Oud 23-06-2010, 16:36
Verwijderd
Ik heb een vriendin, maar ik scheer mijn benen ook niet, hoor.
Advertentie
Oud 23-06-2010, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik doe het zelf ook nauwelijks hoor.
Dan is het gewoon luiheid in omg. Den Haag

@Kazet: keer 57678657834 in het kwadraat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 16:37
Verwijderd
Wat nu weer?
Oud 23-06-2010, 16:38
Verwijderd
Theodoor ziet mijn beenhaar niet eens. Ik onthaar ze om de toorn van Alle Andere Vrouwen te ontlopen
Oud 23-06-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan moet je dat wel doen ik heb er gewoon geen zin in. Maar ook omdat ik geloof ik de hele winter er niks aan gedaan heb, als ik het nu doe jeukt het als een kreng en dat weerhoudt me ervan het nog eens te doen.
Dat krijg ej als je geen vriendje/vriendinnetje hebt, hoef je ook je benen niet te scheren



Wij hebben een turkse vrouw die het doet in de buurt, meerderen geloof ik dus dat ga ik dan echt nie zelf doen gek.

(Ik ben nu echt weg hoor )
Maar ik heb ook geen vriendje/vriendinnetje, maar met dit weer wil ik wel lekker rokjes aan kunnen doen (niet dat ik het perse doe, maar ik wil iig de mogelijkheid hebben)
Oud 23-06-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Wat nu weer?
Pretstudie!
Oud 23-06-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Theodoor ziet mijn beenhaar niet eens. Ik onthaar ze om de toorn van Alle Andere Vrouwen te ontlopen
volgens mij geldt dat voor 80% van de vrouwen
Oud 23-06-2010, 16:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje vindt mijn benen zelfs glad als ik ze niet geschoren heb :'). En als ik vind dat ik ze moet scheren en ik zeg dat, dan is het: 'Waarom?'

Overigens weiger ik in de winter mijn benen te scheren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het zelf ook nauwelijks hoor.
maar oksels en bikinilijn wel toch? dan kun je toch net zo goed even je benen meenemen?
Oud 23-06-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
volgens mij geldt dat voor 80% van de vrouwen
Ja, vrouwen zouden eens vaker voor mode-advies naar heteroseksuele mannen moeten luisteren in plaats van naar homo's en andere vrouwen.
Oud 23-06-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het zelf ook nauwelijks hoor.
Heb je haar op je been?
Oud 23-06-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Heb je haar op je been?
Zien jullie dames, ze zien het niet eens!
Oud 23-06-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
maar oksels en bikinilijn wel toch? dan kun je toch net zo goed even je benen meenemen?
Nee, daar heb ik nooit zin in.
Oud 23-06-2010, 16:46
Verwijderd
Ik vind Kazet en LL niet representatief voor de gehele mannelijke bevolking hoor
Oud 23-06-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Zien jullie dames, ze zien het niet eens!
Misschien als je schattig vrouwenbeenhaar hebt (blond dons) ;x dat geldt helaas niet voor iedereen
Oud 23-06-2010, 16:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je benen scheren is ook een veel groter oppervlak dan je oksels en bikinilijn . Bij de laatste twee is het zo *ratserderats* klaar! En je benen zijn ook lager, dus dan moet je, als je een beetje een krappe douche hebt, in een onmogelijke houding gaan staan om je benen te scheren. Ik doe het dan ook altijd buiten de douche .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien als je schattig vrouwenbeenhaar hebt (blond dons) ;x dat geldt helaas niet voor iedereen
Schat, ik heb allesbehalve blond donshaar.
Oud 23-06-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Je benen scheren is ook een veel groter oppervlak dan je oksels en bikinilijn . Bij de laatste twee is het zo *ratserderats* klaar! En je benen zijn ook lager, dus dan moet je, als je een beetje een krappe douche hebt, in een onmogelijke houding gaan staan om je benen te scheren. Ik doe het dan ook altijd buiten de douche .
maar benen kunnen wel minder zorgvuldig mijn benen rats ik echt overheen en dat is 1 minuut werk per keer als je het bijhoudt. Oksels is prima, bikinilijn is het meeste werk vind ik
Oud 23-06-2010, 16:49
Verwijderd
Toen ik nog een krappe douche had ging het juist prima met de benen, dan leunde ik met mijn rug tegen de ene muur en zette ik een voet tegen de andere. Maar nu kan dat niet dus is het altijd hinkelen geblazen.
Oud 23-06-2010, 16:50
Verwijderd
twee woorden: silk epil
Oud 23-06-2010, 16:51
Verwijderd
van braunn
Oud 23-06-2010, 16:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga meestal in de douchebak zitten, mijn been tegen de douchewand omhoog en huppakee. Niet de meest ideale houding, maar bukken vind ik nog vervelender.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-06-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
maar benen kunnen wel minder zorgvuldig mijn benen rats ik echt overheen en dat is 1 minuut werk per keer als je het bijhoudt.
Hier niet hoor, het groeit niet allemaal netjes 1 kant op, dus altijd inspecteren anders blijft er allerlei wildgroei zitten ;(
Oud 23-06-2010, 16:51
Verwijderd
hahahaha;D;
Oud 23-06-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Toen ik nog een krappe douche had ging het juist prima met de benen, dan leunde ik met mijn rug tegen de ene muur en zette ik een voet tegen de andere. Maar nu kan dat niet dus is het altijd hinkelen geblazen.
Een douche in een bad is het relaxte om je benen te scheren, dan kun je je been op het de badrand zetten. Ik ga in onze douche meestal voor de acrobatische toer en gewoon gestrekt naar voren buigen.

Dit is trouwens vast informatie die jullie állemaal van mij willen weten
Oud 23-06-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
van braunn
toch niet voor oksels en bikinilijn?
Oud 23-06-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
twee woorden: silk epil
Die trekt maar de helft van de haren eruit, de andere helft breekt hij gewoon af. Moet je het alsnog scheren, heb je voor niks drie kwartier pijn zitten lijden
Oud 23-06-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Kazet en LL niet representatief voor de gehele mannelijke bevolking hoor
Je denkt dat de gemiddelde man uggs, harembroeken, pro-ana en titty curtains aantrekkelijk vindt?
Oud 23-06-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Hier niet hoor, het groeit niet allemaal netjes 1 kant op, dus altijd inspecteren anders blijft er allerlei wildgroei zitten ;(
dan ben ik gezegend met prima haargroei op mijn benen
Oud 23-06-2010, 16:53
Verwijderd
Wat zijn titty curtains?
Oud 23-06-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
toch niet voor oksels en bikinilijn?
we hadden het over benen hé!

gatver nee echt niet je oksels en bikinilijn, dat zou echt een hel zijn.
Oud 23-06-2010, 16:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
maar benen kunnen wel minder zorgvuldig mijn benen rats ik echt overheen en dat is 1 minuut werk per keer als je het bijhoudt. Oksels is prima, bikinilijn is het meeste werk vind ik
Je bikinilijn is veel werk als je er alles af wilt hebben, ja.

Citaat:
Toen ik nog een krappe douche had ging het juist prima met de benen, dan leunde ik met mijn rug tegen de ene muur en zette ik een voet tegen de andere. Maar nu kan dat niet dus is het altijd hinkelen geblazen.
Mijn vader heeft wegens zijn handicap een douchestoel met leuningen, dat is een kwestie van leuninkje naar beneden klappen en voet erop, als ik haast heb .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Je denkt dat de gemiddelde man uggs, harembroeken, pro-ana en titty curtains aantrekkelijk vindt?
Je denkt dat ik dat wel aantrekkelijk vind? Geschoren benen vind ik iets heel anders dan wat jij hierboven opnoemt, en niet te vergelijken. Wat zijn titty curtains uberhaupt?
Oud 23-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Die trekt maar de helft van de haren eruit, de andere helft breekt hij gewoon af. Moet je het alsnog scheren, heb je voor niks drie kwartier pijn zitten lijden
niet als je het om de twee weken doet. dan komen er steeds maar een paar haren terug. makkelijk bij te houden.
Oud 23-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
niet als je het om de twee weken doet. dan komen er steeds maar een paar haren terug. makkelijk bij te houden.
Ja dat werkt dus niet bij mij
Oud 23-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
we hadden het over benen hé!

gatver nee echt niet je oksels en bikinilijn, dat zou echt een hel zijn.
Ik zat al van omfg wat een bikkel
Oud 23-06-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Je bikinilijn is veel werk als je er alles af wilt hebben, ja.



Mijn vader heeft wegens zijn handicap een douchestoel met leuningen, dat is een kwestie van leuninkje naar beneden klappen en voet erop, als ik haast heb .
Ah dat is relaxed. En ik ga hier niet beschrijven wat ik met mijn bikinilijn doe
Oud 23-06-2010, 16:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah dat is relaxed. En ik ga hier niet beschrijven wat ik met mijn bikinilijn doe
Oh, niet?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zat al van omfg wat een bikkel
haha nee. dat zou wat zijn. dat zou ik voor geen goud doen.
Oud 23-06-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Je denkt dat ik dat wel aantrekkelijk vind? Geschoren benen vind ik iets heel anders dan wat jij hierboven opnoemt, en niet te vergelijken. Wat zijn titty curtains uberhaupt?
Onderin.
Oud 23-06-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, niet?
Nee, het laatste restje privacy dat ik voor mezelf hou
Oud 23-06-2010, 16:58
Verwijderd
Oh dat vind ik dan wel weer tof
Oud 23-06-2010, 16:58
Verwijderd
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion

Onderaan.

Edit: te laat!
Oud 23-06-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh dat vind ik dan wel weer tof
Vrouwelijke vormen zijn aantrekkelijk. Kleding die vrouwelijke vormen maskeert is dus NIET aantrekkelijk.
Oud 23-06-2010, 17:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kooktijd!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 17:00
Verwijderd
Ik vind ze ook vrij lelijk, iedereen lijkt er zwanger in. Tevens: waarom zou je je taille willen verbergen?
Oud 23-06-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Vrouwelijke vormen zijn aantrekkelijk. Kleding die vrouwelijke vormen maskeert is dus NIET aantrekkelijk.
Ja oke. Maar het verbergt wel lekker je buikje
Oud 23-06-2010, 17:01
Verwijderd
ik vind ze ook wel tof. met een korte broek eronder dan wel.
Oud 23-06-2010, 17:01
Verwijderd
Als je geen taille hebt en wel allerhande teugels, zwembandjes en zadeltassen zijn ze vast flatteus!
Oud 23-06-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Vrouwelijke vormen zijn aantrekkelijk. Kleding die vrouwelijke vormen maskeert is dus NIET aantrekkelijk.
Nou I would die voor iets dat mijn borsten weet te maskeren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.