Oud 22-06-2010, 20:27
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik kan niet zo goed meer AedM luisteren, want mijn ex was daar helemaal lyrisch van en ik kan muziek nooit loskoppelen van exen/familie/vrienden.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Advertentie
Oud 22-06-2010, 20:28
Verwijderd
Oh en "Als je me morgen ziet" is ook <3.
Oud 22-06-2010, 20:29
Verwijderd
Heu, titeltje
Oud 22-06-2010, 20:29
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline


Deze nog. <3
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 20:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik kan niet zo goed meer AedM luisteren, want mijn ex was daar helemaal lyrisch van en ik kan muziek nooit loskoppelen van exen/familie/vrienden.
Haha dat is de reden dat ik een grafhekel heb aan Muse.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
er is altijd Matthias Reim.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-06-2010, 20:31
Verwijderd
ik heb daar gelukkig geen exen voor.
Oud 22-06-2010, 20:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar toen wist ze nog niet dat ze mij zou ontmoeten.
Ja, maar dan had ze het ook niet gedaan, want het is nog steeds duuuuuuuuuuuuur. maar ik mag hopen dat, wanneer hij terug komt, jullie hem wel laten chippen? Als hij dan onder een auto komt, krijg je tenminste nog een bericht van 'het, sorry, je kat is dood.'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 20:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben eigenlijk altijd blij dat ik niet echt een overeenkomstige smaak heb met mijn vriendjes, die kutmuziek van hen kan ik vaak makkelijk vermijden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:33
Verwijderd
ik zie net alan rickman op youtube en ik herinnerde me opeens dat ik vannacht én lord voldemort moest gaan vermoorden én dan ik daleks doormidden heb gesneden met een samurai zwaard
Oud 22-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dan had ze het ook niet gedaan, want het is nog steeds duuuuuuuuuuuuur. maar ik mag hopen dat, wanneer hij terug komt, jullie hem wel laten chippen? Als hij dan onder een auto komt, krijg je tenminste nog een bericht van 'het, sorry, je kat is dood.'
Ach, als hij naar een asiel wordt gebracht kunnen we dat meteen doen ja.
Oud 22-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet zo goed meer AedM luisteren, want mijn ex was daar helemaal lyrisch van en ik kan muziek nooit loskoppelen van exen/familie/vrienden.
Hm dat heb ik niet. Ik heb wel veel met liefdesverdriet naar Acda & de Munnik geluisterd, daardoor is het volgens mij ook een beetje 'mijn' zwelgmuziek, en ik kan zwelgen op zijn tijd wel waarderen
Oud 22-06-2010, 20:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Haha dat is de reden dat ik een grafhekel heb aan Muse.
Niet gewoon omdat het crap is?
__________________
Yoloswag 420
Oud 22-06-2010, 20:34
Verwijderd
he het wordt opeens deze week allemaal 27 graden
net de week vóór de beoordelingen, waarbij iedereen heel de dag binnen zit te tekenen en te huilen
Oud 22-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eigenlijk altijd blij dat ik niet echt een overeenkomstige smaak heb met mijn vriendjes, die kutmuziek van hen kan ik vaak makkelijk vermijden.
Hm zo heb ik het nog nooit bekeken,
Oud 22-06-2010, 20:35
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb mijn liefdesverdriet weggeluisterd met 'Ren, Lenny ren' en aangezien ik ongeveer een jaar verdrietig was kan ik dat liedje werkelijk dromen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 20:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, als hij naar een asiel wordt gebracht kunnen we dat meteen doen ja.
Mijn moeder heeft het over korting op chippen, er lag een briefje bij de dierenarts. Oh, daarom is het nu maar 35 euro. Iets met kattenzorg ofzo, ze heeft het niet goed onthouden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 20:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Niet gewoon omdat het crap is?
Bijkomstige reden.

Citaat:
Hm zo heb ik het nog nooit bekeken,
Positive thinking. Ik heb wel wat van die zwelgliedjes bij muziek die een beetje overeenkwam of gewoon van mezelf dat ik die periode veel luisterde.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:37
Verwijderd
ik zat me helemaal kapot te zoeken op 'n goede afbeelding van een vliegende man en toen herinnerde ik me dat ik er gewoon één in mijn fotoboek hier heb
Oud 22-06-2010, 20:37
Verwijderd
Ik had 9 crimes van Damien Rice opstaan toen het tussen mij & mijn ex uitging (nou ja, nog wel meer muziek, maar die staat me nog bij, dat er zo'n nare stilte was en dan die treurige stem van hem erbij), die heb ik toen nog een miljoen keer geluisterd en die kan ik echt van voor naar achter dromen.
Oud 22-06-2010, 20:39
Verwijderd
Ik zag vandaag in de AH een The Office-tafereel. Allemaal van dat vieze bekakte yuppenvolk overal, behalve de jongen achter de kassa en het meisje achter de klantenservicebalie. Zij leken allebei heel sympathiek en vrolijk, en ze waren allebei niet standaard knap maar wel op een aparte manier mooi/leuk. Het meisje had nét te felle lippenstift op in een rare roodtint. Je kon ook zien dat ze 'r haar had gedaan die ochtend, maar dat ze daar onwennig in was. Ze moesten allebei constant glimlachen en ze zaten de hele tijd stiekempjes naar elkaar te kijken als de ander niet keek. Die jongen had ook een pak vruchtensap achter z'n kassa verstopt, en toen ging hij het meisje bellen om te vragen wat hij ermee moest doen. Als in, of het pak naar de klantenservice moest of niet. Ze hadden een heel, eh, awkward gesprek en ze moesten om elkaar lachen en ze waren allebei een beetje verlegen. Het was heel schattig allemaal.
Oud 22-06-2010, 20:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Gisteren was een vriendin bij mij te eten en toen hadden we het er nog over. Ik heb nog een paar oude spulletjes van mijn ex inclusief een heel erg lelijk kaarsding die ik ooit heb gekregen van hem en hij wist ook dat ik het lelijk vond etc. Is het heel gemeen om er een briefje op te doen van: in your face of back at you?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:39
Verwijderd
Oh voor alle mensen alvast: het WW-spel is niet persoonlijk

Het kan persoonlijk gespeeld worden, maar het is niet persoonlijk bedoeld.
Oud 22-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Gisteren was een vriendin bij mij te eten en toen hadden we het er nog over. Ik heb nog een paar oude spulletjes van mijn ex inclusief een heel erg lelijk kaarsding die ik ooit heb gekregen van hem en hij wist ook dat ik het lelijk vond etc. Is het heel gemeen om er een briefje op te doen van: in your face of back at you?
Het ligt eraan hoe gemeen hij tegen jou is geweest, maar ik gok dat ik vind dat het kan
Oud 22-06-2010, 20:41
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Gisteren was een vriendin bij mij te eten en toen hadden we het er nog over. Ik heb nog een paar oude spulletjes van mijn ex inclusief een heel erg lelijk kaarsding die ik ooit heb gekregen van hem en hij wist ook dat ik het lelijk vond etc. Is het heel gemeen om er een briefje op te doen van: in your face of back at you?
Ik zeg doen! (Trouwens, de andere vlaggetjes bij m'n ouders zijn er ook afgetrokken. Die over de weg hingen enzo. M'n moeder belde er speciaal voor!)

Nu ga ik uitgebreid douchen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 20:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het ligt eraan hoe gemeen hij tegen jou is geweest, maar ik gok dat ik vind dat het kan
Nou ja, op zich niet heel gemeen. Alleen gemeen in zeggen dat je contact wil houden en het niet doen en voor mijn neus een ander chickie versieren toen het net twee maanden uit was.

Of hij kan er wel om lachen of hij vindt het naar, ik kan het niet goed inschatten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:42
Verwijderd
waarom kan ik geen vodafone blox, ik heb toch vodafone
klojo's
Oud 22-06-2010, 20:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik zeg doen! (Trouwens, de andere vlaggetjes bij m'n ouders zijn er ook afgetrokken. Die over de weg hingen enzo. M'n moeder belde er speciaal voor!)

Nu ga ik uitgebreid douchen.
Hehe. Nu is het ook nog maar de vraag hoe ik dat zakje spulletjes nog bij hem krijg. Ik kan het ook weggooien, maar dat vind ik ook stom.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, op zich niet heel gemeen. Alleen gemeen in zeggen dat je contact wil houden en het niet doen en voor mijn neus een ander chickie versieren toen het net twee maanden uit was.

Of hij kan er wel om lachen of hij vindt het naar, ik kan het niet goed inschatten.
Hm. Moeilijk
Oud 22-06-2010, 20:44
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Duw het door z'n brievenbus. Hij bewaart het toch niet, dus breken mag wel.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 20:45
Verwijderd
Hoe gaat het met jullie?
Morgen word het goddelijk weer en ik heb geen plannen. En ik moet geld sparen voor komend weekend, ik moet een cadeautje kopen voor mijn paps die vrijdag jarig is en alles. Pfuuuf.
Oud 22-06-2010, 20:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Duw het door z'n brievenbus. Hij bewaart het toch niet, dus breken mag wel.
Ik ben bang dat ik hem tegenkom net als ik het daar wil hangen oid. Dat zou wel net iets voor mij zijn. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:46
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Wordt het lekker weer dit weekend?
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 20:46
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Ik ben bang dat ik hem tegenkom net als ik het daar wil hangen oid. Dat zou wel net iets voor mij zijn. ;x
Dan laat je het iemand anders doen
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 20:46
Verwijderd


En mijn papa heeft een emmer popcorn meegenomen ainomnom.
Oud 22-06-2010, 20:47
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik ben bang dat ik hem tegenkom net als ik het daar wil hangen oid. Dat zou wel net iets voor mij zijn. ;x
Weet je niet toevallig nog viavia iets wanneer hij weg is? Desnoods laat je het een van je vriendinnen doen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 20:48
Verwijderd
Ik twijfel nog over het ww-spel. Ik heb welk weer eens zin, maar vaak als ik meedoe gaat het me toch vervelen na een tijdje en ga ik me ergeren en zo ;x Maar ik heb er wel de tijd voor op zich nu.
Oud 22-06-2010, 20:49
Verwijderd
Waarom zou je het kaarsending teruggeven en er een briefje bij schrijven? Dat is toch niet gemeen, ik denk dat hij /care heeft en hooguit denkt van 'aaww, is ze nog niet over me heen'. Ik zou 'm gewoon weggooien als je 'm lelijk vindt.
Oud 22-06-2010, 20:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dan laat je het iemand anders doen
Citaat:
Weet je niet toevallig nog viavia iets wanneer hij weg is? Desnoods laat je het een van je vriendinnen doen.
Ja we hebben een gemeenschappelijke vriend. Althans die is ook zo'n goede vriend van mij dat het niet stom is als ik dat vraag. Dat had ik ook al bedacht. Huhu, binnenkort in de keiweek is het ook alweer een jaar geleden dat ie een chick versierde voor mijn neus (en hebben zij een jaar). Echt vet raar hoeveel er in een jaar tijd is veranderd. Vooral als ik nu foto's zie van die avonden, waarop mijn ex en mijn vriendje op dezelfde foto staan. Een jaar geleden keek ik daar zo anders tegenaan. Hihi.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:51
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:


En mijn papa heeft een emmer popcorn meegenomen ainomnom.
popcorn myum. zoet of zout?
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je het kaarsending teruggeven en er een briefje bij schrijven? Dat is toch niet gemeen, ik denk dat hij /care heeft en hooguit denkt van 'aaww, is ze nog niet over me heen'. Ik zou 'm gewoon weggooien als je 'm lelijk vindt.
dat
Oud 22-06-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
popcorn myum. zoet of zout?
Zoet!
Oud 22-06-2010, 20:52
Verwijderd
eens met paranoide gewoon weggooien die hap
Oud 22-06-2010, 20:52
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom zou je het kaarsending teruggeven en er een briefje bij schrijven? Dat is toch niet gemeen, ik denk dat hij /care heeft en hooguit denkt van 'aaww, is ze nog niet over me heen'. Ik zou 'm gewoon weggooien als je 'm lelijk vindt.
Ik weet niet, zou je denken? Ik ben er juist zo overheen dat ik die laatste meuk kwijt wil.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:53
Verwijderd
Wuh ik had net echt een awkward iets, iemand belde en we zeiden echt tegelijk uhmm en later dag. ;x
Oud 22-06-2010, 20:53
Verwijderd
je bent er zo overheen dat je het onder zijn neus wil duwen met een spannend briefje! malle tink
Oud 22-06-2010, 20:54
Verwijderd
Ik zeg gewoon doen teruggeven.
Oud 22-06-2010, 20:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
je bent er zo overheen dat je het onder zijn neus wil duwen met een spannend briefje! malle tink
Nouuuuuuuuuuuuuuuu
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Niet Archont verkrachten!
Ok, dan niet.




Hopsa, ik heb weer een soort van sollicitatietje de deur uit gedaan.
Of nou ja, een mail met dat ik geïnteresseerd ben, maar wel met nog een lijstje vragen eronder. Dingen die me nog niet duidelijk waren.
En ondanks dat er uren wegvallen volgend jaar, krijg ik er volgens mij minstens zoveel uren voor terug
Oud 22-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet, zou je denken? Ik ben er juist zo overheen dat ik die laatste meuk kwijt wil.
Wat egon zegt. Als je gewoon meuk kwijt wil dan gooi je het weg, je gaat niet uitzoeken wanneer die jongen thuis is en een pakkende tekst verzinnen om erbij te schrijven en dan stiekem naar z'n huis gaan om het in z'n brievenbus te gooien.

Al geloof ik best dat je er helemaal overheen bent, hoor, maar als je gaat rotzooien met briefjes dan zal hij dat echt niet zo opvatten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.