Oud 23-06-2010, 01:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen,
omdat we graag snel willen beginnen hebben we besloten dat je je kan inschrijven tot uiterlijk donderdag 24 juni 17.00 uur. Diezelfde avond zullen dan nog (vóór het voetbal natuurlijk) de functies verdeeld worden en verschijnt het introverhaal. Vrijdag 25 juni is de eerste hangronde.
Dus aarzel niet, nog twijfelende forumers. Schrijf je gauw in!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 23-06-2010, 10:04
Verwijderd
Zijn er nog mensen nodig? En ik heb nog nooit online wwspel gespeeld (en zo wel, dan ben ik het vergeten), wel vaak irl, wat moet ik weten? En hoeveel tijd per dag kost het minimaal?
Oud 23-06-2010, 10:07
Verwijderd
Ja we hebben nog mensen nodig! Iig nog 4 (voor de rolverdeling) maar we spelen het liefst met 22. Als je de spelregels leest zou het redelijk duidelijk moeten zijn, vragen kun je altijd naar de spelleiders pm'en. 1x per 2 dagen moet je stemmen, tenzij je een functie hebt, (bij bijv. wolf doe je 1 dag alsof je stemt en 1 dag stem je daadwerkelijk) Stemmen, lezen, theorien posten enz. kost ong. een half uurtje per dag. Ik zou het superleuk vinden als je meedoet
Oud 23-06-2010, 10:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Deelnemerslijst Wws #70: (We vullen hem aan in deze post, tot we op een nieuwe pagina zitten, wil je op de hoogte blijven zul je dus even terug moeten scrollen)

1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic
8) Archont
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com
20) Severus
21) kopmuntkip
22)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 24-06-2010 om 14:20.
Oud 23-06-2010, 10:09
Verwijderd
Hm hm en als er dagen zijn waarop ik niet aan dat halfuur toekom maar bv. alleen lees&stem dan is dat flauw van mij maar geen ramp? Want dan doe ik wel mee
Oud 23-06-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Hm hm en als er dagen zijn waarop ik niet aan dat halfuur toekom maar bv. alleen lees&stem dan is dat flauw van mij maar geen ramp? Want dan doe ik wel mee
Nee dat is niet erg, zolang je maar vaker wel als niet aan dat half uur toe komt, erg stille spelers worden meestal niet gewaardeerd
(als je niet post kun je namelijk ook niet als wolf ontmantelt worden, omdat je geen fouten kunt maken, of je kunt niet 'hinten' dat je ziener bent enz)

Tof
Oud 23-06-2010, 10:33
Verwijderd
mmm ik doe weer eens mee
Oud 23-06-2010, 10:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jaaaaaaa, Sarah

(ik heb ook afgelopen topic voor t eerst meegedaan nadat ik het al heel vaak irl had gespeeld, het is wel een beetje anders, maar eigenlijk vond ik het grootste verschil dat je de mensen niet kunt zien (duh), waardoor ik echt even erin moest komen. Normaal zie ik al vrij snel aan tenminste 1 iemand dat hij/zij wolf is, de meeste mensen kunnen namelijk echt slecht toneelspelen maar online is dat natuurlijk lastig. En verder: zie de spelregels!)
__________________
Tsja
Oud 23-06-2010, 11:55
Verwijderd
Ik doe ook maar weer eens mee
Oud 23-06-2010, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jeetje, dit wordt wel weer een legendarisch spel met zoveel spelers <3
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 13:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ja, Geel/ggcy8
Zo reageer je nooit op mij
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-06-2010, 15:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo reageer je nooit op mij
Jaaaaaaaaaaaaaa Dott

(Ik mag niet zoveel offtopic )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 20:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben ik trouwens de enige die de avatar van de spelleider eng vindt?
__________________
Tsja
Oud 23-06-2010, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee niet heel erg, maar ik vraag me wel af wat het is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 21:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee niet heel erg, maar ik vraag me wel af wat het is.
Kijk eens naar de titel van dit topic and take an educated guess.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-06-2010, 21:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kijk eens naar de titel van dit topic and take an educated guess.
Ik vind dat geen weerwolf hoor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 22:32
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vind dat geen weerwolf hoor.
Dat is het volgens mij ook niet echt; het is één van de bereden beesten uit "Lord of the Rings: Return of the King."
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is het volgens mij ook niet echt; het is één van de bereden beesten uit "Lord of the Rings: Return of the King."
Severus doe je mee? Wordt leuk spel!

Siorin naamzoek!
Oud 24-06-2010, 00:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als Severus ook nog mee doet hebben we in ieder geval een hele mooie namenlijst.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-06-2010, 00:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mocht het spel trouwens zo lang gaan duren en ik lig er voor die tijd nog niet uit dan wil ik hierbij wel graag even melden dat ik zaterdag 17 juli een week op vakantie ga waar ik geen internet heb. Ik hoop niet dat dat tot problemen gaat leiden. Mocht dit wel zo zijn dan is het misschien beter dat ik dit spel bij voorbaat al niet mee doe.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-06-2010, 00:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Siorin moet inderdaad ook nog mee doen

@Wammus: Er gaan wel meer mensen op vakantie en die doen ook gewoon mee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 08:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vind dat geen weerwolf hoor.
Ik dacht dat het een grote hond was die uit harry potter ofzo
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 10:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mocht het spel trouwens zo lang gaan duren en ik lig er voor die tijd nog niet uit dan wil ik hierbij wel graag even melden dat ik zaterdag 17 juli een week op vakantie ga waar ik geen internet heb. Ik hoop niet dat dat tot problemen gaat leiden. Mocht dit wel zo zijn dan is het misschien beter dat ik dit spel bij voorbaat al niet mee doe.
We stemmen je er tegen die tijd wel uit.

(let op jongens, voordat er allerlei theorieën gevormd gaan worden: dit was dus een grapje )
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:09
Verwijderd
Nog 6 uur en 51 minuten voor we gaan beginnen!
Oud 24-06-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
We stemmen je er tegen die tijd wel uit.
)
*noteert*


Severus en Siorin naamzoek!!

Leuk als jullie nog meedoen!
Oud 24-06-2010, 11:21
Verwijderd
Ik wil toch ook wel weer mee doen.
Oud 24-06-2010, 11:23
Verwijderd
Hell yeah Als zich nu nog even drie twee spelers inschrijven hebben we gewoon het spelersaantal zoals het hoort! Rivka Severus Siorin Femke Sjekkie naamzoek.

Laatst gewijzigd op 24-06-2010 om 12:20.
Oud 24-06-2010, 11:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Goed dan, ik doe mee - maar o.a. vanwege het WK verwacht ik wel dat ik het spel wat minder intensief zal spelen. Sowieso is een tandje terug wel goed voor mij, denk ik.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 24-06-2010, 11:48
Verwijderd
Tof tof tof!
Oud 24-06-2010, 12:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
wordt nog druk zo
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Goed dan, ik doe mee - maar o.a. vanwege het WK verwacht ik wel dat ik het spel wat minder intensief zal spelen. Sowieso is een tandje terug wel goed voor mij, denk ik.
Maar of het gaat lukken dat ''tandje terug''
Oud 24-06-2010, 14:13
Verwijderd
Kan ik meedoen? zo niet pech gehad
Oud 24-06-2010, 14:14
Verwijderd
Ja, natuurlijk kan je meedoen!
Dan is er daarna nog éen plekje vrij voor de evt. 22e speler!
Oud 24-06-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, natuurlijk kan je meedoen!
Dan is er daarna nog éen plekje vrij voor de evt. 22e speler!
Dankje minke ik doe bij deze dus mee
Oud 24-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Dankje minke ik doe bij deze dus mee
Asjeblief heur Gaaf, ik zet je erbij en ga een leuke rol voor je bedenken
Oud 24-06-2010, 16:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Jammer dat Siorin niet heeft gereageerd, maar laten we beginnen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 17:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Yup, de inschrijving is gesloten.
De functies stuur ik jullie zo snel mogelijk!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-06-2010, 17:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hebben we toch netjes gedaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 17:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
bijna vol, best netjes idd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-06-2010, 17:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De functies zijn verdeeld. Eerste hangronde is morgen. Stemmen graag voor 20.30 uur.

Heel veel plezier en succes gewenst allemaal

We spelen het spel overigens met:
4 wolven, een verrader, een tovenaar, een ziener, een evilziener, een leerling, een wolfsbane, een jager en 10 dorpelingen. De eerste dode zal de twee geliefden aanwijzen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 24-06-2010 om 17:56.
Oud 24-06-2010, 17:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 1 – In afwachting van...

Met jeukende handen en een gezicht dat op onweer stond, zat Queasy in haar koninklijke kamertje te wachten. Haar koninklijke vingers hielden een koninklijk theelepeltje vast dat op koninklijke wijze door haar koninklijke cappuccino roerde. Door al het geweld klotste die koninklijke cappuccino vrolijk over de rand van het kopje heen, en zo dreef het kopje rustig verder op het schoteltje.
Queasy mopperde op haar landsbestuurders. Die amateurs maakten er nu al jaren een potje van. Rustig koningin zijn zónder al te veel te hoeven doen, was al lang verleden tijd voor haar.
Ze nam een grote slok van haar cappuccino en dacht aan die keer dat Lucky Luciano haar verslag kwam doen van de val van zijn eerste kabinet. Dat Queasy hem er toen niet meteen op gewezen had dat hij zijn biezen moest pakken en op moest stappen, betreurde ze nog iedere dag.
De telefoon ging. 'Godverdomme, ook dat nog', dacht Queasy. Ze maakte onmiddellijk een schietgebedje en vroeg daarbij Moz en Wammus om vergiffenis voor haar woordkeus. Terwijl ze haar hand uitstrekte naar de telefoon, stootte ze haar kopje cappuccino om. Ach, wat maakte het uit. Vandaag zou er nog genoeg koffie geschonken worden. De koffie kwam nu al haar neus uit. Ze nam de hoorn van de haak en werd meteen overvallen door de schelle stem aan de andere kant van de lijn. 'Guuuuteentaaaaag Liebe!' klonk er uit de hoorn. Het was Queasy's Duitse “vriendin”, Little Phoebe. Queasy hield de hoorn ver van haar oor vandaan, waar de snerpende Duitse stem nog steeds heel goed te horen was. 'Wie geeeht's in Holland? Alles ist vorbei, nicht? Ja, oder! Schaaaaade! Ist das Kabinett wieder gefallen, haahaahaa', lachte Little Phoebe. 'Ja, das stumme Kabinett is alweer gefallen. Dahaag', riep Queasy terug, gooide de hoorn op de haak en gromde.

Ze begon honger te krijgen. Ze dacht aan de Bossche bol die Martiño altijd voor haar meenam als hij langskwam. Vaak het enige lichtpuntje van haar dag, maar op hem hoefde ze vandaag niet te rekenen. De vlaai die Kopmuntkip nog wel eens meenam kon Queasy maar amper binnenhouden. Eigenlijk kotste ze alles uit dat uit Limburg kwam, Kopmuntkip zelf incluis. Een lekker amsterdammertje van testout.com zou er wel in gaan, maar dat paste dan weer niet bij haar voorbeeldfunctie, of zoiets.
Na het gesprek tussen Severus en Dott dat ze gisteren op haar mega-plasmascherm gezien had, was haar vertrouwen in het CDA gedaald naar het nulpunt. Er was nu echt niets meer van over. Severus maakte om de haverklap vervelende en onbegrijpelijke analyses, terwijl de tekstschrijver van Lucky Luciano zat te draaikonten alsof het een lieve lust was. Queasy haatte ze, allemaal!

Wie ze vandaag zeker kon verwachten was Wolter. Ze zag er nu al tegenop. De bebrilde nerd probeerde haar altijd te versieren, op het gênante af. De ene na de andere ingeblikte openingszin lepelde hij voor haar op. Hij had haar deze week ook al drie smsjes gestuurd, maar ze had lekker niet gereageerd, puh!
En wat het nog erger maakte, was dat zij overduidelijk niet de enige was die zijn aandacht kreeg. Fizzle, wheezle en vooral ook snoopy waren zijn andere lustobjecten geworden na zijn mislukte romance met Lorelei. Het maakte het debatteren niet altijd even makkelijk.
Hm, Lorelei... Queasy grinnikte (voor het eerst en meteen ook voor het laatst vandaag) bij de gedachte aan haar. Als je het dan echt over losers had, dan spande Lorelei wel de kroon. Na haar Oscarwaardige promotiefilm kon Queasy haar al helemaal niet meer serieus nemen. Gelukkig was ze na de verkiezingen uit het zicht verdwenen. Dat dacht Queasy althans...

Er werd geklopt. Sann of Absinthe, dat kon ze niet zien, bracht haar een schoteltje met daarop een envelop, twee uitgeprinte mailtjes en twee losse euro's. 'Van ons allebei', zei sann, dat hoorde Queasy nu. 'Meteen aan Archont geven als hij hier is, anders begint hij weer te zeuren'.
Eén van de mailtjes kwam van Abzg. Een nieuwe peiling had uitgewezen dat minstens de helft van de huidige politici liever koffie dronk dan thee. '30% prefereert zoetjes boven suiker. 41% drinkt zijn koffie zwart en de overige 29% is zwevende kiezer', las Queasy. ´So what´, mompelde ze.
Het tweede mailtje was een verzoek van wheezle of ze, nu ze dan geen zetel had weten te krijgen, toch bij de gesprekken aanwezig mocht zijn, voor haar profielwerkstuk. 'Dat zullen we nog wel zien,' dacht Queasy. De twee mailtjes verdwenen in de papierversnipperaar.
Ze opende de envelop. Een brief en foto's, afkomstig van Femic. Alsof ze daarop zat te wachten. Femic vertelde uitgebreid over zijn nieuwe leventje met de kids. De foto's illustreerden zijn verhaal. Met drie koters aan zijn trui en in zijn haren deed hij zijn uiterste best om te lachen naar het vogeltje, maar de kinderen maakten hem dat onmogelijk. Queasy walgde van het schouwspel. 'Het gezin als de hoeksteen van de samenleving, jaja.' Moz verwachtte nu ook al een kindje, ze had medelijden met hem. Queasy had met haar zoon Biertank al aardig wat te stellen gehad en dat wenste ze niemand toe. Zelfs Moz niet.
Ze prikte één van de foto's op haar dartbord dat aan de deur hing en greep naar de dartpijltjes op haar bureau. Ze wierp ze in één woeste worp naar het dartbord. Ze belandden alle drie in Archonts haar. Hoe kon het ook anders. Door de jaren heen had ze goed leren mikken, maar het belachelijke kapsel van Archont was niet te omzeilen. Het besloeg minstens de helft van haar dartbord. Het liefst zou ze Sarah eens in zijn dikke neus raken. Die eikel had haar zoon volledig verpest, met al z'n mooie praatjes. Zo 'genitaal' vond Queasy zijn ideeën niet.
Queasy keek door het dakraam naar de hemel, alwaar Soija toe zat te kijken hoe Nederland sinds zijn overlijden op instorten stond. 'Jij had het mooi voor mekaar, Soija!' zuchtte ze. 'Niks geen kinderen, gewoon twee hondjes en een butler en jij had de tijd van je leven!'

Er werd weer op de deur geklopt. Deze keer was het – waarschijnlijk – Absinthe. Queasy's gasten waren er. Voorop liep Geel, die de gesprekken zou gaan leiden. Queasy had er, vanzelfsprekend, weinig fiducie in. Hij werd gevolgd door Wolter – Queasy mocht meteen een laffe knipoog van hem ontvangen – en Archont. Absinthe maakte zich snel uit de voeten toen Archont haar met een blik vol afschuw aankeek. Ze liet zich de rest van de dag niet meer zien. Maar eigenlijk liet ze zich überhaupt nooit zien.
De deur ging dicht. Het gedonder kon beginnen...


Queasy-trix



Wim-Biertank-Lex



U. Geel Rosenthal



M.A.B.Z.G. de Hond



Severix Rottenberg



WolterM. Rutte



Job-testout-Cohen



Archont Wilders



Kopmuntkippime Verhagen



Martino Emile Roemer



Femke Snoopy Halsema



Alexsarah Pechtold



André Moz Rouvoet



Wammus van der Vlies



Fizzletje Thieme



Rita Lorelei Verdonk



Lotwheezle Feijen



Little Angela Phoebe Merkel



W. Femic Bos



(un)Lucky LJP Balkenende



De geest van Soija Fortuyn



Sann en Absinthe, de gesluierde koffiejuffrouwtjes






En nu zijn we dan echt van start Veel plezier nogmaals.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-06-2010, 17:46
Verwijderd
WILDERS!

Ik ben een van de grootste anti-wilders aanhangers hier op het forum! !

Ik wil pechtold zijn
Oud 24-06-2010, 17:47
Verwijderd
Hahaha echt geniaal sann en absinthe
Heel erg leuk

Ja de eerste ronde is altijd lastig stemmen, dus ik pik er maar eentje willekeurig uit.
Kopmuntkip wordt het.
Oud 24-06-2010, 17:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
WILDERS!

Ik ben een van de grootste anti-wilders aanhangers hier op het forum! !

Ik wil pechtold zijn
Het moest van sann
En we weten dat je anti-wilders bent hoor, maar dan kan het nog wel leuk zijn om zijn personage te zijn
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-06-2010, 17:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat een thema <3

Vraagje aan de spelleiders: spelen er ook geliefden mee en is de eerste overledene dan de cupido?
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 17:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Oh, sorry, dat was ik even vergeten te zeggen.
Ja, we spelen het spel met geliefden en de eerste dode kiest de twee geliefden uit.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-06-2010, 18:00
Verwijderd
Ik stem op testout.com omdat ze elk spel dat ik heb meegespeeld nog inactief is geweest en de minste post van iedereen heeft gehad.

En ik van de rest wel vaker meer activiteit heb gezien en dat komt ten goede van het spel
Oud 24-06-2010, 18:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic
8) Archont
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com
20) Severus
21) kopmuntkip

*kiest een random forumer*

13! Aldus random.org. Maar dat ben ik zelf, zie ik nu.

Eh, aangezien de SP tegen het koningshuis is kies ik dan maar voor 14, sorry wim-lex/Biertank!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:03
Verwijderd
Mijn eerste stem gaat weer naar nummer 11, dus dat is deze keer Geel.
Oud 24-06-2010, 18:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een tof thema! huhuhu een affaire met Mark Rutte
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 20:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.