Oud 11-10-2004, 19:34
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ok, dit komt miss een beetje raar over na mijn vorige topic, maar ok..

Ik voel me al weken of misschien wel maanden heel slecht. Vreselijke stemmingswisselingen, die voornamelijk ongelofelijk slecht zijn. Ik kan niet meer met vreemde mensen omgaan, terwijl ik ''vroeger'' echt ongelofelijk sociaal was. Nu is het helemaal over, ik kan moeilijk in de buurt zijn van anderen, omdat ik denk dat ze mooier, beter zijn en raar over me denken of wat dan ook. Ik voel me totaal oncomfortabel. Verder huil ik ontzettend veel, bij kleine tegenvallers enzo. Ik twijfel aan alles en iedereen, inclusief vrienden. Ik kan gewoon niet meer verder, zit helemaal vast in dit vreselijke gevoel..

Ik weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar ik heb ongeveer 4 a 5 maanden geleden een jongen leren kennen via het internet. Hij was vreselijk charmant, lief en vooral mij zelfvertrouwen brengend. Ik praatte eindeloos met hem en raakte langzaam volledig obsessed door hem, ik wou hem dolgraag ontmoeten, maar dat ging nogal lastig in verband met mijn ouders. Op een gegeven moment heb ik hem toch weten te zien. Helemaal alleen, bij mij thuis. Daar heeft hij vreselijk aan me gezeten en ongelofelijk slechte kloteherinneringen achtergelaten. Even na ik hem het huis uit had gezet kwam ik achter talloze meisjes waar hij dat nog meer gedaan had en nog steeds doet. Ik moet hier nu nog dagelijks heel erg aan denken en huil daar vreselijk veel om. Maar ik raak het maar niet kwijt, en.. Alleen al door dit te schrijven moet ik weer huilen..

Mijn zelfvertrouwen was al niet al te best, maar het zit nu onder het nulpunt en mijn gevoelsniveau is ver beneden peil. Ik kan niet verder zo...

Weet iemand wat ik moet doen..?

Liefs,...
__________________
Moooore than words..
Advertentie
Oud 11-10-2004, 19:45
Verwijderd
Ik denk wel dat die ervaring met die jongen ermee te maken kan hebben. Het lijkt me zelfs waarschijnlijk. Ook al denk je even je hele andere verhaal mbt. zelfvertrouwen weg, dan nog is tegen je zin aangeraakt worden een ongelooflijk nare ervaring waar je best lang problemen van kunt ondervinden. Dus het is helemaal niet vreemd dat je daar zo mee zit.

Bovendien zeg je ook nog dat je zelfvertrouwen kreeg doordat je zo goed contact met die jongen had. Juist tegen die achtergrond komt het nog eens extra hard aan dat hij zich dan op zo'n manier gedraagt. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of hij het allemaal wel meende, of hij het niet allemaal maar zei om je in bed te krijgen, dat soort dingen. Dat is natuurlijk ook funest voor je mens- en misschien ook zelfbeeld.

Ik zou zo 1-2-3 ook niet weten wat je er nu meteen aan kunt doen, ik ben ook geen psycholoog. Maar je hebt in elk geval wel een duidelijk punt (die jongen) dat je kunt aanwijzen als mogelijke oorzaak. Je kunt in elk geval redelijk concreet maken waar je mee zit en dat lijkt me waardevol. Helaas heb ik niet echt een antwoord voor je waar je nu direct iets mee kunt ('erover praten' is ook zoiets cliché...).

Sterkte in elk geval
Oud 11-10-2004, 20:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Lieve Bloemenpoes,

Net als nare man denk ik, dat die nare ervaring met die jongen een hoop inpact op je zal hebben gehad (heeft). Tegen je zin in aangeraakt worden is nooit goed, en zeker omdat hij jou zo goed steunde, en je zelfvertrouwen omhoog hielp, kan dat als een harde klap aankomen.

Ik heb niet echt een supergoede tip voor je, maar alleen iets wat ontzettend cliché is; praten. Misschien durf je het helemaal niet, en misschien weet je niet wat het je kan helpen, maar doe het! Als je het er met iemand over hebt, die je écht kunt vertrouwen, zal het je in ieder geval opluchten. Misschien kun je samen met diegene proberen langzaam maar zeker je zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen weer op te bouwen.

Want geloof mij, zo'n ervaring kan lang in je gedachten blijven, en kan veel invloed op je hebben, maar laat er niet je leven door bepalen! Het feit dat één persoon zich zo misdraagt naar jou wil niet zeggen dat iedereen zo is.

Heel veel sterkte , Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-10-2004, 20:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bloemenpoes, ik heb al eens hierover met je gepraat. Echt veel meer dan dat ik toen heb gezegd heb ik nu niet te zeggen. Vind het echt heel rot voor je, echt jammer dat dat afspraakje zo is gelopen.

Misschien helpt het om het van je af te schrijven, ik weet niet of je dat al hebt gedaan? Maar bij mij helpt het vaak, je gevoelens op papier (beeldscherm) gooien. Het is moeilijk, je wordt er heel erg verdrietig van, maar misschien juist door de precieze waarheid te verwoorden weet je wat je nou eigenlijk dwarszit. Al die tranen die je dan laat lopen, je rotgevoel, je moet er op dat moment even doorheen. Maar bij mij luchtte het altijd op. Soms helpt overlezen, steeds wordt het makkelijker om het te verwerken. Maar soms wordt het steeds moeilijker...

Maar vergeet niet meisje, echt niet alle jongens zijn zo als hij. Er zijn genoeg leuke jongens die niet zomaar aan je zitten. Het is moeilijk ze te vertrouwen, ik weet het, vooral doordat je dit hebt meegemaakt.

Ik weet het verder ook niet zo goed...

Maar heel veel sterkte! Dikke knuffel.
Oud 11-10-2004, 20:33
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Heb je hem achteraf nog gevraagd waarom hij het heeft gedaan?
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 11-10-2004, 21:16
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-10-2004 @ 19:45 :
Ja, ik denk dat dit het is. En ik heb het er vanmiddag over gehad met een hele lieve vriendin van mij, die mij heel goed begrijpt [ iets soorgelijks meegemaakt] en zij kwam hiermee, dat die jongen wel eens de oorzaak zou kunnen zijn. Ik had echt nooit gedacht dat het zo'n impact op me zou hebben.. wel dus

Bedankt voor je reactie!
__________________
Moooore than words..
Oud 11-10-2004, 21:18
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 11-10-2004 @ 20:15 :
Nee, eigenlijk is ook iedereen niet zo. Maar hij wel, en dat doet nog steeds pijn. Zoals ik hier boven zei, heb ik er vanmiddag [eigenlijk voor het eerst] goed met een vriendin over gepraat.
En daar staat ze ook helemaal voor open enzo, dus daar ben ik heel erg blij mee, ik ga dat eens proberen, en dan zien of ik er langzaam over heen kan komen.. of in ieder geval dat ik weer een beetje de oude wordt..

Heel erg bedankt voor je reactie!
Lief..
__________________
Moooore than words..
Oud 11-10-2004, 21:21
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-10-2004 @ 20:24 :
Bloemenpoes, ik heb al eens hierover met je gepraat. Echt veel meer dan dat ik toen heb gezegd heb ik nu niet te zeggen. Vind het echt heel rot voor je, echt jammer dat dat afspraakje zo is gelopen.

Misschien helpt het om het van je af te schrijven, ik weet niet of je dat al hebt gedaan? Maar bij mij helpt het vaak, je gevoelens op papier (beeldscherm) gooien. Het is moeilijk, je wordt er heel erg verdrietig van, maar misschien juist door de precieze waarheid te verwoorden weet je wat je nou eigenlijk dwarszit. Al die tranen die je dan laat lopen, je rotgevoel, je moet er op dat moment even doorheen. Maar bij mij luchtte het altijd op. Soms helpt overlezen, steeds wordt het makkelijker om het te verwerken. Maar soms wordt het steeds moeilijker...

Maar vergeet niet meisje, echt niet alle jongens zijn zo als hij. Er zijn genoeg leuke jongens die niet zomaar aan je zitten. Het is moeilijk ze te vertrouwen, ik weet het, vooral doordat je dit hebt meegemaakt.

Ik weet het verder ook niet zo goed...

Maar heel veel sterkte! Dikke knuffel.
Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker doen, aangezien dat vaker helpt bij mij.. ! Bedankt ook voor je reactie.. lief lief lief

Kus..
__________________
Moooore than words..
Oud 11-10-2004, 21:22
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Zotje schreef op 11-10-2004 @ 20:33 :
Heb je hem achteraf nog gevraagd waarom hij het heeft gedaan?
Hij zegt dat hij het niet zo bedoelde en speelt [eigenlijk] de vermoorde onschuld. Toen ik hem voor het laatst sprak zei hij dat hij er altijd voor me zou zijn. Nou, dat was zeg maar de finaleklap..

=X=
__________________
Moooore than words..
Oud 12-10-2004, 17:10
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
O godje..
Hij zit dus ook al heel lang hier op het forum.
Dus ik zeg tegen mezelf: ga hier nou weg.
Mara ik vind het een best fijn forum enzo


godverdomme vieze klootzak
__________________
Moooore than words..
Oud 12-10-2004, 18:32
Verwijderd
Dan kun je beter hem laten bannen, of in elk geval een verzoek daartoe doen.
Oud 12-10-2004, 18:52
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ja maar..
met welke reden dan..?
En hij ontkent vast enzo..

[sorry voor mijn gezeik ]
__________________
Moooore than words..
Oud 12-10-2004, 19:34
Verwijderd
De reden die je nu net noemt? Geen idee of dat een reden is, maar vragen kan geen kwaad en het lijkt me dat het beter is dat zoiets bekend wordt. Wie weet doet hij dat ook wel bij andere meisjes die hij op MSN spreekt, als het echt zo'n smeerlap is

Je zeurt trouwens helemaal niet.
Oud 12-10-2004, 19:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik denk niet dat hij hierdoor geband kan worden eigenlijk... Behalve als hij echt meisjes stalkt enzo...
Poe he...
Oud 12-10-2004, 19:46
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 19:34 :
De reden die je nu net noemt? Geen idee of dat een reden is, maar vragen kan geen kwaad en het lijkt me dat het beter is dat zoiets bekend wordt. Wie weet doet hij dat ook wel bij andere meisjes die hij op MSN spreekt, als het echt zo'n smeerlap is

Je zeurt trouwens helemaal niet.
Dat doet hij wel.. [ & Duivelaartje, ik weet dat je hem onwijs mag, for some stupid reason, maar dan lijkt het me verstandiger dat je hier niet meer reageert..]

__________________
Moooore than words..
Oud 12-10-2004, 19:59
Verwijderd
*Knuf* Dat ten eerste. En ik sluit me eigenlijk een beetje aan bij de rest. Het heeft mij geholpen toen ik zoiets soortgelijks had meegemaakt om het te accepteren. Het klinkt misschien raar, maar op een gegeven moment heb ik geaccpeteerd dat het gebeurd is, het blijft een naar deel van je leven, maar je kunt het niet ongedaan maken. Het is gebeurd. En ik vind t goed dat je t tegen een vriendin hebt verteld! Praten is de eerste stap zeggen ze toch

Kusje Ave

Je wist toch al dattie hier rondliep op scholieren?

Je mag me btw altijd pm-en hoor!
Oud 12-10-2004, 20:32
Verwijderd
Sowieso heeft een knul die aan meisjes zit hulp nodig, want blijkbaar heeft hij geen normaal mensbeeld. Misschien ziet hij het zelf niet eens als aanranding of als betasting. Hij zegt immers nog dingen als dat hij er altijd voor je zal zijn. Misschien heeft hij niet eens in de gaten wat hij veroorzaakt heeft (hoewel me dat sterk lijkt als hij dit topic leest). Alleen al daarom moet zoiets bekend worden en in het openbaar gebracht, om hem te corrigeren, en om te voorkomen dat hij dat bij meer meisjes kan doen. Vies mannetje.
Oud 12-10-2004, 23:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Het is natuurlijk wel zo, dat alles maar eenzijdig gehoord wordt.
Ads door Google
Oud 12-10-2004, 23:43
Verwijderd
Allicht.
Oud 13-10-2004, 13:33
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Silla schreef op 12-10-2004 @ 23:41 :
Het is natuurlijk wel zo, dat alles maar eenzijdig gehoord wordt.
En wat bedoel je daar precies mee..?

Voor de duidelijkheid mensen, ik wil hier gewoon mijn verhaal kwijt, en miss tips van mensen over hoe ik het een beetje makkelijker kan maken, maar ik zit NIET, en ik herhaal NIET, te wachten op mensen die mijn verhaal in twijfel trekken, mij niet geloven, het voor hem opnemen of iets in die trant. Erg aardig enzo dat je wilt reageren, maar alsjeblieft, dat doet alleen maar meer pijn..
__________________
Moooore than words..
Oud 13-10-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 13-10-2004 @ 13:33 :
En wat bedoel je daar precies mee..?

Voor de duidelijkheid mensen, ik wil hier gewoon mijn verhaal kwijt, en miss tips van mensen over hoe ik het een beetje makkelijker kan maken, maar ik zit NIET, en ik herhaal NIET, te wachten op mensen die mijn verhaal in twijfel trekken, mij niet geloven, het voor hem opnemen of iets in die trant. Erg aardig enzo dat je wilt reageren, maar alsjeblieft, dat doet alleen maar meer pijn..
Dergelijke reacties zijn, helaas, te verwachten.

En ontopic: Praat er over. Met vriend(inn)en, eventueel met je ouders of een andere volwassene...en als je het niet kunt verwerken, zoek dan professionele hulp. Het is helemaal niet raar dat je hier mee zit, dat is een normale reactie.

Ik weet niet wie 'hij' is en ik weet ook niet of bannen echt zin heeft ed, als je wilt vertellen wie het is of wat dan ook, dan merk ik het wel. (M'n email van s.com doet het ff niet, maar pm wel.)
Oud 13-10-2004, 18:21
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Silla schreef op 12-10-2004 @ 23:41 :
Het is natuurlijk wel zo, dat alles maar eenzijdig gehoord wordt.
Ik denk dat ze juist bedoelt dat je als lezer weinig kunt zeggen over de 'strafbaarheid' van zijn daad omdat je het verhaal maar van 1 kant hoort. En bovendien, daar gaat het nu ook niet om. Het gaat juist om hoe het probleem van TS voor haar is op te lossen.
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 13-10-2004, 19:57
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
meid, je bent aangerand (dat is wat ik er uit opmaak) en je voelde je al niet goed...geen wonder dat het nu helemaal niet goed gaat...tzou raar zijn als het wel zo was...ik zou hulp zoeken..sterkte
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 13-10-2004, 19:59
Verwijderd
En nou ga ik alles stap voor stap afwerken want ik ben dit meer dan zat.
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 11-10-2004 @ 19:34 :
Nu is het helemaal over, ik kan moeilijk in de buurt zijn van anderen, omdat ik denk dat ze mooier, beter zijn en raar over me denken of wat dan ook. Ik voel me totaal oncomfortabel..
Ik denk niet dat dat daardoor komt, omdat je daar al last van had toen ik je net leerde kennen Je weet overigens ook dat ik er niet mee eens ben, al heb je het nooit aan willen nemen.
Citaat:
Verder huil ik ontzettend veel, bij kleine tegenvallers enzo. Ik twijfel aan alles en iedereen, inclusief vrienden. Ik kan gewoon niet meer verder, zit helemaal vast in dit vreselijke gevoel..
Meisje, ik zou als ik jou was met iemand erover spreken die er verstand van heeft, zoals een vertrouwenspersoon bij jou op school of een psycholoog. Met in dat gevoel blijven zitten schiet niemand iets op.
Citaat:
[…] Op een gegeven moment heb ik hem toch weten te zien. Helemaal alleen, bij mij thuis. Daar heeft hij vreselijk aan me gezeten en ongelofelijk slechte kloteherinneringen achtergelaten.
Maar voeg dan meteen even toe dat je niets ertegen gedaan hebt en alles over je heen hebt laten gaan. Als je dat gewoon had gedaan was het sowieso niet gebeurd. Daarbij blaas je het steeds verder op, hoe meer topics je erover opent.
Citaat:
Even na ik hem het huis uit had gezet zei dat ik mijzelf niet goed voelde, stelde hij voor om te gaan. Ik bracht hem bij de bus en ging toen weer naar huis.
En nog steeds vind ik vier keer aspro echt teveel
Citaat:
Toen kwam ik achter talloze meisjes waar hij dat nog meer gedaan had en nog steeds doet.
Deze vind ik een leuke. Kan je, behalve die Belgische waar je een complot mee hebt gesmeed, anderen aanwijzen? Sowieso, hoe heb jij enig inzicht in mijn leven als je het contact meteen verbreekt en alleen met me praat om me te provoceren? Van horen zeggen? Aaaaah, dat verklaart alles. Wie is je bron dan?
Citaat:
Ik moet hier nu nog dagelijks heel erg aan denken en huil daar vreselijk veel om. Maar ik raak het maar niet kwijt, en.. Alleen al door dit te schrijven moet ik weer huilen. Mijn zelfvertrouwen was al niet al te best, maar het zit nu onder het nulpunt en mijn gevoelsniveau is ver beneden peil. Ik kan niet verder zo...
Weet iemand wat ik moet doen..?
Liefs,...
Ja, nogal duidelijk. Allereerst moet je zelf die muur niet zo hoog maken. Ik blijf erbij dat ik niet over de schreef ben gegaan, maar dat is een andere discussie waar waarschijnlijk nooit een bevredigend antwoord uit zal komen. Ik vind het enorm rot voor je dat je het zo opgevat hebt, maar je moet toch echt verder met je leven. Je blaast het zelf op tot astronomische hoogten, daar moet je serieus mee ophouden. Je mag best je gevoel laten gelden, maar maak alsjeblieft geen dingen groter dan dat ze zijn. Ik ben niet de enige die jouw woorden opgeblazen vindt. Als je er zelf niet uitkomt zijn er nog talloze andere mensen die je ermee kunnen helpen.

Verder, ga ook alsjeblieft niet overal topics over, in jouw ogen, jouw leed.
Citaat:
Herhaaldelijk topics openen over persoonlijke problemen.
als geciteerd uit het beleid. En ook graag dit:
Citaat:
Dus: Blijf positief!
Hoe rot het leven ook is, richt je op de zonnige kant. Dat maakt het voor anderen ook een stuk makkelijker om dat te doen!
en dat was één kantje…, nou ga ik reageren op de reacties.
Citaat:
Maar je hebt in elk geval wel een duidelijk punt (die jongen) dat je kunt aanwijzen als mogelijke oorzaak.
Ik denk het ook. Als je het echt zo opgevat hebt als je aangeeft zal dat een flinke duit in het zakje doen. Maar ik wil wel zeggen dat wat ik zei over jou, dat meende ik.
Ik ben het volledig eens met Nijn* in haar eerste post hier.
Citaat:
Zotje schreef op 11-10-2004 @ 20:33 :
Heb je hem achteraf nog gevraagd waarom hij het heeft gedaan?
Nee, dat heeft ze niet en als ze het zou vragen zou ik niet kunnen antwoorden omdat ik het niet eens ben met Bloemenpoes d’r beschrijving.
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 11-10-2004 @ 21:22 :
Hij zegt dat hij het niet zo bedoelde en speelt [eigenlijk] de vermoorde onschuld. Toen ik hem voor het laatst sprak zei hij dat hij er altijd voor me zou zijn. Nou, dat was zeg maar de finaleklap.. =X=
En bedankt zoals dat, is iedere poging je tegemoet te komen mislukt, nu lijkt het er alleen maar op dat je deze topics opent om aandacht te zoeken en/of mij zwart proberen te maken. Of ik ben natuurlijk niet de goede persoon om je te helpen, al zou een goed gesprek wonderen doen.
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 12-10-2004 @ 17:10 :
O godje..
Hij zit dus ook al heel lang hier op het forum.
Dus ik zeg tegen mezelf: ga hier nou weg.
Mara ik vind het een best fijn forum enzo
godverdomme vieze klootzak
Dit doe je dus wel 100% om de aandacht. Ik meen me een afspraak te herinneren dat we langs elkaar heen zouden leven en elkaar zouden negeren. Je weet dat ik hier al lang zit, langer dan jij zelfs. Van mij hoef je absoluut niet weg te gaan. Ik vind dit ook een fijn forum. Trouwens, waarom zou je je nog aan mij storen? Je verkondigt op Letteren dat je niet meer kan schrijven, en om nou te zeggen dat je veel op Onzin, M&M, BZ of DK komt? Ik zie jou vrij vaak op L&G, waar ik je ook absoluut niet zal storen, op L&R, waar ik ook vrijwel nooit kom en als laatste op Psych, waar je me waarschijnlijk af en toe wel zult vinden. Je kan me gewoon negeren, de negeerfunctie zit bij de opties en je kan ook gewoon over mijn naam heen lezen. Oplossing, c’est vrai?
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 18:32 :
Dan kun je beter hem laten bannen, of in elk geval een verzoek daartoe doen.
Ik denk niet dat dat iets oplost, aangezien je dan het probleem voor je uitschuift. Als ik echt een hardcore player ben zoals zij zegt, zou ik gewoon een ander forum kunnen vinden, of via MSN enz. Verder, straffen op iets buiten het forum?

Citaat:
Bloemenpoes schreef op 12-10-2004 @ 18:52 :
Ja maar.., met welke reden dan..?
En hij ontkent vast enzo..
[sorry voor mijn gezeik ]
Lijkt me ook duidelijk als het niet zo gegaan is .
De reden om te bannen is er niet echt, omdat ik hier op het forum geen fouten bega, er voorzover ik weet geen andere klachten zijn gekomen en de enige reden die je kunt aanvoeren is iets wat buiten het forum afgespeeld heeft, waar verder geen enkel bewijs van is.
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 19:34 :
De reden die je nu net noemt? Geen idee of dat een reden is, maar vragen kan geen kwaad en het lijkt me dat het beter is dat zoiets bekend wordt. Wie weet doet hij dat ook wel bij andere meisjes die hij op MSN spreekt, als het echt zo'n smeerlap is
Bans of banaanvragen worden over het algemeen niet bekend gemaakt, en zonder bewijs (haar woord tegen het mijne) heeft het ook niet echt zin. Verder is het aantasting van mijn al dan niet goede naam hier en daar kan ik tegen beschermd worden, hoop ik. Verder kan ik je gerust stellen, ik ben niet zo’n smeerlap, al verkondigd Bloempje anders.

Citaat:
duivelaartje schreef op 12-10-2004 @ 19:43 :
Ik denk niet dat hij hierdoor geband kan worden eigenlijk... Behalve als hij echt meisjes stalkt enzo...
Poe he...
Dan misschien ja, maar maak dat maar eens hard. Verder lijkt het op zich ook wel vreemd, op het forum gestraft worden voor iets wat je buiten het forum doet. Al zou ik wel achter zo'n beslissing staan...

Citaat:
Bloemenpoes schreef op 12-10-2004 @ 19:46 :
Dat doet hij wel.. [ & Duivelaartje, ik weet dat je hem onwijs mag, for some stupid reason, maar dan lijkt het me verstandiger dat je hier niet meer reageert..]

Jaaa, natuurlijk weet jij alles van mij, want ik houd je perfect op de hoogte. Ondoordacht...
Waarom zou Duivel hier niet mogen reageren? Omdat ze het niet met je eens is? Dan krijg ik ook zoiets van 'look @ me, I'm an attentionwhore...'
edit: weet jij ook wel wat stalken is?
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastig vallen enz.

geen van de drie betekenissen is van toepassing op mij.

Citaat:
Silla schreef op 12-10-2004 @ 23:41 :
Het is natuurlijk wel zo, dat alles maar eenzijdig gehoord wordt.
Mee eens, iedereen die al een oordeel heeft gevormd voordat ik mijn verhaal hier gepost heb zou eigenlijk hier niet meer moeten komen. Het is nogal vrij makkelijk om jongens te beschuldigen, want die hebben het immers altijd gedaan, niet dan? Misschien was ik wel niet de goede jongen voor haar en probeert ze me zo terug te pakken? Maar dat terzijde, het gaat er hier helemaal niet over. Iedereen die nu al een oordeel heeft: ALT + F4.
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 13-10-2004 @ 13:33 :
En wat bedoel je daar precies mee..?
Ik neem aan dat mensen geen conclusies moeten trekken voordat ik hier gereageerd heb. Daar heeft ze ook groot gelijk in, als je niet kan leven met visies van anderen lijkt dit verdacht veel op een aandachtstopic.
Citaat:

Voor de duidelijkheid mensen, ik wil hier gewoon mijn verhaal kwijt […] maar ik zit NIET, en ik herhaal NIET, te wachten op mensen die mijn verhaal in twijfel trekken, mij niet geloven, het voor hem opnemen of iets in die trant.
Dus ik mag hieruit concluderen dat jij alleen alle aandacht voor jezelf opeist, iedere mogelijkheid dat jij het fout [opgevat/geïnterpreteerd] hebt uitsluit? Je wilt alleen mijn naam zwartmaken? Ik wil niet lullig doen maar zo komt het wel over.
Citaat:
Leonoor schreef op 13-10-2004 @ 15:56 :
Dergelijke reacties zijn, helaas, te verwachten.
En ontopic: Praat er over. Met vriend(inn)en, eventueel met je ouders of een andere volwassene...en als je het niet kunt verwerken, zoek dan professionele hulp. Het is helemaal niet raar dat je hier mee zit, dat is een normale reactie.

Ik weet niet wie 'hij' is en ik weet ook niet of bannen echt zin heeft ed, als je wilt vertellen wie het is of wat dan ook, dan merk ik het wel. (M'n email van s.com doet het ff niet, maar pm wel.)
Ik weet niet hoe ‘helaas’ dat is Leonoor. Misschien is het wel goed dat mensen iig de andere kant willen horen voordat ze iets als zoete koek slikken. Zoals in deze quote:
Citaat:
Zotje schreef op 13-10-2004 @ 18:21 :
Ik denk dat ze juist bedoelt dat je als lezer weinig kunt zeggen over de 'strafbaarheid' van zijn daad omdat je het verhaal maar van 1 kant hoort. En bovendien, daar gaat het nu ook niet om. Het gaat juist om hoe het probleem van TS voor haar is op te lossen.
staat, lijkt me mijn strafbaarheid niet aan de orde, maar wel hoe we Bloemenpoes kunnen helpen. Nou is het ook voor eens en voor altijd duidelijk wat ik ervan vind, hoe ik het opvat en wat mijn oplossing is. En ik hoef ook niets meer te horen over mijn strafbaarheid en dergelijke, omdat ik in mijn ogen niets fout heb gedaan. Wel wil ik Bloemenpoes verder helpen, omdat ik het toch enorm rot vind dat ze zich zo voelt.

Als conclusie (voor iedereen die over dit stuk heen gelezen heeft): Bloemenpoes, ga hulp zoeken en pak je leven weer op. Dit zeg ik niet om je te kwetsen of wat dan ook, maar gewoon omdat ik het meen. Je komt er duidelijk zelf niet uit. Hier kunnen ze je enorm veel verder helpen wat betreft telefoonnummers en adressen, als ik me niet vergis hier ergens bovenin het forum. Je bent er sterk genoeg voor, geloof mij.


Grim – sorry als ik nogal geïrriteerd uit de hoek kom, maar dit loopt al vanaf augustus, iedere tegemoetkoming heeft gefaald, ieder gesprek op een gestoorde wijze afgekapt en er komt niets redelijks uit haar als ik met haar spreek. Verder, als ik hier al ‘ban’ voorbij zie komen word ik ook nogal kriegel. Dus bij deze, voor eens en voor altijd.

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 20:07.
Oud 20-10-2004, 19:53
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Een wereld gaat voor me open...

Wow dit is redelijk heavy!

Bloemenpoes, als ik jou was zou ik gewoon een gedicht of een verhaal schrijven, muziek maken als je dat kan en veel naar muziek luisteren, dat helpt altijd bij mij

hoop dat je er snel doorkomt, spijtig dat je niet meer op letteren komt , je was een leuke forumster
*knuffel*

voor de rest vel ik geen oordelen want ik ken de situatie niet goed.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Advertentie
Oud 20-10-2004, 21:11
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Tja, moeilijk om erop te reageren als je niet weet wie nou gelijk heeft....

Maar waar of niet. Het lijkt me handig als je hulp zoekt en met iemand praat. Ga anders naar een vertrouwnespersoon bij je op school.
Sterkte.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-10-2004, 13:02
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Oud 21-10-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 20-10-2004 @ 21:11 :
Tja, moeilijk om erop te reageren als je niet weet wie nou gelijk heeft....
Lijkt me niet echt een kwestie van 'gelijk hebben'. Je hoort gewoon in te schatten hoever je bij iemand kunt gaan. Ga je te ver, dan zit je fout, tenzij de angst van dat meisje zo onrealistisch en niet te voorzien was dat je daar geen rekening mee kon houden.
Oud 21-10-2004, 13:34
ware man
ware man is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 13:07 :
Lijkt me niet echt een kwestie van 'gelijk hebben'. Je hoort gewoon in te schatten hoever je bij iemand kunt gaan. Ga je te ver, dan zit je fout, tenzij de angst van dat meisje zo onrealistisch en niet te voorzien was dat je daar geen rekening mee kon houden.
Bovendien vind ik niet dat het altijd zo is dat de ene persoon te ver is gegaan als het voor de andere persoon onprettig was. Wél als die andere persoon dat heeft aangegeven. Maar je kunt het één niet noodzakelijkerwijs aan het adnere linken.
Oud 21-10-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ware man schreef op 21-10-2004 @ 13:34 :
Bovendien vind ik niet dat het altijd zo is dat de ene persoon te ver is gegaan als het voor de andere persoon onprettig was. Wél als die andere persoon dat heeft aangegeven. Maar je kunt het één niet noodzakelijkerwijs aan het adnere linken.
De scheidslijn ligt niet precies in het midden. Als een meisje (toch vaak gezien als de zwakkere partij) niet aangeeft dat ze iets niet wil, dan betekent dat niet dat ze het wél wil. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom een meisje niet zal aangeven dat ze niet verder wil gaan. Je moet dat als kerel een beetje aanvoelen, en niet zomaar denken 'oh, zwijgen is toestemmen'. Om het even juridisch uit te drukken, de kerel heeft wel een onderzoeksplicht en de verantwoordelijkheid ligt meer bij hem, die het voortouw neemt.
Oud 21-10-2004, 15:59
ware man
ware man is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 15:38 :
De scheidslijn ligt niet precies in het midden. Als een meisje (toch vaak gezien als de zwakkere partij) niet aangeeft dat ze iets niet wil, dan betekent dat niet dat ze het wél wil. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom een meisje niet zal aangeven dat ze niet verder wil gaan. Je moet dat als kerel een beetje aanvoelen, en niet zomaar denken 'oh, zwijgen is toestemmen'. Om het even juridisch uit te drukken, de kerel heeft wel een onderzoeksplicht en de verantwoordelijkheid ligt meer bij hem, die het voortouw neemt.
Komop nare, je leeft toch niet in 1953. Tegenwoordig hoeft de man toch niet meer van de vrouw te verwachten dat ze een slap popje is dat alles maar over zich heen laat komen? Als je geen nee durft te zeggen (en er is geen vorm van bedreiging of druk oid) dan is het toch jouw probleem? Als hij haar begint te zoenen, en ze doet er niets op uit, en hij kust haar in haar nek, en ze zegt nog niks, en hij streelt haar borsten, en ze doet nog niets, dan vind ik het heel acceptabel als die jongen later aangeeft dat hij gewoon dacht dat hij romantisch - maar stilletjes - met haar de liefde aan het bedrijven ging.
Oud 21-10-2004, 20:19
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 13:07 :
Lijkt me niet echt een kwestie van 'gelijk hebben'. Je hoort gewoon in te schatten hoever je bij iemand kunt gaan. Ga je te ver, dan zit je fout, tenzij de angst van dat meisje zo onrealistisch en niet te voorzien was dat je daar geen rekening mee kon houden.
Jah, gelijk hebben is idd niet het juiste woord. Excuses daarvoor.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-10-2004, 12:31
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmm ik denk dat ze het aan de ene kant wel wilde maar aan de andere kant ook niet. Vind het fijn maar als ze er langer over nadenkt verafschuwt ze het, wil ze helemaal niet en durft geen nee te zeggen. In een soort roes ofzo
en later beseft ze wat er gebeurde en vind et stom dat ze niet gewoon eerliijk had kunnen zijn.. ofzo

Nogmaals.. et hoeft natuurlijk niet zo te zijn.. maar als het zo is is ze niet de enige
Oud 25-10-2004, 18:02
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Wouter, het enige wat ik tegen jou wil zeggen:

Het getuigd van bar weinig respect voor mij en mijn gevoelens door alleen al hier te reply-en. Ik wil verder niet ingaan op al jou belachelijke gedachten over deze kwestie, ik ga jou uit mijn hoofd proberen te verzetten, je hebt mijn gedachten al genoeg bevuild..

De rest >> Bedankt voor de reacties, maar ik zie nu in, dat ik het hier beter niet kan plaatsen, er zijn hier simpelweg nog te veel mensen die geloven in de heiligheid van Wouter, erg jammer.
Ik hoop eigenlijk dat een van jullie een keer door hem wordt gekwetsd, dan weet je waar je nu zo'n oordeel over hebt.
En dan weten de mensen wel of ik jou bedoel of niet.

Toch bedankt, maar ik ga proffesionele hulp zoeken, want hier kom ik zelf niet uit. Helaas.

Liefs,...
__________________
Moooore than words..
Oud 25-10-2004, 18:18
Verwijderd
Ik vind het onzin dat hij niet zou mogen reply'en. Je kunt het ook omdraaien, jij opent hier een topic en zegt dat hij een forummer is...getuigt dat van respect voor hem en voor zijn gevoelens?

Dit even los van het feit wat ik geloof en niet geloof, daar kan (en wil) ik weinig tot niks over zeggen. Maar hij heeft net zoveel recht om te posten als jij.

En om te zeggen dat je hoopt dat een ander een keer door hem gekwetst wordt vind ik wel heel raar... Ook los van wie er gelijk heeft of wat dan ook. Gun je iemand zo gekwetst te worden? Alleen maar om je eigen verhaal bevestigt te zien worden en je gelijk te behalen? Vind ik een beetje raar, maar goed, dat is mijn mening.

Als je er zelf niet uit komt, dan lijkt het me idd heel verstandig om proffessionele hulp te zoeken.
Oud 25-10-2004, 18:21
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2004 @ 18:18 :
Ik vind het onzin dat hij niet zou mogen reply'en. Je kunt het ook omdraaien, jij opent hier een topic en zegt dat hij een forummer is...getuigt dat van respect voor hem en voor zijn gevoelens?

Dit even los van het feit wat ik geloof en niet geloof, daar kan (en wil) ik weinig tot niks over zeggen. Maar hij heeft net zoveel recht om te posten als jij.

En om te zeggen dat je hoopt dat een ander een keer door hem gekwetst wordt vind ik wel heel raar... Ook los van wie er gelijk heeft of wat dan ook, gun je iemand zo gekwetst te worden? Alleen maar om je eigen verhaal bevestigt te zien worden? Vind ik een beetje raar, maar goed, dat is mijn mening.

Als je er zelf niet uit komt, dan lijkt het me idd heel verstandig om proffessionele hulp te zoeken.
Ik zeg niet dat het niet mag. Maar ik vind het niet van respect getuigen, en bovendien doet hij het er gewoon om. En trouwens, hij heeft geen gevoel.

Omdat ik absoluut niet kan tegen dat soort mensen. Vind ik ronduit walgelijk, ja. En daarom zou ik dat wel eens willen. Vreselijke mensen.. jaja, ik ben een mens.
__________________
Moooore than words..
Ads door Google
Oud 25-10-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 25-10-2004 @ 18:21 :
Ik zeg niet dat het niet mag. Maar ik vind het niet van respect getuigen, en bovendien doet hij het er gewoon om. En trouwens, hij heeft geen gevoel.

Omdat ik absoluut niet kan tegen dat soort mensen. Vind ik ronduit walgelijk, ja. En daarom zou ik dat wel eens willen. Vreselijke mensen.. jaja, ik ben een mens.
Pardon?

Ik vraag me af hoe menselijk jij bent als je me de kans niet wiol geven me te verdedigen. Lekker veilig, niet ingaan op mijn punten.

Grim - straks meer
Oud 25-10-2004, 18:29
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Grim schreef op 25-10-2004 @ 18:27 :
Pardon?

Ik vraag me af hoe menselijk jij bent als je me de kans niet wiol geven me te verdedigen. Lekker veilig, niet ingaan op mijn punten.

Grim - straks meer
Je hebt die kans al geschreven.
En ik, ben hier niet om een potje te vechten.
Ik ben hier om mijn gevoelens te uiten en hulp te vragen.
Die er niet is.'

Mag deze topic op slot?
En nee, wouter, dat is niet omdat ik niet op jou in wil gaan of WHATEVER, maar dit doet alleen maar meer pijn, klootzak.
__________________
Moooore than words..
Oud 25-10-2004, 18:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Misschien is het een idee om iig op het forum niet meer op elkaar te reageren?
__________________
Oud 25-10-2004, 18:35
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-10-2004 @ 18:34 :
Misschien is het een idee om iig op het forum niet meer op elkaar te reageren?
Ik ga hier weg..
mag hij nu gesloten worden?
__________________
Moooore than words..
Oud 25-10-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 25-10-2004 @ 18:21 :
Ik zeg niet dat het niet mag. Maar ik vind het niet van respect getuigen, en bovendien doet hij het er gewoon om. En trouwens, hij heeft geen gevoel.

Omdat ik absoluut niet kan tegen dat soort mensen. Vind ik ronduit walgelijk, ja. En daarom zou ik dat wel eens willen. Vreselijke mensen.. jaja, ik ben een mens.
En dingen zeggen als dat iemand geen gevoel heeft, getuigt wel van respect? En waarom mag jij wel dingen zeggen en hij niet?

"Dat soort" mensen? Welk soort mensen?

En wat bedoel je met "jaja, ik ben een mens"? Dat je mens bent omdat je andere mensen zo iets gunt? Beetje krom als je het mij vraagt.

Maar goed, dat lijken me allemaal andere discussies dan waar je topic eigenlijk over ging.

Verder sluit ik me aan bij wat dreen zegt.
Oud 25-10-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 25-10-2004 @ 18:29 :

Die er niet is.'
Lees het announcement eens door.

En voor echte hulp zul je bij een professioneel iemand moeten zijn.

Citaat:
Mag deze topic op slot?
Dat mag.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Lange(re) relatie > 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders?
Spray rebel
146 08-11-2004 17:58
De Kantine Wat ging er vandaag mis bij jou?
Jules
391 13-06-2004 15:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortus op tv
Saycheese
41 07-04-2004 15:26
Liefde & Relatie Als de liefde overgaat in vriendschap.
Pallas
16 20-02-2004 11:55
De Kantine Gepest worden is je eigen schuld...
Vraag Fred E.
357 27-07-2003 20:38
Algemene schoolzaken 15, stoppen met school...en dan??
Verwijderd
58 18-02-2003 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.