Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 13:47
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik heb vannacht gedroomd dat eerst een goede vriend van me dood was. Ik vond hem in een auto-motorkap en hij hing er half uit, de motorkap had hem vermoord maar hij lag er wel heel blij bij Het allerraarste was nog, dat er heel veel mensen in de buurt waren die gewoon gezellig aan het doen waren. Daarna ging mijn beste vriend ook nog dood alleen weet ik niet meer waarom. Het was erg griezelig. Als laatste ging ik douchen, ik wou mijn droge kleren ergens neer leggen maar waar ik dat ook deed; overal werden ze kleddernat.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 13:53
Verwijderd
dat me vriend hier was en dat we sex hadde
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:00
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Dat ik in een hok was.. en dat ik met iemand aan het praten was, toen kwam er een vriend van me binnen.. dus ik liep enthousiast naar hem toe, totdat er iemand achter hem vandaan kwam en me in me buik schoot..

jaja..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:24
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
dat me vriend hier was en dat we sex hadde
Het zal ook niet
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:38
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
vergeten...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik had twee kittens gehad (zwarte en zwart/witte) en ik had die vrij door de kamer laten lopen.. Na drie dagen viel het me ineens op dat ik ze al die tijd niet had gezien (3 dagen je kittens kwijt zijn zonder het te merken, right).. Toen ging ik ze zoeken en lagen ze achter een paar pakken macaroni in de kast.. De zwart/witte was beetje slap en reageerde niet.. De zwarte was heel levendig..

Toen werd ik wakker.. Heerlijk wazig
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:09
the tourist
the tourist is offline
Iets over katten, maar ik heb echt geen flauw idee wat
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:22
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Vannacht weet ik het niet wat ik gedroomd heb (hmz. Zin loopt niet). Maar een paar dagen geleden had ik gedroomd dat ik ergens aan het kamperen was bovenop een berg. Er was daar ook een soort snackbar waar ik een patatje bestelde. Net toen ik dat gedaan had kwam mijn moeder me halen met de mededeling dat ik moest helpen de schapen naar de campingbaas te brengen (?). Nou ik ging dus mee en we moesten heel ver klimmen over een hobbelig pad en de schapen liepen netjes met ons mee, daar hoefden we geen moeite voor te doen. Toen kwam mijn beste vriendin (ik ben twee keer met haar op fietsvakantie geweest) aanzetten op de fiets en ze zei dat ze liever bij onze volgende fietsvakantie niet over bergtoppen wilde gaan.

Ik vond het echt erg vaag. Hoe ik bij die schapen kom heb ik geen idee van. Dat ik over een fietsvakantie droomde was niet zo raar, want ik had het die avond nog over de fietsvakantie van het afgelopen jaar gehad (niet ergens op hoge bergtoppen trouwens).
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:25
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik vergeet mijn dromen altijd direct dus ik zou het niet meer weten
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Over paarden. Een Fries, Arabier en en fjord. Het was fantastisch.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb gedroomd dat mijn baas me had ontslagen omdat het weer tijd was voor nieuwe mensen :\

en dat andere wat ik had gedroomd weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nix, ik droom bijna nooit.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:13
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
oeps, ik ben het vergeten
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dat ik een 10,3 had voor Moderne letterkunde 1
een kamer kreeg van se SSHN
de liefde bedreef met mijn vriend
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:24
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Dat ik 20 kilo was aangekomen......
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
*heeft in geen jaren meer wat gedroomt gloofik...*
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:52
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Dat had je eerder moeten vragen, ben ik nu vergeten hoor
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:54
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmm, volgens mij ben ik het zeldzame geval dat haast nooit droomt en wanneer ze wakker wordt even niet heeft meegekregen dat ze de vorige avond toch echt in slaap gevallen is...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2002, 20:54
Piccola
Piccola is offline
Geen idee...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:59
Mysterons
Mysterons is offline
ik was zo met een groepje mensen, en er was 1 jongen, van mn basisschool, echt heel lang mn 'grote' liefde geweest, die met me wilde zoenen, ik wilde wel, maar aan de andere kant toch niet, en toen zoenden we , alleen het was heel vies maar ik was wel verliefd


hoe verhelderend.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Nix, ik droom bijna nooit.
Je droomt gemiddeld 20 keer per nacht.. Als je niet zou dromen zou je gigantisch gestoord zijn en ergens platgespoten in een isoleercel liggen..

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:37
Verwijderd
deze nacht heb ik gedroomt dat ik op strand was en er was een groot rechthoek en daar stond een bootje in (was dus van water) en daar ginge me pa en ik in. en toen vaarden we door dat rechthoek. kwamen we onder de grond (liep af naar onderen) en toen waren we op zoek naar iets..


jaja ik heb leuke dromen joh

(ik heb deze hele week, ohnee inmidels wel 8 nachten aan een stuk liggen dromen.. vind het daarom niet gek dat ik enorme wallen heb, aangezien ik daar dus helemaal niet van uitrust)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 09:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Dat ik een of andere jongen zag die niet in ATWT speelt, wel opeens in ATWT speelde ofzo en in Gouda liep met 2 anderen. Ik vroeg een handtekening en toen kwamen er heleboel mensen dat vragen en toen renden ze weg, en toen opeens liep hij nog achter me en gingen we wat praten. En hij had mij een Griekse brief geschreven . En toen liepen we tijd later naar een of andere kerk/museum. En toen zei hij dat hij me leuk vond ofzo . En toen zoende we, toen 10 meter verder op ook. En toen moest hij weg en gaf hij die brief en toen zat ik opeens in mijn kamer aan mijn bureau... Kweet ook niet wat er verder is gebeurd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:41
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik droomde dat ik iedereen die in me buurt kwam neerschoot met een machinegeweer.

oa me tante die ik al 2 jaar niet gezien heb

en nog iets met collega's

hmz, lekker vaag...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Iedereen rust uit wanneer 'ie slaapt.
jah vast wel een beetje maar niet goed genoeg... anders zou ik niet elke middag zo bekaf zijn he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 18:51
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
dat ik een black out kreeg bij min eindpresentatie vandaag
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:27
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb gedroomd dat ik in de hemel was..
Btje onlogische droom,
ben m eiglijk al vergeten..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
We waren aan het kamperen op een of andere vage camping en het regende steeds. Mijn oom was er ook en mijn oma ook en ook mijn (een jaar geleden overleden) opa. Het gekke was dat ik in mijn droom wist dat hij overleden was, maar hij had nog een tweede kans gekregen ofzo. Zijn kist stond naast de caravan van mijn oom. Mijn moeder en ik kregen ruzie, we gingen weg van de camping en toen realiseerde ik me dat ik voor de allerlaatste keer mijn opa kon omhelzen, maar dat ik niet goed afscheid genomen had...
Normaal onthoud ik dromen nooit, maar dit heb ik al 3 keer eerder gedroomd de afgelopen weken..
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:38
Verwijderd
Ik heb over het forum gedroomd dus daarom zet ik hem hierop:

Ik was jarig en ik kreeg van alle forummers een kadootje. Het was zo`n mobiel die je in de lucht hangt met allemaal touwtjes en die dan rond draait. Vet veel mensen hadden een foto gestuurd en die waren er dan opgeplakt met hun forumnaam erbij. Er stond ook nog op: "Voor je forum-herinneringen" ofzo, zodat ik later nog aan dit forum terug zou denken. Maar op die mobiel kon ik Mortischa niet vinden en ik dacht steeds: "Waar is Mortischa nou? Waar is Mortischa nou?" (oeh... een stiekem eerbetoon aan Aisa )

Einde
*applaus*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 08:16
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik was ergens in engeland in een huis, keek uit het raam naar beneden en zag op het zandweggetje allemaal mensen rennen en schreeuwen. er zaten negers in zwarte leren kleding ala the matrix achter gothics aan met rood gekleurd haar en zwarte fluwelen kleding. al die gothics huilen en bloeden en rennen en ik maar droogjes glimlachen, toen drukte ik op een knopje waardoor de hele wereld ontplofte.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 08:26
Verwijderd


ik droomde vanacht dat ik op een wedstrijd was, en ik fietste naar huis met mijn beste vriendin.. en toen begon ze helemaal te lulle van ja ik ga je iets zeggen en het is jou schuld niet echt niet. maar we zaten zo lang te praten en het kwam er gewoon van en het is mijn 26e al het is echt jou schuld niet. het ging helemaal verkeerd. dus ik helemaal dus ik zei wat is er dan. toen zei ze je vriend is de 26e. ze had dus met em gezoend. en toen fietste ze snel vooruit.

ik werd helemaal bevend en schrikkend wakker wat een nachtmerrie
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:45
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Dat is skate pro ben
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:48
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
oeps, ik ben het vergeten
Jaaaaaaaaaaa, vast...
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:31
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
vannacht echt ontzettend wazig gedroomd
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Dat het Kerst was
Leukleukleuk, echt zo'n te-goed-om-waar-te-zijn iets.
Kerstboom, cadeautjes, gezelligheid,
alles dr op en dr aan
Personen die ik supergraag wilde zien
allemaal bij elkaar, gaaf gewoon
Ach ja..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:57
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
geen idee
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2002, 16:28
Verwijderd
Weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:36
Doelloos
Avatar van Doelloos
Doelloos is offline
Ik droomde over dansende hamsters, van een lied die ik al dagen in mn kop had en die clip zag ik in mn dromen weer
__________________
:|:|:|:| Wat een forum zeg.. kijk wat ik hierboven schrijf!!:Svreemd wel:|
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:38
Verwijderd
Dat ik een net 40-jarige rechercheur was die zich dag en nacht bezighoudt met het opsporen van seriemoordenaars en dat ik nog steeds verbitterd en alleen was :/

Geen idee hoe ik erop kwam
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:50
Verwijderd
Dat de jongen op wie ik bijna drie jaar lang gek ben geweest verliefd was op *Burning Water* (= hele goeie vriendin van mij). Ik vroeg hem of hij haar leuk vond (in onze gang...? Geen idee wat we daar deden) en hij zei van "Ja, zij luistert tenminste als je haar iets verteld!" En toen ging ik haar dat vertellen en ze moest er heel erg om huilen en ze was heel kwaad
En toen had ik wat met de jongen waar zij momenteel 'iets' mee heeft (en die ik 1 x heel even heb gezien... de droomjongen leek ook niet op de echte, trouwens, maar hij was het wel).... En toen waren we in een soort computerspel waar bommen uit de lucht vielen... echt heeeeeeel vaag! Ik droom altijd supergestoord.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:03
Mysterons
Mysterons is offline
ik droomde dat ik bij de zee was, er was hele erge wind en ik had een fladderende jurk aan en ik staarde in het water waar de zon onder ging, alleen het was heel warm en het was niet echt donker maar er waren wel sterren. en toen kwam mn niet-meer-vriend uit het water lopen alsof het heel normaal was en ik glimlachte en hij naar mij, en toen ging hij naast me zitten, hij was helemaal niet nat ofzo.. maar hij sloeg zn arm om me heen en kuste me op mn wang en op een gegeven moment lagen we in een bos op een open plek samen naar de sterren te kijken en toen moest ie huilen..
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
hmmm ik zat op een wc met mn kleren aan en toen ging die wc zweven. Toen ik na een half uur weer op de grond kwam verschenen er langzaam aan 2 schimmen in het toilet, van 2 jongens die aan het schaken waren en die wilden mij complimenteren met mijn geweldige vliegkunsten


hoe alcohol je dromen wel niet kan beïnvloeden
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:00
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
ik kan mijn dromen nooit onthouden, en als ik droom is het eigenlijk iets best realistsch.. vind het eigenlijk best jammer..
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:57
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
dat er iets was waar ik niet mocht aankomen, en ik kwam er toch aan en er ging een alarm af !!! kep alty rare dromen
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 10:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was met mijn zusje in een vreemde stad, en we gingen sokken kopen. (dat is niet zo vreemd, want ik ben een sokkengek, i love sokken!) We hadden er uiteindelijk ieder een paar, en toen kwamen we erachter dat naast die winkel de Hema was. Daar hadden ze natuurlijk veel goedkopere, en veel meer keus, dus toen gingen we daarnaarheen.
Toen werd het opeens de Bart Smit, en ik werd opeens halfblind. We stonden toen bij de computerspelletjes, en ik had een heel leuke in mijn hand. Ik kon alleen niet goed lezen wat voor een het was, omdat mijn ogen niet meer werkte. (overigens, dit heb ik in bijna al mijn dromen)

Toen was ik opeens ìn dat computerspel, en het was zo'n middeleeuwsspel vol met vechten en liefde.

Het was geweldig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 10:55
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik had een feest, en een jongen die ik duidelijk niet kan uitstaan was daar ook. Een paar andere jongens zaten hem een beetje belachelijk te maken, en toen ging hij zo tussen bekende van mij op een bankje zitten. Ik zei tegen hem iets in de richting van: "haha,nu ben jij een keer de lul" ofzo (aangezien hij dat ook altijd bij mij deed) Hij stond op en zei iets van --> waar op neer kwam dat hij mij altijd liep te vervelen. Ik zei toen; ja en je moet er maar eens mee ophouden want ik vind het heel vervelend. En toen was het weer goed ongeveer. En toen gingen we elkaar omhelzen, en daarna stonden we bijna te zoenen maar ik d8 dat et niet zo verstandig was.. en ik was toen weer weggelopen en naja, super vage droom...
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:17
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ik droomde dat ik.... zwanger was!!! Ik had al een dikke buik.. en ik wist dat ik zwanger was.. maar toch ging ik een test doen.. die was heel vaag je moest allemaal vragen beantwoorden uit een boekje..

maarja.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:32
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik droomde dat ik steeds opgerold op de pc wilde slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat heb jij vannacht gedroomd?
Sneeuwwitje
1 31-12-2011 08:56
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend opstond?
Biertank 52
139 17-04-2006 10:17
De Kantine Wat heb jij gedroomd vannacht?
MUTS123
93 01-12-2003 08:07
De Kantine Wat heb jij gedroomd vannacht?
Ninja_Nina
24 25-03-2003 17:25
De Kantine Wat heb jij vannacht gedroomd??
murwari
44 30-11-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.