Oud 09-07-2018, 00:45
Verwijderd
De titel zegt het al...
Ik ben vrijdag met haar naar ze stad geweest heel gezellig zegt ze zelf ook ze liep vol zelfvertrouwen door de stad kon ik zien toen ik d’r bij was... Verder gezellige avond gehad bij haar thuis met d’r ouders.
Nu is ze dronken door een feestje en ze reageert heel bot op alles en zegt dat ze dingen niet meende bla bla bla... nu weet ik niet of ik me zelf hier iets van moet aantrekken wat ze nu zegt terwel ze dronken is... kan iemand misschien helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2018, 08:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bespreek het eens met haar als ze weer nuchter is. Sommige mensen zijn helemaal niet leuk dronken, maar misschien is ze zich daar niet zo van bewust.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 09:13
Verwijderd
Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 09:33
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent
Dat zou jammer zijn. Niks aan te doen. Jij hebt je best gedaan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent
En wat nu? Hoe voel jij je erbij, dat ze die dingen die ze zei bewust gezegd heeft?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:44
Verwijderd
Was het gesprek daarna via whatsapp/telefoon of face-to-face?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:04
Verwijderd
Citaat:
En wat nu? Hoe voel jij je erbij, dat ze die dingen die ze zei bewust gezegd heeft?
Wel klote... want ik vind t best een leuke meid en het gesprek ging over naar een feest gaan dat ze zei ja als jij ga ga ik wel mee... en nu zegt ze ja neem me niet te serieus...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Was het gesprek daarna via whatsapp/telefoon of face-to-face?
Het gesprek dat ze dronken was was via telefoon
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.
Het is een meisje waar ik vrij veel contact mee heb. Ze heeft dus gezegd dat ze dingen over afspreken niet meende bijvoorbeeld om een keer mee te gaan naar een feest of iets simpels dat ik op haar verjaardag zou langskomen dat hoeft nu indeens niet meer... en dat speelt een beetje sinds dat we samen naar de stad zijn geweest. Alleen gister toen ze best wel dronken was werdt t wel heeel bot tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.
Ach joh, anders maak je er toch lekker zelf wat van.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Het is een meisje waar ik vrij veel contact mee heb. Ze heeft dus gezegd dat ze dingen over afspreken niet meende bijvoorbeeld om een keer mee te gaan naar een feest of iets simpels dat ik op haar verjaardag zou langskomen dat hoeft nu indeens niet meer... en dat speelt een beetje sinds dat we samen naar de stad zijn geweest. Alleen gister toen ze best wel dronken was werdt t wel heeel bot tegen mij.
Eh, 'werd' schrijf je nimmer met 'dt'.

Dat gezegd hebbende: vergeet die chick. Er zijn genoeg mensen die je niet als een speeltje behandelen, seriously. Als je hier veel tijd en moeite in stopt, geef je alleen maar te kennen dat je een makkelijk slachtoffer bent voor manipulatieve bitches. Alcohol is nimmer een excuus.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 13:18
Verwijderd
Klinkt niet oke. Helemaal niet als ze een slechte dronk heeft. Zou haar laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 13:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien is ze toch niet zo leuk als je in eerste instantie dacht. Genoeg andere leuke meiden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me leuk of is het allemaal vriendschappelijk?
studentje16
8 28-04-2017 13:24
Liefde & Relatie Vind ze me leuk heeft ze interesse?
pimeeftink
61 09-07-2012 03:47
Liefde & Relatie ging met meisje en half uur later zie ik haar met een ander
urjenn
17 11-10-2011 19:37
Liefde & Relatie Geen andere optie dan contact verbreken met goede vriendin?
Commondude
9 23-06-2004 19:57
Drugs & Alcohol Dronken en weten wat je doet...
Verwijderd
34 16-05-2004 17:51
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.