Oud 28-06-2010, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemiddag!
Advertentie
Oud 28-06-2010, 13:23
Verwijderd
Hallllllllloooooo.
Nieuwe pagina, nieuwe posts.
Oud 28-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
goeeeeedemiddag!
Rustig aan, Gaston.
Oud 28-06-2010, 13:54
Verwijderd
Lel, Word keurt het woord 'bordeelavonturen' goed.
Oud 28-06-2010, 13:55
Verwijderd
WOOEEEE, I'm so excited

Moet wel alleen kijken, LL heeft een sollicitatiegesprek, dus hij kan het niet zien!
Oud 28-06-2010, 13:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lel, Word keurt het woord 'bordeelavonturen' goed.
Word keurt bijna alle samengestelde woorden goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 13:58
Verwijderd
Nouhou er ligt een heel goor muizenkadaver met miljard vliegen erop in de tuin. En twee meter verder de ingewanden in de vorm van een berg kots do not want to clean
Oud 28-06-2010, 13:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoe gaat het trouwens met dat voetbal? Zijn we al bijna klaar?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Nouhou er ligt een heel goor muizenkadaver met miljard vliegen erop in de tuin. En twee meter verder de ingewanden in de vorm van een berg kots do not want to clean
oh bah bah bah!

Is de man niet in de buurt?
Oud 28-06-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het trouwens met dat voetbal? Zijn we al bijna klaar?
vandaag achtste finale, en ik hoop niet dat we bijna klaar zijn!
Oud 28-06-2010, 14:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouhou er ligt een heel goor muizenkadaver met miljard vliegen erop in de tuin. En twee meter verder de ingewanden in de vorm van een berg kots do not want to clean
Gewoon een groot stuk karton pakken en hem daarmee wegschuiven. Zo deden een vriend en ik dat laatst met een levende muis, die vast zat in een skatebaan er graag uit wilde. Met dode muizen zal het nog gemakkelijker zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het trouwens met dat voetbal? Zijn we al bijna klaar?
Vanmiddag liggen """"we"""" eruit.
Oud 28-06-2010, 14:01
Verwijderd
stelletje homo's.
Oud 28-06-2010, 14:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vanmiddag liggen """"we"""" eruit.
Al is het alleen maar om van de vuvuzela's af te zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 14:04
Verwijderd
Heu Uice, ik heb zin om dit plaatje bij m'n analyse over Belle de Jour te doen. Alleen dan ongecensureerd, natuurlijk. Kan ik dat maken, denk je? Ik heb er verder geen academische gronden voor, ik wil gewoon etteren omdat het allemaal zo stom psychoanalytisch moet. Als ik 'm erbij stop ga ik een verhaal lullen over dat adellijkheid/keurigheid en pervers verlangen best samen kunnen gaan ofzo, en dat er daarom geen sprake is van trauma omdat trauma altijd twee onverenigbare dingen als gevolg heeft.
Oud 28-06-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
oh bah bah bah!

Is de man niet in de buurt?
Nee, vanavond pas, en ik vind het ook zielig om het als kadootje voor hem te laten liggen. En ik wil dat stinkding ook weghebben.
Citaat:
Gewoon een groot stuk karton pakken en hem daarmee wegschuiven. Zo deden een vriend en ik dat laatst met een levende muis, die vast zat in een skatebaan er graag uit wilde. Met dode muizen zal het nog gemakkelijker zijn.
Ja ik denk dat ik dat maar doe. En dan gelijk in de vuilniszak en die gelijk in de container storten ;x
Oud 28-06-2010, 14:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heu Uice, ik heb zin om dit plaatje bij m'n analyse over Belle de Jour te doen. Alleen dan ongecensureerd, natuurlijk. Kan ik dat maken, denk je? Ik heb er verder geen academische gronden voor, ik wil gewoon etteren omdat het allemaal zo stom psychoanalytisch moet. Als ik 'm erbij stop ga ik een verhaal lullen over dat adellijkheid/keurigheid en pervers verlangen best samen kunnen gaan ofzo, en dat er daarom geen sprake is van trauma omdat trauma altijd twee onverenigbare dingen als gevolg heeft.
Ja, dat kan best. Denk ik.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 14:10
Verwijderd
Okay. Ik noem hem 'fig. 1.'
Oud 28-06-2010, 14:13
Verwijderd
Altijd als ik zulk soort dingen post over studiewerk ben ik een beetje bang dat de docent(e) hier ook leest. Dat straks GluipigeBever me PM't met 'hoi ik ben professor huppeldepup en jij hebt nu een 1', ofzo.
Oud 28-06-2010, 14:13
Verwijderd
Het bespreken van je werk is toch geen plagiaat?
Oud 28-06-2010, 14:17
Verwijderd
Hé uhh, egon, ken jij Sean Hayes? Graaf jij wel denk ik.
Oud 28-06-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Het bespreken van je werk is toch geen plagiaat?
Nee, maar ik uit me hier vaak heel negatief over sommige analysemethodes en uit m'n posts blijkt wel dat ik soms erg weinig moeite doe voor m'n papers, daar zijn docenten vast ook niet al te blij mee.
Oud 28-06-2010, 14:22
Verwijderd
Oh zo.
Oud 28-06-2010, 14:23
Verwijderd
Hm hm ik hoorde ook van iemand die haar werkstuk online had gezet zodat mensen haar feedback konden geven en toen een mailtje kreeg van een docent 'ja dat werkstuk stond online dus die is niet van jou'!
Oud 28-06-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Hé uhh, egon, ken jij Sean Hayes? Graaf jij wel denk ik.
ik zal mij daar eens in verdiepen
Oud 28-06-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Hm hm ik hoorde ook van iemand die haar werkstuk online had gezet zodat mensen haar feedback konden geven en toen een mailtje kreeg van een docent 'ja dat werkstuk stond online dus die is niet van jou'!
Dan heb je als docent ook een plaat voor je kop.
Oud 28-06-2010, 14:28
Verwijderd
ik heb weleens als lieve kleine brugklasser een fantastisch boekverslag geschreven waar ik uiteindelijk een vijf voor had want :'ja, je mocht dit boek helemaal niet lezen van mij en het boekverslag bevat een paar definities die je niet hoort te kennen dus het zal wel van internet zijn dus je hebt een vijf'

wat een rottend viswijf was die docent zeg
Oud 28-06-2010, 14:28
Verwijderd
Aargh wat is het warm. Maar morgen ga ik de hele middag bruinbakken in de zon eindelijk. of nou ja. In de schaduw. Whatever. Morgen ga ik iig eindelijk genieten van het weer ipv stom binnen te zitten in een sauna.
Oud 28-06-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb weleens als lieve kleine brugklasser een fantastisch boekverslag geschreven waar ik uiteindelijk een vijf voor had want :'ja, je mocht dit boek helemaal niet lezen van mij en het boekverslag bevat een paar definities die je niet hoort te kennen dus het zal wel van internet zijn dus je hebt een vijf'

wat een rottend viswijf was die docent zeg
Maar was ze ook een vissend rotwijf?
Oud 28-06-2010, 14:33
Verwijderd
Ik smelt ook weg. Hmmmlbuehhh.
Oud 28-06-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
ik heb weleens als lieve kleine brugklasser een fantastisch boekverslag geschreven waar ik uiteindelijk een vijf voor had want :'ja, je mocht dit boek helemaal niet lezen van mij en het boekverslag bevat een paar definities die je niet hoort te kennen dus het zal wel van internet zijn dus je hebt een vijf'

wat een rottend viswijf was die docent zeg
Had je moeten bevechten Ik had ook een keer zoiets, toen vonden ze m'n Engels te goed, en "ik heb het verslag niet op internet kunnen vinden maar je hebt het vast toch gekopieerd". Toen ben ik even verontwaardigd gaan doen en toen kreeg ik een 9 in plaats van een 6.

Docenten die een overstijgen van de vereiste kennis bestraffen
Oud 28-06-2010, 14:35
Verwijderd
Zo, de muisrestanten zijn weg. Dat was bijzonder smerig. Hopelijk vertrekken die lijkvliegen nou ook snel ;x
Oud 28-06-2010, 14:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik faal met stochastiek ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 28-06-2010, 14:51
Verwijderd
Zo, ik zit klaar met een oranje shirt aan. Ik heb geen broek aan, want dat is te warm.
Oud 28-06-2010, 14:52
Verwijderd
Ik heb juist geen shirt aan! Rebels hè.
Oud 28-06-2010, 14:54
Verwijderd
Ik wil eigenlijk alles uitdoen, maarja.
Oud 28-06-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik zit klaar met een oranje shirt aan. Ik heb geen broek aan, want dat is te warm.
Ik heb een paars/roze jurkje aan en ik doe mooi niks oranjes aan, want dan moeten ze me maar geen tentamen geven TIJDENS de wedstrijd.
Oud 28-06-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paars/roze jurkje aan en ik doe mooi niks oranjes aan, want dan moeten ze me maar geen tentamen geven TIJDENS de wedstrijd.
oh

LL kan ook niet kijken, hij heeft een sollicitatiegesprek. Lekker gepland!
Oud 28-06-2010, 14:55
Verwijderd
Ik heb een thuiszitjurkje aan met paars/roze/oranje ruitjes.
Oud 28-06-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eigenlijk alles uitdoen, maarja.
Dat zou ik ook wel doen, maar dan gaan er hier vast een paar zusjes moeilijk doen.
Oud 28-06-2010, 14:56
Verwijderd
Ik heb geen oranje kleren. Ook geen kleren die een beetje oranje zijn.
Oud 28-06-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen oranje kleren. Ook geen kleren die een beetje oranje zijn.
Ik ook niet hoor, dit shirt is van LL (geweest).

Oh ik heb trouwens wel nog een vestje met oranje kroontjes. Die had ik aan met Koninginnedag, maar dat is nu veel te warm.
Oud 28-06-2010, 14:58
Verwijderd
Ik heb wel wortels in huis
Oud 28-06-2010, 14:58
Verwijderd
Er is een giraffe geboren in Artis. Je kan naamsuggesties mailen, en als je wint mag je backstage.
Ik heb meegedaan.
Oud 28-06-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Er is een giraffe geboren in Artis. Je kan naamsuggesties mailen, en als je wint mag je backstage.
Ik heb meegedaan.
Als het aan mij ligt heet-ie Bloemfontein!
Oud 28-06-2010, 15:00
Verwijderd
Het moet wel een Afrikaanse naam zijn.

Ik heb een heel goede bedacht al zeg ik het zelf. Ik denk dat ik ga winnen.
Oud 28-06-2010, 15:01
Verwijderd
Bloemfontein ligt ook in Afrika
Mbombela dan.
Oud 28-06-2010, 15:01
Verwijderd
Klabaf de Giraf
Oud 28-06-2010, 15:01
Verwijderd
Een Afrikaanse naam? Dan moet 'ie gewoon "kameelperd" heten.
Oud 28-06-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Een Afrikaanse naam? Dan moet 'ie gewoon "kameelperd" heten.
Hahaha, ja, ik zat te zoeken op Zuid-Afrikaanse woorden, en inderdaad, kameelperd betekent giraffe.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.