij elke andere computer vooral afhankelijk bent van de mogelijkheden die de website biedt om iets op te slaan of naar jou toe te sturen per e-mail. Of op die computer moet software geïnstalleerd zijn om ook als pdf te 'printen'.
Zoiets kan ook in Windows, dan moet je als printer Image Writer kiezen.
Oud 22-06-2010, 13:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eventjes m'n vleesetende plant water geven en dan maar eens het niet reagerende secretariaat opbellen.
Heb je bekerplanten of vliegenvangers?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
Oud 22-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
oooh super ja niet dat ze van de trap is gevallen natuurlijk. Maar verder wel
Oud 22-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
nice! Gefeliciteerd!
Oud 22-06-2010, 13:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
Tof zeg . Ik heb volop vakantie dus mocht je hulp nodig hebben bij het verhuizen dan geef je maar een gil. Wel hard, anders hoor ik het niet vanuit Utrecht.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:50
Verwijderd
Jezus Christus ik zie nu pas dat er een gigantische fout zit in een sollicitatiebrief die ik verstuurd heb (ik ben gewoon een heel woord vergeten), maar toch was ik uitgenodigd.
Oud 22-06-2010, 13:50
Verwijderd
beter @fizzle
Oud 22-06-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Zoiets kan ook in Windows, dan moet je als printer Image Writer kiezen.
XP heeft dat in elk geval niet standaard.

Citaat:
Heb je bekerplanten of vliegenvangers?
Vliegenvanger.
Oud 22-06-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
Gefeliciteerd met je kamer!
Oud 22-06-2010, 13:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vliegenvanger.
Oh, tof! Je zorgt er toch wel voor dat 'ie regelmatig te eten krijgt, toch?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 13:54
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Gefeliciteerd fizzle!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, tof! Je zorgt er toch wel voor dat 'ie regelmatig te eten krijgt, toch?
Hij heeft nog niks gevangen, de enige vlieg die tot nu toe naarbinnen is gevlogen ging er niet op zitten.

Hij groeit desondanks wel prima trouwens.
Oud 22-06-2010, 13:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oooh super ja niet dat ze van de trap is gevallen natuurlijk. Maar verder wel
Nee, dat is wel naar inderdaad. En deze man snapte het allemaal niet zo goed maar het is goedgekomen ^^
Citaat:
nice! Gefeliciteerd!
dankjewel, buurvrouw!
Citaat:
Tof zeg . Ik heb volop vakantie dus mocht je hulp nodig hebben bij het verhuizen dan geef je maar een gil. Wel hard, anders hoor ik het niet vanuit Utrecht.
Oh nou als je dat leuk vindt ben je van harte welkom! Ik vind samen schilderen leuk
Citaat:
beter @fizzle

Citaat:
Gefeliciteerd met je kamer!
dankjewel!
Ik zal weer een fizzlekookmeet moeten organiseren dan he! Maar dan kan ik niet zo uitgebreid koken en we moeten in de tuin zitten. Dat mag de pret niet drukken natuurlijk ^^

Citaat:
Gefeliciteerd fizzle!
dankje!
Oud 22-06-2010, 13:59
Verwijderd
Dank voor de printerhulp, ik zal eens googlen naar dat Image Writer-gebeuren.
Oud 22-06-2010, 14:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij heeft nog niks gevangen, de enige vlieg die tot nu toe naarbinnen is gevlogen ging er niet op zitten.

Hij groeit desondanks wel prima trouwens.
Is het bij vleesetende planten ook niet gewoon zo dat ze hun essentiele voedingsstoffen via het water/de grond binnenkrijgen? *opzoeken gaat*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 14:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nee dat mag niet maar je zit daar niet de hele dag hoor, en de meeste tijd dat je er zit zijn we aan het praten enzo
en daarom kan ik niet in slaap vallen, want?

Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
gefeliciteerd!
Oud 22-06-2010, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is het bij vleesetende planten ook niet gewoon zo dat ze hun essentiele voedingsstoffen via het water/de grond binnenkrijgen? *opzoeken gaat*
klopt, ze hebben het niet nodig, ze doen het alleen wél
Oud 22-06-2010, 14:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh nou als je dat leuk vindt ben je van harte welkom! Ik vind samen schilderen leuk
Dan moet je maar pmmen of op msn eens zeggen wanneer handig is. Ik kan de meeste van de dagen wel, want ik heb toch niks te doen :')

Citaat:
Rationeel schreef:
klopt, ze hebben het niet nodig, ze doen het alleen wél
Dat is dan als lekker tussendoortje. Nomnom, vliegenvlees!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik nog maar 2 uur
Ik ben jaloers.
Oud 22-06-2010, 14:05
Rationeel
Rationeel is offline
owja, nog maar een week lanterfanten en dan ben ik ook eventjes vrij
Oud 22-06-2010, 14:07
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb van 2 toetsen de cijfers al terug. Als de rest ook zo is ben ik niet ontevreden.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 14:08
Verwijderd
ik ging net naar de stad omdat ik goedkope zomerschoenen/slippers zocht. Ook even voor de gein van die neppe birckenstocks aangehad, wat zitten die kut na 5 stappen deed het al echt PIJN tussen mijn tenen, kan je nagaan als je daar de hele dag oploopt.
Oud 22-06-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
en daarom kan ik niet in slaap vallen, want?
want wij zijn heel interessant en je wil niets liever dan naar ons luisteren!
Oh, daarbij hoor je tijdens de 10 x vijf minuten dat we stil zijn en je naar de muur moet kijken en niet mag slapen, elke vijf seconden een harde tik vlak boven je oor van de magneet die even aangaat

Citaat:

dankjewel!
Ik zal weer een fizzlekookmeet moeten organiseren dan he! Maar dan kan ik niet zo uitgebreid koken en we moeten in de tuin zitten. Dat mag de pret niet drukken natuurlijk ^^
zit er een tuin bij

Citaat:
ik ging net naar de stad omdat ik goedkope zomerschoenen/slippers zocht. Ook even voor de gein van die neppe birckenstocks aangehad, wat zitten die kut na 5 stappen deed het al echt PIJN tussen mijn tenen, kan je nagaan als je daar de hele dag oploopt.
Ik vind het sowieso tegenvallen met de goedkope slippers, alles wat er niet helemaal uitziet als een badslipper is meteen >10 euro.
Oud 22-06-2010, 14:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
nou Sarah, tenzij jullie hotelkosten vergoeden gaat het niet gebeuren, ben ik bang.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.