Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2013, 20:41
rvdh
rvdh is offline
Hallo allemaal,

Voor mijn stage en studie ben ik bezig met een onderzoek naar films en sociale media. Ik loop stage bij een bedrijf wat films via internet aanbiedt (Streamen) en ik probeer dit via sociale media bekendheid te geven.

Ik hoop dat jullie me met deze vragen opweg kunnen helpen,

Alvast bedankt!

https://docs.google.com/forms/d/10bp...To0Ck/viewform

Laatst gewijzigd op 26-05-2013 om 13:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2013, 21:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Met invullen dat ik "25 jaar en ouder" ben, kan ik nog leven, maar wat moet ik met de vraag "kijk je veel films in de bioscoop of ook thuis?", met als enige opties "bioscoop" en "thuis"?

Nou ja, ik heb hem maar ingevuld, maar ik zou echt niet weten welke bruikbare informatie je uit deze enquête zou kunnen halen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 21:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tussen niet kennen van sociale media en niet gebruiken zit in mijn wereld een heel groot verschil. Genoeg mensen die zeer bewust iets niet gebruiken, wat niet wil zeggen dat ze het niet kennen. IS lastig om daar betrouwbare informatie uit te halen.

Ik ken overigens bij 6 alle media, wil niets aanvinken omdat ik het bewust niet gebruik, maar dan krijg ik een foutmelding omdat ik niets aanvink.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.