Oud 23-06-2010, 10:02
Verwijderd
hoi

Citaat:
sann 79
egon 56
Little Phoebe 46
Absinthe 31
Carn 25
Medeia 25
Paranoide 25
wheezle 19
Pippeloen 19
Lorelei 18
Moz 17
Tink* 16
Philosophy 16
*Miekje* 13
Archont 13
Kazet Nagorra 11
Stefenootje 9
JJoosje 8
Queasy 7
Rationeel 7
Sherlock 7
N00dles 6
Martiño 6
Trimm Trabb 6
Pyromania 5
Dark Phoenix 4
Sarah 2
Missy 2
fizzle-fluffy 1
Commendatore 1
Lucky Luciano 1

Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 10:15.
Advertentie
Oud 23-06-2010, 10:03
Verwijderd
Wieeeh, hoi.
Oud 23-06-2010, 10:04
Rationeel
Rationeel is offline
wat een titel
Oud 23-06-2010, 10:04
Verwijderd
Vertel eens wat over jezelf Pyro.
Oud 23-06-2010, 10:04
Rationeel
Rationeel is offline
zo, even belgen pesten
Oud 23-06-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
wat een titel
Pssst... weet jij een betere?
Oud 23-06-2010, 10:05
Verwijderd
EHm wat is dit echt voor een titel?
Citaat:
Ratinoneel schreef:
oe sann, nog maar één nachtje slapen en je kunt weer yuppie spelen
spelen? spelen? dan kan ik weer m'n oude vertrouwde ik zijn
Oud 23-06-2010, 10:05
Verwijderd
Ik wist niks beter.
Oud 23-06-2010, 10:06
Verwijderd
Ahaha, al gedaan, niet gelezen 8)?
But, ik wil het best vertellen hoor (:

Ik ben Emma,
Niet interessant, een saai meisje, wat 2 Gymnasium doet, wat nog maar 14 (!! ><) is,
Maar geestelijk 17 door wat troubles,
Ouder overkomt en dat gaat dan altijd zo:
"Jij bent een jaar of 17 zeker?"
"Nee, ik ben 14."
"*Loopt weg*"
Ik speel piano, teken veel/schrijf gedichten,
En oudere mensen zijn veel chiller

Nog meer questions? ;D
Oud 23-06-2010, 10:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
prima titel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-06-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
wat een titel
Ook goedemorgen ja. Doe eens even aanpassen Wheezle, dit is niet echt gastvrij.

Damn mensen wat een brakke nacht. En over een uur moet ik al de bus hebben naar mijn werk dus van de zon genieten ho maar.
Oud 23-06-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ik speel piano, teken veel/schrijf gedichten,
En oudere mensen zijn veel chiller

Nog meer questions? ;D
Ik heb anders nog niks van je gelezen! >> http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25

En nu vraag ik me ook wel af waarom ik dan chiller zou zijn dan mijn broertje van 14.
Oud 23-06-2010, 10:10
Verwijderd
Omdat ze volwassener zijn? (soms)
Oud 23-06-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb anders nog niks van je gelezen! >> http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25

En nu vraag ik me ook wel af waarom ik dan chiller zou zijn dan mijn broertje van 14.
Jawell, ik heb al een uitgebreide beschrijving van mezelf gegeven omdat Sann ernaar vroeg hehe. Oh oudere mensen zijn -meestal- volwassener en denken op de zelfde frequentie als ik : )

Oh Edit je bedoeld een gedicht,
Haha durf niet te posten
Oud 23-06-2010, 10:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Leuk idee trouwens van de combinatie van artistiek en DoP,Medeia. Ik ben wel benieuwd naar wat er uit komt.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-06-2010, 10:14
Verwijderd
Missy dit is cencuur.
Oud 23-06-2010, 10:14
Verwijderd
Ik had hem netjes aangepast.
Oud 23-06-2010, 10:14
Verwijderd
Hey wat een toffe titel
Ads door Google
Oud 23-06-2010, 10:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy dit is cencuur.
Oh, in wat?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-06-2010, 10:15
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 23-06-2010, 10:15
Verwijderd
Goodmorrrrrning!
Oud 23-06-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Jawell, ik heb al een uitgebreide beschrijving van mezelf gegeven omdat Sann ernaar vroeg hehe. Oh oudere mensen zijn -meestal- volwassener en denken op de zelfde frequentie als ik : )

Oh Edit je bedoeld een gedicht,
Haha durf niet te posten
Dan zullen we wel niet zo goed zijn of?

Citaat:
Leuk idee trouwens van de combinatie van artistiek en DoP,Medeia. Ik ben wel benieuwd naar wat er uit komt.
Ik ben ook heel benieuwd! Geen idee of er buiten mij en Egon al groepjes zijn gevormd, zal er maar eens naar gaan vragen.
Oud 23-06-2010, 10:16
Verwijderd
Missy wil jij geen weerwolfspel meedoen? En commendatore, jij bent er vast ook goed in
Oud 23-06-2010, 10:16
Verwijderd
Oh ik heb pauze, brb ahah.

@ Mding;
Geen zelfvertrouwen ><
Oud 23-06-2010, 10:16
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy wil jij geen weerwolfspel meedoen? En commendatore, jij bent er vast ook goed in
Een tijdje terug heb ik twee keer meegedaan. Maar ik merk dat ik halverwege mijn interesse verlies. Dat is zonde van de inzet van de andere spelers.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 23-06-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Een tijdje terug heb ik twee keer meegedaan. Maar ik merk dat ik halverwege mijn interesse verlies. Dat is zonde van de inzet van de andere spelers.
Fair enough. Toch jammer, er zijn nog steeds een paar glansrollen in het verhaal die vervult moeten worden
Oud 23-06-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
@ Mding;
Geen zelfvertrouwen ><
Kun je kweken. En we bijten niet op DoP, zeker niet als je er even bijzet dat je niet zo goed tegen kritiek kunt of zo. Nou ja anyway, suit yourself.

Zeg DK'ers, hoe doen jullie 't als je een dag zonder avondeten moet overleven? Ik heb er gewoon géén tijd voor en ook niet meer zó veel brood in huis.
Oud 23-06-2010, 10:20
Verwijderd
Niks eten of patatje halen?
Oud 23-06-2010, 10:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Iets simpels? Eitje bakken of soep opwarmen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-06-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Kun je kweken. En we bijten niet op DoP, zeker niet als je er even bijzet dat je niet zo goed tegen kritiek kunt of zo. Nou ja anyway, suit yourself.

Zeg DK'ers, hoe doen jullie 't als je een dag zonder avondeten moet overleven? Ik heb er gewoon géén tijd voor en ook niet meer zó veel brood in huis.
Je moet wel heel slechte gedichten schrijven wil je op DoP echt felle kritiek krijgen, en als je regelmatig schrijft zit je sowieso al boven dat niveau als het ok is, krijg je opbouwende kritiek en als het goed is, krijg je lovende woorden en dat is juist goed voor je zelfvertrouwen

Ik ben een hoarder, de kelder staat vol soep en potjes boontjes enzo, dus het overkomt mij nooit dat ik helemaal niets in huis heb maar mocht dat toch gebeuren, dan zou ik gewoon wat bestellen
Oud 23-06-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Kun je kweken. En we bijten niet op DoP, zeker niet als je er even bijzet dat je niet zo goed tegen kritiek kunt of zo. Nou ja anyway, suit yourself.

Zeg DK'ers, hoe doen jullie 't als je een dag zonder avondeten moet overleven? Ik heb er gewoon géén tijd voor en ook niet meer zó veel brood in huis.
Ik ben momenteel aan het bedenken hoe ik het zonder ontbijt ga doen

Ik heb meestal nog wel een salade in de koelkast, genoeg brood voor tosti's, een pak soep of een pizza. maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan
Oud 23-06-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Iets simpels? Eitje bakken of soep opwarmen?
Citaat:
Ik ben momenteel aan het bedenken hoe ik het zonder ontbijt ga doen

Ik heb meestal nog wel een salade in de koelkast, genoeg brood voor tosti's, een pak soep of een pizza. maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan
Nee ja kijk ik ben zeg maar de hele tijd onderweg. Eerst van m'n werk weer naar Utrecht, dan meteen door om te hospiteren, dan naar salsa, dan weer hospiteren en als ik dan thuis ben is het like, elf uur.
Oud 23-06-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben momenteel aan het bedenken hoe ik het zonder ontbijt ga doen

Als je eieren en bloem hebt (en eventueel melk, maar is niet eens nodig) kun je pannenkoeken bakken als ontbijt! Of onderweg langs een bakker gaan om ontbijt te halen, afhankelijk van hoe laat je ergens moet zijn. Bakkers zijn om acht uur meestal al wel open.

Citaat:
Nee ja kijk ik ben zeg maar de hele tijd onderweg. Eerst van m'n werk weer naar Utrecht, dan meteen door om te hospiteren, dan naar salsa, dan weer hospiteren en als ik dan thuis ben is het like, elf uur.
Hmm na de eerste keer hospiteren gewoon ergens een dik belegd broodje halen en dat onderweg opeten dan
Oud 23-06-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Nee ja kijk ik ben zeg maar de hele tijd onderweg. Eerst van m'n werk weer naar Utrecht, dan meteen door om te hospiteren, dan naar salsa, dan weer hospiteren en als ik dan thuis ben is het like, elf uur.
Kun je van je werk niet iets meenemen om in de trein op te eten?
Oud 23-06-2010, 10:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Of wat harde broodjes met beleg meenemen in je tas en tussendoor op eten?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-06-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Als je eieren en bloem hebt (en eventueel melk, maar is niet eens nodig) kun je pannenkoeken bakken als ontbijt! Of onderweg langs een bakker gaan om ontbijt te halen, afhankelijk van hoe laat je ergens moet zijn. Bakkers zijn om acht uur meestal al wel open.



Hmm na de eerste keer hospiteren gewoon ergens een dik belegd broodje halen en dat onderweg opeten dan
Ik kan best naar de supermarkt gaan, maar daar heb ik niet zo'n zin in, ik ben nu lekker aan het typen voor mijn oefenrechtbank, op msn aan het overleggen enz. Maar ik heb eieren ontdekt, dus ik bak wel een eitje. Geen melk (en geen yoghurt) anders was ik voor een bak cruesli gegaan.

Kan ik je trouwens op de ik deelnemerslijst zetten voor weerwolfspel?
Ads door Google
Oud 23-06-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Kun je van je werk niet iets meenemen om in de trein op te eten?
Dát is eigenlijk wel logisch ja, even wat brood apart laten leggen. Nu alleen nog zorgen dat ik dat niet vergeet.

Citaat:
Of wat harde broodjes met beleg meenemen in je tas en tussendoor op eten?
Ik heb te weinig in huis. /slechte planning.
Oud 23-06-2010, 10:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ergens onderweg een broodje halen lijkt me
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-06-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kan best naar de supermarkt gaan, maar daar heb ik niet zo'n zin in, ik ben nu lekker aan het typen voor mijn oefenrechtbank, op msn aan het overleggen enz. Maar ik heb eieren ontdekt, dus ik bak wel een eitje. Geen melk (en geen yoghurt) anders was ik voor een bak cruesli gegaan.

Kan ik je trouwens op de ik deelnemerslijst zetten voor weerwolfspel?
ja
Oud 23-06-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Dát is eigenlijk wel logisch ja, even wat brood apart laten leggen. Nu alleen nog zorgen dat ik dat niet vergeet.

Ik heb te weinig in huis. /slechte planning.
Ik wou zeggen, je werkt toch in een winkel vol levensmiddelen?
Oud 23-06-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
ja
Gaaf!
Oud 23-06-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Missy wil jij geen weerwolfspel meedoen? En commendatore, jij bent er vast ook goed in
Ik weet nauwelijks wat het inhoudt, moet vandaag leren, heb morgen tentamen, ben vrijdag waarschijnlijk het land uit en moet zaterdag werken. Lijkt me geen goed plan.
Oud 23-06-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nauwelijks wat het inhoudt, moet vandaag leren, heb morgen tentamen, ben vrijdag waarschijnlijk het land uit en moet zaterdag werken. Lijkt me geen goed plan.
Okeeee. Moz supergaaf dat je meedoet
Oud 23-06-2010, 10:36
Verwijderd
Eerst maar even een keertje meekijken.
Oud 23-06-2010, 10:36
Verwijderd
Het is like 23 graden vandaag. Lekker naar buiten zometeen.
Oud 23-06-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Eerst maar even een keertje meekijken.
ja doe maar dan kun je het volgende spel meespelen
Oud 23-06-2010, 10:37
Verwijderd
Het probleem is dat mijn gedichten een nogal depressieve onderlaag hebben,
Ik kan er wel eentje PM?
Het zijn meer halve songteksten ><
Ik heb al wel meerdere malen mijn gedichten als anonieme songtekst laten gebruiken :3
Oud 23-06-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Eerst maar even een keertje meekijken.
hee heb jij nog nooit meegespeeld?
Oud 23-06-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Het is like 23 graden vandaag. Lekker naar buiten zometeen.
I hope so, daar ben ik op gekleed.
Oud 23-06-2010, 10:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dát is eigenlijk wel logisch ja, even wat brood apart laten leggen. Nu alleen nog zorgen dat ik dat niet vergeet.

Ik heb te weinig in huis. /slechte planning.
Kom je langs Utrecht centraal? Anders kun je iets halen bij de AH to go en dat bewaren voor later. Wel prijzig, maar die salades vullen best wel.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.