Oud 25-06-2010, 15:11
Verwijderd
Go
Advertentie
Oud 25-06-2010, 15:12
Verwijderd
@ Martino: ja, maar dat is ook maar even leuk
Oud 25-06-2010, 15:13
Verwijderd
Ja dat moet je ook helemaal niet doen, want dan ga je je alleen maar vervelen en daar word je maar gefrustreerd van
Maar ik neem aan dat je wel gewoon blij voor 'm bent
Oud 25-06-2010, 15:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@ Martino: ja, maar dat is ook maar even leuk
Ach, dan zoek je weer een andere dagbesteding, ga je bij een tennisclub ofzo, of rotary, of golfen, of word je vrijwilliger ergens.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wil ook een vriend die >3000 per maand verdient
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:15
Verwijderd
Mijn moeder heeft een tijdje op het salaris van mijn vader geleefd terwijl ze echt duizend soorten hip vrijwilligerswerk deed een wereldwinkel op poten zetten en een benefietconcert organiseren enzo
Oud 25-06-2010, 15:15
Verwijderd
Mijn moeder heeft duisent jaar op het salaris van mijn vader geleefd. Maarja, ik moet toch iets gaan doen, want je weet nooit hoe lang je bij elkaar blijft.
Oud 25-06-2010, 15:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft duisent jaar op het salaris van mijn vader geleefd. Maarja, ik moet toch iets gaan doen, want je weet nooit hoe lang je bij elkaar blijft.
Inderdaad. Maar het hoeft niet meteen eoa moeilijke saaie opleiding te zijn of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2010, 15:17
Verwijderd
Ja, en voor jezelf ook

En ja, mijn moeder heeft óók zestien jaar op het salaris van mijn vader geleefd terwijl ze twee kinderen opvoedde, huismoederlijk vrijwilligerswerk deed (kinderkledingruilbeurs opzetten, leesmoeder zijn, dat soort dingen) en twee opleidingen afrondde. Maar dat is wat anders natuurlijk, toen had ze het druk
Oud 25-06-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, en voor jezelf ook

En ja, mijn moeder heeft óók zestien jaar op het salaris van mijn vader geleefd terwijl ze twee kinderen opvoedde, huismoederlijk vrijwilligers werk deed (kinderkleding ruilbeurs opzetten, leesmoeder zijn, dat soort dingen) en twee opleidingen afrondde. Maar dat is wat anders natuurlijk, toen had ze het druk
Als ik trouwens eenmaal kinderen heb, en ik kan het me veroorloven, dan ga ik niet werken hoor. Misschien pas weer als ze wat ouder zijn.
Oud 25-06-2010, 15:19
Verwijderd
Oh ik wel, maar ik ga dan ook een extreem toffe baan krijgen maar ik heb alle begrip voor mensen die niet werken als ze jonge kinderen hebben.
Oud 25-06-2010, 15:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Inderdaad. Maar het hoeft niet meteen eoa moeilijke saaie opleiding te zijn of zo.
ja, op die dagen dat je geen zin meer hebt in studeren, lijkt me het gewoon hebben van een nuttige dagbesteding al meer dan genoeg
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als ik trouwens eenmaal kinderen heb, en ik kan het me veroorloven, dan ga ik niet werken hoor. Misschien pas weer als ze wat ouder zijn.
Ik vind dat ook wel voorkeur hebben hoor, dat ouders zo veel mogelijk contact hebben met hun kinderen. Nouja, misschien een of twee dagen naar de kinderopvang als ze jonger zijn, voor het ontwikkelen van sociale vaardigheden enzo, en dan heb je ook een beetje tijd voor jezelf.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:20
Verwijderd
Zometeen Brazilië - Portugal!

Dat wordt hopelijk wat.
Oud 25-06-2010, 15:21
Verwijderd
Zullen we een fustje delen Stef?
Oud 25-06-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Zullen we een fustje delen Stef?
fustje?

edit: oh het is iets met bier ja hoor!
Oud 25-06-2010, 15:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
lorelei naamzoek, we moeten eigenlijk eens iets afspreken zodat ik die huisgenoot van jou eens kan zien! ik wil nu wel eens weten hoe veel we op elkaar lijken!
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:23
Verwijderd
Een fust á tien tot vijftig liter.
Ads door Google
Oud 25-06-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
lorelei naamzoek, we moeten eigenlijk eens iets afspreken zodat ik die huisgenoot van jou eens kan zien! ik wil nu wel eens weten hoe veel we op elkaar lijken!
Ik heb volgens mij over je gedroomd Martin, bedenk ik nu!
Oud 25-06-2010, 15:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
lorelei naamzoek, we moeten eigenlijk eens iets afspreken zodat ik die huisgenoot van jou eens kan zien! ik wil nu wel eens weten hoe veel we op elkaar lijken!
En dan kan ik gelijk even bij sann langs voor die foto's van Jive.

Citaat:
Ik heb volgens mij over je gedroomd Martin, bedenk ik nu!
Alweer?
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
En dan kan ik gelijk even bij sann langs voor die foto's van Jive.


Alweer
Alweer? Ik heb nog nooit eerder over je gedroomd hoor, of wel?
Maar het was niet echt boeiend, je liep volgens mij alleen even voorbij.
Oud 25-06-2010, 15:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh oke.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
En dan kan ik gelijk even bij sann langs voor die foto's van Jive.
Wat heb jij met Jive?


Mehhh, een kennisje/oud klasgenootje mailde dat er een kamer vrijkomt bij haar in huis, en of ik ingeschreven sta bij de SSH. Dus ik meteen erop, maar nu mailt ze al bijna drie dagen niet meer terug. *ongeduldig*
Oud 25-06-2010, 15:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat heb jij met Jive?
Ik ben al jaren heimelijk verliefd op Jive.

Citaat:
Mehhh, een kennisje/oud klasgenootje mailde dat er een kamer vrijkomt bij haar in huis, en of ik ingeschreven sta bij de SSH. Dus ik meteen erop, maar nu mailt ze al bijna drie dagen niet meer terug. *ongeduldig*
Weer terugmailen!

Oh, even over die kamer waar ik het over had, die komt waarschijnlijk pas over twee maanden ofzo vrij. Als ik zelf tegen die tijd in Utrecht of omgeving werk, dan wil ik hem natuurlijk wel zelf graag hebben, maar mocht ik hem niet nodig hebben, dan wil ik je best in contact brengen enzo, maar waarschijnlijk krijgt de oorspronkelijke huurder dan wel eerst de kans om nog een vervanger te zoeken. Ingewikkeld dus.

Ohja, en die kamer is in de buurt van het Neude. Is dat een goede locatie?
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:

Ohja, en die kamer is in de buurt van het Neude. Is dat een goede locatie?
Ja man, dat is het centrum!
Advertentie
Oud 25-06-2010, 15:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al jaren heimelijk verliefd op Jive.


Weer terugmailen!

Oh, even over die kamer waar ik het over had, die komt waarschijnlijk pas over twee maanden ofzo vrij. Als ik zelf tegen die tijd in Utrecht of omgeving werk, dan wil ik hem natuurlijk wel zelf graag hebben, maar mocht ik hem niet nodig hebben, dan wil ik je best in contact brengen enzo, maar waarschijnlijk krijgt de oorspronkelijke huurder dan wel eerst de kans om nog een vervanger te zoeken. Ingewikkeld dus.

Ohja, en die kamer is in de buurt van het Neude. Is dat een goede locatie?
Dat is een toplocatie ja, de Neude is hét centrum. Ik heb binnen vijf weken een kamer nodig. Maar alsnog bedankt dat je me in je achterhoofd houdt. Het leukste is natuurlijk dat jij gewoon óók in Utrecht komt wonen (dat komt Absinthe wellicht ook sneller deze kant op?) en dan zijn we een grote blije DK familie.
Oud 25-06-2010, 15:35
Verwijderd
Haha, I'm on a streak met poker. Ik ontdekte eergister 1 overgebleven euro op mijn Partypoker account, daarmee heb ik twee keer geblackjack gedaan, toen had ik 3 euro, toen een pokertoernooi, toen had ik 12 euro, toen nog één, 25 euro, en vandaag zit ik alweer op 70 euro.

Achja, je moet toch wat als je niet hoeft te werken en het buiten te warm is
Oud 25-06-2010, 15:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is een toplocatie ja, de Neude is hét centrum. Ik heb binnen vijf weken een kamer nodig. Maar alsnog bedankt dat je me in je achterhoofd houdt. Het leukste is natuurlijk dat jij gewoon óók in Utrecht komt wonen (dat komt Absinthe wellicht ook sneller deze kant op?) en dan zijn we een grote blije DK familie.
Ja dat weet ik ook wel.

Nouja, ik hoop gewoon dat Den Bosch iets wordt, dat lijkt me echt een hele leuke baan (en toch nog redelijk dicht bij utrecht ) Maar ik ga ook nog solliciteren bij het UMCU, dus wellicht dat ik die kamer wel nodig heb.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:37
Verwijderd
Woonde ik nog maar in Utrecht!
Oud 25-06-2010, 15:38
Verwijderd
Ik zag net trouwens die wedstrijd Portugal-Nederland uit 2006 terug, 14 gele kaarten en 4 rode, was echt een slagveld met heel veel venijn
Oud 25-06-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zag net trouwens die wedstrijd Portugal-Nederland uit 2006 terug, 14 gele kaarten en 4 rode, was echt een slagveld met heel veel venijn
Ja duh, echt vreselijk was dat. Waar heb je dat gezien dan?
Oud 25-06-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ja duh, echt vreselijk was dat. Waar heb je dat gezien dan?
Ik klikte door nadat ik die 1974 wedstrijd van jou zag. Ik dacht: even slechte herinneringen ophalen, en het werkte, want ik werd er weer chagrijnig van. Smerige kut-Figo.
Oud 25-06-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik klikte door nadat ik die 1974 wedstrijd van jou zag. Ik dacht: even slechte herinneringen ophalen, en het werkte, want ik werd er weer chagrijnig van. Smerige kut-Figo.
Ja, ik ga ook even kijken!
Oud 25-06-2010, 15:44
Verwijderd
Theodoor heeft geen huis meer!

Citaat:
Ik vind dat ook wel voorkeur hebben hoor, dat ouders zo veel mogelijk contact hebben met hun kinderen. Nouja, misschien een of twee dagen naar de kinderopvang als ze jonger zijn, voor het ontwikkelen van sociale vaardigheden enzo, en dan heb je ook een beetje tijd voor jezelf.
Maar er is naast de moeder en de opvang natuurlijk meestal nóg iemand die voor het kind kan zorgen
Oud 25-06-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ga ook even kijken!
Lekker ergeren. Maar daardoor was het stiekem wel een vermakelijke wedstrijd, ondanks onze uitschakeling
Ads door Google
Oud 25-06-2010, 15:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Theodoor heeft geen huis meer!



Maar er is naast de moeder en de opvang natuurlijk meestal nóg iemand die voor het kind kan zorgen
Ik zeg toch ook niet dat het perse de moeder moet zijn? Ik noem heel specifiek de ouderS.

En wat fijn voor Theodoor. Hebben jullie nu heel veel centjes over?
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Lekker ergeren. Maar daardoor was het stiekem wel een vermakelijke wedstrijd, ondanks onze uitschakeling
We speelden toen in het wit. Speelden we 2 jaar geleden tegen Rusland ook niet in het wit? Dan verliezen we gewoon!
Oud 25-06-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zag net trouwens die wedstrijd Portugal-Nederland uit 2006 terug, 14 gele kaarten en 4 rode, was echt een slagveld met heel veel venijn
Ik werd toen gewoon echt boos.
Oud 25-06-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
We speelden toen in het wit. Speelden we 2 jaar geleden tegen Rusland ook niet in het wit? Dan verliezen we gewoon!
En nu dus weer.
Oud 25-06-2010, 15:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sarah, ik weet niet hoeveel Theodoor heeft overgehouden aan het huis, maar misschien is dit iets voor jullie:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2278084...dorp-koop.html
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik werd toen gewoon echt boos.
Het Nederlands elftal was ook geen lievertje, maar de Portugezen kwamen 2x weg met zware overtredingen IN het strafschopgebied Die karatetrap tegen Robbens borst en de schop tegen Van der Sars () hoofd had twee keer rood moeten opleveren.
Oud 25-06-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat het perse de moeder moet zijn? Ik noem heel specifiek de ouderS.

En wat fijn voor Theodoor. Hebben jullie nu heel veel centjes over?
Snap ik, maar het was in reactie op Stefenootjes thuismoederwens dus ik wou gewoon de mogelijkheid vóór zijn ik ben erg begaan met vaders die over het hoofd worden gezien

En dat hebben we nouja hij dan, want we hebben aparte rekeningen. Maar hij gaat er een mooie spaarrekening voor zoeken en alles daarop zetten als aanbetaling voor een huis ooit, dus dan wordt het van ons . Al vind ik eigenlijk dat hij een deel ervan gewoon de komende twee jaar moet gebruiken als hij pabo doet, zodat hij niet zo veel uren hoeft te werken.
Citaat:
Sarah, ik weet niet hoeveel Theodoor heeft overgehouden aan het huis, maar misschien is dit iets voor jullie:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2278084...dorp-koop.html

dat is niet eens zo duur voor een dorp maar het huis was een rijtjeshuis dat half was afbetaald dus dit is toch nog wel buiten zijn budget
Oud 25-06-2010, 15:51
Verwijderd
Mijn bierenplannen worden in de war geschopt.
Oud 25-06-2010, 15:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:

dat is niet eens zo duur voor een dorp maar het huis was een rijtjeshuis dat half was afbetaald dus dit is toch nog wel buiten zijn budget
Nouja, volgensmij tel je op sommige plaatsen voor een rijtjeshuis al gauw een ton of drie, vier neer, dus dan kom je al in de buurt.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-06-2010, 15:57
Verwijderd
Op sommige plaatsen wel! In een volksbuurt in Enschede niet
Oud 25-06-2010, 15:59
Verwijderd
boys willen dit & dat
regelen iedereen en hebben meisjes zat
hosselen hier en daar- hebben alles voor elkaar
eeeuh back to reallife je loopt weer te dromen
het word tijd dat jullie ''smoothboys'' achter de waarheid komen
100 chicks? waar zijn ze dan?
er is niemand die jij ''regelen'' kan
grote praatjes op MSN we zullen zien
haha je bent verlegen, je zegt alleen hoi
geeft niet hoor, je bent nog klein
maar je zult nooit een echte man zijn

Foto beschrijving van een of andere chick
Naamzoek: Sigmund, JasperJD, Sherlock
Oud 25-06-2010, 15:59
Verwijderd
Ik wil eigenlijk ook wel later iemand die mij onderhoudt zodat ik mij met belangrijke zaken in het leven kan bezig houden, boeken lezen en wijn drinken enzo.
Oud 25-06-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het Nederlands elftal was ook geen lievertje, maar de Portugezen kwamen 2x weg met zware overtredingen IN het strafschopgebied Die karatetrap tegen Robbens borst en de schop tegen Van der Sars () hoofd had twee keer rood moeten opleveren.
Inderdaad. Ik word gewoon weer kwaad nu ik er naar kijk. We hebben ook zoveel kansen gehad en niet benut! We hadden gewoon echt kunnen winnen.

edit: het is nog erger dan ik me herinner! Er zijn ook telkens opstootjes en gevechten!

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 16:13.
Oud 25-06-2010, 16:11
Verwijderd
huhuhu van der sars
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.