Oud 24-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer is een OV-jaarkaart gratis?
Het kost mij niks en het is trouwens geen ov-jaarkaart, maar puur voor de trein.

En die kaart heb ik via m'n vaders werk, net zoals iedereen hier in het gezin. Hij is trouwens ook gewoon het hele jaar door elke dag geldig.
Advertentie
Oud 24-06-2010, 21:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het kost mij niks en het is trouwens geen ov-jaarkaart, maar puur voor de trein.

En die kaart heb ik via m'n vaders werk, net zoals iedereen hier in het gezin.
Wat doet jouw pappa dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:18
Verwijderd
Werken.
Oud 24-06-2010, 21:18
Verwijderd
Noh, zo'n kaart zou ik ook wel lusten.
Oud 24-06-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Het kost mij niks en het is trouwens geen ov-jaarkaart, maar puur voor de trein.

En die kaart heb ik via m'n vaders werk, net zoals iedereen hier in het gezin. Hij is trouwens ook gewoon het hele jaar door elke dag geldig.
Dan kost het je indirect toch wel wat - het is immers loon in natura en als je vader dat niet zou krijgen zou hij meer betaald krijgen, waar jij waarschijnlijk mede van zou profiteren.
Oud 24-06-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Wat heb jij dan voor een luxe abonnement Commendatore?

En wtf het is hier echt uitgestorven in de bios. Maar drie man ofzo.
Welke film ga je kijken Martin?
Oud 24-06-2010, 21:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Werken.
Joh. Dan vertel je het niet en laat je ons maar gewoon in onwetendheid achter!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Welke film ga je kijken Martin?
Toy Story 3 in de Imax.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:21
Verwijderd
Ach, zo boeiend is 1e klas niet. Meer kans om een zitplaats te krijgen, maar om nou te zeggen dat die stoeltjes zoveel beter of mooier of schoner zijn, mwah. In sommige treinen verschilt alleen de kleur van de bekleding
Oud 24-06-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Toy Story 3 in de Imax.
Oh gaaf. Ben benieuwd of het nog steeds zo leuk is als deel 1 en 2.

OT:
Gvd, ik hoor van 200 m afstand een vuvuzela vanuit mijn kamer
Oud 24-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Van der Vaart bakt er echt helemaal niks van.
van der baard huhuhu
Oud 24-06-2010, 21:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach, zo boeiend is 1e klas niet. Meer kans om een zitplaats te krijgen, maar om nou te zeggen dat die stoeltjes zoveel beter of mooier of schoner zijn, mwah. In sommige treinen verschilt alleen de kleur van de bekleding
Nou, ik vind de 2e klas stoelen in die nieuwe dubbeldekkers dus niet echt heel erg lekker zitten, zeker niet als je er een uur in moet. En in die wat oudere intercity's kon je veel beter nog even een dutje doen.

En in de eerste klas zit je lekker ruim en comfortabel, er is altijd plek en je kunt je laptop opladen.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:27
Verwijderd
Ik vind het altijd zo'n deceptie als we niet in het oranje spelen. Is veel minder leuk.
Oud 24-06-2010, 21:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh gaaf. Ben benieuwd of het nog steeds zo leuk is als deel 1
Ik ben benieuwd, maargoed, ik ben nog nooit teleurgesteld door een Pixar film, zelfs niet door Cars.

En jezus er zitten nog geen tien mensen in de zaal, genoeg ideale plekjes te kiezen, komt er zo'n kneus aan die het stoelnummertje dat op zijn ticket staat opeist.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:28
Verwijderd
Oud 24-06-2010, 21:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Kutwedstrijd. En Martin, vind je het gek?
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd, maargoed, ik ben nog nooit teleurgesteld door een Pixar film, zelfs niet door Cars.

En jezus er zitten nog geen tien mensen in de zaal, genoeg ideale plekjes te kiezen, komt er zo'n kneus aan die het stoelnummertje dat op zijn ticket staat opeist.
Haha. bij jou? Ik zou hem vriendelijk vragen op te tiefen. /internetheld
Oud 24-06-2010, 21:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kutwedstrijd. En Martin, vind je het gek?
Ik vind het niet gek dat de zaal bijna leeg is (hoewel er nu toch een man of dertig zijn) maar wel dat iemand klaagt over dat "zijn" stoel bezet is terwijl er meer dan genoeg ruimte is.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Haha geweldig een van mijn vrienden is Italiaans
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Kutwedstrijd. En Martin, vind je het gek?
't Stelt alweer niet zoveel voor. Maar Kameroen is verrassend gevaarlijk bij vlagen.
Oud 24-06-2010, 21:30
Verwijderd
Het begint weer
Oud 24-06-2010, 21:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind het niet gek dat de zaal bijna leeg is (hoewel er nu toch een man of dertig zijn) maar wel dat iemand klaagt over dat "zijn" stoel bezet is terwijl er meer dan genoeg ruimte is.
Ach die mensen hou je altijd.

Maar 30 man is nog aardig wat, voetbalhaters hou je altijd blijkbaar
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 21:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
't Stelt alweer niet zoveel voor. Maar Kameroen is verrassend gevaarlijk bij vlagen.
Stekelenburg staat er zeer prima bij
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 21:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha. bij jou? Ik zou hem vriendelijk vragen op te tiefen. /internetheld
Nee dat weer niet, want dat zou ik ook gezegd hebben.

Maar het begint! Tot straks.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet gek dat de zaal bijna leeg is (hoewel er nu toch een man of dertig zijn) maar wel dat iemand klaagt over dat "zijn" stoel bezet is terwijl er meer dan genoeg ruimte is.
Misschien is het wel z'n lievelingsplaats en koopt hij altijd expres een kaartje voor precies die stoel. Als er toch genoeg ruimte is zou ik wel gewoon opstaan voor die man, mag 'ie fijn op z'n stoeltje.

Mensen die in een compleet lege zaal toch direct voor je (of zelfs direct náást je) gaan zitten zijn vervelender.
Oud 24-06-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ach die mensen hou je altijd.

Maar 30 man is nog aardig wat, voetbalhaters hou je altijd blijkbaar
Ik weet dat het overdreven is, maar ik denk altijd: "wauw, dat er nog gewoon mensen buiten lopen op dit moment terwijl de wedstrijd bezig is "
Oud 24-06-2010, 21:34
Verwijderd
Nja, ben weer kijken.
Oud 24-06-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het wel z'n lievelingsplaats en koopt hij altijd expres een kaartje voor precies die stoel. Als er toch genoeg ruimte is zou ik wel gewoon opstaan voor die man, mag 'ie fijn op z'n stoeltje.

Mensen die in een compleet lege zaal toch direct voor je (of zelfs direct náást je) gaan zitten zijn vervelender.
haha ik neem me altijd voor om dat laatste te doen, in een bijna lege treincoupe tegenover iemand of in een bijna lege zaal naast iemand zitten, of in een bijna lege kantine bij iemand aan tafel gaan zitten, om de reactie te zien maar ik kip er altijd uit.
Oud 24-06-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
haha ik neem me altijd voor om dat laatste te doen, in een bijna lege treincoupe tegenover iemand of in een bijna lege zaal naast iemand zitten, of in een bijna lege kantine bij iemand aan tafel gaan zitten, om de reactie te zien maar ik kip er altijd uit.
Nou, het overkomt mij heel vaak (want ik heb kennelijk een 'hoi kom naast me zitten/spreek me aan/verkoop me iets/ik geef geld aan zwervers en goede doelen/etc'-gezicht) en mijn reactie is altijd stoïcijns voor me uit staren in combinatie met innerlijke ergernis. Maar die zie je dus niet. Dus ik denk niet dat je spannende reacties gaat krijgen, mocht je 't een keer aandurven.
Oud 24-06-2010, 21:41
Verwijderd
Trouwens, als degene die naast me gaat zitten eruitziet als een neuroot of een fragiel meisje dan denk ik altijd dat ze niet in hun eentje durven te zitten. En dan vind ik het wel weer lief, want dan voel ik me helemaal zo'n beschermend figuur.

Behalve in de bioscoop, daar moet iedereen gewoon een eindje van mij af zitten als 't even kan.
Oud 24-06-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
haha ik neem me altijd voor om dat laatste te doen, in een bijna lege treincoupe tegenover iemand of in een bijna lege zaal naast iemand zitten, of in een bijna lege kantine bij iemand aan tafel gaan zitten, om de reactie te zien maar ik kip er altijd uit.
Tja, en als je als man zoiets doet ben je meteen een engerd! (nee, ik spreek niet uit ervaring)

Discriminatie!
Oud 24-06-2010, 21:42
Verwijderd
Hmm maar dan weet je dat ze naast je gaan zitten voor een praatje (of geld, of klandizie). Ik wil dan gewoon naast iemand gaan zitten zonder iets te zeggen gewoon mijn eigen dingen doen, maar dan in iemands personal space.

Citaat:
Tja, en als je als man zoiets doet ben je meteen een engerd! (nee, ik spreek niet uit ervaring)

Discriminatie!
Hmm zou ik niet óók een beetje een engerd zijn dan? Dat vraag ik me dus af
Oud 24-06-2010, 21:46
Verwijderd
Nee hoor, ik doel nu juist op mensen die precies doen wat jij zegt, naast je komen zitten in een lege ruimte en dan hun eigen ding doen in je, eh, personal space.
Oud 24-06-2010, 21:47
Verwijderd
ah ok hm nouja ik ben toch benieuwd. Ooit moet ik het uitproberen.

Later word ik vast zo'n vervelend vrouwtje dat overdreven geïnteresseerd praatjes gaat aanknopen met onbekenden!
Oud 24-06-2010, 21:48
Verwijderd
Als je je bevindingen na dit sociale experiment maar post
Oud 24-06-2010, 21:50
Verwijderd
Godver, hands, en dus gaat de bal op de stip
Oud 24-06-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Als je je bevindingen na dit sociale experiment maar post
zal ik doen!
Oud 24-06-2010, 21:51
Verwijderd
1-1, tot zover onze 0-score
Oud 24-06-2010, 21:51
Verwijderd
Ik wil deze heel heel graag.
Oud 24-06-2010, 21:52
Verwijderd
Kuyt eruit ipv vd Vaart
Oud 24-06-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil deze heel heel graag.
mmm

Ik wil stol leren maken precies zoals bakkerij Oonk het doet (dat is een bakkerij in Enschede, in 2008 waren ze Beste Bakker van Nederland). Ik heb het gisteren gegeten en toen heel goed opgelet. Volgens mij is het geheim dat er marsepein door het deeg zit. En op die ik had, zat verder kersengelei en een mengsel van room en meringue.
Oud 24-06-2010, 21:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Whatup met al die gele kaarten.
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 21:58
Verwijderd
Jaaaa, van der Vaart eruit en Robben erin! <3
Oud 24-06-2010, 21:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ach je kan hem ook overraten.
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-06-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Hmm zou ik niet óók een beetje een engerd zijn dan? Dat vraag ik me dus af
Nee, de mannen zullen denken dat je ze probeert te versieren en de vrouwen zullen je raar of irritant vinden, maar niet eng.
Oud 24-06-2010, 22:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg mijn hele poule naar de kloten door vandaag Dat was dus een teken van het universum dat ik niet moet gokken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 22:04
Verwijderd
omnomnom
Oud 24-06-2010, 22:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver, ik vind dat er niet echt lekker uit zien hoor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2010, 22:07
Verwijderd
Dat lijkt me goed te vreten.
Oud 24-06-2010, 22:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Omg wat een goal(L)
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.