Oud 22-06-2010, 22:12
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik wil wel een hele andere kamer!
We hebben kakkerlakken in de keuken.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Advertentie
Oud 22-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
goedenavond kantine bende
hallo grootse psych fb!
Oud 22-06-2010, 22:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En hoe krijg je ze er vervolgens weer af?
Nouja, bij dat meije op de foto waren ze de keer daarvoor 3 dagen blijven zitten omdat dat spul (putty is het geloof ik) zo keihard was geworden dat ze die dingen er dus nevernooit meer afkreeg, en echt gewoon eten en tandenpoetsen enzo
Uiteindelijk lieten ze ineens los.

Maar bij ons bleven ze niet zo zitten en vielen er vanzelf uit met te veel praten/roken/drinken/aan het einde van de avond/als je trok

Citaat:
Hahahah dat wilde ik dus eerst posten maar de fb's doen weer hun best, dus het is nog even niet nodig
Ja, maar die hebben niet zo vaak gmta, en dan helemaal niet 3x achter elkaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een hele andere kamer!
We hebben kakkerlakken in de keuken.
Over m'n huis ben ik wel tevreden. Over m'n kamer ook wel, maar ik hou van verandering enzo.
Oud 22-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Hm ik wil mijn kamer een make over geven. Maar ik denk als ik daar nu aan begin ik halverwege ophoudt & morgen met een gigantische teringzooi zit.

Humz.
Doen we aal hulp-ruil. Jij komt mij een middagje helpen met een kast in elkaar zetten of iets dergelijks, ik jou met alles anders neerzetten. Dan gebeurd het in één keer goed en hebben we daarna recht op bivak met toastjes, of zo.
Oud 22-06-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Nouja, bij dat meije op de foto waren ze de keer daarvoor 3 dagen blijven zitten omdat dat spul (putty is het geloof ik) zo keihard was geworden dat ze die dingen er dus nevernooit meer afkreeg, en echt gewoon eten en tandenpoetsen enzo
Uiteindelijk lieten ze ineens los.

Maar bij ons bleven ze niet zo zitten en vielen er vanzelf uit met te veel praten/roken/drinken/aan het einde van de avond/als je trok



Ja, maar die hebben niet zo vaak gmta, en dan helemaal niet 3x achter elkaar
Nee dat is waar. Ik denk dat we maar een brief moeten insturen, want dit is natuurlijk wel het beste argument ever om samen forumbaas te worden
Oud 22-06-2010, 22:14
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Over m'n huis ben ik wel tevreden. Over m'n kamer ook wel, maar ik hou van verandering enzo.
Jaa dat is ook leuk! Lijkt het weer heel anders. Sowieso leuk dat je het kán. Ik ben denk ik een beetje gebonden aan hoe mijn indeling nu is.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
het tucht hier. ik ga even rennen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-06-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Doen we aal hulp-ruil. Jij komt mij een middagje helpen met een kast in elkaar zetten of iets dergelijks, ik jou met alles anders neerzetten. Dan gebeurd het in één keer goed en hebben we daarna recht op bivak met toastjes, of zo.
Ja maar morgen is het weer tentamenleerdag enzo en morgenavond ga ik met minke naar a'dam. Na dinsdag is het totale vrijheid voor mij, dan gaan we weer leuke dingen doen
Oud 22-06-2010, 22:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
@Philo: Ieuw kakkerlakken in de keuken. Wil je echt verhuizen? Bij een goede vriendin van mij komt een kamer in huis vrij, maar die is wel duur.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Jaa dat is ook leuk! Lijkt het weer heel anders. Sowieso leuk dat je het kán. Ik ben denk ik een beetje gebonden aan hoe mijn indeling nu is.
Nou ja, ik denk altijd dat ongeveer alles kan, het moet in de praktijk altijd maar blijken of mijn theorie kan
Oud 22-06-2010, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heuj Queasy

Citaat:
Nee dat is waar. Ik denk dat we maar een brief moeten insturen, want dit is natuurlijk wel het beste argument ever om samen forumbaas te worden
hahahaha precies!

'Lieve Jon,

omdat wij (sann en Little Phoebe) zo vaak gmta's hebben, vinden we dat we een fb duo moeten worden. Ja, dat vinden wij jij ook?

Kusje!'

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:16
Verwijderd
Mijn zusje gaat waarschijnlijk de kamer overnemen van een heel goede vriendin van mij
Oud 22-06-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ja maar morgen is het weer tentamenleerdag enzo en morgenavond ga ik met minke naar a'dam. Na dinsdag is het totale vrijheid voor mij, dan gaan we weer leuke dingen doen
Ik had het ook niet over morgen. Ik zit tot en met maandag tot de nok toe volgepland.
Oud 22-06-2010, 22:16
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
@Philo: Ieuw kakkerlakken in de keuken. Wil je echt verhuizen? Bij een goede vriendin van mij komt een kamer in huis vrij, maar die is wel duur.
Nee niet nu, je weet waarom. Dat is net zo fijn. Maar qua keuken wil ik echt heel graag weg. Ik heb een beetje mot met de nestor omdat ik die bende echt zat ben en het is echt geen klusje die ik in m'n eentje kan klaren.

Citaat:
Nou ja, ik denk altijd dat ongeveer alles kan, het moet in de praktijk altijd maar blijken of mijn theorie kan
Hahaha zit je straks met alle bende overhoop en dan past het niet meer.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Heuj Queasy



hahahaha precies!

'Lieve Jon,

omdat wij (sann en Little Phoebe) zo vaak gmta's hebben, vinden we dat we een fb duo moeten worden. Ja, dat vinden wij jij ook?

Kusje!'

PS: als je het niet met ons eens bent moet je er misschien maar eens over nadenken of je nog wel genoeg 'feeling' met de forummers hebt om de baas te blijven hier. In dat geval willen we dat ook wel van je overnemen

Kusje!!!
Oud 22-06-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had het ook niet over morgen. Ik zit tot en met maandag tot de nok toe volgepland.
Nou ja ik wil je sowieso wel helpen met een kast bouwen
Oud 22-06-2010, 22:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee niet nu, je weet waarom. Dat is net zo fijn. Maar qua keuken wil ik echt heel graag weg. Ik heb een beetje mot met de nestor omdat ik die bende echt zat ben en het is echt geen klusje die ik in m'n eentje kan klaren.



Hahaha zit je straks met alle bende overhoop en dan past het niet meer.
True, maar kon zijn, want kakkerlakken zijn naar. Wil die nestor er niks aan veranderen dan?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 22:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
PS: als je het niet met ons eens bent moet je er misschien maar eens over nadenken of je nog wel genoeg 'feeling' met de forummers hebt om de baas te blijven hier. In dat geval willen we dat ook wel van je overnemen

Kusje!!!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 22:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
PS: als je het niet met ons eens bent moet je er misschien maar eens over nadenken of je nog wel genoeg 'feeling' met de forummers hebt om de baas te blijven hier. In dat geval willen we dat ook wel van je overnemen

Kusje!!!
Met de 'community'
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Nee niet nu, je weet waarom. Dat is net zo fijn. Maar qua keuken wil ik echt heel graag weg. Ik heb een beetje mot met de nestor omdat ik die bende echt zat ben en het is echt geen klusje die ik in m'n eentje kan klaren.



Hahaha zit je straks met alle bende overhoop en dan past het niet meer.
Nou ja, het past sowieso wel. Ik weet alleen niet of het echt handig is & ik ben bang dat als alles dan staat zoals ik het nu in mijn hoofd heb ik spijt heb & vervolgens alles weer terug ga zetten
Oud 22-06-2010, 22:19
Verwijderd
ja precies
Oud 22-06-2010, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
PS: als je het niet met ons eens bent moet je er misschien maar eens over nadenken of je nog wel genoeg 'feeling' met de forummers hebt om de baas te blijven hier. In dat geval willen we dat ook wel van je overnemen

Kusje!!!
Als we dan toch bezig zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Met de 'community'
Hehe dat ja
Oud 22-06-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Nou ja ik wil je sowieso wel helpen met een kast bouwen


Citaat:
Nou ja, het past sowieso wel. Ik weet alleen niet of het echt handig is & ik ben bang dat als alles dan staat zoals ik het nu in mijn hoofd heb ik spijt heb & vervolgens alles weer terug ga zetten
Hoe wil je het doen dan?
Oud 22-06-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Heuj Queasy



hahahaha precies!

'Lieve Jon,

omdat wij (sann en Little Phoebe) zo vaak gmta's hebben, vinden we dat we een fb duo moeten worden. Ja, dat vinden wij jij ook?

Kusje!'


hoi

und ook hoi sann.

Jullie wouden samen fb worden?
Oud 22-06-2010, 22:21
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
True, maar kon zijn, want kakkerlakken zijn naar. Wil die nestor er niks aan veranderen dan?
Ja echt goor gewoon. Er is al gif gespoten, maar die beesten gaan niet eerder weg dan dat het voedsel op is. Dus het moet gewoon schoon! En ik heb niet echt het idee dat hij het graag anders wil zien. Hij is zelf ook niet echt schoon. Ik woon hier nu zeven maanden en hij heeft twee keer gestofzuigd, bijvoorbeeld. Soms word ik er een beeeetje gek van.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben niet vies van beestjes, maar van kakkerlakken in de keuken zou ik toch echt op staande voet vertrekken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ja echt goor gewoon. Er is al gif gespoten, maar die beesten gaan niet eerder weg dan dat het voedsel op is. Dus het moet gewoon schoon! En ik heb niet echt het idee dat hij het graag anders wil zien. Hij is zelf ook niet echt schoon. Ik woon hier nu zeven maanden en hij heeft twee keer gestofzuigd, bijvoorbeeld. Soms word ik er een beeeetje gek van.
oh jakkes, ik zou er dan echt niet kunnen wonen
Oud 22-06-2010, 22:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja echt goor gewoon. Er is al gif gespoten, maar die beesten gaan niet eerder weg dan dat het voedsel op is. Dus het moet gewoon schoon! En ik heb niet echt het idee dat hij het graag anders wil zien. Hij is zelf ook niet echt schoon. Ik woon hier nu zeven maanden en hij heeft twee keer gestofzuigd, bijvoorbeeld. Soms word ik er een beeeetje gek van.
Kan ik me voorstellen ja. En wat hij met z'n eigen kamer doet is zijn zaak, maar de gemeenschappelijke ruimten... Eigenlijk is het tijd voor een massale grote schoonmaak.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-06-2010, 22:23
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Nou ja, het past sowieso wel. Ik weet alleen niet of het echt handig is & ik ben bang dat als alles dan staat zoals ik het nu in mijn hoofd heb ik spijt heb & vervolgens alles weer terug ga zetten
Dat kan je dan beter in de vakantie doen dan heb je iets meer tijd!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:


Hoe wil je het doen dan?
Nou ik wil mn bed langs het raam zetten, zodat ik rechtop tegen de muur in bed kan zitten (dat kan nu niet want nu is mn hoofdeinde bij het raam). In de lengte dus. Dan mijn bureau ernaast, en daarnaast mijn bank. Mijn kledingkast gaat dan uit de hoek weg, en dat wordt dan de tv hoek, en mijn kledingkast gaat naar die rare hoek waar een stuk muur uitsteekt. Maar ik heb dan wel een stuk loze ruimte naast mijn bed. (Want mijn kamer is zo'n 70 cm langer dan mijn bed) Oh maar daar kunnen mijn lage kastjes wel staan, dat is opzich prima
Oud 22-06-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
hoi

und ook hoi sann.

Jullie wouden samen fb worden?
Och het is maar een ideetje
Citaat:
Dat kan je dan beter in de vakantie doen dan heb je iets meer tijd!
Ja maar nu is leuker
Oud 22-06-2010, 22:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoi

und ook hoi sann.

Jullie wouden samen fb worden?
Ja, we wilden dat ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wouden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2010, 22:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het is vast een slecht teken dat mijn rug op 4 plekken kraakt iedere keer dat ik plat ga liggen.. (maar 't voelt wel fijn )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 22:25
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik ben niet vies van beestjes, maar van kakkerlakken in de keuken zou ik toch echt op staande voet vertrekken.
Citaat:
oh jakkes, ik zou er dan echt niet kunnen wonen
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het is echt een smerig idee inderdaad.

Citaat:
Kan ik me voorstellen ja. En wat hij met z'n eigen kamer doet is zijn zaak, maar de gemeenschappelijke ruimten... Eigenlijk is het tijd voor een massale grote schoonmaak.
Ja nouja, de rest ruimt ook niks op "want daar hebben we schoonmaaksters voor". Nou, niet echt dus. Het was al tijd voor een schoonmaak voordat ik hier kwam. Maar in de zomer doe ik het zelf en ik flikker alles weg. Ik had het er ook al met DP over en eigenlijk moet een een regel komen dat alle smerige vaat dat langer dan een week in de keuken staat weggegooid wordt.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Nou ik wil mn bed langs het raam zetten, zodat ik rechtop tegen de muur in bed kan zitten (dat kan nu niet want nu is mn hoofdeinde bij het raam). In de lengte dus. Dan mijn bureau ernaast, en daarnaast mijn bank. Mijn kledingkast gaat dan uit de hoek weg, en dat wordt dan de tv hoek, en mijn kledingkast gaat naar die rare hoek waar een stuk muur uitsteekt. Maar ik heb dan wel een stuk loze ruimte naast mijn bed. (Want mijn kamer is zo'n 70 cm langer dan mijn bed) Oh maar daar kunnen mijn lage kastjes wel staan, dat is opzich prima
Dat klinkt wel prima ja. En in dat hoekje kan altijd wel wat toch? Al is het maar een wasmand of zo.

Ik ga maar slapen en morgenvroeg mn voorstel afschrijven, het word niks meer nu. Dag allemaal.
Oud 22-06-2010, 22:27
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Och het is maar een ideetje


Ja maar nu is leuker
Ja uiteraard
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt wel prima ja. En in dat hoekje kan altijd wel wat toch? Al is het maar een wasmand of zo.

Ik ga maar slapen en morgenvroeg mn voorstel afschrijven, het word niks meer nu. Dag allemaal.
Ja ik denk het ook wel maar ik probeer er wel mee te wachten tot dinsdag.

Slaap zacht!
Oud 22-06-2010, 22:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat klinkt wel prima ja. En in dat hoekje kan altijd wel wat toch? Al is het maar een wasmand of zo.

Ik ga maar slapen en morgenvroeg mn voorstel afschrijven, het word niks meer nu. Dag allemaal.
Welterusten!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ja uiteraard
Maar dan moet ik nu allerlei snoeren enzo lostrekken, dat is weer niet handig. Ik wacht nog wel even. Iig tot morgen
Oud 22-06-2010, 22:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wouden.


Vraag

Hoe wordt het werkwoord willen in de verleden tijd vervoegd: wou (enkelvoud) en wouen (meervoud) of wilde?

Antwoord

Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:30
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Maar dan moet ik nu allerlei snoeren enzo lostrekken, dat is weer niet handig. Ik wacht nog wel even. Iig tot morgen
Ja, slaap er nog even een nachtje over. En we willen wel resultaat zien hè, dat is leuk. Doe het gewoon joh, misschien is het wel vet leuk en anders roep je maar hulptroepen in om het weer in oude staat terug te brengen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 22-06-2010, 22:30
Verwijderd
Misschien trek ik er toch even een paar stekkers uit en ga wat met meubels slepen
Oud 22-06-2010, 22:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Slaap lekker Medeia
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2010, 22:33
Verwijderd
Jullie ook alvast weltrusten.

En goffer, net nú komen er weer allerlei kamers die het reageren waard zijn online. bed-ontwijkend-gedrag ftw.
Oud 22-06-2010, 22:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga slapen lezen in bed. Toedels, forumvolk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 22:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dag vroege slapers!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2010, 22:40
Verwijderd
Zelfs ík vind wouden te ver gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.