Oud 24-06-2010, 01:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja ik!!!!1!1


Iemand?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 24-06-2010, 01:14
Verwijderd
Hm ik moet maar eens naar bed
Oud 24-06-2010, 01:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heb nu maar Peter Griffin's lach als berichttoon en ik ga ook slapen.

Trusten lieve Dkers!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 01:21
Verwijderd
toppertje.

Oud 24-06-2010, 08:15
Verwijderd
Citaat:


Iemand?
Ja ik!!!!11
Oud 24-06-2010, 08:29
Verwijderd
Goodmorning!
Ik ga vandaag eftelingen en ik heb geen zin
Oud 24-06-2010, 08:30
Verwijderd
Geen zin in de Efteling? Wat ben je nou voor alto! Zelfs ik vind dat nog een beetje leuk.
Oud 24-06-2010, 08:32
Verwijderd
Morning
Oud 24-06-2010, 08:32
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Laatste belangrijke presentatie dit jaar. Woehoe.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 24-06-2010, 08:35
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 24-06-2010, 08:42
Verwijderd
Goedemorgen, en succes missy
Oud 24-06-2010, 08:52
Verwijderd
Mweh, ik heb niet zo'n zin in vandaag
Oud 24-06-2010, 09:04
Verwijderd
Moet je studeren sann?
Oud 24-06-2010, 09:09
Verwijderd
Mwah, ik heb oefenrechtbank, dus als ik nog een paar uurtjes tentamen leren mee kan nemen zou 't al mooi zijn. Maar ik moet mijn inschrijving voor volgend jaar eerst regelen, want er moet nog een brief naar de examencommissie en dat heb ik weer tot het laatst uitgesteld en ik snap niks van nieuw gedoe met studielink (nieuwe manier van inschrijven) en bweh. Dan nog alles voor oefenrechtbank op een rijtje zetten, dan voorbereiden met hete surferdude, oefenrechtbank, dan heel snel thuis eten, dan met de trein naar Zwolle om daar voetbal te kijken en dan hopelijk in de trein nog even braaf leren.
Oud 24-06-2010, 09:10
Verwijderd
oh het 'kattennummer' dat gister had gebeld was gewoon mijn buurvrouw en het ging niet over de kat.
Oud 24-06-2010, 09:11
Verwijderd
Wat lukt er niet met studielink dan?
Ga maar heel braaf leren in de trein

pip: dat is een tegenvaller!
Oud 24-06-2010, 09:23
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 24-06-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
oh het 'kattennummer' dat gister had gebeld was gewoon mijn buurvrouw en het ging niet over de kat.
Oud 24-06-2010, 09:26
Verwijderd
ja maar ik heb nu al mijn hoop gevestigd op het asiel.
Oud 24-06-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
oh het 'kattennummer' dat gister had gebeld was gewoon mijn buurvrouw en het ging niet over de kat.
wat kut. En die 3 zwart witte katten van 't asiel, zat ze daar ook niet bij?

Citaat:
Wat lukt er niet met studielink dan?
Ga maar heel braaf leren in de trein

pip: dat is een tegenvaller!
Geen idee, ik moet het uitzoeken, maar ik kan de link niet vinden waar ze het over hebben die op een bepaalde pagina zou moeten staan. Zucht. Nou ja, eerst ontbijt, daarna ga ik het uitzoeken & mijn brief aan de examencommissie schrijven.
Oud 24-06-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
wat kut. En die 3 zwart witte katten van 't asiel, zat ze daar ook niet bij?



Geen idee, ik moet het uitzoeken, maar ik kan de link niet vinden waar ze het over hebben die op een bepaalde pagina zou moeten staan. Zucht. Nou ja, eerst ontbijt, daarna ga ik het uitzoeken & mijn brief aan de examencommissie schrijven.
Tip: scroll eens naar beneden. Ik had zelf eerst ook wat moeite om de herinschrijven-knop te vinden.
Oud 24-06-2010, 09:38
Verwijderd
Citaat:
wat kut. En die 3 zwart witte katten van 't asiel, zat ze daar ook niet bij?
dat ga ik straks bekijken want ze zijn maar 4 uur open per dag. Gaan pas open om half 1.
Oud 24-06-2010, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Tip: scroll eens naar beneden. Ik had zelf eerst ook wat moeite om de herinschrijven-knop te vinden.
Stom systeem, het leven was veel mooier zonder studielink.
Citaat:
dat ga ik straks bekijken want ze zijn maar 4 uur open per dag. Gaan pas open om half 1.
ok, ik hoop echt dat ze er tussen zit!
Oud 24-06-2010, 09:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wil die onderste
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Stom systeem, het leven was veel mooier zonder studielink.


ok, ik hoop echt dat ze er tussen zit!
Toen de RU nog haar eigen systeem hiervoor gebruikte ging het inderdaad een stuk makkelijker: dat was even inloggen en dan één klikje. Vervolgens nog het machtigingsformulier insturen en je was heringeschreven.
Oud 24-06-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Toen de RU nog haar eigen systeem hiervoor gebruikte ging het inderdaad een stuk makkelijker: dat was even inloggen en dan één klikje. Vervolgens nog het machtigingsformulier insturen en je was heringeschreven.
hier schreef je je opnieuw in door het machtigingsformulier op te sturen. Nou ja, tijden veranderen
Oud 24-06-2010, 10:31
Verwijderd
goedemorgen volk
Oud 24-06-2010, 10:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik moet me herinschrijven via Studielink en dan apart een machtiging naar Fontys opsturen. Wat omslachtig, vroeger was die machtiging voldoende, maar het is nog redelijk eenvoudig om te doen (zo lang je je digid niet vergeet )
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me herinschrijven via Studielink en dan apart een machtiging naar Fontys opsturen.
Ja dat is bij ons nu ook de procedure.
Oud 24-06-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
hier schreef je je opnieuw in door het machtigingsformulier op te sturen. Nou ja, tijden veranderen
't Is echt niet zó moeilijk hoor. Gewoon via Studielink aangeven wat je wil (de keuzes zijn beperkt, je kiest voor ''herinschrijven'' ) doen en dan even het keuzemenu volgen en bij ''wijze van betalen'' aanvinken dat de uni een machtiging stuurt. En dan die machtiging per post sturen.

Goedemorgen trouwens, ik ben brak en moe en te laat opgestaan en chagrijnig, wie heeft een fijn liedje voor me?
Oud 24-06-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
't Is echt niet zó moeilijk hoor. Gewoon via Studielink aangeven wat je wil (de keuzes zijn beperkt, je kiest voor ''herinschrijven'' ) doen en dan even het keuzemenu volgen en bij ''wijze van betalen'' aanvinken dat de uni een machtiging stuurt. En dan die machtiging per post sturen.

Goedemorgen trouwens, ik ben brak en moe en te laat opgestaan en chagrijnig, wie heeft een fijn liedje voor me?
Waving flag lalalala?

of welke muziek cat. zoek je?
Oud 24-06-2010, 10:38
Rationeel
Rationeel is offline
hopelijk zijn jullie niet allemaal in de war, want ik ben een beetje laat, maarrrr:


goeeeeedemorgen!
Oud 24-06-2010, 10:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh god, niet Waving Flag Die verkapte coca-cola reclame komt me ook de neus uit
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Waving flag lalalala?

of welke muziek cat. zoek je?
Nee, was het maar zo. Ehm, iets waar je vrolijk van wordt, verder geen voorkeuren.
Oud 24-06-2010, 10:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, was het maar zo. Ehm, iets waar je vrolijk van wordt, verder geen voorkeuren.


Daar word ik altijd vrolijk van
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, was het maar zo. Ehm, iets waar je vrolijk van wordt, verder geen voorkeuren.
Ik draai altijd supergabber aka oldskool music qua ochtendmiziek. Beetje happy, hyperactief en bekend
Oud 24-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
't Is echt niet zó moeilijk hoor. Gewoon via Studielink aangeven wat je wil (de keuzes zijn beperkt, je kiest voor ''herinschrijven'' ) doen en dan even het keuzemenu volgen en bij ''wijze van betalen'' aanvinken dat de uni een machtiging stuurt. En dan die machtiging per post sturen.

Goedemorgen trouwens, ik ben brak en moe en te laat opgestaan en chagrijnig, wie heeft een fijn liedje voor me?
Ja, ik zeur gewoon graag. En ik ben mn digi-d weer eens kwijt. Nou ja, komt goed.

Een fijn liedje, maar je wordt er niet echt vrolijk van


edit: ik zag pas later dat je er vrolijk van wilde worden, ik luister niet naar vrolijke muziek vandaag, sorry.
Citaat:
[filmpje]

Daar word ik altijd vrolijk van
Hahhaha ja liefdeee <3
Oud 24-06-2010, 10:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb net een vlieg door het huis achtervolgd met de elektrische vliegenmepper en hem mid-flight neergehaald
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Hahhaha ja liefdeee <3
Ja
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Daar word ik altijd vrolijk van
Ik ook ja <3
Oud 24-06-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Daar word ik altijd vrolijk van


Citaat:
Ja, ik zeur gewoon graag. En ik ben mn digi-d weer eens kwijt. Nou ja, komt goed.

Een fijn liedje, maar je wordt er niet echt vrolijk van
[filmpje]

edit: ik zag pas later dat je er vrolijk van wilde worden, ik luister niet naar vrolijke muziek vandaag, sorry.


Hahhaha ja liefdeee <3
Ik had het al gelezen, optijd. Nu draai ik Habib Koité. Het gaat vast over dat alle geiten dood zijn en de landbouwgrond is uitgedroogd, maar dat kan ik toch niet verstaan.
Oud 24-06-2010, 10:50
Rationeel
Rationeel is offline
kom ik weer, kom ik weer. hij is nog lang niet oud en hij kan 1000x op repeat:



Oud 24-06-2010, 10:50
Verwijderd
hoi
Oud 24-06-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ook ja <3
En hiervan ook

Oud 24-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Daar word ik altijd vrolijk van
Oke ik heb toch vrolijke muziek geluisterd en mijn humeur is nu duizend keer beter en omg ik moet die film weer kijken <3.
Oud 24-06-2010, 10:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
hai sarah
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Geen zin in de Efteling? Wat ben je nou voor alto! Zelfs ik vind dat nog een beetje leuk.
Haha ik zie jou al helemaal zitten in een achtbaan met je armen zwaaiend en WIEEEEE!!!! roepend
Oud 24-06-2010, 10:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oke ik heb toch vrolijke muziek geluisterd en mijn humeur is nu duizend keer beter en omg ik moet die film weer kijken <3.
Ik hoop/vrees dat als ik ooit zou trouwen mensen dat spontaan op mijn bruiloft gaan zingen ofzo
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 10:52
Verwijderd
Ik raad aan: Greasemuziek.
Oud 24-06-2010, 10:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha ik zie jou al helemaal zitten in een achtbaan met je armen zwaaiend en WIEEEEE!!!! roepend
En in het sprookjesbos bij alle paddestoelen gaan luisteren, en bij de kabouter iedere keer weer de deur openmaken en verbaasd zijn dat hij je niet ziet enzo.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.