Oud 28-06-2010, 12:18
Verwijderd
weerwolfspel afschaffen! *met olie smijt*
Advertentie
Oud 28-06-2010, 12:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
*kuch* Je hebt daarmee de uitslag en het gehele spel beïnvloed. Prima als je dát wilt afdoen als 'niet zo handig', maar misschien is het slim om even na te denken voor je nu wat post.

"Nieuwsgierigheid"
Misschien handig als jij even nadenkt voor je wat lulligs post, dit is natuurlijk geen manier om iets op te lossen.

En alles beinvloedt het spel, ook jouw PM. En dat hoor je best te weten.
Oud 28-06-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde daarmee vooral op wammus en testout, zaten die niet samen in een spel laatst? Vind ik niet kunnen eigenlijk. Maar goed, als er geen bewijs is voor lekken of vals spelen vind ik ook wel dat ze het voordeel van de twijfel moeten krijgen.
Die speelden in dit spel ook allebei (maar testout is er al uit). Ik vind het wel kunnen. Als je er goede afspraken over kan maken en er allebei goed op let, moet het te doen zijn, volgens mij. Ik kan het me voorstellen dat het bij jullie anders is als je de hele dag op elkaars lip zit en de computer staat in de woonkamer, maar jij kunt toch niet weten hoe het er bij hen thuis aan toe gaat?
Oud 28-06-2010, 12:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien handig als jij even nadenkt voor je wat lulligs post, dit is natuurlijk geen manier om iets op te lossen.

En alles beinvloedt het spel, ook jouw PM. En dat hoor je best te weten.
Nee hoor, ik heb niks gezegd, tot jij in dit topic ineens over mij begon. Pm, eh?

Ja, en de Spelleiders horen ver van elke beïnvloeding vandaan te blijven. Dat hoor je, zeker als Spelleider, best te weten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2010, 12:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jongens, kunnen we dit achter ons laten? Ik denk dat DP genoeg gezeik heeft gehad en dat dit kan gelden als sanctie, het is voor de meeste spelers iets te ver weggezakt om nog een zinnig oordeel te kunnen vellen.
Oud 28-06-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haar dat toen ook al gepm'd, lieve Sann. En toen heeft ze gezegd dat ik het niet meer moest doen maar dat het verder niet zoveel uitmaakte, of iets in die strekking. Nu gaat ze met een zwaktebod met Kazet mee zeggen dat ik alsnog maar een sanctie moet krijgen en geeft ze zelf aan wat er gebeurd is, dan leg ik het ook even uit. Dit hele gesprek had sowieso per pm moeten gebeuren.
Dat begreep ik. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met de gang van zaken, maar om nú terug te komen op een fout van de spelleiders omdat dit nu weer opgerakeld wordt, vind ik met modder gooien.

Verder vind ik inderdaad, zoals al eerder gezegd, dat dit een maand geleden gefixt had moeten worden en niet nu nog. Per pm inderdaad.
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
hoiiiiiiiiiiiii is hier nog iets spannends gebeurd terwijl ik weg was?!
er wordt ruzie gemaakt over het weerwolfspel

Hoe was spanje?!
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Boo-hoo-hoo.
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Oke einde verhaal. Volgende keer zinvol om zo als gewoonlijk meteen iets te doen?
Wat mij betreft is het verder klaar.
En kunnen we over het weer en vlindertjes posten.
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
weerwolfspel afschaffen! *met olie smijt*
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
weerwolfspel afschaffen! *met olie smijt*
Oud 28-06-2010, 12:21
Verwijderd
Ik heb je gemist hoor Babs.
Oud 28-06-2010, 12:22
Verwijderd
Eh waarom is er een vette discussie gaande omdat iemand een maand geleden onopzettelijk valsspeelde bij een spelletje? het is een spelletje. En het is een maand geleden. En het is nou niet alsof hij er iemand een grote prijs mee heeft afgetroggeld ofzo.
Oud 28-06-2010, 12:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Nee hoor, ik heb niks gezegd, tot jij in dit topic ineens over mij begon. Pm, eh?

Ja, en de Spelleiders horen ver van elke beïnvloeding vandaan te blijven. Dat hoor je, zeker als Spelleider, best te weten.
Jij begon over die PM.

Als jij zo goed weet hoe het allemaal zit, hoe elke actie het spel kan beinvloeden en hoe een PM wel degelijk uit kan maken, wat zit je dan tegen ons te zeiken terwijl dezelfde argumenten tegen jou gemaakt kunnen worden?

Lees wat ik eerder zei, dan houden we hier over op, en ik vind je respectloos naar de spelleiders toe.
Oud 28-06-2010, 12:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eh waarom is er een vette discussie gaande omdat iemand een maand geleden onopzettelijk valsspeelde bij een spelletje? het is een spelletje. En het is een maand geleden. En het is nou niet alsof hij er iemand een grote prijs mee heeft afgetroggeld ofzo.
Omdat kazet hier al een maand over loopt te huilen.
Oud 28-06-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Eh waarom is er een vette discussie gaande omdat iemand een maand geleden onopzettelijk valsspeelde bij een spelletje? het is een spelletje. En het is een maand geleden. En het is nou niet alsof hij er iemand een grote prijs mee heeft afgetroggeld ofzo.
Heel erg qft.
Oud 28-06-2010, 12:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij begon over die PM.

Als jij zo goed weet hoe het allemaal zit, hoe elke actie het spel kan beinvloeden en hoe een PM wel degelijk uit kan maken, wat zit je dan tegen ons te zeiken terwijl dezelfde argumenten tegen jou gemaakt kunnen worden?

Lees wat ik eerder zei, dan houden we hier over op, en ik vind je respectloos naar de spelleiders toe.
Ik begrijp dat dit gaat over de keer dat ik een pm van de wolven kreeg 'wij eten zus en zo op' en toen stuurde ik een plaatje van een bbq terug. Ik stuur ook regelmatig een klein gedichtje in de stijl van het verhaal terug naar de wolven. Dat is gewoon een leuk dingetje dat ik graag doe. Het is zwak om dat als argument te gebruiken voor dit soort dingen, want het betekent niks.
Oud 28-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
er wordt ruzie gemaakt over het weerwolfspel

Hoe was spanje?!
dat had ik inmiddels in de gaten

het was echt geweldig! sevilla en granada zijn allebei super mooie en leuke steden vet veel gezien en ongelooflijk veel gefeest, heerlijk (L)
Oud 28-06-2010, 12:27
Verwijderd
Het is maandag. Dan is het altijd tijd voor de drama llama.
Oud 28-06-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
dat had ik inmiddels in de gaten

het was echt geweldig! sevilla en granada zijn allebei super mooie en leuke steden vet veel gezien en ongelooflijk veel gefeest, heerlijk (L)
Tof en nu zomervakantie?
Oud 28-06-2010, 12:28
Verwijderd
zo, ik ga eens even wat piraatbier aanschaffen voor de wedstrijd vanmiddag
Oud 28-06-2010, 12:28
Verwijderd
pf ik moet weer piekjes meten in de grafiek maar ik heb geen zin.
Oud 28-06-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
dat had ik inmiddels in de gaten

het was echt geweldig! sevilla en granada zijn allebei super mooie en leuke steden vet veel gezien en ongelooflijk veel gefeest, heerlijk (L)
Nice
Oud 28-06-2010, 12:31
Verwijderd
De uu wil ook vakantie, de aanvraag die ik gister heb ingeleverd voor een extra vak heb ik nu al toegewezen gekregen
Oud 28-06-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Tof en nu zomervakantie?
dat is nog onduidelijk, omdat ik de studiereisopdracht niet gehaald heb ivm slechte voorbereiding en kater zoooo dom van mezelf, eerste onvoldoende in like eh years ;p hopelijk kan ik het compenseren, maar dat weet ik pas als bepaalde cijfers binnen zijn. die uitslag krijg ik hopelijk vandaag of morgen, dus misschien nog een herkansinkje volgende week
Oud 28-06-2010, 12:32
Verwijderd
ik heb over twee dagen mijn stage presentatie / schouw / beoordeling. MMIIMIMIM spannend
Oud 28-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
dat is nog onduidelijk, omdat ik de studiereisopdracht niet gehaald heb ivm slechte voorbereiding en kater zoooo dom van mezelf, eerste onvoldoende in like eh years ;p hopelijk kan ik het compenseren, maar dat weet ik pas als bepaalde cijfers binnen zijn. die uitslag krijg ik hopelijk vandaag of morgen, dus misschien nog een herkansinkje volgende week
Oei nou ik zal voor je duimen en het komt vast goed. En zolang je niks weet kun je iig doen alsof je vakantie hebt en lekker in de zon gaan liggen
Oud 28-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik kom even pauze houden bij jullie
Hoi.

Ik moet nog beginnen met alles want ik versliep me gigantisch.
Oud 28-06-2010, 12:38
Verwijderd
Goed mijn pauze is voorbij, ik duik mijn boeken weer in
Oud 28-06-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Goed mijn pauze is voorbij, ik duik mijn boeken weer in
Sterkte ende succes
Oud 28-06-2010, 12:40
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Wat rellen mensen hier 'gemeen'.
En nu ga ik een appel kaneel cake maken. Ben benieuwd.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
ik heb over twee dagen mijn stage presentatie / schouw beoordeling. MMIIMIMIM spannend
Dat is al snel! Gaat vast goed toch?

Citaat:
Sterkte ende succes
Dat!

Citaat:
Wat rellen mensen hier 'gemeen'.
Wat is er aan de hand dan?
Oud 28-06-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Wat rellen mensen hier 'gemeen'.
En nu ga ik een appel kaneel cake maken. Ben benieuwd.
wassup, het DP gedoe?
Oud 28-06-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Goed mijn pauze is voorbij, ik duik mijn boeken weer in
Veel succes!
Oud 28-06-2010, 12:52
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand dan?
Dat gedoe om het weerwolfspel.
Citaat:
wassup, het DP gedoe?
Ja. En nee, niet omdat het over DP gaat. Maar het is me al eerder opgevallen. Ook met de mededeling dat wsz misschien weg moest. Ik zal het alleen niet weer oprakelen, want het is eindelijk weer rustig.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 12:55
Verwijderd
Nee dat begrijp ik wel. Alleen ben ik dan wel nieuwschierig wat het dan is.
Maaruhm gaan jullie nog iets met dit mooie weer doen?
Oud 28-06-2010, 12:56
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind het gewoon gemeen overkomen. Er wordt van alles bijgehaald en het lijkt te gaan met messteken of zo. Houd het gewoon bij één ding en vecht dat uit, klaar.
Ik ga nog even de pitten van het gasstel schoon schrobben (echt schrobben, die dingen zijn pikzwart) en straks werken. Niks bijzonders dus. Jij nog plannen?
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 13:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh Philo, tot hoe laat is er nog brood bij jouw appie?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 13:00
Verwijderd
Hey,

Hier nog iets gebeurd op deze saaie dag?
Oud 28-06-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon gemeen overkomen. Er wordt van alles bijgehaald en het lijkt te gaan met messteken of zo. Houd het gewoon bij één ding en vecht dat uit, klaar.
Ik ga nog even de pitten van het gasstel schoon schrobben (echt schrobben, die dingen zijn pikzwart) en straks werken. Niks bijzonders dus. Jij nog plannen?
Vanmiddag lekker tuinhangen en zonnen.

Archont, nee.
Oud 28-06-2010, 13:04
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Oh Philo, tot hoe laat is er nog brood bij jouw appie?
Ligt eraan wat voor brood je wil. Die drie broden voor €2,- (met bonuskaart) zijn er meestal wel tot sluitingstijd, het brood in die papieren zakken tot een uur of 16:00/17:00 en het brood in gewoon doorzichtige zakken ook tot ongeveer 17:00.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 13:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ligt eraan wat voor brood je wil. Die drie broden voor €2,- (met bonuskaart) zijn er meestal wel tot sluitingstijd, het brood in die papieren zakken tot een uur of 16:00/17:00 en het brood in gewoon doorzichtige zakken ook tot ongeveer 17:00.
Hm bij paddepoel ongeveer ook geloof ik. Ik vind het altijd zo irritant dat ze als je te laat komt geen fatsoenlijk brood meer hebben. En je hebt ook geen zin om de hele dag met een brood te slepen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag lekker tuinhangen en zonnen.

Archont, nee.
Hmm oke.

Dan ga ik maar weer hard leren en werken aan school en proefwerken
Oud 28-06-2010, 13:09
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind de broodafdeling bij paddepoel echt waardeloos. Ze hebben al heel vroeg geen harde broodjes meer enzo. Na 17:00 moet er een 35% korting sticker op, maar dat is daar echt niet meer nodig volgens mij. Maar hoezo moet je de hele dag met een brood slepen? Je kan ook snel even heen en weer fietsen toch? Ik heb daar nooit last van. Ik heb broden op bestelling bij de bakker.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 13:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind de broodafdeling bij paddepoel echt waardeloos. Ze hebben al heel vroeg geen harde broodjes meer enzo. Na 17:00 moet er een 35% korting sticker op, maar dat is daar echt niet meer nodig volgens mij. Maar hoezo moet je de hele dag met een brood slepen? Je kan ook snel even heen en weer fietsen toch? Ik heb daar nooit last van. Ik heb broden op bestelling bij de bakker.
Nja ik eet vaak geen harde broodjes dus daar heb ik geen last van, als ik ze al eet is het omdat ik geen brood in huis heb en dan haal ik ze bij de spar. Ik heb heel vaak dat ik 's morgens wegga en pas rond 18.00 boodschappen kan doen, als de broden al op zijn. Dus dan moet je eigenlijk wel tussendoor of voordat je weggaat een brood halen, maar dan sleep ik er vaak de hele dag mee en dan doe ik daarna om 18.00 boodschappen. :') Heel faal. Ik vind het appiebrood prima, maar ze moeten gewoon eigenlijk rond 17.00 nog wat bijbakken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 13:14
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Volgens mij kan dat wel als je het vraagt. Dat deden ze op het zuiderdiep in ieder geval wel.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 13:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat het gewoon pech hebben was. Ik heb het bij de appie floresplein wel eens gevraagd en die deden dat in elk geval niet. Hoe lang duurt broodbakken dan überhaupt?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 13:17
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ze kunnen best andere regels hanteren inderdaad. Het ligt er ook aan of het particulier is of niet, dan is de kans op andere regels al helemaal groot. Ik heb geen flauw idee hoe lang dat duurt. Ik moet dus straks werken, ik wil wel even vragen of ze bij ons nog bakken als je het vraagt en hoe lang dat dan duurt?
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-06-2010, 13:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hoeft niet hoor, met een beetje geluk kan ik rond 16u al brood halen dus dan is er nog. Maar ik moet zo eerst naar apotheekgame GIMMICS. *kots* Ik moet echt eens leren mensen niet uit de brand te willen helpen, want dat is alleen maar vervelend voor mij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 13:21
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Oh, oke. Dan hoop ik voor je dat er nog brood is! Laatst ben ik gevraagd of ik op de broodafdeling wil werken, want daar waren meer uren vrij en dat is handig ivm het feit dat ik ben gestopt met school. Ik ging een dag meelopen, maar meh. Nooit iets voor mij. Sowieso is deze appie SAAI om te werken.

En nu ga ik lekker de laatste smerigheid wegschrobben uit de keuken. Succes met je spelletje.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.