Oud 28-06-2010, 11:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens mij niet Fizzle, want je hebt nog geen verantwoording afgelegd over waarom iemand die toegeeft vals te spelen geen rode kaart krijgt. Wat mij betreft kun je die rode kaart alsnog wel uitdelen, hoor.
Maar ik weet dus helemaal niet eens wat er gebeurd is.
Advertentie
Oud 28-06-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik kom even pauze houden bij jullie
en hoi.
Oud 28-06-2010, 11:47
Verwijderd
Jongens, wat maakt het uit. Dat spel is geweest, DP zal het vast nooit meer doen, dit spel doet hij niet mee dus heeft hij zijn evt. rode kaart ingezet. Klaar.
Oud 28-06-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Maar ik weet dus helemaal niet eens wat er gebeurd is.
Dan ben je wel erg vergeetachtig, maar je kan ook het topic wel teruglezen - ik heb je de link gepm'd. Maar als iemand zelf toegeeft vals te spelen hoeft er toch ook niets meer bekeken of besproken te worden? Ik begrijp niet zo goed waarom je het jezelf zo lastig maakt, want ik blijf er gerust tot in den eeuwigheid op terugkomen.
Oud 28-06-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Tentamens gehad?
nee vanmiddag. En morgen, maar ik denk dat ik die van morgen volgende week ga maken, in de her
Oud 28-06-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat maakt het uit. Dat spel is geweest, DP zal het vast nooit meer doen, dit spel doet hij niet mee dus heeft hij zijn evt. rode kaart ingezet. Klaar.
Ja, zo werkt het natuurlijk niet, je gaat ook niet vrijuit voor moord als je een tijdje in een kelder gaat zitten.
Oud 28-06-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo werkt het natuurlijk niet, je gaat ook niet vrijuit voor moord als je een tijdje in een kelder gaat zitten.
<3

Ik vind het lullig dat het zo gaat, aangezien er wel meer mensen een fout maken en dan een spel niet mee mogen doen.
Maar als het zo gaat, dan gaat het zo hoewel ik het geen goede keus vind en ook jammer voor andere spelers.
Oud 28-06-2010, 11:50
Verwijderd
waarom maak je je er eigenlijk zo druk om kazet?
Oud 28-06-2010, 11:50
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Wat is er gebeurd? /sukkel
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo werkt het natuurlijk niet, je gaat ook niet vrijuit voor moord als je een tijdje in een kelder gaat zitten.
Oud 28-06-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
waarom maak je je er eigenlijk zo druk om kazet?
Waarom denk je dat ik me er druk om maak?
Oud 28-06-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom denk je dat ik me er druk om maak?
Dat vraag ik me dus af. Je speelt zelf nooit mee toch?
Oud 28-06-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik me dus af. Je speelt zelf nooit mee toch?
Jawel, alleen niet recent. Als LP meedoet zal ik sowieso niet meespelen om de schijn van vals spelen of informatie lekken te vermijden (in tegenstelling tot bepaalde andere mensen).
Oud 28-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Jawel, alleen niet recent. Als LP meedoet zal ik sowieso niet meespelen om de schijn van vals spelen of informatie lekken te vermijden (in tegenstelling tot bepaalde andere mensen).
Ok, ik wist niet dat je meegespeeld had. Verder ben ik het overigens eens dat er sancties horen te staan op valsspelen, of wat daar op lijkt, maar ik ben ook van mening dat dat gelijk moet gebeuren, we zijn inmiddels een maand ofzo verder dus wat mij betreft is het wel klaar.
Oud 28-06-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik wist niet dat je meegespeeld had. Verder ben ik het overigens eens dat er sancties horen te staan op valsspelen, of wat daar op lijkt, maar ik ben ook van mening dat dat gelijk moet gebeuren, we zijn inmiddels een maand ofzo verder dus wat mij betreft is het wel klaar.
Het is natuurlijk wel de omgekeerde wereld om mensen te gaan belonen als de spelleider zijn plicht verzaakt. De sanctie had inderdaad meteen plaats moeten vinden, Fizzle en flyaway hebben dit geweigerd, en daarom kom ik er periodiek op terug over waarom ze gaan sanctie hebben uitgedeeld in een situatie die er wel om vroeg.
Oud 28-06-2010, 11:58
Verwijderd
Waarom is er toen niks aan gedaan dan?
Of overlegt?
Oud 28-06-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk wel de omgekeerde wereld om mensen te gaan belonen als de spelleider zijn plicht verzaakt. De sanctie had inderdaad meteen plaats moeten vinden, Fizzle en flyaway hebben dit geweigerd, en daarom kom ik er periodiek op terug over waarom ze gaan sanctie hebben uitgedeeld in een situatie die er wel om vroeg.
Prima, dat is je goed recht dan ben ik weer op de hoogte.
Oud 28-06-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom is er toen niks aan gedaan dan?
Of overlegt?
Dat probeer ik dus telkens van Fizzle te weten te komen.
Oud 28-06-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Jawel, alleen niet recent. Als LP meedoet zal ik sowieso niet meespelen om de schijn van vals spelen of informatie lekken te vermijden (in tegenstelling tot bepaalde andere mensen).
Die bepaalde andere mensen moeten dat gewoon lekker zelf weten, ik vertrouw er wel op dat die eerlijk spelen.
Oud 28-06-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Die bepaalde andere mensen moeten dat gewoon lekker zelf weten, ik vertrouw er wel op dat die eerlijk spelen.
Hiermee eens trouwens, ik heb ook de helft van het deelnemersveld ofzo (nou ja een kwart) in mijn msn, en dat geldt voor veel spelers. Je moet er maar op vertrouwen dat iedereen eerlijk speelt, anders kun je net zo goed helemaal niet meer meespelen
of gelijk alle functies openbaar posten
Oud 28-06-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Die bepaalde andere mensen moeten dat gewoon lekker zelf weten, ik vertrouw er wel op dat die eerlijk spelen.
Nou ja, er kan ook per ongeluk informatie gelekt worden, is bijvoorbeeld ook eens gebeurd toen Uice hier was bij een meeting. Daarom vind ik het niet verstandig om het wwspel te spelen samen met mensen die je regelmatig IRL ziet.
Oud 28-06-2010, 12:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Tegen die tijd zijn we het een beetje vergeten om er nog wat aan te doen, maar ik vind dat DP inderdaad een rode kaart verdiend heeft. Hij weet heus wel wat mag en wat niet.

Dus, DP krijgt rode kaart, ja?
Oud 28-06-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tuintje in mijn hart, en alleeeen voor jou.
[afbeelding]
godver wat een mooi dingetje!
Oud 28-06-2010, 12:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahaha wat een gewhine.

Om het maar even duidelijk te maken, ik was wolf dat spel en had Queasy toen die dood was gevraagd of ze mij nou wel of niet had opgevraagd, omdat ze zo wisselend over mij postte. Het was een domme spontane actie uit nieuwsgierigheid, waarbij ik geen enkele zinvolle informatie kon krijgen, maar desalniettemin niet had moeten doen. De Spelleiders hebben blijkbaar besloten dat het een stom foutje van me was en verder geen intentie tot valsspelen en hebben het zodoende bij een waarschuwing gelaten, en dus geen rode kaart. Of dat terecht is of niet mag iedereen voor zichzelf beslissen verder, er is besloten dat er geen rode kaart werd gegevens en that's it.

En ik ben het nou wel zat dat Kazet daar nou nog over loopt te janken, zeker aangezien hij dat spel zelf en het spel erna niet eens meedeed en ik nu niet meedoe. Kap erover, pff.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tegen die tijd zijn we het een beetje vergeten om er nog wat aan te doen, maar ik vind dat DP inderdaad een rode kaart verdiend heeft. Hij weet heus wel wat mag en wat niet.

Dus, DP krijgt rode kaart, ja?
Ik weet nog steeds niet wat er nu gebeurd is waardoor hij een rode kaart krijgt. Maar goed, prima, als het dan nu opgelost is.
Oud 28-06-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Tegen die tijd zijn we het een beetje vergeten om er nog wat aan te doen, maar ik vind dat DP inderdaad een rode kaart verdiend heeft. Hij weet heus wel wat mag en wat niet.

Dus, DP krijgt rode kaart, ja?
Ok, prima, jammer dat dat zo lang heeft moeten duren.
Oud 28-06-2010, 12:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tegen die tijd zijn we het een beetje vergeten om er nog wat aan te doen, maar ik vind dat DP inderdaad een rode kaart verdiend heeft. Hij weet heus wel wat mag en wat niet.

Dus, DP krijgt rode kaart, ja?
Ik heb je hier toen al over gepm'd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, er kan ook per ongeluk informatie gelekt worden, is bijvoorbeeld ook eens gebeurd toen Uice hier was bij een meeting. Daarom vind ik het niet verstandig om het wwspel te spelen samen met mensen die je regelmatig IRL ziet.
Dan worden het saaie spellen, want dan valt er nogal wat af. Sann, Lorelei en ik zouden dan ook nooit samen kunnen spelen. Eén voorbeeld van Julius die even niet oplette/nadacht, maakt niet dat anderen dat ook niet zouden doen.
Oud 28-06-2010, 12:07
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja, maar als frequent speler weet jij heus wel dat het niet had gemogen, en had je er wel degelijk informatie uit kunnen halen.
Vandaar dat een sanctie best op zijn plaats is, in mijn ogen.
Oud 28-06-2010, 12:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ok, prima, jammer dat dat zo lang heeft moeten duren.
ja nou is het klaar, okee?
Oud 28-06-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Dan worden het saaie spellen, want dan valt er nogal wat af. Sann, Lorelei en ik zouden dan ook nooit samen kunnen spelen. Eén voorbeeld van Julius die even niet oplette/nadacht, maakt niet dat anderen dat ook niet zouden doen.
Ja, ik wil ook niet zeggen dat het niet mag o.i.d., maar LP is hier vaak hele dagen, en dan is het lastiger om "stiekem" in het wwspel te posten.
Oud 28-06-2010, 12:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar als frequent speler weet jij heus wel dat het niet had gemogen, en had je er wel degelijk informatie uit kunnen halen.
Vandaar dat een sanctie best op zijn plaats is, in mijn ogen.
Ook hier heb ik je toen al over gepm'd. Inclusief mijn persoonlijke mening over jullie rol in dat spel, als je dat vergeten bent.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:08
Verwijderd
weerwolfspel schmeerwolfspel
Oud 28-06-2010, 12:08
Verwijderd
Het hele argument van "geen informatie" is ook wel vreemd hč DP. Je gaat ook niet vrijuit voor een roofmoord als de buit waardeloos blijkt te zijn.
Oud 28-06-2010, 12:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het hele argument van "geen informatie" is ook wel vreemd hč DP. Je gaat ook niet vrijuit voor een roofmoord als de buit waardeloos blijkt te zijn.
Het was van te voren (ongeacht of ze me wel of niet had opgevraagd) nutteloze informatie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ook hier heb ik je toen al over gepm'd. Inclusief mijn persoonlijke mening over jullie rol in dat spel, als je dat vergeten bent.
Wij hadden toen inderdaad een PM vlak voor half negen al gestuurd, dat was niet handig nee.
Maar dat is geen reden om wat jij deed door de vingers te zien.
Oud 28-06-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wil ook niet zeggen dat het niet mag o.i.d., maar LP is hier vaak hele dagen, en dan is het lastiger om "stiekem" in het wwspel te posten.
Mja dat kan ik me voorstellen inderdaad
Oud 28-06-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Het was van te voren (ongeacht of ze me wel of niet had opgevraagd) nutteloze informatie.
Dan had je het ook niet hoeven vragen?
Oud 28-06-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
weerwolfspel schmeerwolfspel
Oud 28-06-2010, 12:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zijn we er nu klaar mee jongens?
Oud 28-06-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Zijn we er nu klaar mee jongens?
Wat mij betreft wel.
Oud 28-06-2010, 12:12
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Hoi jongens!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 28-06-2010, 12:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wij hadden toen inderdaad een PM vlak voor half negen al gestuurd, dat was niet handig nee.
Maar dat is geen reden om wat jij deed door de vingers te zien.
*kuch* Je hebt daarmee de uitslag en het gehele spel beďnvloed. Prima als je dát wilt afdoen als 'niet zo handig', maar misschien is het slim om even na te denken voor je nu wat post.

Citaat:
Dan had je het ook niet hoeven vragen?
"Nieuwsgierigheid"
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:13
Verwijderd
Overigens dacht ik dat DP en Queasy contact hadden gehad toen ze beide nog in het spel zaten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar welk voordeel had DP hier mee kunnen halen? Het is niet helemaal zuiver, maar echt vals spelen vind ik het eigenlijk ook niet.
Oud 28-06-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wil ook niet zeggen dat het niet mag o.i.d., maar LP is hier vaak hele dagen, en dan is het lastiger om "stiekem" in het wwspel te posten.
Nee, goed, dat is iets dat je zelf moet beoordelen. Maar om het over 'bepaalde andere spelers' te hebben die misschien een heel andere situatie hebben. Niet zo vaak over de vloer bij elkaar, niet een computer midden in de kamer, etc.
Oud 28-06-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
*kuch* Je hebt daarmee de uitslag en het gehele spel beďnvloed. Prima als je dát wilt afdoen als 'niet zo handig', maar misschien is het slim om even na te denken voor je nu wat post.

"Nieuwsgierigheid"
Ik vind het niet nodig om nu met modder te gaan gooien DP
Oud 28-06-2010, 12:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het niet nodig om nu met modder te gaan gooien DP
Ik heb haar dat toen ook al gepm'd, lieve Sann. En toen heeft ze gezegd dat ik het niet meer moest doen maar dat het verder niet zoveel uitmaakte, of iets in die strekking. Nu gaat ze met een zwaktebod met Kazet mee zeggen dat ik alsnog maar een sanctie moet krijgen en geeft ze zelf aan wat er gebeurd is, dan leg ik het ook even uit. Dit hele gesprek had sowieso per pm moeten gebeuren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, goed, dat is iets dat je zelf moet beoordelen. Maar om het over 'bepaalde andere spelers' te hebben die misschien een heel andere situatie hebben. Niet zo vaak over de vloer bij elkaar, niet een computer midden in de kamer, etc.
Ik doelde daarmee vooral op wammus en testout, zaten die niet samen in een spel laatst? Vind ik niet kunnen eigenlijk. Maar goed, als er geen bewijs is voor lekken of vals spelen vind ik ook wel dat ze het voordeel van de twijfel moeten krijgen.
Oud 28-06-2010, 12:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hou eens op met dat geaanval. Dat is voor niemand leuk. Het is klaar!
Oud 28-06-2010, 12:18
Verwijderd
hoiiiiiiiiiiiii is hier nog iets spannends gebeurd terwijl ik weg was?!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.