Oud 25-06-2010, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
He jammer overmorgen weten we hopelijk genoeg om wel een bad guy op te hangen.

Ik vind het verhaal geweldig. Vooral dat Duits is echt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 25-06-2010, 20:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik vind het vrij logisch dat Severus zo heeft gehandeld. Ik had ook bijna m'n stem gewijzigd om een eventueel gelijkspel te voorkomen.

Edit: O jah, het verhaal: I luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf it! Idd, vooral dat duits is geniaal!
En dat tün-dit en tün-dat... :')
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 25-06-2010, 21:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ja dit is nogal een rare opmerking, als wolf had je natuurlijk ook beter tot na de uitslag kunnen wachten met stemmen, omdat je dan met de meerderheid mee kan stemmen. Aangezien ik jou dit nooit eerder heb zien doen, ben jij bij dezen mijn eerste kandidaat.
Begrijpelijk, maar het was niet mijn bedoeling om het ná de uitslag te doen - wel meteen na het sluiten van de stemperiode. Ik had gedacht de uitslag nog wel voor te zijn, maar zoals je ziet, werd die onverwacht op vrijwel hetzelfde moment gepost (om 20:34 uur, net zoals mijn post) waardoor ik nu verdachter lijk dan ooit de bedoeling was. Maar zoals je al zei, heb ik dit nog nooit eerder gedaan - en weet dat ik dit als ervaren speler nooit zou hebben gedaan als ik een wolf was (ook al bestaat er zoiets als reverse psychology) want daarmee had ik mezelf te veel in de schijnwerpers gezet en dus ook meteen al in het beginstadium mijn medeweerwolven benadeeld.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-06-2010, 21:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mooi balen dat ze dorpeling bleek te zijn maar het is in ieder geval beter dan de ziener of de tovenaar.

Ik vind het nog te vroeg in het spel om echt met iets concreets te kunnen komen dus ik wacht eerst even af wie de wolven eruit gooien voordat ik me waag aan verdenkingen en theorieën. Ik ga eerst het verhaal maar eens lezen. Ik vraag me wel af wie er besloten heeft mij een SGPer te maken en of er ook een reden voor is? Dat doet er natuurlijk niet zo heel veel toe maar ik vraag het me gewoon af.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 25-06-2010, 21:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Begrijpelijk, maar het was niet mijn bedoeling om het ná de uitslag te doen - wel meteen na het sluiten van de stemperiode. Ik had gedacht de uitslag nog wel voor te zijn, maar zoals je ziet, werd die onverwacht op vrijwel hetzelfde moment gepost (om 20:34 uur, net zoals mijn post) waardoor ik nu verdachter lijk dan ooit de bedoeling was. Maar zoals je al zei, heb ik dit nog nooit eerder gedaan - en weet dat ik dit als ervaren speler nooit zou hebben gedaan als ik een wolf was (ook al bestaat er zoiets als reverse psychology) want daarmee had ik mezelf te veel in de schijnwerpers gezet en dus ook meteen al in het beginstadium mijn medeweerwolven benadeeld.
Ik vind het een onhandige tactiek. Als iedereen (of alleen een paar mensen) nu standaard zijn stem pas na de deadline bekend maakt, maken we het elkaar ook gelijk een stuk lastiger, want je weet dan helemaal niet meer wat de andere dorpelingen stemmen. Niemand weet waar hij aan toe is en de kans op gelijkspel wordt dan ook weer groter, en dat is alleen maar voordelig voor de wolven.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 22:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Vind het wel jammer van testout, was wel benieuwd naar hoe ze actief ging doen dit spel, maar op zich valt een dorpeling wel mee...

Vind de actie van Severus wel te begrijpen overigens, maar ook wel een beetje verdacht. Aan de andere kant zou het als wolf wel erg dom zijn om zichzelf zo in de kijkers te spelen...
Ook ben ik het eens met Martino dat het vooral voor de wolven handig is en eigenlijk niet zo voor ons...

Ben wel benieuwd naar het definitieve stemlijstje trouwens!
__________________
Tsja
Oud 25-06-2010, 22:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind de actie van Severus nog niet verdacht. Zulke dingen komen vaker voor. Daarnaast is Severus een goede speler en iemand die je erg graag aan je zijde wil hebben, dus het lijkt me niet verstandig om haar nu al eruit te stemmen. Mochten er meer verdachte acties komen, dan zien we wel weer verder.

En ik hou echt van het verhaal. Met name dat "Duits"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2010, 22:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kutwilders
Oud 25-06-2010, 22:41
Verwijderd
Yes! ik verzorg voor scherven het is een geniaal verhaal
Jammer voor testmeout zeker dat hij een medestander is en we dezelfde positie dragen
Oud 25-06-2010, 22:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat testout.com een meisje is.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 22:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En ook altijd knap hoe mensen een nick zo gruwelijk verkeerd kunnen overtikken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-06-2010, 23:08
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vind het een onhandige tactiek. Als iedereen (of alleen een paar mensen) nu standaard zijn stem pas na de deadline bekend maakt, maken we het elkaar ook gelijk een stuk lastiger, want je weet dan helemaal niet meer wat de andere dorpelingen stemmen. Niemand weet waar hij aan toe is en de kans op gelijkspel wordt dan ook weer groter, en dat is alleen maar voordelig voor de wolven.
Ja, achteraf bezien heb je ook gelijk. Ik heb het ook alleen maar gedaan vanwege de dreiging van gelijkspel, want gevoelsmatig vertrouwde ik het niet zo. Maar goed, ik zal het niet meer doen want afgezien van de mogelijke gevolgen blijkt inmiddels ook wel dat dit soort tactieken mij sowieso niet echt liggen - leuk voor één keer, maar niet weer.

Citaat:
En ook altijd knap hoe mensen een nick zo gruwelijk verkeerd kunnen overtikken
Hadden we maar de tab-complete functie op dit forum (zoals ze dat op IRC hebben), zou vast een hoop mensen hartkloppingen hebben bespaard.

Verder nog de definitieve stemlijst voor hangronde #1, zoals beloofd.


Kopmuntkip
Queasy
Dott
Biertank 52
Abzg
Testout.com


Testout.com
Archont
Lucky Luciano
Wheezle
Femic
Fizzle-fluffy
Wammus
Kopmuntkip
Severus


Biertank 52
Martiño

Geel
Moz
Little Phoebe


Snoopy
Fizzle-fluffy

Moz
Geel
Snoopy


Dott
Severus
Kopmuntkip


WolterB
Lorelei

Severus
WolterB

Archont
Sarah

Little Phoebe
Femic

Sarah
Testout.com


Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing deze ronde.

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing deze ronde.

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
- Severus (heeft op Testout.com gestemd)

Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing deze ronde.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-06-2010, 23:56
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Wow, Severus, jij bent echt dedicated.

En sorry testout.com...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 26-06-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Mooi balen dat ze dorpeling bleek te zijn maar het is in ieder geval beter dan de ziener of de tovenaar.

Ik vind het nog te vroeg in het spel om echt met iets concreets te kunnen komen dus ik wacht eerst even af wie de wolven eruit gooien voordat ik me waag aan verdenkingen en theorieën. Ik ga eerst het verhaal maar eens lezen. Ik vraag me wel af wie er besloten heeft mij een SGPer te maken en of er ook een reden voor is? Dat doet er natuurlijk niet zo heel veel toe maar ik vraag het me gewoon af.
nou we twijfelden tussen jou, moz en testout.com wie rouvoet ging spelen, want gezin --> hoeksteen van de samenleving, bladiebla. Toen werd moz dat. Toen dachten we, sgp moet er ook in, want dan zijn 'alle' partijen vertegenwoordigt. Hmz. Nou ja en toen zat je nog in ons christelijke waarden lijstje (niet ergens op gebaseerd, maar omdat we rouvoet hadden overwogen voor jou) en testout speelde cohen (eigenlijk wilden we rivka als cohen hebben ) dus toen werd jij het
Oud 26-06-2010, 00:42
Verwijderd
Nu zijn de wolven zeker aan de beurt?
Oud 26-06-2010, 06:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oke, maar doordat iedereen gelijkspel wilde voorkomen kunnen we nu niet zoveel met de stemlijstjes. Denk dat er nu meerdere bad guys onder testout staan, maar die vallen nu niet op. Maar goed, ze kunnen natuurlijk ook liegen over hun stem en in de eerste ronde valt er toch niet zoveel over te zeggen.

Eerst maar 's kijken wat de wolven doen, ik heb geen flauw idee hoeveel ik vandaag online kan zijn. Mijn man komt terug uit India, dus die moet ik van Schiphol halen en daarna heb ik wel wat beters te doen (maar hij moet natuurlijk ook nog uitpakken enzo, dus we zien wel)

@ kopmuntkip: ja, vandaag moeten de wolven doorgeven wie ze gaan opeten en morgen mogen wij weer iemand ophangen. Dacht trouwens dat je dit spel wel vaker had gespeeld?
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 08:10
Verwijderd
Jammer van de dorpeling, maar de kans is natuurlijk ook veel groter dat we een dorpeling op hangen dan een wolf.
Iedereen stemt en zegt ja we willen geen gelijkspel, dat zat er niet aan te komen volgens mij ook als je de wolven doorstreept, er vanuitgaande dat er minstens 1 onder testout staat.

Ik vind de ´mensen´ tot nu toe ´verdacht´ die laat gingen stemmen, en dus heel makkelijk met de lijstjes mee konden gaan. Verder is er nu een beetje weinig bekend.
Oud 26-06-2010, 13:08
Verwijderd
Helaas maar kan gebeuren.

Ik ben er de hele avond en dag bijna niet meer dus ik zal niet echt actief mee kunnen posten vandaag. Morgen ben ik er wel weer! Maar het is gelukkig de wolvenronde dus ik kan niks missen.

Hopelijk weten we morgen meer

En complimenten voor het verhaal Spelleiders
Oud 26-06-2010, 15:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind de mensen verdacht die losse stemmen gaven. Maar dat zijn er op dit moment nog te veel, dus daar zullen we niet veel aan hebben.
__________________
mijn handtekening
Oud 26-06-2010, 15:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind de mensen verdacht die losse stemmen gaven. Maar dat zijn er op dit moment nog te veel, dus daar zullen we niet veel aan hebben.
(even snel tussen het uitpakken door terwijl m'n man onder de douche staat Hoezo verslaafd? )

Haha, ik vind juist de mensen die veilig onder een rijtje gaan staan verdachter

Eigenlijk vind ik de mensen onder het rijtje van kopmuntkip het minst verdacht, hoewel ik verwacht dat daar ook wel een slechterik (of meer natuurlijk) staat, juist om wat ik nu zeg.

Aaargh, wat blijft die eerste ronde frustrerend
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 16:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik verdenk op dit moment Severus 'het meest' (eigenlijk is zij de enige op wie ik op dit moment echt iets op te merken heb). Niet omdat ze pas na de deadline van gisteren bekend maakte op wie ze echt gestemd heeft, maar omdat ze in mijn ogen de andere spelers veel te veel naar hun hand speelt. Ik ben van haar gewend dat ze weet wat ze doet en ook altijd achter de dingen staat die ze doet. Dat het een experimentje was de ze pas achteraf haar echte stem bekend heeft gemaakt en besloten heeft dat ze dat niet meer zou doen, dat kan zijn, maar toch heb ik zo'n gevoel (uhu, niets meer dan dat) dat ze dat zegt zodat wij niet 'boos' of zo worden op haar.

En het is ook best wel een geniaal iets om te doen. Op het eerste gezicht niet, waarom zou ze (als ze slecht was) meteen in de eerste tonde de aandacht op zichzelf vestigen? En het zou ook een beetje onhandig zijn als dat deed om reverse psychology te gebruiken ('hallo! als ik wolf was, dan had ik zoiets echt niet gedaan hoor!' hmm...wacht, volgens mij heeft ze dat ook gezegd.. hmm...), maar wat nou als ze het toch doet om zichzelf (op een rare manier) in te dekken?

Ok, dit slaat een beetje nergens op, maar het is wel wat in me op kwam.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 26-06-2010, 20:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Moet zeggen dat ik haar niet heel erg verdacht vind, maar ik vind wel dat ze raar doet (anders dan anders) dus ik ga haar wel in de gaten houden.

Ben benieuwd naar de uitslag! (zit al bijna een halfuur op f5 te klikken )
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 20:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja spelleiders, gisteren waren jullie zo snel met de uitslag, dan wek je wel bepaalde verwachtingen!
__________________
you're not my demographic
Oud 26-06-2010, 20:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja spelleiders, gisteren waren jullie zo snel met de uitslag, dan wek je wel bepaalde verwachtingen!
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 20:58
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Doe 's rustig jongens... Het is verdorie 5 voor 9!
Het komt eraan!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 26-06-2010, 21:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Doe 's rustig jongens... Het is verdorie 5 voor 9!
Het komt eraan!
Was maar n grapje hoor Voel je niet opgejaagd! Wilde gewoon aangeven dat ik het spannend vind... Doe rustig aan (ga ik nu op de bank met ijs )
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 21:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 3 – Nieuw volk schuift aan...

'En... 3, 2, 1, actie!' hoorde Severix Rottenberg en hij wist dat hij vanaf dat moment weer met z'n bolle kop op de tv te zien was. Vandaag zou in DWDD uitgebreid stilgestaan worden bij de plotselinge dood van Job-testout-Cohen, de dood die de formatie nu nog ingewikkelder zou gaan maken.
Severix haatte zijn werk, en Missy Matthijs van Nieuwkerk tegenover hem nog wel het meest. De kritieken van de kranten over Severix' optredens in het programma waren bepaald niet mals geweest, en het hongerloontje dat hij hier verdiende was ook niet om over naar huis te schrijven... Shit, de intro van de presentator was voorbij, hij was nu aan de buurt. 'Severix Rottenberg! Job Cohen is dood. Eerste reactie?' was de vraag. Severix begon juist aan zijn lange onbegrijpelijke antwoord, toen de zaal plotseling opgeschrikt werd door een lallende man in pak, die zich hink-stap-sprong een weg door het publiek baande. 'It's oooooover! Ihiihiihiiit's ooooooover!' jankte de man op een niet te volgen melodie. Severix Rottenberg, verontwaardigd omdat hij gestoord werd in zijn analyse maar tegelijkertijd opgelucht dat er eindelijk eens wat gebeurde in deze saaie tent, was de eerste die zag wie het was. 'Lucky!' riep hij uit. 'Lucky LJP Balkenende!'
Hij had het goed gezien. De oud-premier was de afkickkliniek voor bestuurlijke verslavingen uit gevlucht en had zich aan een nieuwe verslaving gewaagd. Missy Matthijs bleef geschokt op zijn stoel zitten en verroerde geen vin. JP mepte een partij stoelen omver en wierp zich daarna wanhopig op de ovalen tafel waar het politiek gesprek nu vast niet meer zou gaan plaatsvinden.
En daar kwam toen, op zijn goddelijke gemak, Wammus van der Vlies aangesjokt. Volledig in de heer en in alle rust probeerde hij de not so Lucky JP te kalmeren. 'Rustig maar, jongen, God is er. Alles komt goed,' fluisterde hij hem toe. Maar een klap in zijn gezicht en een trap ergens naast zijn schenen (JP kon door de alcohol even niet zo goed mikken) waren het vredelievende antwoord.
'God bestaat niet!' beet Lucky LJP hem toe, en hij zette het op een huilen. 'Als Hij mij zoveel ellende te verduren geeft, geloof ik er niet meer in!' brulde hij. Jankend van woede verliet hij de studio. En de aflevering werd verder gestaakt...

In het tuinhuisje van Fizzletje Thieme was het een drukte van jewelste. Ze had al haar scharrels bij elkaar geroepen voor een spoedvergadering. Vanaf haar hooibaal sprak ze de groep toe. 'Wij weten waarom wij hier samen zijn. De tijd dat de mensen het voor het zeggen hadden, is voorbij. De dieren aan de macht! We moeten een plan verzinnen!' riep ze.
Luid gehinnik, geloei, geblaf, gekakel en meer van dat klonk door het tuinhuisje. 'Ik heb mijn hoeven, daar kan ik goed mee trappen!' hinnikte het paard. 'Ik kan die ministers de hele nacht wakker houden!' kakelde de haan enthousiast. Fizzletje glunderde. Dit ging de goede kant op!
'Mèèèèhhh,' blaatte ze en ze knaagde aan haar wortel...

Er mocht niet te veel tijd verloren gaan. Na de dood van Job-testout-Cohen had Queasy-trix besloten er een beetje vaart achter te zetten en gevallen links te vervangen voor het nieuwe links. Zo zaten nu ook Alexsarah Pechtold en Femke snoopy Halsema aan tafel.
De spanningen liepen wederom hoog op. Archont Wilders en Alexsarah Pechtold wierpen dodelijke blikken naar elkaar, terwijl WolterM Rutte met zijn neus tussen de twee breekpunttietjes van Femke snoopy zat. Het kon Femke niet deren. Zij wist heel goed dat daar haar kwaliteiten lagen, over een paar uur had ze hem van de hypotheekrenteaftrek afgepraat en hem een duurzaam energiebeleid aangesmeerd. Bij WolterM was dat niet zo moeilijk. Maar die Archont tegenover haar... dat kon nog wel eens een probleem worden.
Kopmuntkippime probeerde de boel te lijmen met Limburgse rijstevlaai, en probeerde het gesprek op gang te brengen. 'Heren! En... dame,' zei hij en hij knipoogde naar Femke snoopy Halsema, die net bezig was WolterM onder haar rokje vandaan te plukken. 'Ik zeg dat we niet moeten kijken naar de breekpunten, maar naar de kansen. En die zijn er genoeg, dat weet ik zeker!' De anderen keken hem niet bepaald hoopvol aan, het was ook moeilijk om naar zijn accent te luisteren.
Toen stond Archont Wilders op. 'Majesteit, zou ik misschien even van uw cordon sanitaire gebruik mogen maken?' vroeg hij vriendelijk. Queasy-trix trok één wenkbrauw op en knikte. Archont verliet het kamertje en sloot zichzelf op in de wc.
Om het hoekje hadden sann en Absinthe hem het wc-hokje in zien vluchten. Ze zagen hun kans schoon om hem eens een mooi lesje te leren en hun kopvoddentax terug te eisen. Gewapend met toiletborstels, wc-eend en andere toiletverfrissers bestormden ze de mannen-wc. Archont stak net een lucifer op om WimLex' koninklijke geur te verdrijven, en met de licht ontvlambare wc-verfrisser stond in no time zijn prachtige kapsel in de hens. Hij zette het op een gillen, terwijl sann en Absinthe de grootste lol hadden. Ze bestookten hem met de toiletborstels en joegen hem op met de wc-eend. Archont sprong op de wc-pot om de schoonmaakgel te ontwijken, maar daarbij stootte hij zijn haar tegen de stortbak. Zijn kapsel bleek zo massief te zijn, dat de stortbak uit zijn voegen barstte en naar beneden donderde, boven op meneer Wilders. Hij was op slag dood.
Sann en Absinthe probeerden elkaar door hun boerka aan te kijken; dit was nu ook weer niet hun bedoeling geweest...

----------------------------------------------

De wolfjes hebben ons favoriete personage Archont (Wilders) opgegeten!
Hij was de evilziener. Dat betekent dat de leerling nu zijn taak zal moeten overnemen.
Morgen is het weer de beurt aan de dorpelingen. Geef je stem door vóór 20.30 uur.

Kusjes van sann en Absinthe


1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic
8) Archont (evilziener)
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 26-06-2010 om 21:12.
Oud 26-06-2010, 21:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
He shitzooi! Zelfde gezeik als vorige spel. Leerling 'verpest' nu
Zo frustrerend is dat: in eerste instantie is het 'yes' maar eigenlijk is het alleen maar zuur.

Vind het stiekem niet zo erg dat Archont eruit is
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 21:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wiehoei de evelziener er uit!

Shit, de leerling neemt het zeker over, of niet?
__________________
mijn handtekening
Oud 26-06-2010, 21:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hah, Archont met z'n "je krijgt minpunten als je me hangt" .. nu word je lekker opgegeten door je medestanders
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-06-2010, 21:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, er zit wel iets van ironie in ja
__________________
mijn handtekening
Oud 26-06-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Wiehoei de evelziener er uit!

Shit, de leerling neemt het zeker over, of niet?
Mja idd.
Oud 26-06-2010, 21:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Jammer van de leerling!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 26-06-2010, 21:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jammer van de leerling idd, maar wel fijn dat er snel een slecht karakter uit is, zeker omdat dat ook nog eens iemand is die erg overtuigend kan spelen

Morgen sta ik de hele dag in een infostand bij de big picknick (kom ook als je niets te doen hebt ), dus zal zeker niet voor half 9 mijn stem kunnen doorgeven en/of aanpassen dan, dus moet maar als eerste gaan stemmen.

Mijn gevoel van de eerste ronde voor Severus staat nog steeds en met haar late bekendmaken van haar stem heeft ze zich alleen nog maar verdachter gemaakt voor mij. En aangezien er meer mensen zo denken blijf ik lekker bij deze keus en hoop wat mensen mee te krijgen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-06-2010, 21:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He shitzooi! Zelfde gezeik als vorige spel. Leerling 'verpest' nu
Zo frustrerend is dat: in eerste instantie is het 'yes' maar eigenlijk is het alleen maar zuur.

Vind het stiekem niet zo erg dat Archont eruit is
Inderdaad, ik zat van YEeeee!1. .. ... fuuuuuu. Maar wel prima dat wilders dood is, go meiden! En wat ben ik voor sociaal gestoorde idioot met mijn worteltje
Oud 26-06-2010, 21:57
Verwijderd
Trouwens nog even voor "breekpunttietjes"
Oud 26-06-2010, 22:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Trouwens nog even voor "breekpunttietjes"
Uhu, ben ook helemaal trots erop
__________________
Tsja
Oud 26-06-2010, 22:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat is een heel aardige uitslag. Dankjewel wolfjes.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-06-2010, 22:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben morgen vanaf half 1 of zo weg. Ik zal voor die tijd mijn stem uitbrengen. Dat wordt wel lastig want er is nog niet zo heel veel informatie. Voelen jullie je dus vooral vrij om voor half 1 theorieen te posten hier
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-06-2010, 23:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Archont meteen al dood, dat duidt op een stel zeer ervaren wolven die goed weten wat een doorn in het oog hij soms kan zijn. Hij had nog niet bijzonder veel gezegd, dus nu hadden ze hun kans schoon gezien om hem er nu meteen uit te mieteren zonder dat zij zichzelf daarmee in een lastig parket brachten. Hetzelfde geldt voor mij; ik kan soms ook een doorn in het oog zijn voor de wolven en zij maken nu natuurlijk handig gebruik van mijn onhandig gestuntel in de hangronde. Reden voor mij om te zeggen: mensen, houd je ogen open en houd de oude rotten goed in de gaten dit spel. Als ik deze ronde al mocht sterven, zou ik zeker goed opletten op degenen die de verdachtmakingen jegens mij wat hebben opgejut, en op de mensen die op mij zijn meegegaan in de stemlijst.

Zelf had ik eerder aangegeven Abzg enigszins verdacht te vinden, maar WolterB komt daar nu ook bij vanwege het door Soija geïntroduceerde begrip "verdacht smiley-gebruik." Hij verstond daaronder vooral:

"het overgeacteerd reageren op een gebeurtenis, meestal de dood van een goede speler of onthulling van een slechte speler. Dat wil zeggen, reageren met , , , , na de uitslag."

Sla de posts van WolterB er maar eens op na en je wordt om de oren geslagen met vooral de -smiley. Het komt op mij over als een beetje een manier om onschuldig over te komen bij de dorpelingen, en tegelijk ook een beetje als een Biertank-achtige pokerface-tactiek (wat het moeilijker maakt om WolterB te doorgronden). Ik weet dat het misschien wat vergezocht lijkt allemaal (zeker nu we nog in een vroeg stadium zitten), maar ik heb dit gedrag wel vaker gezien bij slechteriken en meestal is dat dan óf een wolf óf de verrader (minder vaak de evilziener, heb ik het idee). Wel zal ik toegeven dat ik niet zeker ben of het smiley-gedrag gewoon bij WolterB hoort, aangezien ik volgens mij nog niet samen met hem in een spel heb gezeten (wel een keer met Bretlow, maar die had WolterB toen uitgeleend aan iemand anders). Dus als degenen die beter bekend zijn met zijn speelwijze dit volstrekt normaal gedrag van hem vinden, kan men mijn theorie voorlopig wel grotendeels naast zich neer leggen (maar wel een beetje in het achterhoofd houden, voor het geval dat).

Verder heb ik in dit stadium nog geen andere verdachte dingen gezien, dus waarschijnlijk gaat mijn stem deze hangronde naar óf Abzg óf WolterB (of naar iemand anders die naast mezelf ook een paar stemmen krijgt) - op mezelf kan en ga ik in ieder geval niet stemmen. Meer kan ik ook niet meer zeggen ter mijn verdediging, denk ik - het was een eerlijke fout die ik ook eerlijk heb toegegeven en het zou jammer zijn als die eerlijkheid nu meteen al wordt afgestraft.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-06-2010, 00:44
Verwijderd
Domme, domme wolfjes.

En ik had het al verwacht eerlijk gezegd.

Mooi ook om te zien dat iedereen persoonlijk reageert. Het ww-spel is niet persoonlijk mensen ook al ben je nog zo op je teentjes getrapt.

Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 00:51.
Oud 27-06-2010, 07:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
veel geblaat over waarom ik een slechterik zou zijn
En als je mijn postgedrag over het hele forum kent van de afgelopen 9 (ja, 9 alweer) jaar, dan weet je dat ik altijd ontzettend veel smilies gebruik, vooral de ''

En al die technieken zeggen mij helemaal niets, je moet niet vergeten dat dit pas mijn eerste weerwolvenspel is (naast de laatste paar dagen die ik van het vorige spel heb meegekregen)

Dit is gelijk mijn laatste post van vandaag hier ben ik bang. Mocht ik voor half 9 nog terugkomen, dan kan ik altijd nog switchen om gellijke spelen te voorkomen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-06-2010, 10:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind het wel een beetje frappant dat Severus ineens WolterB verdenkt zodra hij haar verdenkt. Ik heb bij Severus alleen eigenlijk geen wolf-idee, maar ik denk wel dat ze een functie heeft. Ben er alleen nog niet uit of die goed of slecht is.

Even voor de duidelijkheid: de evilziener mag mensen opvragen in de eetronde toch? En de leerling-evilziener krijgt de info niet als de evilziener doodgaat? Want ik vond dat ze zo ineens met theorieen kwam, wat voor mij erop kon duiden dat ze evilziener was geworden, maar als wat ik net zei waar is dan kan dat niet.
Hmmm...

@ Martino: hoezo aardig? Het is eigenlijk alleen maar negatief. Als eerst de tovenaar of de ziener was doodgegaan hadden we de leerling aan de goede kant gehad. Het enige positieve is dat Archont veel ervaring heeft en dat er nu misschien een noob-evilziener is (maar als Severus nu de evilziener is schieten we er geen klap mee op ) die alle wolven gaat verraden Noob-verrader was nog leuker geweest, maar goed... Anyway, ik wilde maar zeggen dat ik het eigenlijk geen positieve uitslag vind.

Sorry voor warrige post, maar er zitten allemaal ideeen in m'n hoofd die ik niet zo goed op papier krijg. Voor mij is eigenlijk nog niemand serieus verdacht.
__________________
Tsja
Oud 27-06-2010, 10:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De evilziener mag, net als de ziener, opvragen tijdens de eetronde. De functie van de persoon die hij/zij opgevraagd heeft, krijgt hij/zij nadat wij het verhaal hebben gepost. De leerling krijgt niet de informatie die zijn/haar voorganger gekregen heeft.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-06-2010, 10:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Kut, op wie moet ik nu stemmen...

*gaat even nalezen en zal dan deze post editten*

Mja, tot nu toe valt alleen abzg me op. Het n00bgedrag is nog wel te overzien ("ik vind mensen met losse stemmen verdacht" en "ik vind stemmen op de politicus die je niet leuk vindt, een flutreden") maar wat haar de das omdeed was de opmerking dat ze op kopmuntkip zou stemmen omdat ze testout een fijne speler vindt (wat raar is maar a la) en daarmee de kans op gelijkspel vergrootte.

Ik stem nu op abzg hoewel ik moet toegeven dat dit alleen maar is omdat zij me is opgevallen. Ik kan niet zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat ze slecht is, maar dat geldt voor niemand.

Verder ben ik waarschijnlijk niet meer online maar misschien dat ik via telefoon oid nog even zal checken of er zich drastische gebeurtenissen hebben voorgedaan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 10:16.
Oud 27-06-2010, 10:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind Abzg altijd een beetje dommig spelen (no offense ) dus ik vond dat niet direct verdacht. Wel vind ik dat ze zich er zelf nu een beetje achter gaat verschuilen 'ik ben gewoon niet zo slim, hihi'. Tsja. Voor mij is Abzg dus ook nog steeds een optie.
__________________
Tsja
Oud 27-06-2010, 10:40
Verwijderd
Wilders is opgegeten vast pvda stemmers..die wolven.

Edit: Ik ga op fizzle-fluffy stemmen, omdat ze vind dat wilders van wortels houdt. Weer een random stem zonder reden in feite, want iedereen ka nwel een wolf zijn
Oud 27-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Kut, op wie moet ik nu stemmen...

*gaat even nalezen en zal dan deze post editten*

Mja, tot nu toe valt alleen abzg me op. Het n00bgedrag is nog wel te overzien ("ik vind mensen met losse stemmen verdacht" en "ik vind stemmen op de politicus die je niet leuk vindt, een flutreden") maar wat haar de das omdeed was de opmerking dat ze op kopmuntkip zou stemmen omdat ze testout een fijne speler vindt (wat raar is maar a la) en daarmee de kans op gelijkspel vergrootte.
Nou dit vind ik nogal een slecht onderbouwde redenen om op iemand te stemmen. "ik vind stemmen op de politicus die je niet leuk vindt, een flutreden"- dat is ook gewoon zo en ze had bovendien helemaal geen reden om het gelijkspel te willen maken (achteraf gezien, want testout was gewoon een dorpeling), dus waarom zou je dan een gelijkspel uitlokken?

Ik vind je onderbouwing dus erg ver gezocht en imo ook feitelijk onjuist. De reden dat je zo vroeg post is m.i. dan ook dat je probeert een trend te zetten dat mensen maar meeschapen en voor abzg gaan. Dat is opzich een goede wolventactiek, dus ik ga maar voor jou.

Ik stem dus deze ronde op lorelei.
Oud 27-06-2010, 11:12
Verwijderd
Severus jij hebt het dus over wolven die zeer ervaren zijn omdat zij archont hebben opgegeten?
Dat hoeft niet. De wolven weten net zoveel als wij in de eerste ronde, en ik denk dat archont is opgegeten omdat het gewoon een goede, tactische speler is.

Zelfde verhaal als vorige ronde. Leerling is nu evilziener.
Ik verdenk nu eigenlijk nog niemand echt, maar ik ga even wat teruglezen.
Oud 27-06-2010, 11:17
Verwijderd
Ik wacht tot vanmiddag af met stemmen. Ik ga alles even goedbij langs lezen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 20:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.