Oud 24-06-2010, 18:06
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Oud nieuws ftw!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Oud 24-06-2010, 18:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar baby's zijn niet saai! Ik heb vandaag nog met een baby in het park gewandeld en die heette tobias dus ik zong allemaal liedjes uit sweeney todd voor hem omdat het jongetje daar ook Tony heet.
Oud 24-06-2010, 18:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga het vorige topic wel doorspitten nu
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 18:08
Verwijderd
Ik ga bier, ijs, chips en nog meer food inslaan.
Oud 24-06-2010, 18:08
Verwijderd
@Martin: Goh, ik dacht dat je er wel een soort papiertje voor moest hebben. Ik begreep dat de vk's in de praktijk waar ik zit dat hadden, waardoor die ook zelf de 20-weken echo mogen doen.
Oud 24-06-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ga het vorige topic wel doorspitten nu
Heb ik ook gedaan, maar rivka heeft het vorige topic niet gepost dus het zal wel een grapje zijn
Oud 24-06-2010, 18:10
Verwijderd
Oh vraagje aan de heren: waarderen jullie het meer als een vrouw er superheet uitziet in een vrouwelijke outfit (maar wel oranje gadgets, armbanden, oorbellen en evt een beessie ) oooofff gewoon een oranje shirt & geen gezeur, want jullie moeten bier drinken?
Oud 24-06-2010, 18:10
Verwijderd
@N00dles:

Oud 24-06-2010, 18:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb vandaag 3,5 uur piano gespeeld en toen ik klaar was wist ik niet alleen niet hoe laat het was, ik wist ook niet meer welke dag het was en niet eens meer welke maand. Oei, pianospelen is niet goed voor je! Of misschien is 3,5 uur in een ruimte van meer dan 30 graden zitten zonder iets anders dan sangria te drinken wel niet goed voor je.
Oud 24-06-2010, 18:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@Martin: Goh, ik dacht dat je er wel een soort papiertje voor moest hebben. Ik begreep dat de vk's in de praktijk waar ik zit dat hadden, waardoor die ook zelf de 20-weken echo mogen doen.
Ja, je kunt er wel van uit gaan dat als een verloskundige echo's maakt dat hij/zij er een opleiding voor gehad heeft.

Helaas zijn er een hoop bedrijfjes die pretecho's maken zonder diagnostische waarde, en dan zorgt de uitspraak "kijk, het hartje klopt" vaak voor valse geruststelling, terwijl andere symptomen kunnen worden gemist. Het is gewoon geldklopperij, maar tegenwoordig willen steeds meer ouders een dvd van de echo, of een 3D echo gelaserd in een blok glas ofzo...
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil even aan het vorige topic toevoegen dat kinderen juist ontzettend egoïstisch en immoreel zijn, en helemaal niet mooi en lief. Als kinderen of baby's aan de macht zouden zijn, zou er echt constant oorlog en honger zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, je kunt er wel van uit gaan dat als een verloskundige echo's maakt dat hij/zij er een opleiding voor gehad heeft, maarja, dat neemt niet weg dat er een hoop bureau's zijn die echo's maken zonder dat die een diagnostische waarde hebben, en dan zorgt de uitspraak "kijk, het hartje klopt" vaak voor valse geruststelling, terwijl andere symptomen kunnen worden gemist.
Ja maar alleen pretecho's toch? Ik neem aan dat de SEO (zo heet dat toch) wel door een ehh meer professional gedaan wordt.
Oud 24-06-2010, 18:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja maar alleen pretecho's toch? Ik neem aan dat de SEO (zo heet dat toch) wel door een ehh meer professional gedaan wordt.
Ja, dat zeg ik toch! Gewoon door een verloskundige die een echo-opleiding heeft gedaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wil even aan het vorige topic toevoegen dat kinderen juist ontzettend egoïstisch en immoreel zijn, en helemaal niet mooi en lief. Als kinderen of baby's aan de macht zouden zijn, zou er echt constant oorlog en honger zijn.
Enkele uitzonderingen daargelaten. Die van Moz wordt vast leuk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even aan het vorige topic toevoegen dat kinderen juist ontzettend egoïstisch en immoreel zijn, en helemaal niet mooi en lief. Als kinderen of baby's aan de macht zouden zijn, zou er echt constant oorlog en honger zijn.
En kinderen zijn doorgaans ook nog eens racisten. Het zou inderdaad geen feest worden.
Oud 24-06-2010, 18:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Haase maakt het Nadal noch knap lastig op zijn eigen service
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Enkele uitzonderingen daargelaten. Die van Moz wordt vast leuk.
Hee, heb je nou eigenlijk je rijbewijs al gehaald?
Oud 24-06-2010, 18:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil even aan het vorige topic toevoegen dat kinderen juist ontzettend egoïstisch en immoreel zijn, en helemaal niet mooi en lief. Als kinderen of baby's aan de macht zouden zijn, zou er echt constant oorlog en honger zijn.
Maar nu is er ook heel veel honger en oorlog!
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 24-06-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Oh vraagje aan de heren: waarderen jullie het meer als een vrouw er superheet uitziet in een vrouwelijke outfit (maar wel oranje gadgets, armbanden, oorbellen en evt een beessie ) oooofff gewoon een oranje shirt & geen gezeur, want jullie moeten bier drinken?
Joehoe!
Oud 24-06-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeg ik toch! Gewoon door een verloskundige die een echo-opleiding heeft gedaan.
Oh ok dan begreep ik je niet
Oud 24-06-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Enkele uitzonderingen daargelaten. Die van Moz wordt vast leuk.
Een leuk immoreel egoïstje
Oud 24-06-2010, 18:18
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Die service van Haase<3
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
@N00dles:

[filmpje]
Ah
Oud 24-06-2010, 18:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik typ regelmatig enorme posts in dit topic die compleet worden genegerd.
Oud 24-06-2010, 18:19
Verwijderd
Twee jongetjes zijn voor de deur aan het voetballen. Ik sta op het balkon de was op te hangen. Ze zijn een beetje aan het kutten met die bal. Een van die jongetjes zegt 'check deze!'. Hij knalt die bal richting de deur. Net op dat moment komt er een klein menneke van een jaar of vier naar buiten. Bal vol op z'n gezicht.
Advertentie
Oud 24-06-2010, 18:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ok dan begreep ik je niet
Ik moet me wat genuanceerder uitdrukken, anders ga ik je nog ongerust maken. Mijn docent waarschuwde ons altijd dat zwangere vrouwen veel gevoeliger zijn voor negatieve berichtgeving en zich veel sneller druk maken.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar nu is er ook heel veel honger en oorlog!
Met kinderen nog meer. Over het algemeen zijn ze een soort Hitlers. Behalve dan dat Hitler lief was voor dieren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:19
Verwijderd
Dat hele saaie Wimbledon wordt behoorlijk overschaduwd door het WK heb ik zo het idee
Oud 24-06-2010, 18:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hee, heb je nou eigenlijk je rijbewijs al gehaald?
Nee, maar ik heb ook al heel lang geen les meer. Het werd wat teveel gedoe, dus ik ga er later nog wel mee verder.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met kinderen nog meer. Over het algemeen zijn ze een soort Hitlers. Behalve dan dat Hitler lief was voor dieren.
Vergeet de snelwegen niet!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
ik typ regelmatig enorme posts in dit topic die compleet worden genegerd.
Worden ze zwartgemaakt?
Oud 24-06-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
ik typ regelmatig enorme posts in dit topic die compleet worden genegerd.
Aandacht?
Oud 24-06-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Worden ze zwartgemaakt?
Je was me voor!

Fizzle, jij negeert juist mijn vragen over het weerwolfspel!
Oud 24-06-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me wat genuanceerder uitdrukken, anders ga ik je nog ongerust maken. Mijn docent waarschuwde ons altijd dat zwangere vrouwen veel gevoeliger zijn voor negatieve berichtgeving en zich veel sneller druk maken.
Ik ben gelukkig niet zo'n angstig kippetje Las laatst nog iemand die had gehoord dat je eten extra goed moest wassen, en die zich afvroeg of je fruit ook aan de binnenkant moest wassen :') en dat ze een slok thee had genomen met een bepaald kruidje erin. Ze had hem gelijk uitgespuugd en haar mond gespeold maar kon dat kwaad??????????????
Oud 24-06-2010, 18:21
Verwijderd
Dat voetballen is geen enkel probleem. Af en toe een enorme knal door het trappenhuis. Dat jankende kind is veel vervelender, .
Oud 24-06-2010, 18:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vergeet de snelwegen niet!
Oh ja, die zouden ze ook niet bouwen. Alleen maar krakkemikkige achtbanen, waar ze katten aan vastbinden met hun staart.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 24-06-2010, 18:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben gelukkig niet zo'n angstig kippetje Las laatst nog iemand die had gehoord dat je eten extra goed moest wassen, en die zich afvroeg of je fruit ook aan de binnenkant moest wassen :') en dat ze een slok thee had genomen met een bepaald kruidje erin. Ze had hem gelijk uitgespuugd en haar mond gespeold maar kon dat kwaad??????????????
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja, die zouden ze ook niet bouwen. Alleen maar krakkemikkige achtbanen, waar ze katten aan vastbinden met hun staart.
Maar als je het jeugdjournaal en KvK moet geloven dan zijn kinderen tussen de 8 en 14 juist heel idealistisch en pragmatisch ingesteld!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 18:23
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat hele saaie Wimbledon wordt behoorlijk overschaduwd door het WK heb ik zo het idee
Nou deze Wimbledon is tot nu toe (in tegenstelling tot het WK) echt geweldig
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 18:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar als je het jeugdjournaal en KvK moet geloven dan zijn kinderen tussen de 8 en 14 juist heel idealistisch en pragmatisch ingesteld!
Ja, dat is ook een beetje de leeftijd waarop de ethiek verschijnt. Maar ook met dat naïeve idealisme kom je niet ver.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:28
Verwijderd
Die kutkinderen hebben aarde op mijn balkon gegooid. Als ze dat doen nu de was er hangt, steek ik hun bal lek.
Oud 24-06-2010, 18:28
Verwijderd
Julius heeft nog een Friends-dvdtje van me. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik die nooit meer terugzie. ;x
Oud 24-06-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Nou deze Wimbledon is tot nu toe (in tegenstelling tot het WK) echt geweldig
Hmm, daar heb je een punt Maar hier zijn wel enkele spectaculaire wedstrijden hoor. Verder heb ik niet zoveel met tennis dus dat is bij voorbaat al niet zo spannend
Oud 24-06-2010, 18:35
Verwijderd
Die tenniswedstrijd is die nu al bezig die van 10 uur lang?
Oud 24-06-2010, 18:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Julius heeft nog een Friends-dvdtje van me. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik die nooit meer terugzie. ;x
Oh ja, dat is waar ook. Heb jij trouwens niet nog een boek over film van mij?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Die kutkinderen hebben aarde op mijn balkon gegooid. Als ze dat doen nu de was er hangt, steek ik hun bal lek.
Norse oude Jaeger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2010, 18:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je was me voor!

Fizzle, jij negeert juist mijn vragen over het weerwolfspel!
ik neger ze niet! ik lees ze, en overweeg dan ze te beantwoorden en besluit ni het tegendeel! dat is heel anders. ik heb mijn nagels roodwitblauw gelakt
Oud 24-06-2010, 18:40
Verwijderd
Op naar zwolle Fijne avond allemaal!
Oud 24-06-2010, 18:41
Verwijderd
Heeft iemand Fantasy Mission Force al gezien?
Oud 24-06-2010, 18:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik ga eens koken en me voorbereiden op een lege imax zaal zodadelijk
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.