Oud 24-06-2010, 18:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en ik stem, net als in het echt, op Femke Halsema. Dat is snoopy in dit geval!
Advertentie
Oud 24-06-2010, 18:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Voor het thema. Alleen jammer dat ik Rosenthal ben, ik vind hem een beetje mmmwwuaaaaah. Maar vergeleken met de rest valt het eigenlijk wel mee.

Ik stem op moz. For no reason.

Edit: Haha, ik zie net dat moz ook op mij stemt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 18:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Lol, gebaseerd op zowaar een intelligent thema dit keer. Eén van de originelere ook, goed bedacht.

En hahaha @ Severix Rottenberg, die naam ook. Ik ken die Felix Rottenberg ook helemaal niet (moest hem speciaal googelen), geen idee hoe zijn persoonlijkheid is maar hij kijkt wel een beetje nukkig dus dat past alvast bij mijn naam.

Wat mijn eerste stem betreft: ik ga lekker niet random stemmen, want de helft van de tijd is dat toch een grote leugen. Ik ga een beetje op mijn gevoel af en kies daarvoor.... Dott.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 24-06-2010, 18:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben Verdonk (Sann en Absinthe ) dus ik stem op WolterM Rutte want hij is de reden dat ik mezelf voor schut heb gezet met mijn belachelijke promofilm. (maw, ik stem random )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-06-2010, 18:14
Verwijderd
Ik neem aan dat we niet allemaal op 1 persoon gaan stemmen? Dan maken we het de verrader of wolven meteen makkelijk. Zonodig zal ik mijn stem hiervoor wijzigen als er geen vooruitgang in komt.

Oh iets anders wie doet de stemlijstjes? Severus misschien? Die heeft het altijd perfect gedaan, maargoed Martino is jaren spelleider geweest dus heeft er ook ervaring mee. Iemand die zich aanbiedt?
Oud 24-06-2010, 18:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zoals ik al eerder zei in het saaitopic ben ik de komende weken wel een beetje druk met alles rond mijn afstuderen. Uiteraard wil ik me wel goed inzetten voor het spel, maar stemlijstjes bijhouden wordt dan misschien een beetje teveel van het goede.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 24-06-2010 om 18:20. Reden: spelfoutjes, oeioeioei
Oud 24-06-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al eerder zei in de saaitopic ben ik de komende weken wel een beetje druk met alles rond mijn afstuderen. Uiteraard wil ik me wel goed inzetten voor het spel, maar stemlijstjes bijhouden wordt dan misschien een beetje teveel van het goede.
Oke begrijpelijk!

Severus misschien? Lorelei?
Oud 24-06-2010, 18:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Severus maakt betere lijstjes, maar als zij het niet wil doen, zal ik het op me nemen. Ik wacht even op haar reactie
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-06-2010, 18:43
Verwijderd
Ja tuurlijk ben ik bereid met een lijstje mee te gaan archont,
want als iedereen een stem op iemand anders uitbrengt maak je het voor de wolven te gemakkelijk.
Oud 24-06-2010, 18:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Angela Merkel, wat een win rol
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 18:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ben ik serieus de enige die geen personage heeft of kijk ik nou kats over mezelf heen?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 18:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dott, jij komt ook uit Twente 'kats'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 18:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Valt het zo erg op?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 18:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus maakt betere lijstjes, maar als zij het niet wil doen, zal ik het op me nemen. Ik wacht even op haar reactie
Ik wil het wel doen, zo kan ik ook meteen weer een beetje in het spel komen ('t is immers toch alweer een paar maanden geleden).

De huidige stand is inmiddels als volgt:


Kopmuntkip
Queasy
Dott
Biertank 52


Testout.com
Archont
Lucky Luciano


Biertank 52
Martiño

Geel
Moz
Little Phoebe


Snoopy
Fizzle-fluffy

Moz
Geel

Dott
Severus

WolterB
Lorelei

Severus
WolterB

Archont
Sarah


Nota bene:
- Mogelijke stemmen die geuit zijn vóór het daadwerkelijke begin van het spel zijn niet meegeteld. Sorry, principekwestie - gaarne stem opnieuw doorgeven.
- Stemmen zijn geordend op chronologische volgorde, dit omdat men soms informatie kan halen uit de volgorde van stemmen.
- Ik werk met een systeem waarbij niet-definitieve stemmen van definitieve stemmen worden onderscheiden in het stemlijstje. Een sterretje (*) achter iemands naam betekent dat deze persoon nog geen definitieve stem heeft doorgegeven; twee sterren (**) betekent dat de persoon zijn/haar stem al heeft verstuurd maar deze misschien nog gaat wijzigen.
- In het geval van een gewijzigde stem, zal de naam niet alleen bij de nieuwe stem worden gezet, maar zal de naam ook gewoon onder de oude stem blijven staan (maar dan doorgekruist, zodat iedereen kan zien wie van stem is gewisseld).

Deze post zal regelmatig worden upgedate, dus tenzij we op een volgende pagina komen (dan post ik de stemlijst wel opnieuw), moet je even naar deze post blijven terugscrollen voor de recentste informatie.

Citaat:
Omg Angela Merkel, wat een win rol
Ja, en 'little' is die bepaald niet in die foto.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 24-06-2010 om 23:36. Reden: Stem toegevoegd van: Little Phoebe, Dott, Biertank 52, WolterB, Sarah & Lucky Luciano.
Oud 24-06-2010, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
iedereen uit Twente zegt 'kats', dus dat wa smijn enige clue verder niet opgevallen.

Oh en om even een beetje ontopic te blijven, ik stem via random.org, want dat doe ik altijd de eerste ronde en het is....

11! Wie is 11?
Oh Geel. Sorry koekje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 18:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Random.org zegt 21, sorry kopmuntkip

@Litte Phoebe, ja dat schijnt zo net als dat ze in het noorden het woord ton niet kennen, terwijl ik bijna niet anders gebruik om te vragen waar ik een prullenbak kan vinden

@Spelleiders, ik voel me vergeten
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 19:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
koekje
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 19:18
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wat is Mozambique toch een mooi land!

Ik zie dat twee personen tot nu toe twee stemmen hebben, Kmk en Geel. Ik ga achter mijn mede-Twentenaren staan en stem op Kmk.

Ik moet ook zeggen dat ik morgen en zaterdag de hele dag (en avond) afwezig ben, maar volgens mij mis ik daarbij geen stemmen.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 24-06-2010, 19:19
Verwijderd
sorry dott! Er moet iets mis gegaan zijn! Ik zit nu mobiel te forummen en dat is zwaar irritant, maar absinthe fixed het als ze eerder online is, anders doe ik het vannacht! Komt goed, er is een rol voor je, no worries! Kusje. @LP ik zei toch dat t je zou bevallen?
Oud 24-06-2010, 19:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann, je bent mijn nieuwe held
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 19:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ooh, ik wil ook Femke zijn! Femke is cool.
__________________
mijn handtekening
Oud 24-06-2010, 20:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
random.org zegt 20 en aangezien ik meneer Rottenberg vrij irritant vind, gaat mijn stem naar Severus

En als het nodig is om geen gelijkspel te krijgen ben ik wel bereid te switchen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-06-2010, 20:54
Verwijderd
hahaha

Maar de eerste stemronde is openbaar?

Nouja, in de hoedanigheid van Pechtold stem ik natuurlijk op mijn oude vijand met wie ik zo'n grote ruzie heb gehad dat ik daarna een tijdje heb rondgelopen met beveiligers... sorry Archont
Oud 24-06-2010, 21:00
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
hahaha

Maar de eerste stemronde is openbaar?

Nouja, in de hoedanigheid van Pechtold stem ik natuurlijk op mijn oude vijand met wie ik zo'n grote ruzie heb gehad dat ik daarna een tijdje heb rondgelopen met beveiligers... sorry Archont
Wat bedoel je met openbaar? De goeierikken zeggen elke ronde op wie ze gestemd hebben, de slechterikken ook, for that matter.

Hmmm, is dit Sarahs eerste spel, want anders vind ik haar een beetje verdacht
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 21:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dit is Sarah's eerste spel.

Sarah: De hangrondes zijn "openbaar". Dat wil zeggen: iedereen zegt op wie hij/zij stemt. Dit hoeft echter niet de waarheid te zijn. De enige stem die telt is de stem die je aan de spelleider doorgeeft. Daarnaast zeggen de wolven ook op wie zij 'stemmen', terwijl zij helemaal geen stem hebben deze ronde. En mensen als de verrader willen nog wel eens liegen over hun stem. Deze hangronde duurt tot morgenavond 20.30. Daarna begint de eetronde. Die gebeurt in stilte (er mag natuurlijk wel gepost worden in dit topic maar dorpelingen hoeven niet te stemmen). De wolven pm'en met elkaar over wie zij op willen eten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-06-2010, 21:04
Verwijderd
Ok dus ik moet zeggen en PMen
Oud 24-06-2010, 21:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ok dus ik moet zeggen en PMen
Ja. En alleen de stem die je per PM geeft telt. Als je niet PM't tijdens jouw ronde (hangronde als je dorpeling bent, eetronde als je wolf bent en eet- en/of hangronde afhankelijk van je functie), krijg je een waarschuwing.

Edit: Je hoeft het overigens niet te zeggen in het topic. Maar het wordt in principe als verdacht beschouwd als je niets zegt, dus het is wel aan te raden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-06-2010, 21:08
Verwijderd
Ja ok
Oud 24-06-2010, 21:11
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Welkom bij je eerste wwspel Sarah!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 21:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, ik dacht ik zeg het toch maar even. Anders beticht je me straks van het geven van foutieve informatie


Ontopic: Ik ben bijna de hele dag weg. Ik ga m'n best doen om wel nog even online te komen om te checken of er grote veranderingen in het stemlijstje optreden maar ik geef nu dus al m'n stem door en kan niet garanderen dat ik verzoeken om stem te wijzingen op tijd zie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-06-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
hahaha

Maar de eerste stemronde is openbaar?

Nouja, in de hoedanigheid van Pechtold stem ik natuurlijk op mijn oude vijand met wie ik zo'n grote ruzie heb gehad dat ik daarna een tijdje heb rondgelopen met beveiligers... sorry Archont
1 foutje als newbie is nog net toelaatbaar. Maar vanaf nu moet je de spelregels maar gewoon goed doorlezen.

(eigenlijk 2 foutjes, want ze stemt ook op mij )
Oud 24-06-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
1 foutje als newbie is nog net toelaatbaar. Maar vanaf nu moet je de spelregels maar gewoon goed doorlezen.

(eigenlijk 2 foutjes, want ze stemt ook op mij )
Heb ik gedaan, maar in de spelregels staat nergens dat het gebruikelijk is om te vermelden op wie je stemt! Dus toen iedereen dat deed, snapte ik het niet meer!
Oud 24-06-2010, 21:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat onnauwkeurig van Archont eigenlijk, om te denken dat Sarah (Sarah! Onze forumarts!) de spelregels niet heeft doorgelezen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 24-06-2010, 21:34
Verwijderd
Oh en Archont, jij zou ook op jezelf stemmen als je jezelf niet was
Oud 24-06-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Oh en Archont, jij zou ook op jezelf stemmen als je jezelf niet was
Ik zou de beste speler aan de kant van de goede nooit eruit stemmen.
Oud 24-06-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op testout.com omdat ze elk spel dat ik heb meegespeeld nog inactief is geweest en de minste post van iedereen heeft gehad.
Dat doe ik ook om dezelfde reden.
Oud 24-06-2010, 23:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Eigenlijk vind ik het een best wel zwakke rede als je gaat stemmen volgens de rolverdeling. Dus expres op een politicus die je wel/niet mag bijvoorbeeld.
__________________
mijn handtekening
Oud 24-06-2010, 23:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik zou de beste speler aan de kant van de goede nooit eruit stemmen.
Haha.. je vindt jezelf wel heel wat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2010, 23:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 1 – In afwachting van...

Met jeukende handen en een gezicht dat op onweer stond, zat Queasy in haar koninklijke kamertje te wachten. Haar koninklijke vingers hielden een koninklijk theelepeltje vast dat op koninklijke wijze door haar koninklijke cappuccino roerde. Door al het geweld klotste die koninklijke cappuccino vrolijk over de rand van het kopje heen, en zo dreef het kopje rustig verder op het schoteltje.
Queasy mopperde op haar landsbestuurders. Die amateurs maakten er nu al jaren een potje van. Rustig koningin zijn zónder al te veel te hoeven doen, was al lang verleden tijd voor haar.
Ze nam een grote slok van haar cappuccino en dacht aan die keer dat Lucky Luciano haar verslag kwam doen van de val van zijn eerste kabinet. Dat Queasy hem er toen niet meteen op gewezen had dat hij zijn biezen moest pakken en op moest stappen, betreurde ze nog iedere dag.
De telefoon ging. 'Godverdomme, ook dat nog', dacht Queasy. Ze maakte onmiddellijk een schietgebedje en vroeg daarbij Moz en Wammus om vergiffenis voor haar woordkeus. Terwijl ze haar hand uitstrekte naar de telefoon, stootte ze haar kopje cappuccino om. Ach, wat maakte het uit. Vandaag zou er nog genoeg koffie geschonken worden. De koffie kwam nu al haar neus uit. Ze nam de hoorn van de haak en werd meteen overvallen door de schelle stem aan de andere kant van de lijn. 'Guuuuteentaaaaag Liebe!' klonk er uit de hoorn. Het was Queasy's Duitse “vriendin”, Little Phoebe. Queasy hield de hoorn ver van haar oor vandaan, waar de snerpende Duitse stem nog steeds heel goed te horen was. 'Wie geeeht's in Holland? Alles ist vorbei, nicht? Ja, oder! Schaaaaade! Ist das Kabinett wieder gefallen, haahaahaa', lachte Little Phoebe. 'Ja, das stumme Kabinett is alweer gefallen. Dahaag', riep Queasy terug, gooide de hoorn op de haak en gromde.

Ze begon honger te krijgen. Ze dacht aan de Bossche bol die Martiño altijd voor haar meenam als hij langskwam. Vaak het enige lichtpuntje van haar dag, maar op hem hoefde ze vandaag niet te rekenen. De vlaai die Kopmuntkip nog wel eens meenam kon Queasy maar amper binnenhouden. Eigenlijk kotste ze alles uit dat uit Limburg kwam, Kopmuntkip zelf incluis. Een lekker amsterdammertje van testout.com zou er wel in gaan, maar dat paste dan weer niet bij haar voorbeeldfunctie, of zoiets.
Na het gesprek tussen Severus en Dott dat ze gisteren op haar mega-plasmascherm gezien had, was haar vertrouwen in het CDA gedaald naar het nulpunt. Er was nu echt niets meer van over. Severus maakte om de haverklap vervelende en onbegrijpelijke analyses, terwijl de tekstschrijver van Lucky Luciano zat te draaikonten alsof het een lieve lust was. Queasy haatte ze, allemaal!

Wie ze vandaag zeker kon verwachten was Wolter. Ze zag er nu al tegenop. De bebrilde nerd probeerde haar altijd te versieren, op het gênante af. De ene na de andere ingeblikte openingszin lepelde hij voor haar op. Hij had haar deze week ook al drie smsjes gestuurd, maar ze had lekker niet gereageerd, puh!
En wat het nog erger maakte, was dat zij overduidelijk niet de enige was die zijn aandacht kreeg. Fizzle, wheezle en vooral ook snoopy waren zijn andere lustobjecten geworden na zijn mislukte romance met Lorelei. Het maakte het debatteren niet altijd even makkelijk.
Hm, Lorelei... Queasy grinnikte (voor het eerst en meteen ook voor het laatst vandaag) bij de gedachte aan haar. Als je het dan echt over losers had, dan spande Lorelei wel de kroon. Na haar Oscarwaardige promotiefilm kon Queasy haar al helemaal niet meer serieus nemen. Gelukkig was ze na de verkiezingen uit het zicht verdwenen. Dat dacht Queasy althans...

Er werd geklopt. Sann of Absinthe, dat kon ze niet zien, bracht haar een schoteltje met daarop een envelop, twee uitgeprinte mailtjes en twee losse euro's. 'Van ons allebei', zei sann, dat hoorde Queasy nu. 'Meteen aan Archont geven als hij hier is, anders begint hij weer te zeuren'.
Eén van de mailtjes kwam van Abzg. Een nieuwe peiling had uitgewezen dat minstens de helft van de huidige politici liever koffie dronk dan thee. '30% prefereert zoetjes boven suiker. 41% drinkt zijn koffie zwart en de overige 29% is zwevende kiezer', las Queasy. ´So what´, mompelde ze.
Het tweede mailtje was een verzoek van wheezle of ze, nu ze dan geen zetel had weten te krijgen, toch bij de gesprekken aanwezig mocht zijn, voor haar profielwerkstuk. 'Dat zullen we nog wel zien,' dacht Queasy. De twee mailtjes verdwenen in de papierversnipperaar.
Ze opende de envelop. Een brief en foto's, afkomstig van Femic. Alsof ze daarop zat te wachten. Femic vertelde uitgebreid over zijn nieuwe leventje met de kids. De foto's illustreerden zijn verhaal. Met drie koters aan zijn trui en in zijn haren deed hij zijn uiterste best om te lachen naar het vogeltje, maar de kinderen maakten hem dat onmogelijk. Queasy walgde van het schouwspel. 'Het gezin als de hoeksteen van de samenleving, jaja.' Moz verwachtte nu ook al een kindje, ze had medelijden met hem. Queasy had met haar zoon Biertank al aardig wat te stellen gehad en dat wenste ze niemand toe. Zelfs Moz niet.
Ze prikte één van de foto's op haar dartbord dat aan de deur hing en greep naar de dartpijltjes op haar bureau. Ze wierp ze in één woeste worp naar het dartbord. Ze belandden alle drie in Archonts haar. Hoe kon het ook anders. Door de jaren heen had ze goed leren mikken, maar het belachelijke kapsel van Archont was niet te omzeilen. Het besloeg minstens de helft van haar dartbord. Het liefst zou ze Sarah eens in zijn dikke neus raken. Die eikel had haar zoon volledig verpest, met al z'n mooie praatjes. Zo 'genitaal' vond Queasy zijn ideeën niet.
Queasy keek door het dakraam naar de hemel, alwaar Soija toe zat te kijken hoe Nederland sinds zijn overlijden op instorten stond. 'Jij had het mooi voor mekaar, Soija!' zuchtte ze. 'Niks geen kinderen, gewoon twee hondjes en een butler en jij had de tijd van je leven!'

Er werd weer op de deur geklopt. Deze keer was het – waarschijnlijk – Absinthe. Queasy's gasten waren er. Voorop liep Geel, die de gesprekken zou gaan leiden. Queasy had er, vanzelfsprekend, weinig fiducie in. Hij werd gevolgd door Wolter – Queasy mocht meteen een laffe knipoog van hem ontvangen – en Archont. Absinthe maakte zich snel uit de voeten toen Archont haar met een blik vol afschuw aankeek. Ze liet zich de rest van de dag niet meer zien. Maar eigenlijk liet ze zich überhaupt nooit zien.
De deur ging dicht. Het gedonder kon beginnen...


Queasy-trix



Wim-Biertank-Lex



U. Geel Rosenthal



M.A.B.Z.G. de Hond



Severix Rottenberg



WolterM. Rutte



Job-testout-Cohen



Archont Wilders



Kopmuntkippime Verhagen



Martino Emile Roemer



Femke Snoopy Halsema



Alexsarah Pechtold



André Moz Rouvoet



Wammus van der Vlies



Fizzletje Thieme



Rita Lorelei Verdonk



Lotwheezle Feijen



Little Angela Phoebe Merkel



W. Femic Bos



(un)Lucky LJP Balkenende



Dott de Vries



De geest van Soija Fortuyn



Sann en Absinthe, de gesluierde koffiejuffrouwtjes






Sorry Dott, je had al wel een rol en je zat ook al in het verhaal, ik was alleen je foto vergeten...Bij dezen alsnog.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-06-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Sann, je bent mijn nieuwe held
Oud 24-06-2010, 23:57
Verwijderd
Absinthe jij bent mijn nieuwe held!
Oud 24-06-2010, 23:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eigenlijk vind ik het een best wel zwakke rede als je gaat stemmen volgens de rolverdeling. Dus expres op een politicus die je wel/niet mag bijvoorbeeld.
Tja, het is dat of willekeurig, maar dat is net zo zwak als een flauwe reden verzinnen. Je moet iets verzinnen voor de eerste ronde.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Absinthe jij bent mijn nieuwe held!

Dat was wel heel erg complimentjes vissen, maar ik krijg er dan ook wel één van de leukste

Zo, en nu weer ontopic!
Oud 25-06-2010, 08:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Whut, en toen was het spel ineens begonnen!

Lol@ rollen. En Femke! Heb nog op haar gestemd ook, dus ben helemaal gelukkig.
En sjans van Wolter, kan het beter?

Eeeen... nou krijgen we het gezeur van de eerste hangronde weer. Random stemmen vinden mensen flauw, maar niét random stemmen ook. Tsja.

Ik ga voor Moz denk ik. Daar kwam random.org op uit en zolang ik niets beters heb...
__________________
Tsja
Oud 25-06-2010, 08:56
Verwijderd
Een ode voor dit prachtige verhaal. Ik ben trots op jullie creabea kunsten.
Oud 25-06-2010, 08:56
Verwijderd
Mijn random vote gaat naar dott en ik heb geen reden

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 09:09.
Oud 25-06-2010, 09:03
Verwijderd
Ik k ga voor Test.out, zij kwam het eerst in mij op
Oud 25-06-2010, 12:03
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik had gisteravond al gestemd, omdat ik niet zeker wist of ik vandaag tijd zou hebben (blijkt dat ik vrij ben en dus zeeën van tijd heb ). Anyway, mijn stem is (volledig willekeurig) naar Little Phoebe gegaan. Blijkt nu dat ze een Duitser is, dus beter had ik niet kunnen kiezen haha.

Oh enneh.. ik ben een man..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-06-2010, 12:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Onze excuses voor de vrouwen die man geworden zijn. Het komt door de slechte emancipatie van vrouwen in de politiek! Klachtenbrieven kunnen naar de tweede kamer .
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 25-06-2010, 12:17
Verwijderd
Dat ik een man ben is nog tot daar aan toe, maar Rouvoet!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 20:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.