Oud 25-06-2010, 12:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Dat ik een man ben is nog tot daar aan toe, maar Rouvoet!
Je snapt toch wel dat de politicus die het gezin de hoeksteen van de samenleving noemt, helemaal past bij jouw situatie?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 25-06-2010, 12:30
Verwijderd
Angela merkel heeft wel lekkere tieten op die foto heur jongens. Die moeten we er nog even inhouden.
Oud 25-06-2010, 12:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
We zitten alweer op een nieuwe pagina, dus hier de stemlijst zoals het er op dit moment voorstaat:


Kopmuntkip
Queasy
Dott
Biertank 52
Abzg
Testout.com


Testout.com
Archont
Lucky Luciano
Wheezle
Femic
Fizzle-fluffy
Wammus
Kopmuntkip
Severus


Biertank 52
Martiño

Geel
Moz
Little Phoebe


Snoopy
Fizzle-fluffy

Moz
Geel
Snoopy


Dott
Severus
Kopmuntkip


WolterB
Lorelei

Severus
WolterB

Archont
Sarah

Little Phoebe
Femic

Sarah
Testout.com


Nota bene:
- Mogelijke stemmen die geuit zijn vóór het daadwerkelijke begin van het spel zijn niet meegeteld. Sorry, principekwestie - gaarne stem opnieuw doorgeven.
- Stemmen zijn geordend op chronologische volgorde, dit omdat men soms informatie kan halen uit de volgorde van stemmen.
- Ik werk met een systeem waarbij niet-definitieve stemmen van definitieve stemmen worden onderscheiden in het stemlijstje. Een sterretje (*) achter iemands naam betekent dat deze persoon nog geen definitieve stem heeft doorgegeven; twee sterren (**) betekent dat de persoon zijn/haar stem al heeft verstuurd maar deze misschien nog gaat wijzigen.
- In het geval van een gewijzigde stem, zal de naam niet alleen bij de nieuwe stem worden gezet, maar zal de naam ook gewoon onder de oude stem blijven staan (maar dan doorgekruist, zodat iedereen kan zien wie van stem is gewisseld).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 20:35. Reden: Stem toegevoegd van: Abzg, Testout.com & Wammus. Stemmen gewijzigd: Femic, Fizzle-fluffy, Testout.com, Kopmuntkip & mezelf.
Oud 25-06-2010, 14:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat ik een man ben is nog tot daar aan toe, maar Rouvoet!
Huu, liever Rouvoet dan Verdonk!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2010, 15:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hmm, dit lijkt erop dat we gelijkspel gaan krijgen. Daar heb ik geen zin in in de eerste ronde. Zijn er meer mensen die op een lossert hebben gestemd, bereid mee te gaan op een voller lijstje?
Oud 25-06-2010, 15:26
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Tvp. Had wel mee willen doen maar was paar dagen weg. Mocht er weer vervanging nodig zijn dan ben ik stand-by.
Oud 25-06-2010, 16:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
hmm, dit lijkt erop dat we gelijkspel gaan krijgen. Daar heb ik geen zin in in de eerste ronde. Zijn er meer mensen die op een lossert hebben gestemd, bereid mee te gaan op een voller lijstje?
Ja, ik verander wel, want gelijkspel is niet zo chill.. Maarrehh, hoeft natuurlijk geen gelijkspel te worden, omdat er slechteriken tussen staan.. Maar goed. Ik switch naar testout.com (omdat die volgens Archont en Lucky Luciano inactief speelt en dat vind ik stom). Als jij (fizzle) dat nou ook doet, dan heeft testout er al 5.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-06-2010, 16:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vind ik goed, ik verander ook naar testout. Meer mensen?
Oud 25-06-2010, 16:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@Severus: Is het te veel moeite om bij de stemlijstjes te vermelden wie er nog niet heeft gestemd?

---

Ik vind het ook geen probleem om eventueel mijn stem te wijzigen. Ik kijk vanavond wel hoe het ervoor staat. Dan denk ik dat ik ook pas na de deadline van vanavond vertel of ik wel geswitcht heb of niet. Om de slechterikken niet te veel speelruimte te geven. Natuurlijk doe ik niets (met opzet) wat ons in het nadeel werkt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 16:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, vind het wel een beetje lullig om testout.com er meteen uit te stemmen. Vorige ronde heeft ze gezegd dat ze altijd in het begin inactief is en toen is er gezegd dat ze beter wat actiever kan zijn. Waarschijnlijk wil ze dat ook gewoon gaan doen (al heb ik nog niets van haar gezien) nu. Maar goed, een betere reden is er ook niet om op mensen te stemmen nog. Wil eventueel wel wisselen, maar vind wel dat we haar een kans moeten geven.

@ testout: laat 's iets van je horen
__________________
Tsja
Oud 25-06-2010, 16:53
Verwijderd
Zo kan je iedereen wel een kans geven. Elk spel dat ze meedoet beloofd ze beterschap en elk spel reageert ze bijna nergens op en vergeet ze wel 1 of 2 x te stemmen.

Dan kunnen we hiermee een reactie afgeven zodat ze volgend spel meteen beter haar best doet.
Oud 25-06-2010, 17:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het wel wat overdreven dat je nu al gelijk zo agressief op haar reageert, we zijn net een dag bezig.

Maargoed, er moet er toch een als eerste uit.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel wat overdreven dat je nu al gelijk zo agressief op haar reageert, we zijn net een dag bezig.

Maargoed, er moet er toch een als eerste uit.
Nou nee, maar zo kan je voor iedereen wel een reden verzinnen om die erin te laten.
Er moet er nou eenmaal een uit.
Oud 25-06-2010, 17:10
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Zo kan je iedereen wel een kans geven. Elk spel dat ze meedoet beloofd ze beterschap en elk spel reageert ze bijna nergens op en vergeet ze wel 1 of 2 x te stemmen.

Dan kunnen we hiermee een reactie afgeven zodat ze volgend spel meteen beter haar best doet.
Waarom maak jij van die zinloze opmerkingen à la 'ja maar dan kunnen we iedereen een kans geven'? Waar slaan ze op?

Je hebt geen idee hoe testout.com dit spel gaat spelen. En er zijn zat andere mensen die èn stil zijn èn wel eens vergeten te stemmen. Je felheid is geheel aandachttrekkerij, wat niet echt verstandig is in het wwspel.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Waarom maak jij van die zinloze opmerkingen à la 'ja maar dan kunnen we iedereen een kans geven'? Waar slaan ze op?

Je hebt geen idee hoe testout.com dit spel gaat spelen. En er zijn zat andere mensen die èn stil zijn èn wel eens vergeten te stemmen. Je felheid is geheel aandachttrekkerij, wat niet echt verstandig is in het wwspel.
Ik heb tenminste een fatsoenlijke reden gegeven dat ik iemand eruit wilde stemmen. Ik zou niet weten waarom jij nou zo overdreven reageert.

Het zit je nog steeds dwars he dat ik je 3 ww-spellen achter elkaar in de 1e 2 rondes eruit gekickt heb?
En ik bepaal zelf wel hoe ik speel, met mijn speelstijl heb ik het nog vaak goed gehad.
Oud 25-06-2010, 17:21
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik vind het juist wel een logische opmerking van Archont. We moeten nu eenmaal op iemand stemmen en ik zie niet in waarom het 'lulliger' is om met zo'n reden op iemand te stemmen dan puur random. Dus ja, 'we kunnen iedereen wel een kans geven' idd, we kunnen moeilijk niemand eruit stemmen..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-06-2010, 17:23
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ooh, ik wil niet dat testout.com er uit gaat. Ik stem op Kopmuntkip!
__________________
mijn handtekening
Oud 25-06-2010, 17:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb tenminste een fatsoenlijke reden gegeven dat ik iemand eruit wilde stemmen. Ik zou niet weten waarom jij nou zo overdreven reageert.

Het zit je nog steeds dwars he dat ik je 3 ww-spellen achter elkaar in de 1e 2 rondes eruit gekickt heb?
En ik bepaal zelf wel hoe ik speel, met mijn speelstijl heb ik het nog vaak goed gehad.
We agree to disagree dat iemand eruit stemmen omdat je diegene veroordeelt om hoe hij/zij de vorige spel(len) heeft gespeeld een fatsoenlijke reden is. Het is misschien een toepasselijke reden voor de eerste ronde, maar fatsoenlijk....

En, ja, je hebt helemaal gelijk, ik baal er echt van dat jij zo veel invloed hebt dat jij mij al twee keer uit het wwspel hebt gegooit, want zoveel invloed heb jij ook.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ooh, ik wil niet dat testout.com er uit gaat. Ik stem op Kopmuntkip!
Waarom niet?

Ik weet niet wat het nieuwe stemlijstje is maar om de wolven nu al in de kaart te spelen voor een nutteloos gelijkspel lijkt mij een slecht plan.
Oud 25-06-2010, 17:36
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Waarom niet?

Ik weet niet wat het nieuwe stemlijstje is maar om de wolven nu al in de kaart te spelen voor een nutteloos gelijkspel lijkt mij een slecht plan.
Omdat ik testout wel fijn vind spelen.
__________________
mijn handtekening
Oud 25-06-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik testout wel fijn vind spelen.
Oké nu geef je een reden. Die ik neem ik aan ook mag bevragen.

Wat vind jij fijn aan iemand die amper post ?

Ik zie de voordelen er niet van in aangezien je weinig info hieruit kan vinden.
Oud 25-06-2010, 17:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Oké nu geef je een reden. Die ik neem ik aan ook mag bevragen.

Wat vind jij fijn aan iemand die amper post ?

Ik zie de voordelen er niet van in aangezien je weinig info hieruit kan vinden.
Nou ik vind het zelf altijd vrij irritant als mensen op ieder klein dingetje in gaan. Natuurlijk moet dat soms ook wel, maar niet met zijn 10en tegelijk. Ik ben zelf eigenlijk ook van het wat minder posten, simpelweg omdat ik alleen iets zeg als ik bijna zeker ben van mijn zaak.
__________________
mijn handtekening
Oud 25-06-2010, 18:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ho, dit gaat wel erg hard allemaal . Ik moet even het een en ander bijlezen (en dan deze post aanpassen)

Citaat:
Dat ik een man ben is nog tot daar aan toe, maar Rouvoet!
Ruilen? Ik ben op Wilders en Verdonk na mijn minst favoriete politicus

En verder geef ik hier alvast even aan dat ik zowel zaterdagmiddag/avond als zondag zo'n beetje de hele dag afwezig zal zijn, waardoor ik ergens zaterdagnacht moet gaan stemmen en dus niet meer mee zou kunnen met lijstjes vullen mocht dat nodig zijn. Daarna ben ik wel weer wat actiever
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 18:10.
Oud 25-06-2010, 18:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
@Severus: Is het te veel moeite om bij de stemlijstjes te vermelden wie er nog niet heeft gestemd?
Normaal vermeld ik dat eigenlijk altijd na afloop van de hangronde, in de definitieve stemlijst voor die ronde, dat vind ik zelf handiger (anders wordt het ook weer een hoop nakijkwerk als ik iedere keer de voorlopige stemlijst moet bijwerken). Maar speciaal voor jou (en uit eigen nieuwsgierigheid) ben ik het maar even nagegaan, en de enige twee die nog niet gestemd hebben zijn Wammus en zijn eega Testout.com.

Verder valt mij persoonlijk Abzg nu een beetje op. Ze doet zich een beetje dommig voor, terwijl ze nu toch wel de nodige spelervaring achter de kiezen heeft. Bij de paar eerdere spellen die ik met haar had gespeeld, zag ik dat nog wel door de vingers omdat ze toen nog vrij weinig ervaring had. Maar een opmerking zoals deze vond ik een ervaren speler onwaardig en vooral nutteloos, want nu moet het toch allang goed in dat koppie geprent zijn dat flinterdunne redenaties toch wel troef zijn in de eerste ronde. Tel daarbij op haar bewuste stem naar Kopmuntkip (daarmee de kans op gelijkspel vergrotend) en de vrij raadselachtige antwoorden die ze aan Archont heeft gegeven. Ik weet niet of dit allemaal nu gespeeld is, of dat het een beetje een onhandige speltactiek is van haar - maar vast staat dat ik haar wel in de gaten ga houden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-06-2010, 18:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Normaal vermeld ik dat eigenlijk altijd na afloop van de hangronde, in de definitieve stemlijst voor die ronde, dat vind ik zelf handiger (anders wordt het ook weer een hoop nakijkwerk als ik iedere keer de voorlopige stemlijst moet bijwerken). Maar speciaal voor jou (en uit eigen nieuwsgierigheid) ben ik het maar even nagegaan, en de enige twee die nog niet gestemd hebben zijn Wammus en zijn eega Testout.com.

Verder valt mij persoonlijk Abzg nu een beetje op. Ze doet zich een beetje dommig voor, terwijl ze nu toch wel de nodige spelervaring achter de kiezen heeft. Bij de paar eerdere spellen die ik met haar had gespeeld, zag ik dat nog wel door de vingers omdat ze toen nog vrij weinig ervaring had. Maar een opmerking zoals deze vond ik een ervaren speler onwaardig en vooral nutteloos, want nu moet het toch allang goed in dat koppie geprent zijn dat flinterdunne redenaties toch wel troef zijn in de eerste ronde. Tel daarbij op haar bewuste stem naar Kopmuntkip (daarmee de kans op gelijkspel vergrotend) en de vrij raadselachtige antwoorden die ze aan Archont heeft gegeven. Ik weet niet of dit allemaal nu gespeeld is, of dat het een beetje een onhandige speltactiek is van haar - maar vast staat dat ik haar wel in de gaten ga houden.
Noujazeg.
Dus vorig spel had ik weinig ervaring, en dit spel ineens wel?
__________________
mijn handtekening
Oud 25-06-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Tvp. Had wel mee willen doen maar was paar dagen weg. Mocht er weer vervanging nodig zijn dan ben ik stand-by.
We hadden jou zo graag willen hebben voor Femke Halsema Maar goed, snoopy is een prima Femke en we houden jou in ons achterhoofd voor als er vervanging nodig is
Oud 25-06-2010, 18:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Noujazeg.
Dus vorig spel had ik weinig ervaring, en dit spel ineens wel?
Volgens mij heb je toch al een aantal spellen meegespeeld, dus je moet toch op z'n minst weten dat er in de eerste ronde altijd een flutreden verzonnen wordt.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 19:04
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
We hadden jou zo graag willen hebben voor Femke Halsema Maar goed, snoopy is een prima Femke en we houden jou in ons achterhoofd voor als er vervanging nodig is
Ik heet ook Femke! (In het echt dan.) Niet Wouter!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-06-2010, 19:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit is de eerste ronde en we zitten elkaar nu al aan te vallen om niks Laten we nou eerst maar even afwachten en kom daarna met goede theorieën ipv dat gebitch tegen elkaar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2010, 19:31
Verwijderd
Als ik de stemming bekijk ben ik gewoon dood
Oud 25-06-2010, 19:34
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Als ik de stemming bekijk ben ik gewoon dood
De stemming als in 'sfeer' of als in 'de stemmen'?

Want volgens de stemmen gaat testout.com eruit.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 19:37
Verwijderd
Ik stem, net als in het echt, op Pechtold. Dus helaas voor Sarah
Oud 25-06-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
De stemming als in 'sfeer' of als in 'de stemmen'?

Want volgens de stemmen gaat testout.com eruit.
Het is maar een spel
Oud 25-06-2010, 19:49
Verwijderd
Jammer dat ik op dit moment al zoveel stemmen heb. Zeker zo in het begin van het spel.

Ik vind het zelf altijd handiger om in de eerste ronde random te stemmen, op die manier krijgen mensen ten minste nog een eerlijke kans.
Jammer dat mensen zo vroeg in het spel al geen vertrouwen in mij hebben dat ik wel actief kan spelen. Want archont, ik ben niet elk spel inactief geweest.


Op donderdag ben ik altijd bij mijn ouders, vandaag de hele dag naar school geweest vandaar dat ik niet aanwezig ben geweest

Overigens heb ik, zoals jullie misschien wel snappen, heb ik toch niet voor sarah gestemd. Mijn stem is toch maar naar kopmuntkip gegaan.
Oud 25-06-2010, 19:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb geen zin in gelijkspel in de eerste ronde dus ook mijn stem gaat naar Testout.com.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 25-06-2010, 19:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noujazeg.
Dus vorig spel had ik weinig ervaring, en dit spel ineens wel?
Nee, dat is erg kort door de bocht gesteld. Lees mijn stukje nog maar eens goed. Ik heb het over de eerdere spellen waarin ik samen met jou zat, en die spellen zijn al een aantal maanden geleden (mijn laatste spel was weerwolfspel #66, die begon in januari dit jaar). Dus in die dagen had je naar mijn mening nog weinig ervaring, maar sinds mijn laatste spel heb je het weerwolfspel nog een paar maal gespeeld, waarin je dus de nodige ervaring op hebt gedaan. Ik mag toch aannemen dat een speler in de tussentijd groeit (anders ben je wel erg hardleers), dus voor mij ben je nu een ervaren speler. En bij ervaren spelers past een n00b-achtige tactiek (à la je beetje van de domme houden) niet meer; behalve enigszins storend is het vooral onhandig en opzichtig (in je eigen nadeel, want of je nu wél of niet een slechterik bent, het maakt wel dat je verdacht raakt en dus al gauw meer kans loopt om opgehangen te worden).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-06-2010, 19:59
Verwijderd
Hmm, aan de andere kant ken ik bij het irl weerwolfspel spelers die ALTIJD de n00b-tactiek aanhouden, omdat ze simpelweg chronisch n00big zijn. Vaak mensen die normaal nooit spellen spelen.
Oud 25-06-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ik op dit moment al zoveel stemmen heb. Zeker zo in het begin van het spel.

Ik vind het zelf altijd handiger om in de eerste ronde random te stemmen, op die manier krijgen mensen ten minste nog een eerlijke kans.
Jammer dat mensen zo vroeg in het spel al geen vertrouwen in mij hebben dat ik wel actief kan spelen. Want archont, ik ben niet elk spel inactief geweest.


Op donderdag ben ik altijd bij mijn ouders, vandaag de hele dag naar school geweest vandaar dat ik niet aanwezig ben geweest

Overigens heb ik, zoals jullie misschien wel snappen, heb ik toch niet voor sarah gestemd. Mijn stem is toch maar naar kopmuntkip gegaan.
Dan stem ik op jou moet mijn stem nog uitvaardigen
Oud 25-06-2010, 20:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Nee, dat is erg kort door de bocht gesteld. Lees mijn stukje nog maar eens goed. Ik heb het over de eerdere spellen waarin ik samen met jou zat, en die spellen zijn al een aantal maanden geleden (mijn laatste spel was weerwolfspel #66, die begon in januari dit jaar). Dus in die dagen had je naar mijn mening nog weinig ervaring, maar sinds mijn laatste spel heb je het weerwolfspel nog een paar maal gespeeld, waarin je dus de nodige ervaring op hebt gedaan. Ik mag toch aannemen dat een speler in de tussentijd groeit (anders ben je wel erg hardleers), dus voor mij ben je nu een ervaren speler. En bij ervaren spelers past een n00b-achtige tactiek (à la je beetje van de domme houden) niet meer; behalve enigszins storend is het vooral onhandig en opzichtig (in je eigen nadeel, want of je nu wél of niet een slechterik bent, het maakt wel dat je verdacht raakt en dus al gauw meer kans loopt om opgehangen te worden).
Heb jij het vorige weerwolfspel doorgelezen?

Ik spéél niet dom maar ik bén gewoon een beetje niet zo slim soms.
__________________
mijn handtekening
Oud 25-06-2010, 20:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dit is de eerste ronde en we zitten elkaar nu al aan te vallen om niks Laten we nou eerst maar even afwachten en kom daarna met goede theorieën ipv dat gebitch tegen elkaar.
Dat krijg je als je met meer mensen speelt, iedereen is feller
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-06-2010, 20:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Abzg: Ghehe... Wilde net zeggen

@ all: Heb op Moz gestemd zoals aangegeven. Denk niet dat testout wolf is, want als ik het me goed herinner was ze de keer dat ze wolf was juist wat actiever in het begin. Maar goed, ik vind inactieve spelers ook echt heel irritant, dat ben ik met 'iedereen' eens. Het was alleen dat ze vorig spel had aangegeven dat ze het volgende spel actiever zou gaan doen. Maar goed, ik zie dus geen reden om te wijzigen naar testout.
__________________
Tsja
Oud 25-06-2010, 20:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
We hadden jou zo graag willen hebben voor Femke Halsema Maar goed, snoopy is een prima Femke en we houden jou in ons achterhoofd voor als er vervanging nodig is
__________________
Tsja
Oud 25-06-2010, 20:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik vind het zelf altijd handiger om in de eerste ronde random te stemmen, op die manier krijgen mensen ten minste nog een eerlijke kans.
Jammer dat mensen zo vroeg in het spel al geen vertrouwen in mij hebben dat ik wel actief kan spelen. Want archont, ik ben niet elk spel inactief geweest.
Ik snap die redenatie niet zo. Iemand die er compleet willekeurig wordt uitgestemd krijgt toch ook geen eerlijke kans? Dat is nu eenmaal de aard van de eerste ronde.. Ja, ik snap wel dat je jezelf probeert te verdedigen, want niemand vindt het leuk om eruit te gaan, maar ik zag andere mensen ook al dit soort argumenten gebruiken. Vind ik een beetje raar, want de eerste die eruit gaat krijgt natuurlijk nooit een kans, niks aan te doen. En op deze manier voorkomen we iig gelijkspel (als iedereen 'random' op iemand anders stemt krijg je 10 mensen met 2 stemmen ofzo..).
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-06-2010, 20:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik snap die redenatie niet zo. Iemand die er compleet willekeurig wordt uitgestemd krijgt toch ook geen eerlijke kans? Dat is nu eenmaal de aard van de eerste ronde.. Ja, ik snap wel dat je jezelf probeert te verdedigen, want niemand vindt het leuk om eruit te gaan, maar ik zag andere mensen ook al dit soort argumenten gebruiken. Vind ik een beetje raar, want de eerste die eruit gaat krijgt natuurlijk nooit een kans, niks aan te doen. En op deze manier voorkomen we iig gelijkspel (als iedereen 'random' op iemand anders stemt krijg je 10 mensen met 2 stemmen ofzo..).
Maar iemand op wie willekeurig wordt gestemd kan er niets aan doen. Als je eruit wordt gestemd omdat je in de eerste ronde je belofte van 't vorige spel niet hebt kunnen waarmaken, dan voel je je wel een beetje oneerlijk behandeld.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 20:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wegens intens soggedrag is het verhaal vandaag lekker vroeg


Hoofdstuk 2: De eerste onderhandelingen en een vrouwenonderonsje.

U. Geel Rosenthal drukte Queasytrix stevig de hand. Kort wisselden ze een blik van verstandhouding uit. Achter U. Geel Rosenthal volgde WolterM. Rutte. Hij omhelsde de koningin en zijn plakkerige handje raakte per ongeluk, of expres, dat was altijd maar de vraag bij deze womanizer, de goedgevormde Koninklijke bibs van Queasytrix aan. Ze slaakte een afkeurend gilletje en gaf hem een pets in zijn gezicht. Archont Wilders deed het beter, hij gaf haar een hand, hield zijn andere hand op en Queasytrix legde de twee euromunten die ze van Absinthe en Sann had gekregen erin. Wilders liet deze in zijn zak glijden en dacht “Mooi, kan ik WolterM. zo op een kop koffie trakteren, scoor ik weer punten mee, kopvoddentax ftw”. Ze namen plaats en op het moment dat U. Geel Rosenthal begon met praten kwamen Sann en Absinthe binnen. “Sst” vermaande Archont Wilders U. Geel. “Niet spreken waar die Fatma’s bij zijn, voor je het weet verraden ze onze landsgeheimen aan dat afschuwelijke moslimland waar ze vandaan komen”.

Ergens in Nootdorp rinkelde een telefoon. Een schim van de vrouw die ze ooit was strompelde naar de telefoon. “Met Rita Lorelei” mompelde ze, nauwelijks hoorbaar. “Jaaaaa halloo da Liebe!” snerpte de felle stem van Little Angela Phoebe Merkel door de telefoon. “Ich habe eines plannetje bedacht! Ik habe net gegen die Queasytrixie gesprochen und Sie deed sehr stom tegen mich! Ich finde es unglaublich das die frau deine republiek regiert. Und darum hatte ich bedacht das sie das must tün ja!” Rita Lorelei voelde een sprankje hoop in haar borst opkomen. De eerste vrouwelijke premier van Nederland, ze dacht dat ze die hoop voor altijd op had moeten geven, maar met een vrouw als Merkel achter zich waren wonderen misschien toch mogelijk. “Ik luister”, mompelde ze, maar al wel iets daadkrachtiger in de telefoon. “Okeeee Liebe, es geht total verkiert. Darum mussen we das volgende tün..”

De fatma’s waren verdwenen, en er mocht van Archont Wilders weer openlijk gesproken worden. U. Geel Rosenthal somde de breekpunten van de partijen op, toen WolterM Rutte, die verlekkerd naar de boezem van Queasytrix staarde, opeens opmerkte dat Job-testout-Cohen en Kopmuntkippime Verhagen nog niet waren aangekomen. Met moeite trok hij zijn blik los van Queasytrix’ boezem, en vroeg U.Geel Rosenthal om uitleg. Hij had toch duidelijk gezegd dat hij de leiders van de vier grootste partijen bij elkaar wilde hebben? “Rustig maar WolterM., ze zijn onderweg. Kopmuntkippime moest JP even bij de afkickkliniek afzetten, en Job-testout wilde woord bij daad voegen en met de trein komen, maar omdat er nog geen extra geld is geïnvesteerd in het openbaar vervoer is er natuurlijk weer vertraging. Een of andere gek sprong voor de trein”. U. Geel Rosenthal lachte gemeen. “Zal W. Femic Bos wel zijn, ik hoorde dat zijn kinderen hem tot waanzin drijven”. Queasytrix trok een wenkbrauw op, maar zei niks. De privé correspondentie tussen haar en W. Femic Bos kreeg opeens een heel andere lading. Opnieuw werd er geklopt. Deze keer was het Lotweheezle Feijen. “Oh dat ben ik vergeten te melden”, zei Queasytrix, “Lotwheezle komt haar profielwerkstuk schrijven over de kabinetsformatie”. Mark glunderde. Jong vlees, daar hield hij wel van.
Twee uur later waren ook Kopmuntkippime Verhagen en Job-testout-Cohen gearriveerd. Al snel laaiden de gemoederen hoog op. Voor iedereen was duidelijk dat dit een coalitie zou zijn die nooit, nooit zou kunnen werken. De AOW leeftijd, de studiefinanciering, kernenergie, er waren simpelweg te veel problemen. Maar dit alles was nog overkomelijk. Toen Archont Wilders Job-testout Cohens grote neus tussen de deur duwde, nadat Cohen had gemompeld “Als je nou net zoveel hersenen zou hebben al gewaterstofperioxideert haar, was Nederland nog een land geweest om trots op te zijn” escaleerde het volledig uit de hand. Er werd gegild en aan haren getrokken, Kopmuntkippime Verhage, die de nederlaag die het CDA had geleden sowieso al slecht aankon, pakte een Koninklijke vaas van Queasytrix van de schouw en hief die boven het hoofd van Job-testout Cohen. U. Geel Rosenthal sprong ertussen met een pook die hij uit de open haard had getrokken. Door alle commotie om hem heen merkt Archont Wilders niet dat het niet langer Job-testout Cohens neus was die tussen de deur zat, maar zijn nek. Als een ongecontroleerde malloot bleef Archont Wilders de deur open en dicht slaan. De 4e klap was de genadeslag. Job-testout Cohen zakte in elkaar. U. Geel Rosenthal liet zijn pook vallen. De vaas die Kopmuntkippime in zijn handen had viel in duizend stukken. Een oorverdovende stilte volgde. Job-testout Cohen is niet meer. Is paars plus definitief van de baan?

------

Jullie hebben testout.com opgehangen. Zij was een onschuldige dorpeling. Morgen is het de beurt aan de wolven. Zij hebben tot 20.30 uur om hun stem door te geven. Testout.com is Cupido geworden. Ook zij heeft tot morgenavond 20.30 uur om de geliefden uit te kiezen en aan ons door te geven.

Omdat er zoveel mensen in het spel zijn kunnen we niet altijd over iedereen schrijven, we zorgen er in ieder geval voor dat je een soort van glorierol vervult in het verhaal dat je eruit geschreven wordt. Verder proberen we zsm het verhaal & de uitslag te posten, maar dit zal niet elke avond om stipt half 9 lukken .

Liefs, Absinthe en Sann.

1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic
8) Archont
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 20:44.
Oud 25-06-2010, 20:34
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Heb jij het vorige weerwolfspel doorgelezen?
Nee, hoogstens de deelnemerslijst.

Overigens heb ik uiteindelijk ook gestemd op Testout.com, maar ik besloot te wachten met dit te vertellen tot de stemtijd verlopen was (zodat de slechteriken dat niet meer konden incalculeren en eventueel nog een man bij Kopmuntkip konden 'zetten'). Dus dan weten jullie dat. Definitieve stemlijst post ik later vanavond.

Edit: Oh, de uitslag is er al. Nou, jammer maar helaas. Volgende keer beter, Testout.com.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-06-2010, 20:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je stem achteraf pas openbaar maken is ook vrij verdacht natuurlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-06-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Maar iemand op wie willekeurig wordt gestemd kan er niets aan doen. Als je eruit wordt gestemd omdat je in de eerste ronde je belofte van 't vorige spel niet hebt kunnen waarmaken, dan voel je je wel een beetje oneerlijk behandeld.
Naja ik heb persoonlijk liever actieve medespelers, dus ik vind het dan prima als er op iemand gestemd wordt die in het algemeen behoorlijk inactief (Cohen) is. Het is imo eerlijker dan er op die manier random een actieve speler uit te stemmen.
Oud 25-06-2010, 20:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Naja ik heb persoonlijk liever actieve medespelers, dus ik vind het dan prima als er op iemand gestemd wordt die in het algemeen behoorlijk inactief (Cohen) is. Het is imo eerlijker dan er op die manier random een actieve speler uit te stemmen.
Naja, het blijft wel een beetje oneerlijk voor diegene die om zulke redenen eruit wordt gestemd.

Jammer van testout.com. Als ik niet bang was geweest om verdacht te worden had ik veel feller gepleit om haar niet op te hangen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoogstens de deelnemerslijst.

Overigens heb ik uiteindelijk ook gestemd op Testout.com, maar ik besloot te wachten met dit te vertellen tot de stemtijd verlopen was (zodat de slechteriken dat niet meer konden incalculeren en eventueel nog een man bij Kopmuntkip konden 'zetten'). Dus dan weten jullie dat. Definitieve stemlijst post ik later vanavond.
Ja dit is nogal een rare opmerking, als wolf had je natuurlijk ook beter tot na de uitslag kunnen wachten met stemmen, omdat je dan met de meerderheid mee kan stemmen. Aangezien ik jou dit nooit eerder heb zien doen, ben jij bij dezen mijn eerste kandidaat.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 20:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.