Oud 24-06-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Dat het fout is, is duidelijk, maar seks ís toch ook één van de normaalste zaken van de wereld? Zo niet de. Alleen dat ze daarover moeten zingen in een lift is een beetje gek. En die honden zijn raar en die twee mijnwerkers ook En ze zijn ook allemaal een beetje sneue mannetjes
Mjuh. Toch zou ik ze doen "ik ben naar bed geweest met de zanger van another level. Ja die van freak me ja "

Citaat:
zingen in de lift is leuk. Sex in de lift ook
ah zo had ik nog niet over de combinatie nagedacht
Citaat:
voor het zingen de lift uit is leuk
Advertentie
Oud 24-06-2010, 11:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Absinthe ik denk dat wij elkaar eerder hebben ontmoet maar ik kan het me niet herinneren
Oud 24-06-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Absinthe ik denk dat wij elkaar eerder hebben ontmoet maar ik kan het me niet herinneren
Hè, wat, waar?
Oud 24-06-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Mjuh. Toch zou ik ze doen "ik ben naar bed geweest met de zanger van another level. Ja die van freak me ja "
Oud 24-06-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Hè, wat, waar?
Ze maakt een grapje over je voorstelling
Oud 24-06-2010, 11:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hè, wat, waar?
Ik ben van origien uit het zuiden van het land
Oud 24-06-2010, 11:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze maakt een grapje over je voorstelling
Wel mooi dat het zo langs haar heengaat he ^^
Oud 24-06-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Absinthe ik denk dat wij elkaar eerder hebben ontmoet maar ik kan het me niet herinneren
Oh, godsamme, het kwartje valt nu pas Gheh! Gaaf!
Oud 24-06-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van origien uit het zuiden van het land
je weet de tekst ook nog gewoon!
Oud 24-06-2010, 11:58
Verwijderd
Hoe curieus!
Oud 24-06-2010, 11:59
Rationeel
Rationeel is offline
verdomme, heb ik net een beslissing gemaakt over een nieuwe telefoon, komt de iphone 4 uit
Oud 24-06-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Hoe curieus!
En wat een samenloop van omstandigheden!
Oud 24-06-2010, 12:04
Rationeel
Rationeel is offline
en een kind met een wit oog en een rood oog en toen raakte ik de draad écht kwijt
Oud 24-06-2010, 12:06
Verwijderd
hahaha, toen pas?
Oud 24-06-2010, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
verdomme, heb ik net een beslissing gemaakt over een nieuwe telefoon, komt de iphone 4 uit
Tja. En over n paar maanden ook wel weer wat leuke HTCs. Samsung komt ook met nieuw spul. Dell ook.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-06-2010, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jongens; wat gaat dit een topweekend worden <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-06-2010, 12:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Tja. En over n paar maanden ook wel weer wat leuke HTCs. Samsung komt ook met nieuw spul. Dell ook.
mja, eigenlijk wil ik wel helemaal af van schermtoetsenborden, alleen de iphone durf ik wel aan wat dat betreft; onovertroffen.

maar ik blijf maar bij mijn keuze voor de blackberry bold 9700 met een eenjarig contract, ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen maar zakelijk en ben niet zo van de gadgets.

tekstmenu's ftw
Oud 24-06-2010, 12:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, mijn voorkeur neigt ook nog naar een losse qwerty, maar ik moet zeggen dat op de Desire het echt prima te doen is (wel even omschakelen).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-06-2010, 12:15
Rationeel
Rationeel is offline
en ik wil mail kunnen pushen zonder om de 6 uur op te moeten laden
Oud 24-06-2010, 12:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
weet niet ze is gepmd en genaamzoekt en alles, maar nog geen reactie we willen femke sjekkie (naamzoek) ook héél graag in het spel hebben En rivka ook!
Lol, ik zie al die naamzoek-oproepen nu pas. Ik naamzoek niet iedere dag (omdat het 9 van de 10 keer sowieso 'vruchteloos' is), vandaar dat ik dat gemist heb. En een PM heb ik heel zeker niet gekregen, maar dat zal wel zijn omdat men mijn naam niet met hoofdletter had geschreven of verkeerd gespeld (Serverus bijvoorbeeld, die zie ik het vaakst). Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 24-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Lol, ik zie al die naamzoek-oproepen nu pas. Ik naamzoek niet iedere dag (omdat het 9 van de 10 keer sowieso 'vruchteloos' is), vandaar dat ik dat gemist heb. En een PM heb ik heel zeker niet gekregen, maar dat zal wel zijn omdat men mijn naam niet met hoofdletter had geschreven of verkeerd gespeld (Serverus bijvoorbeeld, die zie ik het vaakst). Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn.
Ah, ik zal het even nakijken & zorgen dat je goed op de pmlijst komt dan maar gaaf dat je mee doet!
Oud 24-06-2010, 12:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ah, ik zal het even nakijken & zorgen dat je goed op de pmlijst komt dan maar gaaf dat je mee doet!
Oh, ik sta niet op de PM-lijst - en ik hoef er ook niet zo nodig op. Ik dacht dat iemand me buiten de reguliere PM-lijst - gewoon zomaar uit eigen beweging - een PM had gestuurd, maar dat is dus niet zo. In ieder geval is het niet erg, ik kom hier nog vaak genoeg om zelf op tijd te kunnen zien wanneer er weer een nieuw WWS geopend is.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 24-06-2010, 12:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, godsamme, het kwartje valt nu pas Gheh! Gaaf!
hihi

Citaat:
je weet de tekst ook nog gewoon!
Nouja, ze zeggen eigenlijk 'ik kom van origien uit manchester'
Oud 24-06-2010, 12:25
Verwijderd
Ja, dat weet ik
'Ik ben van origine uit de stad Manchester.'
'Oooh, ik ook mevrouw. Ik ben ook van origine uit de stad Manchester!'
'Wat kurieus! En wat een samenloop van omstandigheden!'

etc.
Oud 24-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik sta niet op de PM-lijst - en ik hoef er ook niet zo nodig op. Ik dacht dat iemand me buiten de reguliere PM-lijst - gewoon zomaar uit eigen beweging - een PM had gestuurd, maar dat is dus niet zo. In ieder geval is het niet erg, ik kom hier nog vaak genoeg om zelf op tijd te kunnen zien wanneer er weer een nieuw WWS geopend is.
je hebt gelijk dan haal ik je er weer af
Oud 24-06-2010, 12:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
precies! En ik weet wel dat je dat weet hoor. Ik vond het bestwel een toffe voorstelling
Oud 24-06-2010, 12:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik snapte alleen de brandweercommandant niet zo goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte alleen de brandweercommandant niet zo goed.
Dat snap ik wel. Dat je die niet zo goed snapte.
Het is een soort impuls van buitenaf die de boel nog een beetje meer op scherp zit, zegmaar. En hij wordt een beetje de speelbal van de twee stellen. Daarom had de regisseur ervoor gekozen om er echt een soort kindje van te maken (met een baard )
Maar ik vind het ook het minst duidelijke personage van allemaal. Of trouwens nee, dat vind ik de huishoudster.
Oud 24-06-2010, 12:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat snap ik wel. Dat je die niet zo goed snapte.
Het is een soort impuls van buitenaf die de boel nog een beetje meer op scherp zit, zegmaar. En hij wordt een beetje de speelbal van de twee stellen. Daarom had de regisseur ervoor gekozen om er echt een soort kindje van te maken (met een baard )
Maar ik vind het ook het minst duidelijke personage van allemaal. Of trouwens nee, dat vind ik de huishoudster.
Ik vind de huishoudster ook vet raar. En ze heet Sherlock Holmes, jaaaaaaa
Oud 24-06-2010, 12:40
Verwijderd
Zo! Nieuw onderzoeksvoorstel de deur uit (naar drie partijen)! Nu werken, dan uit, dan slapen, weer een dag voorbij.
Oud 24-06-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de huishoudster ook vet raar. En ze heet Sherlock Holmes, jaaaaaaa
Mja, ze heet Mary en ze noemt zichzelf Sherlock Holmes omdat ze alles goed in de gaten houdt enzo, als grapje. Maar ik vind meer de keuze van de regisseur om haar zo vreemd te maken, niet zo...
Oud 24-06-2010, 12:49
Verwijderd
Ik ben sherlock holmes
Oud 24-06-2010, 12:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mja, ze heet Mary en ze noemt zichzelf Sherlock Holmes omdat ze alles goed in de gaten houdt enzo, als grapje. Maar ik vind meer de keuze van de regisseur om haar zo vreemd te maken, niet zo...
Nee het stuk is eigenlijk al vreemd genoeg zonder dat zij zo raar is he?
Oud 24-06-2010, 12:57
Verwijderd
goed, rechtbank is zo voorbereid als mogelijk, nu nog even lunchen en dan de stiekem even naar de stad om een nieuwe zonnebril te kopen en dan keihard knallen en winnen natuurlijk
Oud 24-06-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Nee het stuk is eigenlijk al vreemd genoeg zonder dat zij zo raar is he?
Ja, precies, dat vind ik dus ook. Bovendien is zij eigenlijk het personage waar je als publiek mee moet meegaan, en als ze zo raar doet, doe je dat natuurlijk echt niet. En verder vind ik het al een schreeuwstuk en had zij juist een fijn rustpunt kunnen zijn. Maar goed, da's allemaal kritiek en ook lang niet iedereen vindt dit hoor
Oud 24-06-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
goed, rechtbank is zo voorbereid als mogelijk, nu nog even lunchen en dan de stiekem even naar de stad om een nieuwe zonnebril te kopen en dan keihard knallen en winnen natuurlijk
Suc-7!
Oud 24-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Suc-7!
Ben nog niet weg hoor, moet eerst even op huisgenoot wachten die dienst " op ketelfixmeneertje wachten" over komt nemen.
Oud 24-06-2010, 13:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, precies, dat vind ik dus ook. Bovendien is zij eigenlijk het personage waar je als publiek mee moet meegaan, en als ze zo raar doet, doe je dat natuurlijk echt niet. En verder vind ik het al een schreeuwstuk en had zij juist een fijn rustpunt kunnen zijn. Maar goed, da's allemaal kritiek en ook lang niet iedereen vindt dit hoor
Ik ben het wel met je eens

En nou ga ik even naar de kringloopwinkel en dan naar vioolles!
Oud 24-06-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ben nog niet weg hoor, moet eerst even op huisgenoot wachten die dienst " op ketelfixmeneertje wachten" over komt nemen.
Nah, maar hij zou tussen 8 en 13 komen! Tsss

En @Fizzle; gelukkig maar. Veel plezier en succes enzo
Oud 24-06-2010, 13:04
Verwijderd
Oh nog even een naamzoek voor nathan, jiiive, voor als z'n ban vanavond is afgelopen, en ik 'm niet meer spreek omdat ik er niet ben en omdat ie daarna z'n account gaat verwijderen:

Ik haat je uit het diepst van mijn hart, en ik hoop dat je zo erg verbrand dat je de hele zomer niet kunt regelen HA.

<3
Oud 24-06-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Nah, maar hij zou tussen 8 en 13 komen! Tsss

En @Fizzle; gelukkig maar. Veel plezier en succes enzo
tussen 8 en 16.30
Oud 24-06-2010, 13:07
Verwijderd
Gaat Jiive zijn account verwijderen ja?

En oh, ik dacht dat je 13 uur zei gisteren.
Oud 24-06-2010, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
tussen 8 en 16.30
dat zijn nog eens richttijden
Oud 24-06-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Gaat Jiive zijn account verwijderen ja?

En oh, ik dacht dat je 13 uur zei gisteren.
maar na de zomer komt ie weer terug.

mss zei ik dat ook wel, maar dan was dat omdat mijn wachtdienst tot 13 is, mijn huisgenoot neemt het zo over
Oud 24-06-2010, 13:09
Verwijderd
Dat is een hoop haat.
Oud 24-06-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
dat zijn nog eens richttijden
fijn he? het is een beetje onze eigen schuld hoor, je moest binnen 4 dagen bellen voor een afspraak, anders kwamen ze als het hun uitkwam. En we zagen pas na anderhalve week die afspraakkaart liggen
Oud 24-06-2010, 13:15
Rationeel
Rationeel is offline
wij hebben een keer hetzelfde gehad, maar toen zijn we met de 'wachtploeg' lekker bier gaan drinken, omdat het zo lang duurde.

tegen de tijd dat die kerel kwam lagen wij allemaal al lang en breed onder tafel. toen werd er aangebeld en wij allemaal de duim op het voorhoofd zetten *niet opendoens!!1!* en dat een paar keer. uiteindelijk schreeuwde hij door het open raam dat hij van daaruit de ketel niet kon fixen en of we even konden beslissen wie er dan wél open zou doen
Oud 24-06-2010, 13:16
Verwijderd
Oud 24-06-2010, 13:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind de huishoudster ook vet raar. En ze heet Sherlock Holmes, jaaaaaaa
Hm, de huishoudster vond ik wel vreemd, maar ik snapte haar functie in het geheel wel beter. Die brandweercommandant kwam echt totaal uit het niets vallen.

Citaat:
Oh nog even een naamzoek voor nathan, jiiive, voor als z'n ban vanavond is afgelopen, en ik 'm niet meer spreek omdat ik er niet ben en omdat ie daarna z'n account gaat verwijderen:

Ik haat je uit het diepst van mijn hart, en ik hoop dat je zo erg verbrand dat je de hele zomer niet kunt regelen HA.

<3
Oei, waar komt dit vanaf?
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Hm, de huishoudster vond ik wel vreemd, maar ik snapte haar functie in het geheel wel beter. Die brandweercommandant kwam echt totaal uit het niets vallen.
Dat was ook de bedoeling wel hoor. Dat hij echt iemand uit een andere wereld is, zegmaar. En het was ook ooit het idee om hem letterlijk uit de lucht te laten vallen, op de een of andere manier
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.