Oud 23-06-2010, 14:06
Verwijderd
Hoi kopmuntkip welkom terug.

@ Trimm zin: ja, tijd, nee
Advertentie
Oud 23-06-2010, 14:06
Verwijderd
Waarom zijn jullie online met dit mooie weer?
Oud 23-06-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom zijn jullie online met dit mooie weer?
tentamens

waarom ben jij online?
Oud 23-06-2010, 14:11
Verwijderd
Even binnen afkoelen. En op teletext (jawel tt) stond dat de kans groot is dat je na 15 minuten verbrand.
Maar god ik verbrand nooit, mijn vader stelt zich aan. En ik wou winkelen bij ZARA want de sale is vandaag begonnen maar mijn moeder wou niet mee en ook geen geld voorschieten. Ik moet nog steeds een nieuw pasje aanvragen.
Oud 23-06-2010, 14:11
Verwijderd
Moeillijke tentamens trouwens?
Oud 23-06-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Hoi kopmuntkip welkom terug.

@ Trimm zin: ja, tijd, nee
Dank u

Bijna vakantie nog 2 dagen
Oud 23-06-2010, 14:12
Verwijderd
Mwah het valt wel mee Vooral irritant dat de een maandagavond is en de ander dinsdagochtend, dus ik moet 2 vakken door elkaar leren & me aan mijn tijdsplanning houden enzo. Maar goed, even doorzetten en dan heb ik dinsdag vakantie
Oud 23-06-2010, 14:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Haaai.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2010, 14:21
Verwijderd
Heuj
Oud 23-06-2010, 14:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Vandaag laatste college statistiek En een na laatste college van NT2. Het einde is in zicht. Nu dat stomme tentamen nog halen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2010, 14:29
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb VAKANTIE!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 14:29
Verwijderd
m'n zusje heeft het asiel gebeld, er zijn de afgelopen dagen 3 zw/wit katten binnengebracht. kut dat ik zo moet werken anders was ik gelijk gegaan, maar ik ga morgen. zijn ook pas om half 1 open, zucht.
ik hoop zo dat hij erbij zit, dan heeft hij tenminste fatsoenlijk te eten en een dak boven zijn hoofd.
Oud 23-06-2010, 14:30
Verwijderd
Kan zij niet heen gaan?
Oud 23-06-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bijna VAKANTIE!
Oud 23-06-2010, 14:35
Verwijderd
Schatjes, weten jullie of, als je lege kratten bier inlevert, ze vol moeten staan met bierflesjes of dat het ook kan als er wat flesjes niet in zitten?
Oud 23-06-2010, 14:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Geen idee sann.

Ik ga naar college. Toedels!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Schatjes, weten jullie of, als je lege kratten bier inlevert, ze vol moeten staan met bierflesjes of dat het ook kan als er wat flesjes niet in zitten?
Als het bij zo'n automaat is moet het krat leeg erin en de flesjes elk apart, geloof ik.
Citaat:
m'n zusje heeft het asiel gebeld, er zijn de afgelopen dagen 3 zw/wit katten binnengebracht. kut dat ik zo moet werken anders was ik gelijk gegaan, maar ik ga morgen. zijn ook pas om half 1 open, zucht.
ik hoop zo dat hij erbij zit, dan heeft hij tenminste fatsoenlijk te eten en een dak boven zijn hoofd.
Ik hoop mee
Oud 23-06-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Als het bij zo'n automaat is moet het krat leeg erin en de flesjes elk apart, geloof ik.


Ik hoop mee
mweh

En als ik er lege flesjes van een ander merk inzet?
Oud 23-06-2010, 14:41
Verwijderd
Dat weet ik niet, maar ik heb wel eens wat zelfde merk schroefdopflesjes tussen de normale flesjes gezet in een krat dat ik terugbracht, en dat ging wel goed ik denk dat het apparaat gewoon het krat weegt en als het gewicht goed is niet moeilijk doet. Het statiegeld is toch voor elk flesje hetzelfde.

Toch altijd raar bij feestjes, dat er bierflesjes gewoon kwijtraken soms vind ik er dan later nog een achter een gordijn ofzo, maar niet altijd.
Oud 23-06-2010, 14:42
Verwijderd
nja ik ga het maar gewoon proberen dan thnx
Oud 23-06-2010, 14:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Terug van een leuke avond Leuven café en kermis
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-06-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
m'n zusje heeft het asiel gebeld, er zijn de afgelopen dagen 3 zw/wit katten binnengebracht. kut dat ik zo moet werken anders was ik gelijk gegaan, maar ik ga morgen. zijn ook pas om half 1 open, zucht.
ik hoop zo dat hij erbij zit, dan heeft hij tenminste fatsoenlijk te eten en een dak boven zijn hoofd.
Hoera! Ik zal voor je duimen dat hij erbij zit.
Oud 23-06-2010, 14:51
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ben waarschijnlijk over!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk over!
Hiephoi
Oud 23-06-2010, 14:53
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Wel met wat magere zesjes maar dat is niet belangrijk
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 14:55
Verwijderd
Ik vind het maar stom dat niemand mijn blog echt leest.
Oud 23-06-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Wel met wat magere zesjes maar dat is niet belangrijk
Ach je bent iedergeval over, congratsies.
Ik ook maar ik moet wel studeren in de zomervakantie.
Oud 23-06-2010, 14:59
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ga helemaal niets doen en hopen dat ik bruin word. Oja, ik ga op kamp dit weekend, maar eigenlijk heb ik nog niet echt vakantie, want ik moet mijn rapport nog ophalen.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 14:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo allen!

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ga helemaal niets doen en hopen dat ik bruin word. Oja, ik ga op kamp dit weekend, maar eigenlijk heb ik nog niet echt vakantie, want ik moet mijn rapport nog ophalen.
Dat vond ik altijd zo'n nietserige halve week, tussen de laatste schooldag en het rapport. Dus het is maar goed dat je op kamp gaat, anders ga je je toch maar vervelen En het is perfect weer ervoor Of ga je ver weg?
Citaat:
Ach je bent iedergeval over, congratsies.
Ik ook maar ik moet wel studeren in de zomervakantie.
Oei zomertaken Moet je een proefwerk leren ofzo, of mag je gewoon een verslag schrijven?
Oud 23-06-2010, 15:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hallo allen!

Spoiler
Ik kon geen cartoon netwerk meer keer kijken vanaf mijn 14de
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-06-2010, 15:03
Verwijderd
Nomnom, sojamelk en een reep Tony's Chocolonely. Wat een hippiemaaltijd.
Oud 23-06-2010, 15:09
Verwijderd
Je kunt een krat inleveren met maar liefst 4 verschillende soorten bierflesjes erin & je krijgt alsnog statiegeld
Oud 23-06-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar stom dat niemand mijn blog echt leest.
Blogs zijn dan ook dingen voor mensen die onterecht denken dat ze iets belangrijks te melden hebben, no offense Internet is al zo verzadigd met blogs dat niemand echt caret. En da's niks persoonlijks.

Net als youtube filmpjes van mensen die zelf voor de cam zetten en zonodig hun mening moeten geven over onderwerp x. Echt geen hond die er naar kijkt, maar die mensen achten zichzelf zo belangrijk.

(Tenzij je slechts wil dat familie en vrienden je blog lezen, dan is het een ander verhaal. )
Oud 23-06-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik altijd zo'n nietserige halve week, tussen de laatste schooldag en het rapport. Dus het is maar goed dat je op kamp gaat, anders ga je je toch maar vervelen En het is perfect weer ervoor Of ga je ver weg?

Oei zomertaken Moet je een proefwerk leren ofzo, of mag je gewoon een verslag schrijven?
Proefwerken leren. Eerste schoolweek na de vakantie allemaal proefwerken maken en dan weet ik of dit jaar eind examen kan doen.

http://www.rijksoverheid.nl/document...ie-vmbo-examen


Hoi Phoebe!
Oud 23-06-2010, 15:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kon geen cartoon netwerk meer keer kijken vanaf mijn 14de
het is vanaf toen ook down hill gegaan hoor oldskool CN was leuk, nu niet meer

@wheezle: Je hebt tweet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Blogs zijn dan ook dingen voor mensen die onterecht denken dat ze iets belangrijks te melden hebben, no offense Internet is al zo verzadigd met blogs dat niemand echt caret. En da's niks persoonlijks.

Net als youtube filmpjes van mensen die zelf voor de cam zetten en zonodig hun mening moeten geven over onderwerp x. Echt geen hond die er naar kijkt, maar die mensen achten zichzelf zo belangrijk.

(Tenzij je slechts wil dat familie en vrienden je blog lezen, dan is het een ander verhaal. )
I don't mind. Het is meer dat ik wil bloggen als ik me verveel.
En ik wil meer hits, het zijn er nu maar rond de 50 per dag en weinig reacties.
Die youtube filmpjes zijn wel liefde als mensen niet door hebben hoe belachelijk ze aan het doen zijn.
Oud 23-06-2010, 15:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook meer mensen op mijn site/blog/whatever you kids call it these days
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Blogs zijn dan ook dingen voor mensen die onterecht denken dat ze iets belangrijks te melden hebben, no offense Internet is al zo verzadigd met blogs dat niemand echt caret. En da's niks persoonlijks.

Net als youtube filmpjes van mensen die zelf voor de cam zetten en zonodig hun mening moeten geven over onderwerp x. Echt geen hond die er naar kijkt, maar die mensen achten zichzelf zo belangrijk.

(Tenzij je slechts wil dat familie en vrienden je blog lezen, dan is het een ander verhaal. )
Citaat:
I don't mind. Het is meer dat ik wil bloggen als ik me verveel.
En ik wil meer hits, het zijn er nu maar rond de 50 per dag en weinig reacties.
Die youtube filmpjes zijn wel liefde als mensen niet door hebben hoe belachelijk ze aan het doen zijn.
Zie ook http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...42/Spulletjes_
Oud 23-06-2010, 15:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil ook meer mensen op mijn site/blog/whatever you kids call it these days
Het begint met iets op je blog te zetten waarover mensen caren, en daarnaast zit heeft n00dles natuurlijk gelijk: je blog heeft de meeste kans van slagen als je hem op een specifieke doelgroep richt, en daarnaast ook echt iets te melden hebt over het onderwerp (en niet alleen maar herhaalt wat anderen al gezegd hebben zonder iets unieks van jezelf toe te voegen).
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 15:20
Verwijderd
Het helpt als je een origineel idee hebt over iets waar je zelf verstand van hebt, zoals cakewrecks bijvoorbeeld dan heb je geen fancy lay-out meer nodig. Of als je controversieel bent over iets waar anderen niet controversieel over zijn, maar nou ook weer niet iets dat té politiek incorrect is.
Oud 23-06-2010, 15:20
Verwijderd
Dat laatste doe ik dan ook niet omdat er dan geen drol aan is. Ik ben niet de 1000e die even meld dat de bavaria meisjes weer vrij zijn of komt met dat Louis vuitton dood is.
Oud 23-06-2010, 15:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het begint met iets op je blog te zetten waarover mensen caren, en daarnaast zit heeft n00dles natuurlijk gelijk: je blog heeft de meeste kans van slagen als je hem op een specifieke doelgroep richt, en daarnaast ook echt iets te melden hebt over het onderwerp (en niet alleen maar herhaalt wat anderen al gezegd hebben zonder iets unieks van jezelf toe te voegen).
Of jullie klikken gewoon allemaal en dan heb ik mijn recordaantal bezoekers gehaald
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat laatste doe ik dan ook niet omdat er dan geen drol aan is. Ik ben niet de 1000e die even meld dat de bavaria meisjes weer vrij zijn of komt met dat Louis vuitton dood is.
is ie dood
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Of jullie klikken gewoon allemaal en dan heb ik mijn recordaantal bezoekers gehaald
Ik werp wel een blikje

Hmm het gaat de helft van de tijd over mensen die ik niet ken en de andere helft is muziek ik denk dat dit toch vooral leuk is voor mensen die jou persoonlijk kennen
Oud 23-06-2010, 15:22
Verwijderd
Nee.

En true @ volkskrant.
Hier heb ik nog wel een paar mooie filmpjes van.
Oud 23-06-2010, 15:30
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Dat vond ik altijd zo'n nietserige halve week, tussen de laatste schooldag en het rapport. Dus het is maar goed dat je op kamp gaat, anders ga je je toch maar vervelen En het is perfect weer ervoor Of ga je ver weg?
Nee hoor. Even opzoeken; Schaijk. Klinkt onbekend maar we gaan met de auto en zijn er maar een weekend. Ik heb er zóveel zin in!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 15:32
Verwijderd
Ik heb er nog van gehoord ook, ik passeer de afslag naar Schaijk altijd als ik naar mijn oma ga wordt vast leuk!
Oud 23-06-2010, 15:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
http://kanikeenkortebroekaan.nl/
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-06-2010, 15:35
Verwijderd
Ik heb niet eens een korte broek. Zwembroek ftw.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.